Goed nieuws, het zal hoogstwaarschijnlijk plaats vinden op woensdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
maandag kan ik waarschijnlijk niet :s
daar regelen ze maar wat mensen voor danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie houdt toezicht? Wie controleert? Wie controleert het toezicht?
Moet lukken. Laat maar weten of het je gesmaakt heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het in een ronde, want een rechthoekige past niet in mijn oven (want dat is geen echte oven maar een combimagnetron)
Inso-godquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, alsof die 2 ooit nog terug kunnen keren, als vrouw.
Gelukkig ruimt IS dit probleem voor ons opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe gaat een transgender operatie in de woestijn ze redden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, ik heb het overleefd hoor LRquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zorg je wel dat je stoere imago niet de overhand neemt. Op FOK! ben je al angstaanjagend genoeg.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heidd, zou 's nachts geen oog dicht doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar was ze aan het einde niet echt zwanger geraakt en dat hij anders de voogdij zou verliezen ofzo?
Sorry als dat niet klopt, het is alweer meer dan een week geleden dat ik het zag.
Engeland gaat eindelijk meer succes boeken ten koste van Nederland op een einrondequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
polen had gewonnen zag ik net van duitslandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engeland gaat eindelijk meer succes boeken ten koste van Nederland op een einronde
Inderdaad, als het je kind zou zijn dan doe je er echt wel alles aan om die terug te krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Ik heb er wel enigszins begrip voor hoor. Misschien als de omstandigheden iets anders waren, dat ik ook wat harder zou zijn. Maar misschien spreek ik vanuit moedergevoelens of zo?Ik denk eigenlijk alleen maar aan hoe het zou zijn voor die familie en de twee ongeboren kindjes. Liever dat die in Oostenrijk opgroeien, waar hun moeders nog enige kans hebben op een normaal leven. Ze zijn zelf nog kinderen. Die laat je toch niet zomaar stikken?
Ik ga het nog wel een keer bereiden want het klinkt goed. Maar het gaat niet de komende dagen zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet lukken. Laat maar weten of het je gesmaakt heeft
Oh. Dan neem ik mijn vorige post nog even terug.quote:
Om ze dan een flink aantal jaar in de gevangenis in Zwitserland op te sluiten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad, als het je kind zou zijn dan doe je er echt wel alles aan om die terug te krijgen.
In Syrië trouwden ze. Mochten ze terugkomen dan zouden ze berecht moeten worden voor terrorisme en als volwassenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht waar, maar ik weet niet wat de invloed van hun partners daarin was (tenminste, ze hadden vriendjes of zo daar neem ik aan?). Ik zeg ook niet dat ze ongestraft moeten blijven, maar ze mogen wel terug naar hun thuisland en hun familie. Ik geloof wel dat ze berecht zouden moeten worden (voor zover mogelijk). Alleen misschien niet als volwassenen. Verzachtende omstandigheden dus.
Ik doel niet op een knuffel en een kus en dan gezellig terug naar mama en alles is weer goed.
Grootneus Milik liet geen spaan heel van Deutschlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen had gewonnen zag ik net van duitsland
kreeg tranen in mn ogen man
vond het einde vrij raar. Ze kan niet eens zwanger zijn van hemquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
idd, zou 's nachts geen oog dicht doen
maar was ze aan het einde niet echt zwanger geraakt en dat hij anders de voogdij zou verliezen ofzo?
Sorry als dat niet klopt, het is alweer meer dan een week geleden dat ik het zag.
neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om ze dan een flink aantal jaar in de gevangenis in Zwitserland op te sluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |