SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 12-10-2014 23:58:48 ]![]()
Steigerrun vs steigerung. Ik twijfelde alIk liep en steigerde iig flink
Nogmaals een prachtig resultaat voor onze heldin![]()
![]()
Man man man wat een marathonhelden hebben we er dit jaar toch bijgekregen in dit topic. Wie had dat een jaar of 2 a 3 terug kunnen denken toen de meesten van ons aan het tobben waren met Evy.
Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*![]()
vergeet niet een bloemetje jouw kant op te gooienquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Man man man wat een marathonhelden hebben we er dit jaar toch bijgekregen in dit topic. Wie had dat een jaar of 2 a 3 terug kunnen denken toen de meesten van ons aan het tobben waren met Evy.
Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Noem het toeval, maar naar aanleiding van je post besloot ik zomaar lukraak een oud topic uit deze reeks te bekijken, en daar kwam ik gewoon Semtex' eerste post tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*quote:Op zondag 5 februari 2012 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ook maar eens hier posten. Sinds ik afgelopen week eindelijk hardloopschoenen gekocht heb, heb ik de smaak te pakken. Ik rende op platte, dempingsloze adidasjes sinds ongeveer oktober. Wát een verschil! Ik zit qua afstanden nu rond de 6,5/7km en loop tot nu toe binnen (op de band). Ik had eerst als hoofddoel af te vallen, dat is inmiddels gelukt.![]()
Hebben we geen screenshot van SEM?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat het een mentale kwestie is, d.w.z. het heeft met zelfvertrouwen te maken. Je kunt meer dan je denkt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Quoi het volgende:
Geef je me nog even de ongepolijste conclusie van jullie evaluatie? Ik ben er zelf nl ook nog niet uit
Ik zag Semtex net hevig knuffelen met een dranghek op Omroep Brabant, maar dat mag ook wel als je zo'n goede eerste Marathon weet te voltooien. Bijzonder knap gedaan!
Ben ik trouwens heel slecht als ik meteen denk dat een verslaggeefster met lang blond haar nóóit zal afstappen op een loopster met dito lang blond haar?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Ik heb hier in 2012 ook wel eens gepost denk ik. Toen begon ik.
Verder pas sinds eind 2013 wat actiever hierSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oja, dat geloof ik ook voor de Rottemeren. Oostland blijft een mirakel. Afijn, terug naar de comfortzone en van daaruit trainen naar een nieuwe moet voor genoeg vertrouwen gaan zorgenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat het een mentale kwestie is, d.w.z. het heeft met zelfvertrouwen te maken. Je kunt meer dan je denkt.
Ik zag Semtex net hevig knuffelen met een dranghek op Omroep Brabant, maar dat mag ook wel als je zo'n goede eerste Marathon weet te voltooien. Bijzonder knap gedaan!
Ben ik trouwens heel slecht als ik meteen denk dat een verslaggeefster met lang blond haar nóóit zal afstappen op een loopster met dito lang blond haar?
In ieder geval hielp zo'n simpele 5 km vandaag wel heel erg. Ik bedacht me dat ik echt wel goed kan lopen en in een goede conditie ben. Ik moet gewoon die lange-afstands-negatieve-spiraal uit.
Daar zit wel wat in, jouw 'blond interviewt geen blond' analyse. En kunnen ze die mensen niet even goed briefen van tevoren ofzo?![]()
Oostland was warm, je kon niet je eigen ding doen vanwege de groep en dat bij elkaar maakt het mentaal zwaaaaaar!quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, dat geloof ik ook voor de Rottemeren. Oostland blijft een mirakel. Afijn, terug naar de comfortzone en van daaruit trainen naar een nieuwe moet voor genoeg vertrouwen gaan zorgen
In ieder geval hielp zo'n simpele 5 km vandaag wel heel erg. Ik bedacht me dat ik echt wel goed kan lopen en in een goede conditie ben. Ik moet gewoon die lange-afstands-negatieve-spiraal uit.
Daar zit wel wat in, jouw 'blond interviewt geen blond' analyse. En kunnen ze die mensen niet even goed briefen van tevoren ofzo?
Gewoon lekker rustig opnieuw opbouwen, ik doe gezellig mee.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
MIjn eerste post in deze reeks
LIF / Hardlopen voor beginners deeltje 19: Hardlopen-in-de-lente-kriebels![]()
"Vervelend dat snelheid niet in km/u is". Heel herkenbaar voor een beginnend loper.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
LIF / Hardlopen voor beginners deeltje 19: Hardlopen-in-de-lente-kriebels
"Eind augustus meedoen aan een 5 km". En nog steeds niet gedaan.Precies, dat denk ik ook! Gewoon weer met vertrouwen en plezier wat kortere afstanden lopen en volgend jaar weer eens een HM. Oostland was qua omstandigheden misschien wel een van de zwaarste HM's van dit jaar (veel zwaarder dan CPC en Westland, en ja, dat ligt aan de dauwpunten), al moet die van Leiden helemaal afschuwelijk geweest zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, dat geloof ik ook voor de Rottemeren. Oostland blijft een mirakel. Afijn, terug naar de comfortzone en van daaruit trainen naar een nieuwe moet voor genoeg vertrouwen gaan zorgen
In ieder geval hielp zo'n simpele 5 km vandaag wel heel erg. Ik bedacht me dat ik echt wel goed kan lopen en in een goede conditie ben. Ik moet gewoon die lange-afstands-negatieve-spiraal uit.Het is echt zo he, dat dat zo werkt bij jullie vrouwwezens. Ordinaire kutnijd.quote:Daar zit wel wat in, jouw 'blond interviewt geen blond' analyse.![]()
Danknu onderweg naar huis, alles bijlezen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Pfft mijn eerste post is niet het vermelden waard, nog niet zo heel lang geleden, nog geen anderhalf jaar geleden (maar nu al wel een marathon gelopen, eigenlijk best snel)
Goed gedaan, gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
Heldinquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
!
Get stoned![]()
Kijk, goed nieuws, Eindhoven is ineens op mijn lijstje met eventueel nog te lopen marathons verschenen:twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 12-10-2014 om 14:35:23Parcours #MarathonEindhoven gaat weer op de schop: er komt één lange ronde. Volg het laatste nieuws in de liveblog http://t.co/Gg5HgZXYMk reageer retweet
Sem wat een geweldig marathon-debuut!![]()
Mijn eerste post is al van heel lang geledenquote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef E.T. het volgende:
Ok dat was les 1
Woensdag nog een keer les 1![]()
Na 8 jaar helemaal niets aan sport doen en wel 3 kinderen krijgen heb ik echt 0,0 conditie. het laatste stukje hardlopen hield ik dus ook niet helemaal volNeem daarbij nog een tikje bekkeninstabiliteit, dat ik het laatste stukje uitlopen voelde.. Ik ga dus nog rustiger opbouwen dan het schema doet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
"Vervelend dat snelheid niet in km/u is". Heel herkenbaar voor een beginnend loper.
"Eind augustus meedoen aan een 5 km". En nog steeds niet gedaan.
Ja dat KM/u vond ik echt een dingetje![]()
![]()
Leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
LIF / Hardlopen voor beginners deeltje 19: Hardlopen-in-de-lente-kriebels
Hoe vind je je eerste post in deze reeks?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Door ongeveer te weten wanneer je begon en vervolgens topics rond die tijd bekijkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe vind je je eerste post in deze reeks?
En je kan eenvoudig alle topics bekijken in de topicchain: Topicreeks: Hardlopen voor beginners![]()
Mijn eerste post was in april of mei 2013. Maar toen liep ik al een aantal jaren "hard". Niet echt de behoefte om terug te zoeken wat het was, waarschijnlijk onzin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe vind je je eerste post in deze reeks?
@Swets: en nu vind je km/uur afschuwelijk, kun je helemaal niets mee, toch?![]()
Dan ben ik aan het omrekenen naar m/kmquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in april of mei 2013. Maar toen liep ik al een aantal jaren "hard". Niet echt de behoefte om terug te zoeken wat het was, waarschijnlijk onzin.
@Swets: en nu vind je km/uur afschuwelijk, kun je helemaal niets mee, toch?![]()
![]()
Maart 2012 was mijn eerste post - net 'from couch to 5k' afgerond, net te laat voor deelname aan de CPC
Mocht iemand trouwens nog een 8k startbewijs weten....... ik zou heel graag mee willen doen volgende week. Ga ik eerst lekker lopen, dan aanmoedigen![]()
![]()
Geweldige prestatie Semtex, gefeliciteerd![]()
Aan de doorkomsttijden te zien ongelooflijk vlak gelopen en dat voor een eerste marathon![]()
![]()
In het topic erna?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb mijn eerste blessure ook gevonden![]()
En nu de Chicago Marathon: http://running.competitor(...)cago-marathon_115749Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:![]()
Het verbaast me niet zoveel. Ik zat net te lezen en jij liep tijdens je 5e loopje ooit al 33 minuten op de 5. Je doet me aan pijll denken, die bouwt ook nooit echt op, maar is wel steeds in staat om redelijke tijden te lopen.![]()
Daarna liep ik 2 weken niet. Peesontsteking.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het verbaast me niet zoveel. Ik zat net te lezen en jij liep tijdens je 5e loopje ooit al 33 minuten op de 5. Je doet me aan pijll denken, die bouwt ook nooit echt op, maar is wel steeds in staat om redelijke tijden te lopen.![]()
Gelukkig was er vanochtend iemand mee die ervoor zorgde dat je een beheerst tempo liep.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarna liep ik 2 weken niet. Peesontsteking.![]()
Wat een hoop lieve woorden, mensen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Woei , ik ben ook terug van m'n allereerste loopje .
Bij de finish niet op de klok gekeken![]()
Dus zojuist maar de uitslag opgezocht .
5 km Ajax foundation run met een netto tijd van 31.00 .![]()
Puik! Goed gedaan!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:44 schreef Shravani het volgende:
Woei , ik ben ook terug van m'n allereerste loopje .
Bij de finish niet op de klok gekeken
Dus zojuist maar de uitslag opgezocht .
5 km Ajax foundation run met een netto tijd van 31.00 .Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wow! Zeer strakke tijd voor je eerste 5kmquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:48 schreef Shravani het volgende:
Thanks ik ging wel soort van deaud !
Later een verslagje nu maar even boodschappen doen enzo
Be proud!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi gelopen Semtex!
Zelf ook blij, eerste keer 10 onder de 40 is gelukt, en ben tweede geworden.
Heb nog een kilometer of 5 op kop gelopen (da's ook raar) maar op het eind trok ik het niet meer.
https://www.endomondo.com/workouts/423549064/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Netjes, hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:16 schreef Cynic het volgende:
Mooi gelopen Semtex!
Zelf ook blij, eerste keer 10 onder de 40 is gelukt, en ben tweede geworden.
Heb nog een kilometer of 5 op kop gelopen (da's ook raar) maar op het eind trok ik het niet meer.
https://www.endomondo.com/workouts/423549064/14083692![]()
Indrukwekkende zege van Eliud Kipchoge in Chicago. Wat een souplesse heeft die man in zich. Mooie loper.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sem, super gelopen!![]()
Het was een goede dag, zo te zien!
HIer ook weer gelopen. Ik maar een schamele 5km, maar dat was wel even genoeg vond de voet. Wel goed gegaan, al kreeg ik in het laatste rondje iets last, dus even wat rustiger aangedaan. Toch gemiddeld 5.48min/km op een XC parcours waar ik best blij mee ben! Goed doodgaan op deze loopjes altijd. Mijn god.
En het was weer supergezellig. Wat een sfeer hangt er toch bij die loopjes. Elk team juicht ook voor elk ander team, jongeren die nog blijven hangen en je de bult opschreeuwen, na afloop lekkere bakdingen en nog even napratenSuper
En binnenkort even om een tafel zitten met onze 'reisvrienden' om uit te zoeken in hoeveel dagen we in 2015 een Bob Graham Round (66mijl in het Lake District) kunnen doen als groepsreisje
SPOILER: wat een geweldige groep mensen O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Het was trouwens gezellig langs het parcours in Eindhoven.
Kwam een medeloper uit Berlijn tegen, en die had van alles bij zich, van snoep tot cake.
Lekker met een plakje cake de marathon lopers aanmoedigen![]()
Ze gingen echter naar huis toen hun (snelle) kennis voor de 2e keer langs was gekomen.
Daarna kwam streamnl ook nog even bij mij staan om SEMTEX nog een keertje aan te moedigen voor de laatste km's
even vlug tussendoor.
waarschijnlijk is dit al een X maal keer gepost maar anders bij deze:quote:Titel:Focus: Hoe gezond is hardlopen
Zender:NPO 2
Datum:12 oktober 2014
Uitzendtijd:18:50 - 19:45 uur
Deze BBC-documentaire onderzoekt een aantal recente sterfgevallen van jonge, ogenschijnlijke gezonde hardlopers. Wat doet hardlopen eigenlijk met ons lichaam? Is er iets mis met de manier waarop we deze sport bedrijven? En is de marathon eigenlijk wel gezond?![]()
Ik kan je de antwoorden wel geven hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:56 schreef streamnl het volgende:
Deze BBC-documentaire onderzoekt een aantal recente sterfgevallen van jonge, ogenschijnlijke gezonde hardlopers. Wat doet hardlopen eigenlijk met ons lichaam? Is er iets mis met de manier waarop we deze sport bedrijven? En is de marathon eigenlijk wel gezond?
Ze putten hun lichaam uit
Ze lopen te snel te lange afstanden
Nee, een marathon is niet gezondZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Of ze hebben onontdekte/teruggekeerde hartkwalen (zoals de dame die tijdens de M van Eindhoven in 2012 overleed)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dank. Lijkt me wel interessant.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:56 schreef streamnl het volgende:
even vlug tussendoor.
waarschijnlijk is dit al een X maal keer gepost maar anders bij deze:
[..]
Oh en SEMTEX, gefeliciteerd met je eerste Marathon!!![]()
![]()
Ja als je ergens een serieus 'vlekje' hebt kan een marathon wel net dat zetje zijn wat je nodig hebt![]()
![]()
Aan het oversteken van de straat kan je ook dood gaan
Aan bij de mac eten ook
Van autorijden en vliegen ook
En zelfs aan slapen gaan mensen dood.
Hoera! Leven is dodelijk!
(Zei loesje dat niet ooit?)
Lekker blijven hardlopen dus, met gezond verstand. Dat gezeik!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hallo!
Ik wil even posten hoe de 4Mijl van Groningen was,
Super! Het was zo leuk, ik zit nog helemaal ik een roes van blijdschap.
De organisatie was top, goed vervoer naar Haren, de kledingwagens, toiletten en de startvakken.
Wat ik echt heel leuk vond, anders dan vorig jaar stond nu op je startnummer tevens je voornaam. Dus als ik er een beetje doorheen zat en eventjes wandelde om op adem te komen, dan begonnen mensen te klappen en juichen van de kant terwijl ze je naam roepen! Dat was zo leuk, gaf me echt een beetje vleugels![]()
Op het eind werd ik bijna ingehaald door iemand die ik net 100 meter eerder had ingehaald. Een vriendin had haar aan de hand genomen en trok haar mee. Ik dacht: dat gaan we dus niet doen, en kon nog mooi een sprintje inzetten en zo voor blijven.
Ik had vorig jaar een tijd van 47 minuten en 47 seconden en het doel was om mezelf te verslaan.
Dit jaar is het geworden: 45 minuten en 55 seconden!
Ik ben superblij dat ik weer mee heb gedaan en zelfs mijn eigen record weer heb gebroken! Het was hartstikke leuk en ik heb onwijs genoten. Ik heb later nog even staan kijken bij het Hereplein en de laatste loper nog aan kunnen moedigen.
Volgend jaar weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Dat.![]()
De 4mijl ging bij mij eigenlijk ook wel prima. Zowaar voor mijn doen ook best wel vlak gelopen en dat terwijl ik na 5km helemaal stuk kwam te zitten. Blijkbaar heb ik daar dan toch nog wel redelijk doorgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Semtex
Ik ben zelf ook uitermate tevreden met mijn halve marathon tijd van 2 uur 15 minuten (ongeveer)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:44 schreef baggerbaas het volgende:
De 4mijl ging bij mij eigenlijk ook wel prima. Zowaar voor mijn doen ook best wel vlak gelopen en dat terwijl ik na 5km helemaal stuk kwam te zitten. Blijkbaar heb ik daar dan toch nog wel redelijk doorgelopen.Je hebt inderdaad heel vlak gelopen! Mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond je het ook zo leuk?
Dus. Dat.![]()
Wh00p! Super!quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Semtex
Ik ben zelf ook uitermate tevreden met mijn halve marathon tijd van 2 uur 15 minuten (ongeveer)
Ja doei.![]()
Zekerquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad heel vlak gelopen! Mooi zeg!
Vond je het ook zo leuk?![]()
En inderdaad die namen bij de startnummers zijn echt een toevoeging.![]()
Semtex, puik gelopen
Voor mezelf durf ik te zeggen dat ik de beste wedstrijd uit mn leven heb gelopen. Eindtijd was 1:27:50. Verslag volgt later.![]()
Naam Mariska**
Afstand De Lage Landen Hele marathon
Categorie Vsen
Totaal plaats 1069 / 1296
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
Netto tijd 4:11:03
5 kilometer 29:46
10 kilometer 59:17
15 kilometer 1:28:52
20 kilometer 1:58:24
Halve marathon 2:05:03
25 kilometer 2:27:24
30 kilometer 2:57:54
35 kilometer 3:28:36
40 kilometer 3:59:17Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Op de halve?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
Semtex, puik gelopen
Voor mezelf durf ik te zeggen dat ik de beste wedstrijd uit mn leven heb gelopen. Eindtijd was 1:27:50. Verslag volgt later.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Prachtig gedaan allen! Extra buiging voor Sem![]()
Zelf geen loopje gedaan, maar sinds lange tijd weer een LDL. Mijn maatje wou 25Km lopen dus dat hebben we gedaan. Hij zat er helemaal doorheen en bij mij was het ook wel zwaar aan het eind, maar ik kon nog een sprintje doen en na wat wandelen had ik het idee dat ik nog wel een aantal Km had kunnen doen. Dus dat stemt me tevreden met het oog op de devilstrail over 2 weken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Prachtig vlak!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska**
Categorie Vsen
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
40 kilometer 3:59:17Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die mag je inlijsten en boven je bed hangenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska**
Categorie Vsen
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
40 kilometer 3:59:17![]()
@Spiritusbus: Damn wat een mooie tijd op de HM!
4M van Groningen lopers:![]()
![]()
Yepquote:
Sneak preview:
5km - 21:04
10km - 42:01
15km - 1:02:37
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 18:24:20 ]![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
Semtex, puik gelopen
Voor mezelf durf ik te zeggen dat ik de beste wedstrijd uit mn leven heb gelopen. Eindtijd was 1:27:50. Verslag volgt later.Wat een tijd, geweldig
Fucking hell wat strak, SEM! Ik zat op Endomondo al door alle tijden en bekertjes te scrollen (was een goed weekend zo te zien), maar kwam die van jou nergens tegen en werd enigszins nerveus. Gelukkig logde ik toen in op Fok en zag ik de TT van dit deel in mijn AT-lijst![]()
Zelf een klein stukje gehobbeld met als doel mijn cadans wat op te krikken. Dacht tijdens het lopen (had de cadans niet op een schermpje op mijn 220 gezet, dom) dat ik toch wel in de buurt van de 170 moest zitten. Yeah rightMaar on the negative side, mijn kuit links wil gewoon niet. Dus ik ga maar eens een weekje rust houden en misschien nog wel even langs de fysio alhier.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Prachtige tijd. Feliquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
Semtex, puik gelopen
Voor mezelf durf ik te zeggen dat ik de beste wedstrijd uit mn leven heb gelopen. Eindtijd was 1:27:50. Verslag volgt later."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Prachtige tijdquote:
Goed gedaan, alle Eindhovenlopers, en natuurlijk ook de 4 mijl van Groningen lopers. Pluimpje voor Semtex!
Zelf liep ik ook lekker, een PR. Maar ik vraag me af of het wel klopt, mijn Runkeeper geeft iets meer dan 20km aan ...
Ergens rond 8km beetje ingekakt ondanks gel. Rond 10km dacht ik even 'wat saai, een hele marathon ga ik dus echt niet doen, hè'. En op 11km kwam ik erachter dat ik aan het joggen was en opeens had ik gewoon energie om weer van de grond te komen. Toen ben ik tot het eind lekker gaan lopen. Laatste 3-4km versneld, laatste 250 meter redelijk voluit, en laatste 50 meter gewoon gesprint.
Het stukje door het centrum is wel heel gaaf met al die mensen aan de kant. Echt van die kippenvelmomentjes.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
Semtex, puik gelopen
Voor mezelf durf ik te zeggen dat ik de beste wedstrijd uit mn leven heb gelopen. Eindtijd was 1:27:50. Verslag volgt later.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska**
Categorie Vsen
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
40 kilometer 3:59:17![]()
![]()
Bos81: goed gedaan. Tevens2.15 boks
Spiri: wowww!!
4mijllopers: well done, pr verbetering zie ik erbij. Nice!
Wyccie: wat is je tijd geworden?
Was weer een mooi loopweekend!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik hoorde de stem bij de drie km de tijd roepen, en toen dacht ik al: Jeeeuj! Een pr! en ook weer bij de 5km! Ik ben er zo blij mee, want ik wilde al een hele tijd 5km onder de 35 minuten krijgen! En nu is het geluktquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef Murmeli het volgende:
Bos81: goed gedaan. Tevens2.15 boks
Spiri: wowww!!
4mijllopers: well done, pr verbetering zie ik erbij. Nice!
Wyccie: wat is je tijd geworden?
Was weer een mooi loopweekend!(net aan haha)
Dus. Dat.![]()
Helden in dit topic!![]()
![]()
![]()
Extra jompeltje voor spiritus en Semmie!![]()
Prachtige tijden! En allebei ontzettend vlak gelopen!
De rest van de HM-lopers, 4mijl lopers en alle andere lopers natuurlijk ook supergoed!![]()
![]()
Das matig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:44 schreef wyccie het volgende:
2:01:19
En het staat verkeerd op mijn medaille.
Wel supersnel, jeumig! Gefeli!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Semtex gefeliciteeeeerd!!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
NL2 d'ropJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thanks! Nu jij nogquote:
top gedaan! Vond t leuk om je te volgen vandaag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska**
Categorie Vsen
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
40 kilometer 3:59:17Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik vond het ook hartverwarmend, al die volgende fokkersquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
top gedaan! Vond t leuk om je te volgen vandaag.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*
Ik had er nog niet eens bijverteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had er nog niet eens bijverteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk alle lopers gefeliciteerd met jullie prestaties. Ik heb het helaas niet helemaal waar kunnen maken
. Die verrekte zon. Ik moest op 7 kilometer de pacer voor 45 minuten laten lopen. Er zijn nog geen resultaten maar de eigen meting gaf 46:18 aan. Op 9 november mag ik in de herkansing.
![]()
Dank je. Toch zo'n 7 minuten van mijn vorige PR. En ik had vanochtend nog wel een loopneus en moest veel plassen. Hoe meer kleine kwaaltjes hoe beter.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das matig.
Wel supersnel, jeumig! Gefeli!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel knap hoor, zo vlak gelopen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartverwarmend, al die volgende fokkersDus. Dat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: