Ach, in zat dierentuinen worden dieren prima verzorgd. Liever dat dan het "legaal" stropen van olifanten in Afrika. Is ook een docu over!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is ook geen voorstander van dierentuinen en dergelijke... Hoe sommige beesten in Artis moeten leven is echt te triest voor woorden....
Dus als we jou in een hokje van 2x2 meter zetten met een goed bed en toilet en elke dag goede maaltijden, dan horen we jou verder niet klagen? Je wordt immers goed verzorgd...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, in zat dierentuinen worden dieren prima verzorgd. Liever dat dan het "legaal" stropen van olifanten in Afrika. Is ook een docu over!
Geen idee hoe jij dieren relativeert tot mensenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus als we jou in een hokje van 2x2 meter zetten met een goed bed en toilet en elke dag goede maaltijden, dan horen we jou verder niet klagen? Je wordt immers goed verzorgd...
Is prima wel though!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga een beetje in herhaling vallen met dezelfde artiest
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga een beetje in herhaling vallen met dezelfde artiest
Is exact hetzelfde principe...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij dieren relativeert tot mensen
Ja inderdaad, exact hetzelfde bewustzijn en nadenkend vermogenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is exact hetzelfde principe...
Of het nou een dier of een mens is...
Reeeeeemiiiixxxxx !!!!quote:
Deze man weetquote:
Je bent ook wel een sneu figuurquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja inderdaad, exact hetzelfde bewustzijn en nadenkend vermogen
Misschien is het een idee om even wat wetenschappelijke artikelen te lezen in plaats van docu's op Netflix te kijken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Jezus Melting onze posttijden
Klinkt als een goede mixquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Fogel het volgende:
Hier in de huiskamer in de mix met "too sexy for my shirt".
Ik ben een sneu figuur omdat ik wel artikelen lees? Beetje een domme gedachtengang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent ook wel een sneu figuur
Dieren zijn slimmer dan je denkt.... Het heeft verder ook weinig met bewustzijn of nadenkend vermogen van zo'n beest te maken...
Want die beer in Artis die vertoont natuurlijk "normaal" berengedrag zoals je dat ook NIET in het wild ziet enzo...
Nee jongen, blijf jij lekker denken dat die beesten het goed hebben
Over vissen gesproken. Was maandag in een hotel met een forelvijver. De Noren begrepen er niks van dat mensen geld wilden betalen om wat vissen uitgezet te krijgen die ze dan weer konden vangen... totdat ik zei dat de meeste vis die je in de Nederlandse rivieren kan vangen niet voor consumptie geschikt is.quote:
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?quote:
JAAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?
Nee, ik loop nog te kutten met VDJ wat nog net niet helemaal naar wens looptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee hork... zal ik jou op het rooster gooien zodat we een metaalremedie krijgen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik loop nog te kutten met VDJ wat nog net niet helemaal naar wens looptIk moet het even in de vingers krijgen eerst
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niks lees of programma's kijk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een sneu figuur omdat ik wel artikelen lees? Beetje een domme gedachtengang.
Heb je voor mij dan een bron (en dan niet één of andere BNW-website) waar het gedrag van dieren in hedendaagse dierentuinen beschreven staat ten overstaand van in het wild?
Natuurlijk is het gedrag anders, want ze krijgen eten in plaats van dat er gejaagd moet worden (en ook dat is niet helemaal waar, want in veel dierentuinen wordt ook levend voer los gelaten).
And we have a taker!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willen
Wat een onzin. Meer kan ik niet van je post maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niks lees of programma's kijk?
En waarom is alles meteen BNW en waarom zouden überhaupt BNW sites geen bron van waarheid bevatten?
Maar goed, met mensen zoals jij valt sowieso geen discussie te voeren, want als het niet uit jouw zelfde nieuwsbronnen komt is het niet waar....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel wat metaal herrie het internet opgooien mocht Hork niet willen
Doe eerst maar tot 1 uur.quote:
Als dat onzin is, dan is jouw opmerking ook onzin. Aangezien ik alleen even samenvat wat jij zegt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een onzin. Meer kan ik niet van je post maken.
Ik post tenminste nog een relevante link, jij post enkel speculatie. Ga vliegeren man, meteen op de man spelen als je er niet mee om kunt gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als dat onzin is, dan is jouw opmerking ook onzin. Aangezien ik alleen even samenvat wat jij zegt...
Nee, JIJ zegt dat ik speculatie post... Want het komt niet uit een betrouwbare bron... Dus ga zelf even lekker vliegeren.... Eikelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post tenminste nog een relevante link, jij post enkel speculatie. Ga vliegeren man, meteen op de man spelen als je er niet mee om kunt gaan
No problem manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Melting het volgende:
Ik haak om middernacht wel af, Stiffler.
Morgen weer op tijd bij de voetbalclub zijn.
JE POST GEEN BRON?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, JIJ zegt dat ik speculatie post... Want het komt niet uit een betrouwbare bron... Dus ga zelf even lekker vliegeren.... Eikel
Ik draai het naast m'n vrouw zowat, ze irriteert zich omdat ze NCIS zit te kijken ondertussenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:06 schreef Fogel het volgende:
GVD, nu hoor de Bobbysocks door deze muziek heen (en ik zit met koptelefoon op) omdat mijn vrouw het te hard draait
Happy hardcore
Doe je volume harderquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik draai het naast m'n vrouw zowat, ze irriteert zich omdat ze NCIS zit te kijken ondertussen
[img]http://images.buddytv.com/userquizimages/4980c2ad-db2c-494b-a80e-99af7ce7bbe3481382890_small.jpg[/imgquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik draai het naast m'n vrouw zowat, ze irriteert zich omdat ze NCIS zit te kijken ondertussen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
[img]http://images.buddytv.com/userquizimages/4980c2ad-db2c-494b-a80e-99af7ce7bbe3481382890_small.jpg[/img
*fap fap*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done!
And now we wait *in handjes wrijft*
Nee, die twee broeders hebben hem van de 4e vloer afgemikt ofzo.quote:
Dit telt dan niet echt meer mee, maar de shit die hij tegenwoordig maakt is baas hoor he. En grondlegger van de hardcore... een onmisbaar persoon in die scene.quote:
Ditquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit telt dan niet echt meer mee, maar de shit die hij tegenwoordig maakt is baas hoor he. En grondlegger van de hardcore... een onmisbaar persoon in die scene.
TMIquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
of je muis drukt op het verkeerde knopje
Lekker bezig Freekquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
of je muis drukt op het verkeerde knopje
Ik ken hem alleen van de jaren 90 eigenlijk. Altijd wel geinige shit op zich.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit telt dan niet echt meer mee, maar de shit die hij tegenwoordig maakt is baas hoor he. En grondlegger van de hardcore... een onmisbaar persoon in die scene.
Wat dit heerschap zegtquote:
Dit jaquote:
Dat was bij mij ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
"Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen."
Dus, en dat nou al een keer of 4-5. Iets is ergens mis.
Onderhoud gok ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
"Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen."
Dus, en dat nou al een keer of 4-5. Iets is ergens mis.
Einfach Qualitätquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
EEEEEEEEEEEENSIIIIIIIIIIIFEEEEEEEEEEEEEEERUUUUUUUUUM!Stiff, held!
Tijd om te ontdekken danquote:
Muziek is niet verkeerd, maar die schreeuwlelijk er tussen door.quote:
Home sweet home, please do! I insist!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat hij mijn sessie aan 127.0.0.1 wilde koppelen.
Ik zou een staatslot kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zich inhoudt
Ja, ik gok werkzaamheden
Was hier ook het geval jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat hij mijn sessie aan 127.0.0.1 wilde koppelen.
Zekers, groter dan dat je wel wat wint. Maar nu gokte je waarschijnlijk ook al goed. Dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik niets win dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |