Geheel begrijpelijk. Dat is ook precies mijn punt, het gaat nergens overquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn vinger wijst naar d4v1d en mijn spiegel laat een knappe boii zien. Dus ik ben tevreden.
Maar, dit gaat toch nergens overAl mis ik 128837 details, voor een outsider komt dit belachelijk over. Vanuit alle ''kampen''
Misschien moeten alle partijen eens rond de skype-tafel gaan zitten, en hun hart legenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk. Dat is ook precies mijn punt, het gaat nergens over
quote:
Neen. Van de Emté en ik ben er niet over te spreken. Ze zijn 60 cent duurder dan bij de C1000, en koud. Bij de C1000 heb ik er 2, warm, voor 1,10 euro. Heul lekker.quote:
Heb je wel gevraagd of ze ze bij de Emte even op wilde warmen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Van de Emté en ik ben er niet over te spreken. Ze zijn 60 cent duurder dan bij de C1000, en koud. Bij de C1000 heb ik er 2, warm, voor 1,10 euro. Heul lekker.
Maar dit zijn roomboter-saucijzen, en die 2 gaan gewoon niet samen
Ik ben geen partij in dezequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien moeten alle partijen eens rond de skype-tafel gaan zitten, en hun hart legen
[..]
[..]
Neen. Van de Emté en ik ben er niet over te spreken. Ze zijn 60 cent duurder dan bij de C1000, en koud. Bij de C1000 heb ik er 2, warm, voor 1,10 euro. Heul lekker.
Maar dit zijn roomboter-saucijzen, en die 2 gaan gewoon niet samen
Neen. Zo horen ze gewoon te zijn. Bij de C1000 hebben ze een aparte bak met frikandelbroodjes, saucijzen e.d die gewoon warm worden gehouden. Ik ga even naar klacht.nlquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gevraagd of ze ze bij de Emte even op wilde warmen?
Dat is ook mogelijk volgens mij.
Dat klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Zo horen ze gewoon te zijn. Bij de C1000 hebben ze een aparte bak met frikandelbroodjes, saucijzen e.d die gewoon warm worden gehouden. Ik ga even naar klacht.nl
Moet je er per se in meegaan dan? Ik lees er altijd overheen, of ik lees ze en denkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben geen partij in deze
Ik stond er tussen en heb mijn eigen mening, zie beide kanten, alleen is er voor mij beslist dat ik in kamp 2 thuis hoor.
Nou en aangezien ik daar geen zin in heb, stop ik er gewoon mee. Ik kwam hier voor het leuke en gezellig, niet dit oeverloze gezeik.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal straks het resultaat plaatsen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien had je dan niet zomaar een auto moeten kopen die al door iedereen gebruikt werd en om hem daarna bij gratie Gods beschikbaar te maken.
En tuurlijk snapt iedereen dat het overeind houden van R49 geld kost, maar als je niet ziet dat er met twee maten wordt gemeten, dan moet je toch echt beter opletten.
Ik ben er in elk geval nu definitief klaar mee, mijn dj-account mag door de shredder.
RIPquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog even terug gelezen van afgelopen nacht. Tevens wat ik in DM kreeg. Ik zou nog heel veel kunnen zeggen of reageren op bepaalde stukken tekst, maar dan brand ik bepaalde mensen af en dat laat ik wel aan anderen over.
Waar het in het kort op neerkomt voor mij is dat de lol er vanaf is. Opmerkingen als je draait nooit meer, ja ook die heb ik wel eens gehad, nou bij deze, ik draai hier inderdaad nooit meer, gooi mijn account maar door de shredder.
Jammer hoor dat iets wat ooit zo leuk begon, nu zo vreselijk bergafwaarts gaat. Misschien zou iedereen er eens verstandig aan doen zichzelf een flinke spiegel voor te houden ipv steeds maar weer met het vingertje naar anderen te wijzen.
Maar goed, mijn spiegel zegt dat ik mijn beste tijd hier wel gehad heb en dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er niet in mee. Ik vind er gewoon geen ene ruk meer aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet je er per se in meegaan dan? Ik lees er altijd overheen, of ik lees ze en denk![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik hoorde net een heel vreemd nummer op de radio. Zo'n knakker, die dan zingt ''ik voel me sexy als ik dans''. Awww helllll no.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik hoorde net een heel vreemd nummer op de radio. Zo'n knakker, die dan zingt ''ik voel me sexy als ik dans''. Awww helllll no.
Dit had ik dus ook in mijn hoofd. Of die dude die als een of andere Shaniqua aan het dansen is.quote:
Brad is sowieso niet sexyquote:
Tikkeltje overrated wellicht maar je kan niet zeggen dat het geen knappe man is.. en knappe mannen zijn automatisch toch sexy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |