quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Club ToT in Thailand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Club ToT in Thailand?Naar bed jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahaha trusten
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Club ToT in Thailand?AyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Dan reageer je toch lekker niet mongool
laat maar. ik ga slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:52 schreef Kally het volgende:
Fogel, wil jij Fokker op het rooster zetten?
Whut?quote:
Ow shit, niet gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil wel om 1:00 draaien! ik heb als het goed is het probleem verholpen.
Mocht hij nu nog uitvallen, dan ligt het niet aan mij
Da's weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Had niet gezien dat jij er tot 1:30 op stond, maar ga maar door hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef EggsTC het volgende:
Van mij kan je erop zo hoor fokker als je dat wil.
[..]
Club ToT in Thailand?latersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...
gast echt
en echt, als je het zo wilt, neem een hond
Niet doen. 2 kanten blablaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn soms mensen die ook mensen spreken buiten het forum om...
gast echt
en echt, als je het zo wilt, neem een hond
ja 24/7 online zijn, nee johquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komen
Je hebt geen idee waar ik het over heb manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja 24/7 online zijn, nee joh
en hou gewoon maar op oke...
zelfs mijn ontspoorde dochter is soms nog beter voor rede vatbaat...
we zijn niet je honden, niet je huismongolen
Hoopte dat je iets geleerd had uit het verleden, maar dat was valse hoop....
jammer joh, je draait zaken om en dat weet je dondersgoed....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb man
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer joh, je draait zaken om en dat weet je dondersgoed....
maar geeft niet....
het mooie is dat er geen achterom gelul isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef Kally het volgende:
Oke, gvd moet ik nu echt op mijn strepen gaan staan
Nee Fokker komt niet altijd even goed uit de hoek, ken er nog een paar uit dit topic, valt niemand over, doe het dan ook niet bij hem.
Maar dat achterlangs gelul ben ik nu ook wel klaar mee, zeg dat het je spijt of niet maar ga dan niet tegen anderen erover zitten janken.
Zo op zijn Sieps en nu ben ik er helemaal klaar mee
Nee? Nou er is genoeg achterom gelul.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het mooie is dat er geen achterom gelul is
maar we hebben hier geen roostermongolen in dienst...
ik kan er mordicus voor instaan dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee? Nou er is genoeg achterom gelul.
Behoorlijk jaquote:
Wat voor belofte?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja? dan mogen die mensen hun beloftes wel eens na gaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |