Eggsquote:
Geen idee, sociale dingen of zo denk ikquote:
WAT?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee, sociale dingen of zo denk ik
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat je maar 4x zelfde artiest mag draaien.
Kan z'n hele discografie wel spelen
Is slechts een aanname hèquote:
Onmogelijk.quote:
Welcome backquote:
Nee, ik vroeg me dat alleen af. (En ook omdat ik deze muziek allemaal op elkaar vind lijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner, ik doe ook maar wat eigenlijk
Welke stijl dan?
Ik kan er happy hardcore in gooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me dat alleen af. (En ook omdat ik deze muziek allemaal op elkaar vind lijken.)
Maar als je graag dit draait, gewoon doen hoor. Ik luister wel mee.
Je doet het best goed hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner, ik doe ook maar wat eigenlijk
Welke stijl dan?
pedo gespotquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)speelt_met_kind.html
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Waarom? Die dieren vinden dat soort spelletjes juist leuk, vooral gezien vanuit de reactie van die dolfijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het dieren mishandeling, die dolfinaria, maar da's persoonlijke mening.
Ik raad u aan BlackFish te kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom? Die dieren vinden dat soort spelletjes juist leuk, vooral gezien vanuit de reactie van die dolfijn
Ja, dat ging over die walvis die in die films (naam kwijt) speelde toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik raad u aan BlackFish te kijken
Ze hebben amper ruimte om te bewegen, dat is gewoon ongezond voor die dieren. Ze zijn waarschijnlijk niet beter gewend of maken er maar het beste van. Ze zijn zeer intelligent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom? Die dieren vinden dat soort spelletjes juist leuk, vooral gezien vanuit de reactie van die dolfijn
Free my willy, toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat ging over die walvis die in die films (naam kwijt) speelde toch?
Free Willy ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ze intelligent zijn is een feit ja. Intelligenter dan van mensen ook welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze hebben amper ruimte om te bewegen, dat is gewoon ongezond voor die dieren. Ze zijn waarschijnlijk niet beter gewend of maken er maar het beste van. Ze zijn zeer intelligent.
Ik raad u echt aan om BlackFish te kijken... Dan zal je zien in wat voor ruimtes die beesten gehouden worden....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ze intelligent zijn is een feit ja. Intelligenter dan van mensen ook wel
En die ruimte: volgens mij valt dat best mee, of ben je zelf wel eens in Sea World geweest? (en ook in het Dolfinarium hebben ze zeeën (haha) van ruimte, waar je ze ziet zwemmen is niet hun verblijf he?)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik raad u echt aan om BlackFish te kijken... Dan zal je zien in wat voor ruimtes die beesten gehouden worden....
BlackFish gaat over de orca uit SeaWorld onder andere...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik raad u aan BlackFish te kijken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is die Keiko na het vrijlaten naar Noorwegen gezwommen en is daar dood gegaan (en nee, niet dood gemaakt).quote:
Ja maar dat is dierenleed dan toch? TOCH?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is die Keiko na het vrijlaten naar Noorwegen gezwommen en is daar dood gegaan (en nee, niet dood gemaakt).
Je had het dus fout...quote:
OH MIJN GODquote:
Ja, ik weet dat hij op Netflix staat. Niet gezien inderdaad, ik hou meer van maatschappelijke documentaires eik.quote:Snel BlackFish kijken dus... Staat op Netflix... Doe er je voordeel mee... Dan ga jij niet meer naar SeaWorld als je een beetje normaal mens bent
Dude, als je je handen in de lucht moet gooien, hoe kan je ze dan weer opvangen?quote:
Kwestie van trainingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dude, als je je handen in de lucht moet gooien, hoe kan je ze dan weer opvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |