Naja het is een soort win-winsituatie. Jij wordt beter en zij worden beterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is van mening dat farmaceutische bedrijven en andere zorginstellingen er moeten zijn voor de medemens... niet voor de pingels...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is er überhaupt een roostermaker?
#dtv
quote:
Flik je het verdomme weer.quote:
* Spezza19 heeft er geen problemen mee als de menselijke bevolking flink uitgedund wordt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is een soort win-winsituatie. Jij wordt beter en zij worden beter
Shit just got realquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Flik je het verdomme weer.
Ik stuur huutsjkool op je af hoor.
Zolang Spezza19 niet tot de groep behoort die niet overblijftquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft er geen problemen mee als de menselijke bevolking flink uitgedund wordt...
Allang goed voor mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan wel het rooster vullen maar dan ga ik niet lullen
Ik knal alleen maar op jouw danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:53 schreef Lt.Surge het volgende:
ej d4v1d gaan wij nog eens l4d2 spelen dan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:54 schreef Lt.Surge het volgende:
ej hork
d4v1d jij bent een naar en vervelend mannetje ofzoiets
Zo is het leven toch altijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zijn er nooit roosteraars wanneer je ze nodig hebt, en wanneer je ze niet nodig hebt zijn ze in overvloed
Gast waar was je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:54 schreef Lt.Surge het volgende:
ej hork
d4v1d jij bent een naar en vervelend mannetje ofzoiets
Gisterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
d4v1d ik zet je wel ff op rooster
wanneer
Mijn sollicitatie voor roosteraar werd afgewezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zijn er nooit roosteraars wanneer je ze nodig hebt, en wanneer je ze niet nodig hebt zijn ze in overvloed
Ik, nu. zie DMquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef Melting het volgende:
Wil er iemand draaien vanavond?
Zo ja.... hoe laat en wat?
Sorry het is vandaag eergister.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
godverdomme prutser jij kan ook niks goed doen he!
quote:
Nou, het is dan officieel. R49 is overleden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef d4v1d het volgende:
ANyways, ik ga even mixen als het kanDoe maar 2 uurtjes
Kwart over 9 dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Doe maar over 'n kwartier trouwens, even wat eten en koffie regelen.
Nu jij nogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, het is dan officieel. R49 is overleden.
Screenshot gemaakt voor DM naar yvonne.quote:
Noh zeg.quote:DM van LompeHork
11-10-2014 @ 21:02:48
d4v1d heeft wel gelijk hoor. sterf.
Ik heb altijd gelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal toch?
Klinkt als een hangende plaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even opnieuw verbinden met de stream
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
Over rondjes gesproken...
* Spezza19 gaat even een blokje om...
[ [url=
http://s3-ec.buzzfed.com/(...)493-8.gif]afbeelding[/url] ]
Okee thanksquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even opnieuw verbinden met de stream
Dat is het jaquote:
Game zequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:19 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik ga maar even gamen![]()
dank voor de muziekjes tot zover
Ik ga morgen weer een rondje rennenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
Over rondjes gesproken...
* Spezza19 gaat even een blokje om...
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer een rondje rennen
van 21.1 km![]()
Dank je. Dit wordt mijn eerste Halve Marathon, dus ben echt wel zenuwachtig/ gezond gespannen. Ga dus lekker vroeg naar bed zometeen, zodat ik morgenmiddag om 13.30 fris aan de start zal staan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Netjes![]()
Succes in ieder geval.
Heb je goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Dit wordt mijn eerste Halve Marathon, dus ben echt wel zenuwachtig/ gezond gespannen. Ga dus lekker vroeg naar bed zometeen, zodat ik morgenmiddag om 13.30 fris aan de start zal staan.
Dit jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Halve marathon, ik val na 500 meter al dood neer. Succes
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme ik moest lachen om je ondertitel Bos![]()
![]()
Dubbeldankquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Halve marathon, ik val na 500 meter al dood neer. Succes
Ik ken deze muziek niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:42 schreef d4v1d het volgende:
Verzoekjes binnen dit genre zijn uiteraard welkom
+1quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ken deze muziek niet echt
Dus kan je ook niet aan verzoekjes helpen
Nog hoger?? Ik zit al op de twaalfde...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:43 schreef d4v1d het volgende:
Die luisteraars mogen wel omhoog opzich
Waar iedereen is, is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:43 schreef d4v1d het volgende:
Die luisteraars mogen wel omhoog opzich
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog hoger?? Ik zit al op de twaalfde...
Hierboven zitten nog 3 woonlagen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik slechts op de 2e, maar hoger kan ik niet
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog hoger?? Ik zit al op de twaalfde...
Fuck is beter inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Laptop gaat uit. Tot de volgende keer maar weer
Ik neem je niets kwalijkquote:
quote:
Even docu afkijken. Daarna tune ik in.quote:
Zo erg zal dat toch niet worden ??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef d4v1d het volgende:
Geneigd om toffe mensen uit onz-sc te halen maar dan krijgen we straks David Saturday
Je weet hoe het met die puber gingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo erg zal dat toch niet worden ??
Gewoon een paar extra mensen om het hier wat levendig te maken zou ik prima vinden.
Al heb ik dat hier niet alleen voor het zeggen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Even docu afkijken. Daarna tune ik in.
Dat wel ja.quote:
Het lijkt allemaal op elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
Had ff niet door dat t nummer al adgelopen was
Foei!quote:
quote:
quote:
Is de nieuwigheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Fogel het volgende:
Zit de radio weer in een loop of hoort dit zo?
I know you like itquote:
Je hoort toch wel verschil ofniequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Fogel het volgende:
Zit de radio weer in een loop of hoort dit zo?
Ik weet het serieus niet zekerquote:
Dan ben je zo Dannyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:10 schreef Fogel het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br/><br/><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
Nu hoor ik verschil
Misschien wel problemen met data overzetten of zo ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben je zo Danny
Koop je een nieuwe database server
tweehonderdzesenvijftig Gigabytes
En dan is je database server busy
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien wel problemen met data overzetten of zo ?
Ik zou het ook niet weten andersquote:
Eggsquote:
Geen idee, sociale dingen of zo denk ikquote:
WAT?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee, sociale dingen of zo denk ik
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat je maar 4x zelfde artiest mag draaien.
Kan z'n hele discografie wel spelen
Is slechts een aanname hèquote:
Onmogelijk.quote:
Welcome backquote:
Nee, ik vroeg me dat alleen af. (En ook omdat ik deze muziek allemaal op elkaar vind lijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner, ik doe ook maar wat eigenlijk
Welke stijl dan?
Ik kan er happy hardcore in gooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me dat alleen af. (En ook omdat ik deze muziek allemaal op elkaar vind lijken.)
Maar als je graag dit draait, gewoon doen hoor. Ik luister wel mee.
Je doet het best goed hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner, ik doe ook maar wat eigenlijk
Welke stijl dan?
pedo gespotquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)speelt_met_kind.html
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Waarom? Die dieren vinden dat soort spelletjes juist leuk, vooral gezien vanuit de reactie van die dolfijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het dieren mishandeling, die dolfinaria, maar da's persoonlijke mening.
Ik raad u aan BlackFish te kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom? Die dieren vinden dat soort spelletjes juist leuk, vooral gezien vanuit de reactie van die dolfijn
Ja, dat ging over die walvis die in die films (naam kwijt) speelde toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik raad u aan BlackFish te kijken
Ze hebben amper ruimte om te bewegen, dat is gewoon ongezond voor die dieren. Ze zijn waarschijnlijk niet beter gewend of maken er maar het beste van. Ze zijn zeer intelligent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom? Die dieren vinden dat soort spelletjes juist leuk, vooral gezien vanuit de reactie van die dolfijn
Free my willy, toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat ging over die walvis die in die films (naam kwijt) speelde toch?
Free Willy ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ze intelligent zijn is een feit ja. Intelligenter dan van mensen ook welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze hebben amper ruimte om te bewegen, dat is gewoon ongezond voor die dieren. Ze zijn waarschijnlijk niet beter gewend of maken er maar het beste van. Ze zijn zeer intelligent.
Ik raad u echt aan om BlackFish te kijken... Dan zal je zien in wat voor ruimtes die beesten gehouden worden....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ze intelligent zijn is een feit ja. Intelligenter dan van mensen ook wel
En die ruimte: volgens mij valt dat best mee, of ben je zelf wel eens in Sea World geweest? (en ook in het Dolfinarium hebben ze zeeën (haha) van ruimte, waar je ze ziet zwemmen is niet hun verblijf he?)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik raad u echt aan om BlackFish te kijken... Dan zal je zien in wat voor ruimtes die beesten gehouden worden....
BlackFish gaat over de orca uit SeaWorld onder andere...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik raad u aan BlackFish te kijken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is die Keiko na het vrijlaten naar Noorwegen gezwommen en is daar dood gegaan (en nee, niet dood gemaakt).quote:
Ja maar dat is dierenleed dan toch? TOCH?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is die Keiko na het vrijlaten naar Noorwegen gezwommen en is daar dood gegaan (en nee, niet dood gemaakt).
Je had het dus fout...quote:
OH MIJN GODquote:
Ja, ik weet dat hij op Netflix staat. Niet gezien inderdaad, ik hou meer van maatschappelijke documentaires eik.quote:Snel BlackFish kijken dus... Staat op Netflix... Doe er je voordeel mee... Dan ga jij niet meer naar SeaWorld als je een beetje normaal mens bent
Dude, als je je handen in de lucht moet gooien, hoe kan je ze dan weer opvangen?quote:
Kwestie van trainingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dude, als je je handen in de lucht moet gooien, hoe kan je ze dan weer opvangen?
Ach, in zat dierentuinen worden dieren prima verzorgd. Liever dat dan het "legaal" stropen van olifanten in Afrika. Is ook een docu over!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is ook geen voorstander van dierentuinen en dergelijke... Hoe sommige beesten in Artis moeten leven is echt te triest voor woorden....
Dus als we jou in een hokje van 2x2 meter zetten met een goed bed en toilet en elke dag goede maaltijden, dan horen we jou verder niet klagen? Je wordt immers goed verzorgd...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, in zat dierentuinen worden dieren prima verzorgd. Liever dat dan het "legaal" stropen van olifanten in Afrika. Is ook een docu over!
Geen idee hoe jij dieren relativeert tot mensenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus als we jou in een hokje van 2x2 meter zetten met een goed bed en toilet en elke dag goede maaltijden, dan horen we jou verder niet klagen? Je wordt immers goed verzorgd...
Is prima wel though!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga een beetje in herhaling vallen met dezelfde artiest
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga een beetje in herhaling vallen met dezelfde artiest
Is exact hetzelfde principe...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij dieren relativeert tot mensen
Ja inderdaad, exact hetzelfde bewustzijn en nadenkend vermogenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is exact hetzelfde principe...
Of het nou een dier of een mens is...
Reeeeeemiiiixxxxx !!!!quote:
Deze man weetquote:
Je bent ook wel een sneu figuurquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja inderdaad, exact hetzelfde bewustzijn en nadenkend vermogen
Misschien is het een idee om even wat wetenschappelijke artikelen te lezen in plaats van docu's op Netflix te kijken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Jezus Melting onze posttijden
Klinkt als een goede mixquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Fogel het volgende:
Hier in de huiskamer in de mix met "too sexy for my shirt".
Ik ben een sneu figuur omdat ik wel artikelen lees? Beetje een domme gedachtengang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent ook wel een sneu figuur
Dieren zijn slimmer dan je denkt.... Het heeft verder ook weinig met bewustzijn of nadenkend vermogen van zo'n beest te maken...
Want die beer in Artis die vertoont natuurlijk "normaal" berengedrag zoals je dat ook NIET in het wild ziet enzo...
Nee jongen, blijf jij lekker denken dat die beesten het goed hebben
Over vissen gesproken. Was maandag in een hotel met een forelvijver. De Noren begrepen er niks van dat mensen geld wilden betalen om wat vissen uitgezet te krijgen die ze dan weer konden vangen... totdat ik zei dat de meeste vis die je in de Nederlandse rivieren kan vangen niet voor consumptie geschikt is.quote:
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?quote:
JAAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?
Nee, ik loop nog te kutten met VDJ wat nog net niet helemaal naar wens looptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik loop nog te kutten met VDJ wat nog net niet helemaal naar wens looptIk moet het even in de vingers krijgen eerst
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niks lees of programma's kijk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een sneu figuur omdat ik wel artikelen lees? Beetje een domme gedachtengang.
Heb je voor mij dan een bron (en dan niet één of andere BNW-website) waar het gedrag van dieren in hedendaagse dierentuinen beschreven staat ten overstaand van in het wild?
Natuurlijk is het gedrag anders, want ze krijgen eten in plaats van dat er gejaagd moet worden (en ook dat is niet helemaal waar, want in veel dierentuinen wordt ook levend voer los gelaten).
And we have a taker!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willen
Wat een onzin. Meer kan ik niet van je post maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niks lees of programma's kijk?
En waarom is alles meteen BNW en waarom zouden überhaupt BNW sites geen bron van waarheid bevatten?
Maar goed, met mensen zoals jij valt sowieso geen discussie te voeren, want als het niet uit jouw zelfde nieuwsbronnen komt is het niet waar....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willen
Doe eerst maar tot 1 uur.quote:
Als dat onzin is, dan is jouw opmerking ook onzin. Aangezien ik alleen even samenvat wat jij zegt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een onzin. Meer kan ik niet van je post maken.
Ik post tenminste nog een relevante link, jij post enkel speculatie. Ga vliegeren man, meteen op de man spelen als je er niet mee om kunt gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als dat onzin is, dan is jouw opmerking ook onzin. Aangezien ik alleen even samenvat wat jij zegt...
Nee, JIJ zegt dat ik speculatie post... Want het komt niet uit een betrouwbare bron... Dus ga zelf even lekker vliegeren.... Eikelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post tenminste nog een relevante link, jij post enkel speculatie. Ga vliegeren man, meteen op de man spelen als je er niet mee om kunt gaan
No problem manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Melting het volgende:
Ik haak om middernacht wel af, Stiffler.
Morgen weer op tijd bij de voetbalclub zijn.
JE POST GEEN BRON?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, JIJ zegt dat ik speculatie post... Want het komt niet uit een betrouwbare bron... Dus ga zelf even lekker vliegeren.... Eikel
Ik draai het naast m'n vrouw zowat, ze irriteert zich omdat ze NCIS zit te kijken ondertussenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:06 schreef Fogel het volgende:
GVD, nu hoor de Bobbysocks door deze muziek heen (en ik zit met koptelefoon op) omdat mijn vrouw het te hard draait
Happy hardcore
Doe je volume harderquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik draai het naast m'n vrouw zowat, ze irriteert zich omdat ze NCIS zit te kijken ondertussen
[img]http://images.buddytv.com/userquizimages/4980c2ad-db2c-494b-a80e-99af7ce7bbe3481382890_small.jpg[/imgquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik draai het naast m'n vrouw zowat, ze irriteert zich omdat ze NCIS zit te kijken ondertussen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
[img]http://images.buddytv.com/userquizimages/4980c2ad-db2c-494b-a80e-99af7ce7bbe3481382890_small.jpg[/img
*fap fap*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done!
And now we wait *in handjes wrijft*
Nee, die twee broeders hebben hem van de 4e vloer afgemikt ofzo.quote:
Dit telt dan niet echt meer mee, maar de shit die hij tegenwoordig maakt is baas hoor he. En grondlegger van de hardcore... een onmisbaar persoon in die scene.quote:
Ditquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit telt dan niet echt meer mee, maar de shit die hij tegenwoordig maakt is baas hoor he. En grondlegger van de hardcore... een onmisbaar persoon in die scene.
TMIquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
of je muis drukt op het verkeerde knopje
Lekker bezig Freekquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
of je muis drukt op het verkeerde knopje
Ik ken hem alleen van de jaren 90 eigenlijk. Altijd wel geinige shit op zich.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit telt dan niet echt meer mee, maar de shit die hij tegenwoordig maakt is baas hoor he. En grondlegger van de hardcore... een onmisbaar persoon in die scene.
Wat dit heerschap zegtquote:
Dit jaquote:
Dat was bij mij ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
"Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen."
Dus, en dat nou al een keer of 4-5. Iets is ergens mis.
Onderhoud gok ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
"Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen."
Dus, en dat nou al een keer of 4-5. Iets is ergens mis.
Einfach Qualitätquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
EEEEEEEEEEEENSIIIIIIIIIIIFEEEEEEEEEEEEEEERUUUUUUUUUM!Stiff, held!
Tijd om te ontdekken danquote:
Muziek is niet verkeerd, maar die schreeuwlelijk er tussen door.quote:
Home sweet home, please do! I insist!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat hij mijn sessie aan 127.0.0.1 wilde koppelen.
Ik zou een staatslot kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zich inhoudt
Ja, ik gok werkzaamheden
Was hier ook het geval jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat hij mijn sessie aan 127.0.0.1 wilde koppelen.
Zekers, groter dan dat je wel wat wint. Maar nu gokte je waarschijnlijk ook al goed. Dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik niets win dan
Gebeurt laatste tijd wel erg vaak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zich inhoudt
Ja, ik gok werkzaamheden
Een kip is geen musquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers, groter dan dat je wel wat wint. Maar nu gokte je waarschijnlijk ook al goed. Dus
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gebeurt laatste tijd wel erg vaak.
o oeps ik heb lapo iemand anders maak maar nieuwe aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |