Komen terug, gezinshereniging met manlief, uitkering 12 kinderen allesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Als je twee tellen neemt om ISIS te googlen weet je genoeg dat het niet verstandig is om je daarbij aan te sluiten. En wie zegt dat ze hier niet gaan radicaliseren?
Het zijn twee zestienjarige meiden die beiden zwanger zijn. Wat kunnen ze doen hier?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Als je twee tellen neemt om ISIS te googlen weet je genoeg dat het niet verstandig is om je daarbij aan te sluiten. En wie zegt dat ze hier niet gaan radicaliseren?
Neequote:
mijn dochter zou niet terug hoeven komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn nog zo jong, misschien zijn ze wel door hun vriendjes gemanipuleerd. En wat dacht je van hun ouders? Alsof die niets liever willen dan hun dochters weer thuis hebben.
Hetzelfde wat ze in Syrië hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee zestienjarige meiden die beiden zwanger zijn. Wat kunnen ze doen hier?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn dochter zou niet terug hoeven komen
Het zal zeker niet zonder consequenties zijn, maar ik denk dat ik als moeder mijn kind daar niet zou laten stikken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn dochter zou niet terug hoeven komen
Zich aansluiten bij terroristische organisaties die wel de middelen hebben om aanslagen te plegenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee zestienjarige meiden die beiden zwanger zijn. Wat kunnen ze doen hier?
Dat wil ik dan ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké.
Want elke volwassen man die op een kinderboerderij wil werken is verdacht.
Ik stuur jou wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Om dochters te krijgen moet je eerst seks hebben
Je moet als land duidelijk en streng zijn . Niet alleen tegenover je burgers, maar ook tegenover je tegenstanders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn nog zo jong, misschien zijn ze wel door hun vriendjes gemanipuleerd. En wat dacht je van hun ouders? Alsof die niets liever willen dan hun dochters weer thuis hebben.
Ik weet niet wat ze hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ze in Syrië hebben gedaan.
Kraaienpartijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet als land duidelijk en streng zijn . Niet alleen tegenover je burgers, maar ook tegenover je tegenstanders.
Als je zo soft bent, nemen ze een loopje met je.
DOLF IS RECHTVAARDIG
Ze zeggen dat ze bereid zijn om te sterven voor Allah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze hebben gedaan.Dacht dat ze alleen mee waren om te neuken en zwanger te worden.
Ik neem aan dat als ze terugkomen, dat ze niet zomaar vrij zijn om te gaan waar ze willen gaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zich aansluiten bij terroristische organisaties die wel de middelen hebben om aanslagen te plegen
Het zullen geen lone wolfs worden nee
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Om dochters te krijgen moet je eerst seks hebben
welke consequenties? Abortus sowieso lijkt me danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal zeker niet zonder consequenties zijn, maar ik denk dat ik als moeder mijn kind daar niet zou laten stikken.
Ja. De meeste opleidingen hebben een breed werkvlak Elan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je deed toch opleiding dierenverzorging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |