SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog goed hoeveel pijn ik inderdaad had na dat eerste rondjeEn ik herinner me ook goed de spierpijn die ik had in mijn buik
toen ik de volgende ochtend wakker werd....
Ik had het opgenomen en heb het nog teruggekeken en ik vond vooral zijn conclusie aan het eind mooi (exacte quote weet ik niet meer): er vallen gewoon mensen dood neer na het hardlopen. Dat is tragisch, maar het is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Zwabberhark het volgende:
Verhalen van beginners zijn
Zoals gisteravond in de BBC-docu gezegd werd: hardlopen verandert het leven van mensen. Althans, van veel mensen. Mijn leven in ieder geval wel! Daarom is die beginperiode een soort van dierbaar.
Amen.
Het lopen heeft mijn leven ook positief veranderd. En toen mijn leven door andere omstandigheden ruim een jaar geleden heel erg veranderde, was lopen hetgeen dat gewoon bleef. Zonder teveel drama maar ik ben gelukkig omdat ik loop![]()
Volgens mij ben ik eerst nog bijna beledigd weer gestopt met posten omdat ik niet door het 'kliekje' heen kwam maar dat viel al gauw wel meequote:Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook wel mee gaan doen aan dit hardlooptopicBen nu rustig aan het trainen voor de halve marathon 16 juni (ik had me er redelijk impulsief voor ingeschreven, dus had maar 7 weken om echt te trainen). Doel is 1.58 maar daar wil ik eigenlijk onder.
Voorheen heb ik de Dam tot Damloop gelopen in 2009 (10,6 km/u) en twee keer de singelloop, pr is 53 minuten maar daar heb ik flink wat tijd verloren omdat ik 400m voor het einde moest kotsen
Vanavond een fartlek/vaartspel training!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
ah, hoi
vaak met Evy gelopen, maar nu gewoon even Evy losgelaten en een mooi rondje in de buurt uitgekozen. Zondag weer gelopen, begonnen met een km of 4 en dat gaan we langzaam opbouwen richting 10km
Winter is ook niet mijn/ons ding, vooral niet met die extreme kou en bijbehorende gladheid. Zondag echter, was het heerlijk lopen, perfecte temperatuur
nu volhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wil ik nog steeds wel
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Er is inmiddels wel iets meer dan die 10 kilometer gelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Devv het volgende:
Wat is een redelijke tijd voor op de 10 km (recreatie)? Ik wil over een jaar de 10 km gaan lopen. Er is dus nog tijd genoeg om te trainen.
Zo lang geleden is het nog niet dat velen nog niet met gps horloges liepen. Wat zal pijll het in die tijd moeilijk gehad hebben om te weten of PRs wel of niet telden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
zelf gebruik ik overigens MapMyRun.comook een fijne site om je rondjes uit te rekenen
Uiteindelijk is het toen alsnog niks geworden (scheenbeenblessures), maar ben ik vanaf juli 2013 echt serieus gaan lopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:28 schreef baggerbaas het volgende:
Goed om te zien dat er meer mensen zoals ik zijn die moeite hadden met de eerste lessen van Evy. Ik ben vorige week weer begonnen na 4 jaar vrijwel niks (lees: helemaal niks) heb gedaan op sportgebied. Daarvoor liep ik regelmatig halve marathons, maar het studentenleven gooide roet in het eten.
Vorige week dus de eerste 3 lessen van Evy gedaan en wat kunnen 2 minuten hardlopen lang duren zeg!!. Deze week les 4 t/m 6 gelopen en ik heb nu echt het gevoel dat het beter begint te gaan. In les 6 ook voor het eerst over het "dode punt" heen gekomen en mn tweede adem gevonden
.
Nu op weg naar die 5 kilometer die ik na al die jaren toch weer eens onder de 30 minuten wil gaan lopen. (over een week of 8)
Oeh ik ga luisterenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Gaat Diederik het redden zondag?
http://www.radio1.nl/item(...)de%20wetenschap.html
Zoiets jaquote:
In de eerste 10 minuten maar een heel klein deel over hardlopen. Het overige halfuur moet ik nog luisteren.quote:
Check. Hij heeft dus echt maar tot een halve marathon afstand getraindquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In de eerste 10 minuten maar een heel klein deel over hardlopen. Het overige halfuur moet ik nog luisteren.
Uitlopen zal ie wel, maar dat zal wel veel wandelen worden...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:32 schreef Voccar het volgende:
Zou het wel heel knap vinden als hij hem uit weet te lopen, zeker omdat zijn verste afstand de halve marathon is.
Nice! Ik loop daar met hockey wel in, met een legging eronderquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Hm. Na het zien van foto's van gisteren ben ik een skort aan het overwegen.... en dan niet die vervelende die ik heb van de Lidl (is voor mij net te kort, het broekje) iemand hier daar behoefte aan? Maat M of L ofzo.
En nu heb ik een mooi cadeautje voor mezelf gevondenmatcht bij mijn schoenen..
[ afbeelding ]
* motorbloempje gaat weer terug naar haar schrijfwerk![]()
Want ??quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nice! Ik loop daar met hockey wel in, met een legging eronder
maar durf met hardlopen echt niet in minder dan een 3kwart broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |