Ja maar............ ik ben een moeilijke moeilijkerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
Kally, doe eens niet zo moeilijk lopen moeilijken enzo
En wat voor 1... van Dragun.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Oh wacht, waarschijnlijk gewoon een remix.
Ik dacht ToT ligt met zijn hoofd op het toetsenbord en wordt morgen wakker met letters in zijn voorhoofdquote:
Heh neuh, ben elders bezig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht ToT ligt met zijn hoofd op het toetsenbord en wordt morgen wakker met letters in zijn voorhoofd
Nee het is even op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh neuh, ben elders bezig.
Anyway, ik zag net dat je niet door deel 5 heen komt van A song of ice and fire?Herkenbaar!
Zit op 2/3e deel of zo, maar kom gewoon niet verder.
Subsidie, met name aan de randen van het centrum.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Fogel het volgende:
HOE kunnen al die kleine winkels in Deventer hun kop boven water houden eigenlijk?
Zoveel mensen wonen er toch niet daar?
Ja normaal vind ik het juist kut als ik iets eerst op tv of als film zie voor ik het boek lees, maar met deel 5 komen weer zo veel nieuwe personages naar voren, dan vind ik het moeilijk om het echt in te kunnen leven.quote:
Verveelde huisvrouwen die winkeltjes beginnen waar andere verveelde huisvrouwen die stiekem graag een winkeltje zouden beginnen olie en azijn kopen omdat ze zich vervelen en het "leuk" is. Of zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef ToT het volgende:
Maar olie- en azijnwinkeltjes? Hoe de neuk DIE kunnen overleven snap ik echt niet.
Ja dat heb ik dus ook. En omdat ik het in het Engels lees, er komt even teveel nieuw in voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal vind ik het juist kut als ik iets eerst op tv of als film zie voor ik het boek lees, maar met deel 5 komen weer zo veel nieuwe personages naar voren, dan vind ik het moeilijk om het echt in te kunnen leven.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verveelde huisvrouwen die winkeltjes beginnen waar andere verveelde huisvrouwen die stiekem graag een winkeltje zouden beginnen olie en azijn kopen omdat ze zich vervelen en het "leuk" is. Of zo.
idd ja, ik vind het fijn om het in het Engels te lezen omdat in vertalingen vaak veel verloren gaat, maar dat in combinatie met een complexe verhaallijn met veel personages waarbij je bepaalde personen gewoon een stuk of 100 pagina's niet meer tegenkomt en dan ineens weer van alles moet herinneren over hen, maakt het niet echt makkelijk!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. En omdat ik het in het Engels lees, er komt even teveel nieuw in voor
Juistquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, ik vind het fijn om het in het Engels te lezen omdat in vertalingen vaak veel verloren gaat, maar dat in combinatie met een complexe verhaallijn met veel personages waarbij je bepaalde personen gewoon een stuk of 100 pagina's niet meer tegenkomt en dan ineens weer van alles moet herinneren over hen, maakt het niet echt makkelijk!
LOL Ik wilde net vragen of EggsTC een half uurtje extra kan krijgen, of dat iemand anders wil!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:29 schreef Kally het volgende:
Ik wil draaien maar ik ben niet in staat meer om 1 uur denk ik
watquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Kally het volgende:
Mag ik morgen om 00.00 tot 01.00 uur, ik ga eerst daten met zoonlief
Nee ik ga nu niet leuk zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik wilde net vragen of EggsTC een half uurtje extra kan krijgen, of dat iemand anders wil!
Ja samen naar de filmquote:
LOLquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Kally het volgende:
Mag ik morgen om 00.00 tot 01.00 uur, ik ga eerst daten met zoonlief
Dat kan niet, hij is 13, ik mag blij zijn dat ik naast hem mag zittenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel samen in een love seat hè.
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:34 schreef Kally het volgende:
Dus Fogel, morgen om middernacht mijn geile stem
Hoinquote:
Nou dat hoeft nu ook weer nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Pik in de aanslag en gaan met die banaan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:34 schreef Kally het volgende:
Dus Fogel, morgen om middernacht mijn geile stem
Aandacht graag eerder de volgende keer jaquote:
Sorry lieve schat, schatjepatatje, mijn duifjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aandacht graag eerder de volgende keer ja
Okequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, schatjepatatje, mijn duifje![]()
Ik zit even in een boeiend gesprek
100-ling?quote:
ze heten waarschijnlijk wel alle 100 Lingquote:
Mijn gedachten ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ze heten waarschijnlijk wel alle 100 Ling
Club ToT in Thailand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Club ToT in Thailand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Club ToT in Thailand?Naar bed jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahaha trusten
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Club ToT in Thailand?AyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Dan reageer je toch lekker niet mongool
laat maar. ik ga slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:52 schreef Kally het volgende:
Fogel, wil jij Fokker op het rooster zetten?
Whut?quote:
Ow shit, niet gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil wel om 1:00 draaien! ik heb als het goed is het probleem verholpen.
Mocht hij nu nog uitvallen, dan ligt het niet aan mij
Da's weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Had niet gezien dat jij er tot 1:30 op stond, maar ga maar door hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef EggsTC het volgende:
Van mij kan je erop zo hoor fokker als je dat wil.
[..]
Club ToT in Thailand?latersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...
gast echt
en echt, als je het zo wilt, neem een hond
Niet doen. 2 kanten blablaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...
gast echt
en echt, als je het zo wilt, neem een hond
ja 24/7 online zijn, nee johquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komen
Je hebt geen idee waar ik het over heb manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja 24/7 online zijn, nee joh
en hou gewoon maar op oke...
zelfs mijn ontspoorde dochter is soms nog beter voor rede vatbaat...
we zijn niet je honden, niet je huismongolen
Hoopte dat je iets geleerd had uit het verleden, maar dat was valse hoop....
jammer joh, je draait zaken om en dat weet je dondersgoed....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb man
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer joh, je draait zaken om en dat weet je dondersgoed....
maar geeft niet....
het mooie is dat er geen achterom gelul isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef Kally het volgende:
Oke, gvd moet ik nu echt op mijn strepen gaan staan
Nee Fokker komt niet altijd even goed uit de hoek, ken er nog een paar uit dit topic, valt niemand over, doe het dan ook niet bij hem.
Maar dat achterlangs gelul ben ik nu ook wel klaar mee, zeg dat het je spijt of niet maar ga dan niet tegen anderen erover zitten janken.
Zo op zijn Sieps en nu ben ik er helemaal klaar mee
Nee? Nou er is genoeg achterom gelul.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het mooie is dat er geen achterom gelul is
maar we hebben hier geen roostermongolen in dienst...
ik kan er mordicus voor instaan dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee? Nou er is genoeg achterom gelul.
Behoorlijk jaquote:
Wat voor belofte?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komen
Ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:20 schreef Fogel het volgende:
Als iemand op het rooster wil zeg het maar, bij voorkeur in een DM, want als je verwacht dat ik hier alles lees, dan ligt de verwachting fout.
Kan je vragen of ze roostersokken kan haken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Kally het volgende:
Nou gesselig, ik ga weer naar het Gerda topic
Ik ook niet over jou, het was een algemene mededelingquote:
Ik denk dat ze dat wel kan ja. Wil je mij weer van het rooster halen morgen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je vragen of ze roostersokken kan haken?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Karzai het volgende:
Eggs ik ging weer even terug naar de mazzo tijd
quote:
Wel gvd, ik zat al klaar met een doos tissues.... ga je me bellen dan ipv radio?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel kan ja. Wil je mij weer van het rooster halen morgen?
Yep, maar hier heb ik geen zin meer inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel gvd, ik zat al klaar met een doos tissues.... ga je me bellen dan ipv radio?
Ik snap niet wat dat wil zeggen, maar OK, als je er echt vanaf wil is dat ongeveer 1 knop weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, maar hier heb ik geen zin meer in
Nee, klaar meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:33 schreef Fogel het volgende:
Denk je trouwens dat die gevoelensdingessen overgaan voor je gaat draaien? Want dan laat ik je nog even staan
* Fogel is lui
en ik ga zo ook maar eens slapen. Zwabberbier is nu leeg. Was een hele klus.
iedereen gaat aan heel veel dingen voorbij nu, beetje jammer, dat er geen enkel besef is wat het letterlijk en figuurlijik kost om dit in de lucht te houden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat wil zeggen, maar OK, als je er echt vanaf wil is dat ongeveer 1 knop weg.
gaat ie weer hoor. WAAR WAS DE SIDEKICK DAN? Ik heb dat alleen opgezet omdat ik ook wat voor de radio wou betekenen. Jullie zien het meteen alsof ik de boel wil overnemen, Ook heb ik al regelmatig gevraagd hoe ik (en ook andere) dan een donatie kon doen, maar daar krijg je dan geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen gaat aan heel veel dingen voorbij nu, beetje jammer, dat er geen enkel besef is wat het letterlijk en figuurlijik kost om dit in de lucht te houden...
Maar natuurlijk, dan word je automatisch mongool en hond...
Nou nee, ik voel me niets meer dan een ander, maar een ietsiepietsie meer efforts voor de mensen die R49 overeind hebben gehouden.... met heel veel tijd en een paar maandsalarissen aan geld .... maar nee dat is geen reden om de boel een beetje aan te sturen....
Die mensen met maanden hard werken, veel (en echt veel( geld erin steken) opeens een kliek zijn,
in kleine kring bespreken dat er een extra forum zou moeten komen, enopeen is daar binnen 3 dagen sidekick van iemand die???????
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gaat ie weer hoor. WAAR WAS DE SIDEKICK DAN? Ik heb dat alleen opgezet omdat ik ook wat voor de radio wou betekenen. Jullie zien het meteen alsof ik de boel wil overnemen, Ook heb ik al regelmatig gevraagd hoe ik (en ook andere) dan een donatie kon doen, maar daar krijg je dan geen antwoord op.
Met dit bericht zeg je overigens vrij duidelijk dat er dus WEL een kliek is...
Jij bent echt goed in van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk
Echt godverdomme, snap je dan echt helemaal niets?
Dat worst me wel pijnlijk duidelijk.....
Ik ga het niet eens meer uitleggen.... echt, als je dit punt mist, mis je echt alles en hoef ik niet eens een handleiding voor je te schrijven...
Badminton is ook een leuke hobby, en een stuk goedkoper dan radio maken...
probeer dat eens Y
je hebt helemaal gelijk, echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in van een mug een olifant maken
Ik wens jullie veel plezier met de radio. En geef er niet te veel geld aan uit, want jullie jagen op deze manier iedereen weg. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat jullie geen donaties willen, want dan ben je bang dat een ander ook eens wat zegt, en dat is natuurlijk uit den boze!
Nee joh, lekker zo doorgaan, en dan komt het vast wel goed
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
En symph stop ook maar met die dreig DM's
dat is geen dreigenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, over dat ik hier nooit meer mag draaien, denk je dat ik daar nou nog op zit te wachten
geen ruzie, slechts onwetende mensen....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
kijk ik n keer in dit topic is het ruzie..
gebeurt dat dan ??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen ruzie, slechts onwetende mensen....
als in: ik mag een keer jou auto lenen, dus het is mijn auto....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen opeens haat op fokker.??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
degene onder je bevestigt het
En nu ga ik slapen...
Dat is zo lekker makkelijk namelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen opeens haat op fokker.??
okee slaaplekker
huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo lekker makkelijk namelijk
Ja zo zit ik eigenlijk ookquote:
heb al paar dagen niet meer gekeken hier kijk ik opeens zie ik een ruziequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo zit ik eigenlijk ook
Laat maar
Beter kijken we dan niet meer toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb al paar dagen niet meer gekeken hier kijk ik opeens zie ik een ruzie
het is nu stil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter kijken we dan niet meer toch?
Wijn en bier, niet goed, bed toequote:
Goedemorgen.quote:
Uw foutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dank.
Ik kom net van de sportschool.
Misschien had je dan niet zomaar een auto moeten kopen die al door iedereen gebruikt werd en om hem daarna bij gratie Gods beschikbaar te maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigen schuld dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:50 schreef Rafeiro het volgende:
Vogelbeestdier is boos op mij
Verplichte en onvrijwillige douche is echt een perfecte reden om met de rug naar me toe te zitten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er in elk geval nu definitief klaar mee, mijn dj-account mag door de shredder.
Die trut is nog banger voor water dan een suikerklontje.quote:
Dat is ook een goede plaats.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die trut is nog banger voor water dan een suikerklontje.
Maar het moet af en toe gewoon
En dan met die kleddernatte veren wel lekker in je nek zitten kroelen
OH HAI, Ik wil even opdrogen, je nek lijkt me wel een goede plaats
Holaquote:
De draak weet wel hoe ze moet doen alsof ze zielig, nat, koud etc. is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:24 schreef knokkels het volgende:
Lekker warme nek, dat beestje heeft het fris joh
Bij deze nog. Thanks Eggsquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De draak weet wel hoe ze moet doen alsof ze zielig, nat, koud etc. is.
Maar zolang ze gezonder eet dan ik denk ik dat dat wel snor zit
Jij moet douchen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef d4v1d het volgende:
Mogguh,
Zet ik zo koffie en pak ik een schaaltje voor m'n onbijtgranen gedoe. Vervolgens giet ik de onbijtgranen in m'n koffie ipv. in het schaaltjeGoedemorgen
Geheel begrijpelijk. Dat is ook precies mijn punt, het gaat nergens overquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn vinger wijst naar d4v1d en mijn spiegel laat een knappe boii zien. Dus ik ben tevreden.
Maar, dit gaat toch nergens overAl mis ik 128837 details, voor een outsider komt dit belachelijk over. Vanuit alle ''kampen''
Misschien moeten alle partijen eens rond de skype-tafel gaan zitten, en hun hart legenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk. Dat is ook precies mijn punt, het gaat nergens over
quote:
Neen. Van de Emté en ik ben er niet over te spreken. Ze zijn 60 cent duurder dan bij de C1000, en koud. Bij de C1000 heb ik er 2, warm, voor 1,10 euro. Heul lekker.quote:
Heb je wel gevraagd of ze ze bij de Emte even op wilde warmen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Van de Emté en ik ben er niet over te spreken. Ze zijn 60 cent duurder dan bij de C1000, en koud. Bij de C1000 heb ik er 2, warm, voor 1,10 euro. Heul lekker.
Maar dit zijn roomboter-saucijzen, en die 2 gaan gewoon niet samen
Ik ben geen partij in dezequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien moeten alle partijen eens rond de skype-tafel gaan zitten, en hun hart legen
[..]
[..]
Neen. Van de Emté en ik ben er niet over te spreken. Ze zijn 60 cent duurder dan bij de C1000, en koud. Bij de C1000 heb ik er 2, warm, voor 1,10 euro. Heul lekker.
Maar dit zijn roomboter-saucijzen, en die 2 gaan gewoon niet samen
Neen. Zo horen ze gewoon te zijn. Bij de C1000 hebben ze een aparte bak met frikandelbroodjes, saucijzen e.d die gewoon warm worden gehouden. Ik ga even naar klacht.nlquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gevraagd of ze ze bij de Emte even op wilde warmen?
Dat is ook mogelijk volgens mij.
Dat klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Zo horen ze gewoon te zijn. Bij de C1000 hebben ze een aparte bak met frikandelbroodjes, saucijzen e.d die gewoon warm worden gehouden. Ik ga even naar klacht.nl
Moet je er per se in meegaan dan? Ik lees er altijd overheen, of ik lees ze en denkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben geen partij in deze
Ik stond er tussen en heb mijn eigen mening, zie beide kanten, alleen is er voor mij beslist dat ik in kamp 2 thuis hoor.
Nou en aangezien ik daar geen zin in heb, stop ik er gewoon mee. Ik kwam hier voor het leuke en gezellig, niet dit oeverloze gezeik.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal straks het resultaat plaatsen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien had je dan niet zomaar een auto moeten kopen die al door iedereen gebruikt werd en om hem daarna bij gratie Gods beschikbaar te maken.
En tuurlijk snapt iedereen dat het overeind houden van R49 geld kost, maar als je niet ziet dat er met twee maten wordt gemeten, dan moet je toch echt beter opletten.
Ik ben er in elk geval nu definitief klaar mee, mijn dj-account mag door de shredder.
RIPquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog even terug gelezen van afgelopen nacht. Tevens wat ik in DM kreeg. Ik zou nog heel veel kunnen zeggen of reageren op bepaalde stukken tekst, maar dan brand ik bepaalde mensen af en dat laat ik wel aan anderen over.
Waar het in het kort op neerkomt voor mij is dat de lol er vanaf is. Opmerkingen als je draait nooit meer, ja ook die heb ik wel eens gehad, nou bij deze, ik draai hier inderdaad nooit meer, gooi mijn account maar door de shredder.
Jammer hoor dat iets wat ooit zo leuk begon, nu zo vreselijk bergafwaarts gaat. Misschien zou iedereen er eens verstandig aan doen zichzelf een flinke spiegel voor te houden ipv steeds maar weer met het vingertje naar anderen te wijzen.
Maar goed, mijn spiegel zegt dat ik mijn beste tijd hier wel gehad heb en dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er niet in mee. Ik vind er gewoon geen ene ruk meer aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet je er per se in meegaan dan? Ik lees er altijd overheen, of ik lees ze en denk![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik hoorde net een heel vreemd nummer op de radio. Zo'n knakker, die dan zingt ''ik voel me sexy als ik dans''. Awww helllll no.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik hoorde net een heel vreemd nummer op de radio. Zo'n knakker, die dan zingt ''ik voel me sexy als ik dans''. Awww helllll no.
Dit had ik dus ook in mijn hoofd. Of die dude die als een of andere Shaniqua aan het dansen is.quote:
Brad is sowieso niet sexyquote:
Tikkeltje overrated wellicht maar je kan niet zeggen dat het geen knappe man is.. en knappe mannen zijn automatisch toch sexy?quote:
Hij is bloedmooi. Maar dat betekent niet dat je in mijn ogen sexy bent. Voor mij is sexy een bepaalde uitstraling en die mis ik toch bij hem, overigens geniale acteur dat wel en hij is echt wel heel leuk, maar ik zou eerder voor Johnny Depp gaan, Brad is te smooth?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tikkeltje overrated wellicht maar je kan niet zeggen dat het geen knappe man is.. en knappe mannen zijn automatisch toch sexy?
http://alumnicuza.org/wp-(...)06/Brad-Pitt_151.jpg
[ afbeelding ]
http://www.phootoscelebri(...)-Pitt-wallpapers.jpg
9.5/10 zou mijn looks inruilen
Ben geen Depp fan. Op Google Images vind ik hem er goed uit zien ja maar de films wat ik van hem heb gezien dacht ik er heel anders over. Maar hij heeft wel een beetje het mysterieuze en niet bad boy maar wel alternatieve.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is bloedmooi. Maar dat betekent niet dat je in mijn ogen sexy bent. Voor mij is sexy een bepaalde uitstraling en die mis ik toch bij hem, overigens geniale acteur dat wel en hij is echt wel heel leuk, maar ik zou eerder voor Johnny Depp gaan, Brad is te smooth?
Depp kan een hele mooie man zijn, maar ook zo shabby als ze maar zijn kunnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben geen Depp fan. Op Google Images vind ik hem er goed uit zien ja maar de films wat ik van hem heb gezien dacht ik er heel anders over. Maar hij heeft wel een beetje het mysterieuze en niet bad boy maar wel alternatieve.
Kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Depp kan een hele mooie man zijn, maar ook zo shabby als ze maar zijn kunnen
Maar dat heb ik liever dan zo'n gladde uitstraling, ik heb er totaal niks mee
Nee schat, Bob was bruinquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Kally het volgende:
Maar doe mij deze meneer maar
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, hij is echt wel een mooie man, hij is er alleen niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enorm artyfarty hipster look maar wel mooi bij hem, DAT hair
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/emte/klacht/saucijzenbroodjes-klacht/
Rawrrrrquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8/10 zou zijn stront eten if gay
Iron man niet kennenquote:
Nee hoor... ik geloof je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet ik een foto maken van mijn verpakking?
Ik vermoed drugs en rebelse houding.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij is echt wel een mooie man, hij is er alleen niet zo mee bezig
Ja, net als Downeyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vermoed drugs en rebelse houding.
Ik vind hem als Sherlock ook echt een baasquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem als Sherlock ook echt een baas
Ik bedoel voor als het management contact met mij opneemt!quote:
Neuh.... ik denk dat die je ook wel geloven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bedoel voor als het management contact met mij opneemt!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/emte/klacht/saucijzenbroodjes-klacht/
twitter:Klacht_NL twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 13:59:07Er is een nieuwe Klacht gemeld over EmTe op Klacht.nl, zie http://t.co/fD4fxrG1Od Oplossen? Redactie@Klacht.nl. reageer retweet
quote:
Had ik ook, maar hij en Jude Law zijn samen wel echt een top team, chemie van het scherm zeg maar. Ze zijn irl ook echt leuk samen, ze waren bij Graham Norton en je ziet wel echt lol tussen die tweequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jain het begin was ik een beetje skeptisch of ik die films wel leuk zou vinden maar vind ze echt tof
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Neuh.... ik denk dat die je ook wel geloven.
Mijn 1 minute of famequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]twitter:Klacht_NL twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 13:59:07Er is een nieuwe Klacht gemeld over EmTe op Klacht.nl, zie http://t.co/fD4fxrG1Od Oplossen? Redactie@Klacht.nl. reageer retweet
Ook een vreselijk lekker man, zeker in 300quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Kally wat vind je van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil zijn kapsel
Vind dat een hele knappe manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook een vreselijk lekker man, zeker in 300
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAA
Jij snapt mijn uitstralings dingetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat een hele knappe manook gewoon veel stijl/uitstraling van nature
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij snapt mijn uitstralings dingetje
Ik kan dat nooit uitleggen, dat is er gewoon of niet.
Yolanthe bijvoorbeeld, mooie vrouw, maar zonder ook maar een greintje uitstraling, dus niet boeiend voor mij.
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scarlett daar in tegen![]()
boh ..
Zij is leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan geen top 10 mooiste vrouw in de wereld maar heeft wel dat leuke qua aantrekkingskracht
Wellicht weer een DDOS aanval bezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
whut
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Hoi, jullie willen mij niet als chauffeur.
&%^%$ afslag missen en ineens 2 uur doen over een ritje van 45 minuten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Doe je goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Normaal rijd ik gewoon via de binnenwegen. Geen probleem, maar ik en snelweg die ik nooit gebruik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe je goed.
Maar ik zou niet zonder m'n tomtom kunnen hoor.
Nou en ofquote:
quote:
Avondquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nou en of![]()
Avond trouwens
[..]Avond
Via xiialive. Link erin kopieren en voila.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Avond
Weet iemand hoe ik kan intunen via mobiel?
Alleen valt er weinig te luisteren nu, behalve Gupquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Via xiialive. Link erin kopieren en voila.
quote:
Reanimeren kan ik nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef Lt.Surge het volgende:
RIP topic/reeks etc
Of kan iemand reanimeren?
Ik kan het, maar mijn EHBO-diploma is verlopen (4 serious)
Waar hebben we in Enschede ergens zo'n reanimatie apparaat?quote:
Ik weet er in ieder geval 1 bij mij op het werkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar hebben we in Enschede ergens zo'n reanimatie apparaat?
Ik denk niet dat mijn laptop het zal overleven als ik die er onder stop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet er in ieder geval 1 bij mij op het werk
Anders het ziekenhuis
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn laptop het zal overleven als ik die er onder stop.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, dit topic lijkt inderdaad wel slachtoffer van Ebola....
Toch snap ik die ophef om Ebola niet zo... Voorheen waren er weinig mensen besmet maar met 90% sterfte... Nu zijn er ruim 8500 mensen besmet en zijn er net meer dan 4000 aan overleden...
Oftewel, het sterftecijfer ligt nu onder de 50%...
Positive thinking people!
quote:
Meh, dat paniekvoetbal altijd. Toen met miltvuur, toen die varkensmeuk, toen weer wat anders. En als puntje bij paaltje komt, merkt niemand er wat van, behalve de 3e wereld, en die kunnen wmb best wat uitdunning gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, dit topic lijkt inderdaad wel slachtoffer van Ebola....
Toch snap ik die ophef om Ebola niet zo... Voorheen waren er weinig mensen besmet maar met 90% sterfte... Nu zijn er ruim 8500 mensen besmet en zijn er net meer dan 4000 aan overleden...
Oftewel, het sterftecijfer ligt nu onder de 50%...
Positive thinking people!
Sommige dingen kun je beter laten rotten.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter laten rotten.
Ach, nu raken blanken besmet he? Dus nu is het opeens ernst... Ziekte is reeds sinds 1976 bekend...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, dat paniekvoetbal altijd. Toen met miltvuur, toen die varkensmeuk, toen weer wat anders. En als puntje bij paaltje komt, merkt niemand er wat van, behalve de 3e wereld, en die kunnen wmb best wat uitdunning gebruiken.
Blanken betalen er goed voor om niet met ebola besmet te rakenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, nu raken blanken besmet he? Dus nu is het opeens ernst... Ziekte is reeds sinds 1976 bekend...
En dat is precies het punt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Blanken betalen er goed voor om niet met ebola besmet te raken
Is toch logisch? Het zijn geen filantropische instellingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat is precies het punt...
Nu kunnen bedrijven er pingels aan verdienen... Dus nu gaan ze hard aan de slag...
Lang leve humaniteit
Het is FOK!.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik word een beetje moe van die overbelaste Fok servers
* Spezza19 is van mening dat farmaceutische bedrijven en andere zorginstellingen er moeten zijn voor de medemens... niet voor de pingels...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch logisch? Het zijn geen filantropische instellingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |