Ja maar............ ik ben een moeilijke moeilijkerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
Kally, doe eens niet zo moeilijk lopen moeilijken enzo
En wat voor 1... van Dragun.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Oh wacht, waarschijnlijk gewoon een remix.
Ik dacht ToT ligt met zijn hoofd op het toetsenbord en wordt morgen wakker met letters in zijn voorhoofdquote:
Heh neuh, ben elders bezig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht ToT ligt met zijn hoofd op het toetsenbord en wordt morgen wakker met letters in zijn voorhoofd
Nee het is even op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh neuh, ben elders bezig.
Anyway, ik zag net dat je niet door deel 5 heen komt van A song of ice and fire?Herkenbaar!
Zit op 2/3e deel of zo, maar kom gewoon niet verder.
Subsidie, met name aan de randen van het centrum.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Fogel het volgende:
HOE kunnen al die kleine winkels in Deventer hun kop boven water houden eigenlijk?
Zoveel mensen wonen er toch niet daar?
Ja normaal vind ik het juist kut als ik iets eerst op tv of als film zie voor ik het boek lees, maar met deel 5 komen weer zo veel nieuwe personages naar voren, dan vind ik het moeilijk om het echt in te kunnen leven.quote:
Verveelde huisvrouwen die winkeltjes beginnen waar andere verveelde huisvrouwen die stiekem graag een winkeltje zouden beginnen olie en azijn kopen omdat ze zich vervelen en het "leuk" is. Of zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef ToT het volgende:
Maar olie- en azijnwinkeltjes? Hoe de neuk DIE kunnen overleven snap ik echt niet.
Ja dat heb ik dus ook. En omdat ik het in het Engels lees, er komt even teveel nieuw in voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal vind ik het juist kut als ik iets eerst op tv of als film zie voor ik het boek lees, maar met deel 5 komen weer zo veel nieuwe personages naar voren, dan vind ik het moeilijk om het echt in te kunnen leven.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verveelde huisvrouwen die winkeltjes beginnen waar andere verveelde huisvrouwen die stiekem graag een winkeltje zouden beginnen olie en azijn kopen omdat ze zich vervelen en het "leuk" is. Of zo.
idd ja, ik vind het fijn om het in het Engels te lezen omdat in vertalingen vaak veel verloren gaat, maar dat in combinatie met een complexe verhaallijn met veel personages waarbij je bepaalde personen gewoon een stuk of 100 pagina's niet meer tegenkomt en dan ineens weer van alles moet herinneren over hen, maakt het niet echt makkelijk!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. En omdat ik het in het Engels lees, er komt even teveel nieuw in voor
Juistquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, ik vind het fijn om het in het Engels te lezen omdat in vertalingen vaak veel verloren gaat, maar dat in combinatie met een complexe verhaallijn met veel personages waarbij je bepaalde personen gewoon een stuk of 100 pagina's niet meer tegenkomt en dan ineens weer van alles moet herinneren over hen, maakt het niet echt makkelijk!
LOL Ik wilde net vragen of EggsTC een half uurtje extra kan krijgen, of dat iemand anders wil!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:29 schreef Kally het volgende:
Ik wil draaien maar ik ben niet in staat meer om 1 uur denk ik
watquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Kally het volgende:
Mag ik morgen om 00.00 tot 01.00 uur, ik ga eerst daten met zoonlief
Nee ik ga nu niet leuk zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik wilde net vragen of EggsTC een half uurtje extra kan krijgen, of dat iemand anders wil!
Ja samen naar de filmquote:
LOLquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Kally het volgende:
Mag ik morgen om 00.00 tot 01.00 uur, ik ga eerst daten met zoonlief
Dat kan niet, hij is 13, ik mag blij zijn dat ik naast hem mag zittenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel samen in een love seat hè.
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:34 schreef Kally het volgende:
Dus Fogel, morgen om middernacht mijn geile stem
Hoinquote:
Nou dat hoeft nu ook weer nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Pik in de aanslag en gaan met die banaan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:34 schreef Kally het volgende:
Dus Fogel, morgen om middernacht mijn geile stem
Aandacht graag eerder de volgende keer jaquote:
Sorry lieve schat, schatjepatatje, mijn duifjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aandacht graag eerder de volgende keer ja
Okequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, schatjepatatje, mijn duifje![]()
Ik zit even in een boeiend gesprek
100-ling?quote:
ze heten waarschijnlijk wel alle 100 Lingquote:
Mijn gedachten ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ze heten waarschijnlijk wel alle 100 Ling
Club ToT in Thailand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Club ToT in Thailand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Club ToT in Thailand?Naar bed jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahaha trusten
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Club ToT in Thailand?AyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Dan reageer je toch lekker niet mongool
laat maar. ik ga slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:52 schreef Kally het volgende:
Fogel, wil jij Fokker op het rooster zetten?
Whut?quote:
Ow shit, niet gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil wel om 1:00 draaien! ik heb als het goed is het probleem verholpen.
Mocht hij nu nog uitvallen, dan ligt het niet aan mij
Da's weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Had niet gezien dat jij er tot 1:30 op stond, maar ga maar door hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef EggsTC het volgende:
Van mij kan je erop zo hoor fokker als je dat wil.
[..]
Club ToT in Thailand?latersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...
gast echt
en echt, als je het zo wilt, neem een hond
Niet doen. 2 kanten blablaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...
gast echt
en echt, als je het zo wilt, neem een hond
ja 24/7 online zijn, nee johquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komen
Je hebt geen idee waar ik het over heb manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja 24/7 online zijn, nee joh
en hou gewoon maar op oke...
zelfs mijn ontspoorde dochter is soms nog beter voor rede vatbaat...
we zijn niet je honden, niet je huismongolen
Hoopte dat je iets geleerd had uit het verleden, maar dat was valse hoop....
jammer joh, je draait zaken om en dat weet je dondersgoed....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb man
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer joh, je draait zaken om en dat weet je dondersgoed....
maar geeft niet....
het mooie is dat er geen achterom gelul isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef Kally het volgende:
Oke, gvd moet ik nu echt op mijn strepen gaan staan
Nee Fokker komt niet altijd even goed uit de hoek, ken er nog een paar uit dit topic, valt niemand over, doe het dan ook niet bij hem.
Maar dat achterlangs gelul ben ik nu ook wel klaar mee, zeg dat het je spijt of niet maar ga dan niet tegen anderen erover zitten janken.
Zo op zijn Sieps en nu ben ik er helemaal klaar mee
Nee? Nou er is genoeg achterom gelul.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het mooie is dat er geen achterom gelul is
maar we hebben hier geen roostermongolen in dienst...
ik kan er mordicus voor instaan dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee? Nou er is genoeg achterom gelul.
Behoorlijk jaquote:
Wat voor belofte?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komen
Ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:20 schreef Fogel het volgende:
Als iemand op het rooster wil zeg het maar, bij voorkeur in een DM, want als je verwacht dat ik hier alles lees, dan ligt de verwachting fout.
Kan je vragen of ze roostersokken kan haken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Kally het volgende:
Nou gesselig, ik ga weer naar het Gerda topic
Ik ook niet over jou, het was een algemene mededelingquote:
Ik denk dat ze dat wel kan ja. Wil je mij weer van het rooster halen morgen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je vragen of ze roostersokken kan haken?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Karzai het volgende:
Eggs ik ging weer even terug naar de mazzo tijd
quote:
Wel gvd, ik zat al klaar met een doos tissues.... ga je me bellen dan ipv radio?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel kan ja. Wil je mij weer van het rooster halen morgen?
Yep, maar hier heb ik geen zin meer inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel gvd, ik zat al klaar met een doos tissues.... ga je me bellen dan ipv radio?
Ik snap niet wat dat wil zeggen, maar OK, als je er echt vanaf wil is dat ongeveer 1 knop weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, maar hier heb ik geen zin meer in
Nee, klaar meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:33 schreef Fogel het volgende:
Denk je trouwens dat die gevoelensdingessen overgaan voor je gaat draaien? Want dan laat ik je nog even staan
* Fogel is lui
en ik ga zo ook maar eens slapen. Zwabberbier is nu leeg. Was een hele klus.
iedereen gaat aan heel veel dingen voorbij nu, beetje jammer, dat er geen enkel besef is wat het letterlijk en figuurlijik kost om dit in de lucht te houden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat wil zeggen, maar OK, als je er echt vanaf wil is dat ongeveer 1 knop weg.
gaat ie weer hoor. WAAR WAS DE SIDEKICK DAN? Ik heb dat alleen opgezet omdat ik ook wat voor de radio wou betekenen. Jullie zien het meteen alsof ik de boel wil overnemen, Ook heb ik al regelmatig gevraagd hoe ik (en ook andere) dan een donatie kon doen, maar daar krijg je dan geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen gaat aan heel veel dingen voorbij nu, beetje jammer, dat er geen enkel besef is wat het letterlijk en figuurlijik kost om dit in de lucht te houden...
Maar natuurlijk, dan word je automatisch mongool en hond...
Nou nee, ik voel me niets meer dan een ander, maar een ietsiepietsie meer efforts voor de mensen die R49 overeind hebben gehouden.... met heel veel tijd en een paar maandsalarissen aan geld .... maar nee dat is geen reden om de boel een beetje aan te sturen....
Die mensen met maanden hard werken, veel (en echt veel( geld erin steken) opeens een kliek zijn,
in kleine kring bespreken dat er een extra forum zou moeten komen, enopeen is daar binnen 3 dagen sidekick van iemand die???????
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gaat ie weer hoor. WAAR WAS DE SIDEKICK DAN? Ik heb dat alleen opgezet omdat ik ook wat voor de radio wou betekenen. Jullie zien het meteen alsof ik de boel wil overnemen, Ook heb ik al regelmatig gevraagd hoe ik (en ook andere) dan een donatie kon doen, maar daar krijg je dan geen antwoord op.
Met dit bericht zeg je overigens vrij duidelijk dat er dus WEL een kliek is...
Jij bent echt goed in van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk
Echt godverdomme, snap je dan echt helemaal niets?
Dat worst me wel pijnlijk duidelijk.....
Ik ga het niet eens meer uitleggen.... echt, als je dit punt mist, mis je echt alles en hoef ik niet eens een handleiding voor je te schrijven...
Badminton is ook een leuke hobby, en een stuk goedkoper dan radio maken...
probeer dat eens Y
je hebt helemaal gelijk, echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in van een mug een olifant maken
Ik wens jullie veel plezier met de radio. En geef er niet te veel geld aan uit, want jullie jagen op deze manier iedereen weg. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat jullie geen donaties willen, want dan ben je bang dat een ander ook eens wat zegt, en dat is natuurlijk uit den boze!
Nee joh, lekker zo doorgaan, en dan komt het vast wel goed
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
En symph stop ook maar met die dreig DM's
dat is geen dreigenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, over dat ik hier nooit meer mag draaien, denk je dat ik daar nou nog op zit te wachten
geen ruzie, slechts onwetende mensen....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
kijk ik n keer in dit topic is het ruzie..
gebeurt dat dan ??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen ruzie, slechts onwetende mensen....
als in: ik mag een keer jou auto lenen, dus het is mijn auto....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen ruzie, slechts onwetende mensen....
als in: ik mag een keer jou auto lenen, dus het is mijn auto....
waarom heeft iedereen opeens haat op fokker.??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
degene onder je bevestigt het
En nu ga ik slapen...
Dat is zo lekker makkelijk namelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen opeens haat op fokker.??
okee slaaplekker
huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo lekker makkelijk namelijk
Ja zo zit ik eigenlijk ookquote:
heb al paar dagen niet meer gekeken hier kijk ik opeens zie ik een ruziequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo zit ik eigenlijk ook
Laat maar
Beter kijken we dan niet meer toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb al paar dagen niet meer gekeken hier kijk ik opeens zie ik een ruzie
het is nu stil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter kijken we dan niet meer toch?
Wijn en bier, niet goed, bed toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |