Deze man weetquote:
Je bent ook wel een sneu figuurquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja inderdaad, exact hetzelfde bewustzijn en nadenkend vermogen
Misschien is het een idee om even wat wetenschappelijke artikelen te lezen in plaats van docu's op Netflix te kijken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Jezus Melting onze posttijden
Klinkt als een goede mixquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Fogel het volgende:
Hier in de huiskamer in de mix met "too sexy for my shirt".
Ik ben een sneu figuur omdat ik wel artikelen lees? Beetje een domme gedachtengang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent ook wel een sneu figuur
Dieren zijn slimmer dan je denkt.... Het heeft verder ook weinig met bewustzijn of nadenkend vermogen van zo'n beest te maken...
Want die beer in Artis die vertoont natuurlijk "normaal" berengedrag zoals je dat ook NIET in het wild ziet enzo...
Nee jongen, blijf jij lekker denken dat die beesten het goed hebben
Over vissen gesproken. Was maandag in een hotel met een forelvijver. De Noren begrepen er niks van dat mensen geld wilden betalen om wat vissen uitgezet te krijgen die ze dan weer konden vangen... totdat ik zei dat de meeste vis die je in de Nederlandse rivieren kan vangen niet voor consumptie geschikt is.quote:
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?quote:
JAAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?
Nee, ik loop nog te kutten met VDJ wat nog net niet helemaal naar wens looptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik loop nog te kutten met VDJ wat nog net niet helemaal naar wens looptIk moet het even in de vingers krijgen eerst
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niks lees of programma's kijk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een sneu figuur omdat ik wel artikelen lees? Beetje een domme gedachtengang.
Heb je voor mij dan een bron (en dan niet één of andere BNW-website) waar het gedrag van dieren in hedendaagse dierentuinen beschreven staat ten overstaand van in het wild?
Natuurlijk is het gedrag anders, want ze krijgen eten in plaats van dat er gejaagd moet worden (en ook dat is niet helemaal waar, want in veel dierentuinen wordt ook levend voer los gelaten).
And we have a taker!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willen
Wat een onzin. Meer kan ik niet van je post maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niks lees of programma's kijk?
En waarom is alles meteen BNW en waarom zouden überhaupt BNW sites geen bron van waarheid bevatten?
Maar goed, met mensen zoals jij valt sowieso geen discussie te voeren, want als het niet uit jouw zelfde nieuwsbronnen komt is het niet waar....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willen
Doe eerst maar tot 1 uur.quote:
Als dat onzin is, dan is jouw opmerking ook onzin. Aangezien ik alleen even samenvat wat jij zegt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een onzin. Meer kan ik niet van je post maken.
Ik post tenminste nog een relevante link, jij post enkel speculatie. Ga vliegeren man, meteen op de man spelen als je er niet mee om kunt gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als dat onzin is, dan is jouw opmerking ook onzin. Aangezien ik alleen even samenvat wat jij zegt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |