Wat dit heerschap zegtquote:
Dit jaquote:
Dat was bij mij ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
"Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen."
Dus, en dat nou al een keer of 4-5. Iets is ergens mis.
Onderhoud gok ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
"Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen."
Dus, en dat nou al een keer of 4-5. Iets is ergens mis.
Einfach Qualitätquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
EEEEEEEEEEEENSIIIIIIIIIIIFEEEEEEEEEEEEEEERUUUUUUUUUM!Stiff, held!
Tijd om te ontdekken danquote:
Muziek is niet verkeerd, maar die schreeuwlelijk er tussen door.quote:
Home sweet home, please do! I insist!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat hij mijn sessie aan 127.0.0.1 wilde koppelen.
Ik zou een staatslot kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zich inhoudt
Ja, ik gok werkzaamheden
Was hier ook het geval jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat hij mijn sessie aan 127.0.0.1 wilde koppelen.
Zekers, groter dan dat je wel wat wint. Maar nu gokte je waarschijnlijk ook al goed. Dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik niets win dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |