Reanimeren kan ik nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef Lt.Surge het volgende:
RIP topic/reeks etc
Of kan iemand reanimeren?
Ik kan het, maar mijn EHBO-diploma is verlopen (4 serious)
Waar hebben we in Enschede ergens zo'n reanimatie apparaat?quote:
Ik weet er in ieder geval 1 bij mij op het werkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar hebben we in Enschede ergens zo'n reanimatie apparaat?
Ik denk niet dat mijn laptop het zal overleven als ik die er onder stop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet er in ieder geval 1 bij mij op het werk
Anders het ziekenhuis
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn laptop het zal overleven als ik die er onder stop.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, dit topic lijkt inderdaad wel slachtoffer van Ebola....
Toch snap ik die ophef om Ebola niet zo... Voorheen waren er weinig mensen besmet maar met 90% sterfte... Nu zijn er ruim 8500 mensen besmet en zijn er net meer dan 4000 aan overleden...
Oftewel, het sterftecijfer ligt nu onder de 50%...
Positive thinking people!
quote:
Meh, dat paniekvoetbal altijd. Toen met miltvuur, toen die varkensmeuk, toen weer wat anders. En als puntje bij paaltje komt, merkt niemand er wat van, behalve de 3e wereld, en die kunnen wmb best wat uitdunning gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, dit topic lijkt inderdaad wel slachtoffer van Ebola....
Toch snap ik die ophef om Ebola niet zo... Voorheen waren er weinig mensen besmet maar met 90% sterfte... Nu zijn er ruim 8500 mensen besmet en zijn er net meer dan 4000 aan overleden...
Oftewel, het sterftecijfer ligt nu onder de 50%...
Positive thinking people!
Sommige dingen kun je beter laten rotten.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter laten rotten.
Ach, nu raken blanken besmet he? Dus nu is het opeens ernst... Ziekte is reeds sinds 1976 bekend...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, dat paniekvoetbal altijd. Toen met miltvuur, toen die varkensmeuk, toen weer wat anders. En als puntje bij paaltje komt, merkt niemand er wat van, behalve de 3e wereld, en die kunnen wmb best wat uitdunning gebruiken.
Blanken betalen er goed voor om niet met ebola besmet te rakenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, nu raken blanken besmet he? Dus nu is het opeens ernst... Ziekte is reeds sinds 1976 bekend...
En dat is precies het punt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Blanken betalen er goed voor om niet met ebola besmet te raken
Is toch logisch? Het zijn geen filantropische instellingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat is precies het punt...
Nu kunnen bedrijven er pingels aan verdienen... Dus nu gaan ze hard aan de slag...
Lang leve humaniteit
Het is FOK!.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik word een beetje moe van die overbelaste Fok servers
* Spezza19 is van mening dat farmaceutische bedrijven en andere zorginstellingen er moeten zijn voor de medemens... niet voor de pingels...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch logisch? Het zijn geen filantropische instellingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |