omdat ik er heel anders over denk.quote:
beetje wel, het einde met die man en bloedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei ik toch
Niet eng toch?
Hoe zou jij die meiden aanpakken dan als ze terugkomen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik er heel anders over denk.
Zo'n chick deed een selfie als moment, veel inkijk dus ik zei heb je aandacht tekort ofzo tegen haar. Blokkeerde ze mequote:
Hoe je het helemaal zelf wiltquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet het in een vierkant/rechthoekige ovenschaal of in een ronde?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n chick deed een selfie als moment, veel inkijk dus ik zei heb je aandacht tekort ofzo tegen haar. Blokkeerde ze meHad screenshot moeten maken voor de bois
Hoe denk jij er dan anders over?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik er heel anders over denk.
onder toezicht, geen social media, geen telefoons. Controleren en naar school laten gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij die meiden aanpakken dan als ze terugkomen?
Ik werd alleen een beetje bang voor getrouwd zijn door die film. Stel je eens voor dat je trouwt met iemand die helemaal door draait.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje wel, het einde met die man en bloed
is dat niet duidelijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe denk jij er dan anders over?En waarom
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een paar jaar moeten we vast wit-wit zeggen.
Ik heb er wel enigszins begrip voor hoor. Misschien als de omstandigheden iets anders waren, dat ik ook wat harder zou zijn. Maar misschien spreek ik vanuit moedergevoelens of zo?quote:
wie houdt toezicht? Wie controleert? Wie controleert het toezicht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
onder toezicht, geen social media, geen telefoons. Controleren en naar school laten gaan.
Waarom reageer je niet meer op mij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe denk jij er dan anders over?En waarom
Ik wil het in een ronde, want een rechthoekige past niet in mijn oven (want dat is geen echte oven maar een combimagnetron)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe je het helemaal zelf wiltEn hoeveel je op kan natuurlijk.
In Nederland kunnen ze nog geen TBS'er onder controle houden laat staan zo iemandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
onder toezicht, geen social media, geen telefoons. Controleren en naar school laten gaan.
maandag kan ik waarschijnlijk niet :squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mocht naar Groningen komen
echt hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd alleen een beetje bang voor getrouwd zijn door die film. Stel je eens voor dat je trouwt met iemand die helemaal door draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wow. Zorg je wel dat je stoere imago niet de overhand neemt. Op FOK! ben je al angstaanjagend genoeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n chick deed een selfie als moment, veel inkijk dus ik zei heb je aandacht tekort ofzo tegen haar. Blokkeerde ze meHad screenshot moeten maken voor de bois
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |