Heb je m`n recept nog gelezen Johannes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, bedankt niet werkende FOK! quote alerts!
Als ik geen rijst heb werp ik gelijk de handdoek in de pan, dus dan ga ik gekookte handdoek serveren
Nee. Link.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je m`n recept nog gelezen Johannes?
Natuurlijk. Maar hun maken die beslissing, dus wat voor hun belangrijk is aan terugkomen is niet waardevol meer voor Oostenrijk zelf.quote:
Wat heeft meerwaarde er mee te maken in zo'n soort situatie? :Squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om ze terug te laten komen?
Even wachten dan.quote:
vind dit een rare gedachtegang maar jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yup. Vrijwel alle informatie is binnen een paar handbewegingen voor je beschikbaar. Als je leest hoe barbaars ISIS is en dan nog besluit om je bij hen aan te sluiten verdien je geen vergeving.
super goedquote:
Niet raar, maar ik vind het nogal wreed. Nogal zwart-wit gedacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind dit een rare gedachtegang maar ja
zijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar hun maken die beslissing, dus wat voor hun belangrijk is aan terugkomen is niet waardevol meer voor Oostenrijk zelf.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind dit een rare gedachtegang maar ja
Over een paar jaar moeten we vast wit-wit zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet raar, maar ik vind het nogal wreed. Nogal zwart-wit gedacht.
ja, dat maakt het voor mij raar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet raar, maar ik vind het nogal wreed. Nogal zwart-wit gedacht.
quote:
Alsjeblieftquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zitten geen aardappels in
Oke benodigheden:
Zak Zwitserse Rusti
Hamblokjes/of spek als je dat lekkerder vindt.
Geraspte kaas
Bladerdeeg voor hartige taart
-2 eieren
1: De ovenschaal met een kwastje goed beboteren
2: Bladerdeeg laten ontdooien
3: Bladerdeeg uitrekken over de gehele bodem+zijkantjes
4: De rusti en de ham opbakken en kruiden met paprikapoeder, peper en zout. Terwijl je aan het bakken bent de 2 eieren geklutst erdoorheen laten meebakken.
5: Als je de bodem een beetje crispy wilt zilvervliesfolie op de bladerdeeg leggen en even zo`n 8 minuten in de oven.
6: Rusti over de schaal verdelen en 35-40 minuten in de oven op 200 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |