Joah. Ik krijg een knul, als het goed is :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:27 schreef krijgerrtje het volgende:
Nou wilde ik wat zeggen, maar door die stomme op ben ik 't weer kwijt![]()
Anyway, nog wijzigingen?
leuk! Ik ben benieuwd !quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
LT: wij gaan dinsdag vh eerst zwemmen met saar, dus dan kan ik vertellen of babyzwemmen leuk is.
Ik kijk elke dag of ze al gegroeid zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:54 schreef Crumpette het volgende:
Ik begin me inmiddels echt af te vragen of er nog zo veel gaat veranderen aan mn tetten, tot nu toe is het redelijk stabiel, kan ik niet alvast voedingsbh's bestellen?[koopzin]
Babyzwemles is toffff! Spetteren en liedjes zingen en op buik/rug zwemmen..quote:
hier vanaf 2 mnd maar das dan ook maar 15 minuten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Babyzwemles is toffff! Spetteren en liedjes zingen en op buik/rug zwemmen..Verschilt per zwembad vanaf wanneer je mag meedoen, in Den Haag vanaf 6 mnd
Maar zonder zwemles is ook leuk met een minibabyAl is een half uur lang genoeg voor baby's <5mnd.
Mijn tetten waren echt ontploft na de bevallingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:54 schreef Crumpette het volgende:
Ik begin me inmiddels echt af te vragen of er nog zo veel gaat veranderen aan mn tetten, tot nu toe is het redelijk stabiel, kan ik niet alvast voedingsbh's bestellen?[koopzin]
ja, maarja, daar kan ik onmogelijk op vooruit kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mijn tetten waren echt ontploft na de bevalling
Voor de zwangerschap C, tijdens D en na de bevalling en tijdens bv periode G.
(heb 16mnd bv gegeven)
Ik pas geen bh's meer omdat de bm zo hoog zit. Knelt tussen tiet en buik. Valt mee als ik sta maar ik zit voornamelijk
Gelukkig is een sportbh/top stevig genoeg voor nu.
Als je mazzel hebquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, maarja, daar kan ik onmogelijk op vooruit kijkenmaar is het niet zo dat na de stuwing, je tetten soort van weer hun eigen maat krijgen dan? met vol-leeg verschil natuurlijk.
Dat is ook lastig! In het begin had ik sporttopjes en goedkope slappe voedingsbh's van de Hema (handig met die zoogcompressen enzo). Die topjes en bh's zijn snel droog na uitwassen. Er liep weleens melk langs en pffquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, maarja, daar kan ik onmogelijk op vooruit kijkenmaar is het niet zo dat na de stuwing, je tetten soort van weer hun eigen maat krijgen dan? met vol-leeg verschil natuurlijk.
Ik wilde allemaal verschillende kleuren vlakkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:42 schreef Zoë23 het volgende:
AwayTL
Wat lukt er niet bij de muur?
En goed datmeer gaat doen!
[..]
wij hebben een Geo besteld, die is net nieuw en nu al uitverkochtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef JufMariska het volgende:
Oh, dan hebben wij geluk gehad Crump, werd weken eerder geleverd dan gepland (net als baby zeg maar) Misschien verschil per kleur..?
mijn jetsers waren al 3 cups groter in de eerste paar maanden van m'n zwangerschap. En ik vind het zonde om dan al normale te kopen en vervolgens nog eens voedinggsbh's en dan weer kleiner te gaan omdat De kans groot is dat ze weer krimpen ... Dus ik heb bij de prenatal in mei of zo al voedinggsbh's gekocht en die draag ik nu nog. Heb ook alvast een voedingsshirt gekocht bij de h&m en die draag ik ook alvast. Zijn gewoon moderne en mooie dingen. Overigens zitten die bh's echt lekker omdat er geen beugel in zit maar wel steun door wat anders (geen idee wat het precies is ) maar het geeft wel het zelfde effect.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:54 schreef Crumpette het volgende:
voor de groei van de eerste maanden had ik nog bh's liggen, dus ik heb nog niks hoeven kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mijn jetsers waren al 3 cups groter in de eerste paar maanden van m'n zwangerschap. En ik vind het zonde om dan al normale te kopen en vervolgens nog eens voedinggsbh's en dan weer kleiner te gaan omdat De kans groot is dat ze weer krimpen ... Dus ik heb bij de prenatal in mei of zo al voedinggsbh's gekocht en die draag ik nu nog. Heb ook alvast een voedingsshirt gekocht bij de h&m en die draag ik ook alvast. Zijn gewoon moderne en mooie dingen. Overigens zitten die bh's echt lekker omdat er geen beugel in zit maar wel steun door wat anders (geen idee wat het precies is ) maar het geeft wel het zelfde effect.
Ik ga borstvoeding proberen en als ik daar mee klaar ben of het lukt niet koop ik wel weer normale bh's of misschien kan ik m'n oude wel weer aan.
ik ga het gewoon een keer proberen. Denk je dat ik het een beetje kan merken aan hoe ze de TummyT gaat vinden? Of heeft dat echt niks gemeen met elkaar?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:28 schreef AwayTL het volgende:
Babyzwemmen is leuk! Als de baby het leuk vindt. V vond het niks, dan is een half uur huilen niet zo. Hier mocht het va 3 maand.
nou die van mij zijn echt prima en ik heb E. Ik draag normaal altijd Sapph of MarliesD, ik ben wel een modebewust type. Misschien had ik geluk. Maar bij de prenatal had ik er drie die ik best mooi vond. Voorgevormd en met een soort beugel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
voor de groei van de eerste maanden had ik nog bh's liggen, dus ik heb nog niks hoeven kopen.
Ik vind voedingsbh's persoonlijk geen "moderne en mooie dingen"ik heb er nog maar 1 ontdekt die me niet spontaan depressief maakt qua vorm. Maar dat is ook lastiger in grotere maten, hetzelfde effect qua steun is nowhere to be found.
Maar ik hoor het al wel weer, ik moet gewoon nog even wachten. Dan maar even wat anders gaan shoppen oid.
Overigens, ik heb een dekentje van SM gekregen waarook nog ingewikkeld heeft gezeten, heel lief en mooi opengewerkt wit dekentje, het is nu al 2 keer gewassen, maar er komt me toch een partij stof vanaf!
![]()
als ik het aanraak met een donker shirt aan zit ik daarna helemaal onder de pluis. Is daar een truc voor, of zal ik eerst eens proberen om het een uur lang uit te kloppen, kijken of het minder wordt?
Heb geen TummyTub gehad, maar het bad vond en vindt hij wel heel fijn. Zwemmen daarentegenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ga het gewoon een keer proberen. Denk je dat ik het een beetje kan merken aan hoe ze de TummyT gaat vinden? Of heeft dat echt niks gemeen met elkaar?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb geen TummyTub gehad, maar het bad vond en vindt hij wel heel fijn. Zwemmen daarentegen. Klein en geborgen naar een open bad met heul veel water
.
Heb ik fee de laatste tijd gemist of is ze al lang niet meer geweest? Hoop dat ze in het laatste geval gewoon druk heeft met de mannen en dat het niet een spoed ks is geworden..
hm ja, daar zeg je wat... Ik heb zelf ook altijd als kind (en ik vind t nu nog fijn) het prettig gevonden om kleine hoekjes op te zoeken en me daarin op te krullen en te dromen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb geen TummyTub gehad, maar het bad vond en vindt hij wel heel fijn. Zwemmen daarentegen. Klein en geborgen naar een open bad met heul veel water
.
Heb ik fee de laatste tijd gemist of is ze al lang niet meer geweest? Hoop dat ze in het laatste geval gewoon druk heeft met de mannen en dat het niet een spoed ks is geworden..
heb idd gezocht op van die grootmoeders tips-sites.. maar daar komt weinig uit eerlijk gezegd tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef Zoë23 het volgende:
Oh das balen AwayTL
Crumpette
Oei geen idee! Misschien staan er grootmoeders adviezen ofzo op t internet?
Volgens mij heeft Fee laatst nog gepost toen er baby's waren geboren. Moest iig ook aan dr denken. Nog eventjes en dan ziet ze haar dochter
en dat doe je dan eens per week? Hoe gaat zoiets? ( ik heb op de website van het zwembad in de buurt gekeken en daar staat amper info op. Kost geloof ik 6 euro per keer )quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Zolena het volgende:
Lt wij doen ook babyzwemmen en nu dreumeszwemmen. Hij vindt het leuk. En vindt in bad ook geweldig.
dank! eens even checkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:29 schreef Skoap het volgende:
Tip voor meegroei/voedingsbh's: http://www.mamamea.nl/
daar zitten mooie tussen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:29 schreef Skoap het volgende:
Tip voor meegroei/voedingsbh's: http://www.mamamea.nl/
Day donkerblauwquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wij hebben een Geo besteld, die is net nieuw en nu al uitverkochtmoet wel een topwagen zijn dus
. De Day's zijn een stuk beter leverbaar heb ik het idee.. welke hebben jullie?
ook mooi, de Day. alleen dat mandje eronder... daar past niks inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:43 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Day donkerblauw
En voedingsbh: nu nog even zo poef dat niks echt lekker zit. Net bij de Hema een zacht topje gekocht waar pads in kunnen, dat lijkt me nog even het fijnst.
nee snap ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
heb idd gezocht op van die grootmoeders tips-sites.. maar daar komt weinig uit eerlijk gezegd tot nu toe.wil hem wel heel graag gebruiken want
! maar wil mijn kint ook niet spontaan astma bezorgen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 mnd na de bevalling (dus de bv liep toen al)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:53 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe het gaat bij dames met grote borsten geen idee Crumpette, misschien een iets minder forse groei?
maar bij mij werd het qua cup en stevigheid na de bv periode weer 'normaal' dus het komt vast goed!
Nee joh!quote:
mijn moeder heeft een heel ander lichaamstype dan ik, dus ik durf daar weinig op te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:58 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee joh!
Er zijn ook vrouwen met een kleine cup waarbij de borsten nauwelijks groter worden.
Heeft je moeder ook bv gegeven?
Qua afvallen door bv en groei van cup enz was het wel vergelijkbaar met mijn moeder vroeger.
Ze heeft bv wel langzaam afgebouwd. Mijn zus is heel erg snel gestopt die was er klaar mee en daar zijn borsten blijkbaar iets minder blij mee..zegmaar.
Ja, zal ik er dan maar even een dooddoener ingooien. Ook afbouwen geeft geen garanties..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een heel ander lichaamstype dan ik, dus ik durf daar weinig op te vergelijken.
Ach uiteindelijk kan je er toch niet zo veel aan doen. Behalve goed steunen en langzaam afbouwen zo te horen
Hey, er denkt iemand aan mequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij gaan denk ik voor rugzak of boodschappennetje erbijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ook mooi, de Day. alleen dat mandje eronder... daar past niks in*autoloos*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Wij gaan denk ik voor rugzak of boodschappennetje erbij
En godskanonne, net vanuit dezelfde vriendengroep nog een veel explicieter onbegrip-bericht over onze beslissing om naar huis te gaan. *jank* Ik doe m'n uiterste best het los te laten, maar stoom komt uit m'n oren, echt.
En dan ga ik nu even kolven voor mijn prachtige zoon. Die vanmorgen weer keurig bij me heeft gedronken en daarna buidelend in slaap viel, en intens tevreden doortukte in z'n bedje. Evenals vannacht trouwens, toen ik als ontaarde moeder een paar kilometer verderop was.
rugzakkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
En godskanonne, net vanuit dezelfde vriendengroep nog een veel explicieter onbegrip-bericht over onze beslissing om naar huis te gaan. *jank* Ik doe m'n uiterste best het los te laten, maar stoom komt uit m'n oren, echt.
En dan ga ik nu even kolven voor mijn prachtige zoon. Die vanmorgen weer keurig bij me heeft gedronken en daarna buidelend in slaap viel, en intens tevreden doortukte in z'n bedje. Evenals vannacht trouwens, toen ik als ontaarde moeder een paar kilometer verderop was.
Ik zou die vrienden voorlopig even 'buiten de deur' houden. Daar heb je helemaal niets aan. Richt je op mensen die wel lief en meelevend zijn, dat is wat jullie nu nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben je allemaal niet. Niet jezelf naar beneden halen omdat er vanuit een andere richting onbegrip is. Je weet heel goed wat het beste is voor jou en je zoon.
Het is moeilijk om de opmerkingen los te laten. Heb je er al eens direct op gereageerd over hoe jij je voelt door deze opmerkingen?
En lieve JM, kijk eens hoe goed je prachtige wipneus zoontje het doetDáár doe je het voor, niet voor de goedkeuring van anderen.
aw dat klinkt zo lief. Al weet ik niet goed hoe je jezelf afdroogt en aankleed met een baby in het hokje. Waar laat je die danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:46 schreef Risu het volgende:
Bij ons is babyzwemmen op de woensdagochtend, net als ik ook aquafit heb. Ik kan dus af en toe stiekem naar het pierenbadje gluren. En dan sta ik na afloop met een paar moeders en jong grut onder de douches. Super leuk. Ruikt wel de hele douche naar de zwitsal. Volgend jaar zo ergens in juni ga ik ook eens met de kleine babyzwemmen.
Ik had altijd een cup B en geef nu al (bijna) 3 jaar BV en heb nog steeds een cup Bquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:58 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee joh!
Er zijn ook vrouwen met een kleine cup waarbij de borsten nauwelijks groter worden.
Heeft je moeder ook bv gegeven?
Qua afvallen door bv en groei van cup enz was het wel vergelijkbaar met mijn moeder vroeger.
Ze heeft bv wel langzaam afgebouwd. Mijn zus is heel erg snel gestopt die was er klaar mee en daar zijn borsten blijkbaar iets minder blij mee..zegmaar.
Familykleedruimtequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
aw dat klinkt zo lief. Al weet ik niet goed hoe je jezelf afdroogt en aankleed met een baby in het hokje. Waar laat je die dan
Ik vond dat ook heel raar inderdaad. Ben volgens mij tot ze uit het ziekenhuis waren vooral in z&g en het borstvoedingstopic gebleven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef JufMariska het volgende:
Ik zal me idd ook maar eens melden in het babytopic, hoewel dat echt nog heel gek voelt
Kindje in maxi cosi laten, jezelf omkleden. Dan kind mee naar de zwemzaal, daar staan speciale omkleedtafels voor de babies. Daar kleed je babies om. Is ook warmer daar. Na het zwemmen hetzelfde maar dan omgekeerd. Al zou ik wel alvast een eventueel vestje of warme doek afdoen bij baby als je binnen komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
aw dat klinkt zo lief. Al weet ik niet goed hoe je jezelf afdroogt en aankleed met een baby in het hokje. Waar laat je die dan
ah oke! Ik hoop dat dat daar ook zo isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:15 schreef Zolena het volgende:
Jmlijkt nergens op die opmerkingen. Je kind is in goede handen en heeft een fitte mama nodig nu. Jullie zijn samen aan het herstellen en ik zou herstellen en bijkomen ook het best thuis kunnen doen.
Lt we zwemmen elke week idd. En omkleden in de familiekleedhokjes. Die zijn hier met tafel met aankleedkussen en extra ruimte om je heen. En buggy/mc mag mee het bad in. Waar ook aankleedkussens zijn trouwens. En box voor als je zelf naar de wc moet ofzo. Maar het is wel per zwembad verschillend geloof ik.
heerlijk!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:10 schreef Risu het volgende:
Even voor een kwartet.
Ik was net piano spelen op de open dag, andere leerlingen waren er ook. De uk begon helemaal mee te dansen in mijn buik. Muziekaal kindje
grote hokken met aankleedtafels heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:15 schreef laziness het volgende:
Je hebt ook gewoon grote kleedkamers in het zwembad met aankleedtafels. De hokken waar je vroeger voor zwemles omkleedde
Daarbij is gebruik van je gezonde verstand altijd aan te raden <- best lastig nog met al die hormonenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:15 schreef DJMO het volgende:
Ben ik de enige die zich de tering ergert aan die topic pointer? Ding staat me bar in de weg en ik zit hier bovendien niet voor medische adviezen, maar om ervaringen uit te wisselen. En verder hoop ik tijdens mijn bevalling niet op fok te zitten maar in een verloskamer te liggen.
Volgens mij is daar al meer dan genoeg over gezegd. Zie niet in hoe dat ding echt in de weg staat en na 3x lees je 'm toch niet meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:15 schreef DJMO het volgende:
Ben ik de enige die zich de tering ergert aan die topic pointer? Ding staat me bar in de weg en ik zit hier bovendien niet voor medische adviezen, maar om ervaringen uit te wisselen. En verder hoop ik tijdens mijn bevalling niet op fok te zitten maar in een verloskamer te liggen.
ik erger me er ook aan. Als of ik het verstand van een visstick heb en zelf niet kan bedenken hoe of wat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:15 schreef DJMO het volgende:
Dat lijkt me zo leuk, reacties zien op een droog 'ja'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:01 schreef twist02 het volgende:
En vanavond een verjaardag bij vrienden waarbij ik vrij zeker weet dat het opvalt als ik een frisje bestelHoop zo erg dat iemand vraagt "Hoezo, ben je zwanger?" zodat ik dan met een stalen gezicht "Ja" kan zeggen!
hoe voel je zoietsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:21 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk twist
Veel plezier!
OhSQ
En hoelaat kwamen ze uiteindelijk?kon net duidelijk een voetje voelen
zeg gewoon als ze het vragen dat je wat hoofdpijn had en een advil op hebt. En dus niet wil drinken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk, reacties zien op een droog 'ja'.
Ik heb vanavond thuis een feestje en denk dat het snel opvalt (geen drank drinken op mijn eigen feest...) maar ik kan/wil het nog niet vertellen. Eerst de echo, dan de opa's en oma's en dan mijn vrienden.
Ik heb toen een dubbelfris in een wijnglas gedaan. Geloof dat het appel/perzik was. En aangezien het een eigen feestje is, hou je denk ik ook het inschenken bij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik heb vanavond thuis een feestje en denk dat het snel opvalt (geen drank drinken op mijn eigen feest...) maar ik kan/wil het nog niet vertellen. Eerst de echo, dan de opa's en oma's en dan mijn vrienden.
Ja, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Oh, das ook een goeie aangezien het je eigen feestje is!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:33 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb toen een dubbelfris in een wijnglas gedaan. Geloof dat het appel/perzik was. En aangezien het een eigen feestje is, hou je denk ik ook het inschenken bij?
Als je ongeveer weet hoe ze ligt, kan je aan de plaats van trap of stomp een beetje afleiden wat het geweest zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
hoe voel je zoietsik weet echt niet welke dingen ik voel. Of het een schouder is, hand of voet .. T voelt allemaal bobbelig.
Kun je dat misschien een beetje uitleggen? Ik ben namelijk wel benieuwd wat ik zelf precies voel
Op pc niet zo zeer, maar mobiel moet ik er elke keer voorbij scrollen. Hij neemt dan bijna echt m'n volledige beeldscherm in beslag. Daarnaast mis ik migonne en wupwup in dit topic. Ik heb echt het idee dat zij door dat hele gedoe rondom die pointer minder posten in Z&G en dat vind ik onwijs jammer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:21 schreef twist02 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar al meer dan genoeg over gezegd. Zie niet in hoe dat ding echt in de weg staat en na 3x lees je 'm toch niet meer.
Dank je!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
JM: jouw baby, jouw gevoel, jouw keuzes. En wat de rest van de wereld daarvan vindt is hun probleem![]()
Fee ik lees dat je dinsdag je ks hebt. Veel succes!
je VK of Gyn herkent het vast welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Hij valt me idd alleen Mobiel op, niet op de gewone pagina.
Ach ja, we hebben er al duizend grapjes over gemaakt ook... :
Hier een middagje bij mijn ouders, mama heeft lekker ouderwets gekookt, rollade met roast potatoes en groente, tomatensoep vooraf met zelfgetrokken bouillon en gebakken balletjes
Oh en stoofpeertjes en zelfgekookte appelmoes voor de liefhebbersOma-eten!
Ik heb steeds pijnlijke harde buiken na het toiletterenkomt dat iemand bekend voor?
Tja, dat scrollen geldt ook voor alle (uiteraard prachtige!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op pc niet zo zeer, maar mobiel moet ik er elke keer voorbij scrollen. Hij neemt dan bijna echt m'n volledige beeldscherm in beslag. Daarnaast mis ik migonne en wupwup in dit topic. Ik heb echt het idee dat zij door dat hele gedoe rondom die pointer minder posten in Z&G en dat vind ik onwijs jammer.
Herkenning is fijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dank je!
Phaidra, rot is dat... Maar heel herkenbaar. De hormonen (en vermoeidheid) hebben mij meer dan eens in een viswijf doen veranderen.
En lol van de chocola.
Waarom eet jij altijd van die lekkere dingen die ik niet in huis heb en wel wilquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Hij valt me idd alleen Mobiel op, niet op de gewone pagina.
Ach ja, we hebben er al duizend grapjes over gemaakt ook... :
Hier een middagje bij mijn ouders, mama heeft lekker ouderwets gekookt, rollade met roast potatoes en groente, tomatensoep vooraf met zelfgetrokken bouillon en gebakken balletjes
Oh en stoofpeertjes en zelfgekookte appelmoes voor de liefhebbersOma-eten!
Ik heb steeds pijnlijke harde buiken na het toiletterenkomt dat iemand bekend voor?
Door de elke echo's weet ik goed hoe ze beide liggen en wat ik voel als ze schoppen bijv. Door beeld vd echo+ gevoel erbij is het makkelijk te herkennen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
hoe voel je zoietsik weet echt niet welke dingen ik voel. Of het een schouder is, hand of voet .. T voelt allemaal bobbelig.
Kun je dat misschien een beetje uitleggen? Ik ben namelijk wel benieuwd wat ik zelf precies voel
Ik zou dat even aan je vk vragenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Hilmo ook niet gezien inderdaad! Hoop dat het heeft doorgezet en dat haar bevalbad niet ongebruikt hoeft/hoefde te blijven!
Kan iemand m'n kind vertellen dat ze er niet door m'n buikwand uit kan?
Ga jij eens werpen ipv posten ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:00 schreef Skittles het volgende:
Is Hilmo vandaag trouwens al gezien?
Evolutiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef AwayTL het volgende:
Alupoes, hoop dat hij een diepgeworteld haat gaat ontwikkelen voor dat plekje
.
Ik heb zostraks een uurtje bij schoonouders geslapen en daarna daar patat gegeten. Die uitputtingsslag snap ik vanuit biologisch oogpunt echt niet. Vroeger moesten we toch ook verzamelen en kinderen opvoeden tijdens het zwanger zijn, waarom kan ik dan nu geen bal meer. ( daarbij kom ik serieus niet meer op de naam van de theorie die over de geleidelijke ontwikkeling van de mens gaat
)
Evolutie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef AwayTL het volgende:
Alupoes, hoop dat hij een diepgeworteld haat gaat ontwikkelen voor dat plekje
.
Ik heb zostraks een uurtje bij schoonouders geslapen en daarna daar patat gegeten. Die uitputtingsslag snap ik vanuit biologisch oogpunt echt niet. Vroeger moesten we toch ook verzamelen en kinderen opvoeden tijdens het zwanger zijn, waarom kan ik dan nu geen bal meer. ( daarbij kom ik serieus niet meer op de naam van de theorie die over de geleidelijke ontwikkeling van de mens gaat
)
Ok baasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:38 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ga jij eens werpen ipv posten ofzo![]()
Nee, voor t jagen hadden we de kerels toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ok baas![]()
* Skittles perst een beetje
Voor het verzamelen hadden we vroegah de mannen![]()
Crumpette wat balen van de pispoes weer.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee, voor t jagen hadden we de kerels toch?
Pers je nu speciaal voor mij een aambei?
wat een commitment.
Mijnes houdt niet van voordringen, die wacht heel netjes op Hilmo en DnDquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou Skittles, werp dat jong idd maar eens naar buiten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mijnes houdt niet van voordringen, die wacht heel netjes op Hilmo en DnD
aw! Je bent ook nog heel kalm lijkt het, dat is fijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
een keurig kindje dus!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
doe mijn best!!! We hebben net even getimed maar na een half uur om de vijf minuten was het ineens weer helemaal wegquote:
verse baby'squote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:21 schreef Crumpette het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br/><br/><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
GM87 wacht al zo geduldig op jullie in het babytopic!
gewoon voorwerk denk ik. Maar hoop stiekem dat het door gaat zettenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh, dus er gebeurt wel wat Dnd! Spannend
Haha nee hoor, ik heb totaal geen weeënquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
doe mijn best!!! We hebben net even getimed maar na een half uur om de vijf minuten was het ineens weer helemaal wegdus we wachten weer af.
Skittles je mag van mij best wel voorpiepen hoor als je er aan toe bent!
daar heb ik echt geen idee vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als je ongeveer weet hoe ze ligt, kan je aan de plaats van trap of stomp een beetje afleiden wat het geweest zou kunnen zijn.
Het langsfloepen van ledematenDat is echt iets wat ik ga missen na de bevalling denk ik.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik denk dat Hilmo al een kindje heeft en daar nu van aan het genieten isZo lang is ze nooit stil...
*boks* voor die benen!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Slapeloosheid en onrustige warme benen
*boks*quote:
Wow, wat een verhaal! Wat ben ik blij met de goede afloop zeg... En wat een gewicht! Dat je dat uit je hebt kunnen persen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:35 schreef Hilmo het volgende:
Goedemorgen! Ik kan jullie vertellen dat ik gister mama ben geworden van R.enke, 4700 gram, na pittige bevalling van 15 uur.
Geboren nadat vliezen waren gebroken bij 3 cm ontsluiting. Toen merkte ik wat weeën nou zijn haha, oeh dat deed pijn!bad bevalling geprobeerd, uren in gehangen maar ineens stopte ontsluiting. Toen naar het ziekenhuis met 7 cm, ik kon ook echt niet meer. Weeën opwekkers, pethidine, liggend,uiteindelijk voornamelijk geperst zonder persweeën maar dat ging zo geweldig, dat konden we doorzetten. Na het hoofdje, was er dikke paniek in de kamer, kinderarts en meer mensen erbij, schouder zat vast, dus duwen, trekken, mijn benen kaarsrecht omhoog, toen bleek hij niet te ademen, had poep ingeslikt, was grijs ofzo, werd 1 sec bij me neergelegd, weggehaald en daar lag ik dan, beduusd. In couveuse met allemaal slangetjes voor adem en voeding,, gisteravond voor het eerst 1,5 uur op blote borst gehad, wat een liefde al moet het nog zo doordringen dat het mijn baby is. Man viel bijna flauw van al het geweld en dacht dat baby dood wasnu in ziekenhuis, baby maakt het goed en ik ook, 5 hechtingen. Ik kolf maar er komt nog niets.
Oh, Hilmo. Wat heftig joh. Succes met herstellen. En ook voor je man heel moeilijk om daar bij te staan, en niet precies te weten wat er gebeurt. Gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam!quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:35 schreef Hilmo het volgende:
Goedemorgen! Ik kan jullie vertellen dat ik gister mama ben geworden van R.enke, 4700 gram, na pittige bevalling van 15 uur.
Geboren nadat vliezen waren gebroken bij 3 cm ontsluiting. Toen merkte ik wat weeën nou zijn haha, oeh dat deed pijn!bad bevalling geprobeerd, uren in gehangen maar ineens stopte ontsluiting. Toen naar het ziekenhuis met 7 cm, ik kon ook echt niet meer. Weeën opwekkers, pethidine, liggend,uiteindelijk voornamelijk geperst zonder persweeën maar dat ging zo geweldig, dat konden we doorzetten. Na het hoofdje, was er dikke paniek in de kamer, kinderarts en meer mensen erbij, schouder zat vast, dus duwen, trekken, mijn benen kaarsrecht omhoog, toen bleek hij niet te ademen, had poep ingeslikt, was grijs ofzo, werd 1 sec bij me neergelegd, weggehaald en daar lag ik dan, beduusd. In couveuse met allemaal slangetjes voor adem en voeding,, gisteravond voor het eerst 1,5 uur op blote borst gehad, wat een liefde al moet het nog zo doordringen dat het mijn baby is. Man viel bijna flauw van al het geweld en dacht dat baby dood wasnu in ziekenhuis, baby maakt het goed en ik ook, 5 hechtingen. Ik kolf maar er komt nog niets.
Wat zijn jou/ jullie plannen voor vandaag?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:44 schreef Crumpette het volgende:
en ook: Nachtploeg![]()
zijn jullie nou allemaal weer dutjes aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft de griep dus ze krijgt een bloemetje van SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de babykamer. Ook 1 met de naam van baby2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zit ik op de bank en het viel me op dat mijn 34wk buik best meevalt.
Al blijft hij nog wel even doorgroeien natuurlijk
En vanmiddag hebben we een verjaardagzondag
![]()
Goedemorgen/middag!
Gefeliciteerd met je zoon met de mooie naam Hilmoheftige bevalling zo te horen, hoop dat jullie goed bijkomen.
Ik zit al de hele ochtend de administratie te doen (als in: een paar rekeningen betalen, wat papieren in mappen doen en de ongecategoriseerde uitgaven van t afgelopen jaar () bij internetbankieren in t goeie categorietje stoppen...maar nu is t klaar en mag ik weer lekker knutselen de rest van de dag
)
Kwak![]()
Ahh Zoe wat liefcreatief
En het valt idd reuze mee hoor met je tweelinghuisje!
Hier vanmiddag nog een keer het ziekenhuis bellen, kijken of we langs kunnen komen voor een kleine tour. En vanavond uit eten met vrienden die ook een kindje verwachten! Zij loopt 10 weken achter op mij
Oh en gisteravond voor het eerst gemerkt dat mijn mini de hik had![]()
![]()
Hilmo gefeliciteerd!Wat een toffe naam.
![]()
Ik snap dat je beduusd bent na zo'n bevalling. Ga lekker bijkomen en hopelijk mag jullie mannetje snel mee naar huis.![]()
![]()
Hilmo gefeliciteerdWat een heftige bevalling. Hopelijk krijgt het snel een plekje
![]()
Succes met het herstel![]()
![]()
Leuk de hik Crumpette!![]()
Creatief Zoë!
En goed bezig kwakzorwel creatieve update hier posten he.
Ik dacht even dat krijgerrtje meldplicht had maar dat is morgen. Kan niet meer rekenen :p
zelf iig 35 weken, oke dat is niet echt een spannende mijlpaal maar toch![]()
![]()
Wow Hilmo, dat klinkt inderdaad heftig! Kan me voorstellen dat je daar ook mentaal even van moet bijkomen!
Gefeliciteerd met jullie mannetje!Flink kereltje zeg!
![]()
![]()
Pfff, dat viel dus vies tegen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:01 schreef twist02 het volgende:
En vanavond een verjaardag bij vrienden waarbij ik vrij zeker weet dat het opvalt als ik een frisje bestelHoop zo erg dat iemand vraagt "Hoezo, ben je zwanger?" zodat ik dan met een stalen gezicht "Ja" kan zeggen!
![]()
Het is serieus al minstens 10x gebeurd dat ik water/fris dronk en dat ik vragen kreeg als "Ben je ziek?" / "Ben je zwanger?" / "Moet je wat vertellen?". En die ene keer dat ik op zo'n vraag hoop, komt-ie natuurlijk niet3 uur alleen maar water/sinas gedronken en niemand die het opvalt.
Maar uiteindelijk (na oneindig veel niet-zo-subtiele hints) toch maar 'gewoon' verteld en iedereen vond het natuurlijk wel heel leuk!
Heb me er dus echt op verkeken dat mensen het al van mijlenver aan zagen komen bij ons, want dat blijkt dus totaal niet zo te zijn![]()
![]()
Hilmo gefeliciteerd met jullie zoon!
Het klinkt als een heel heftige ervaring. Hopelijk vind je de komende tijd de rust om het te verwerken en te genieten van jullie mannetje![]()
![]()
Niet doorgezet vannacht of zit je stiekem al te puffen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Il kijk de hele tijd op de eerste paginaom te zien dat ik nummer 1 sta
![]()
![]()
Ja, nou, waar blijft die tijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:53 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk de hik Crumpette!![]()
Creatief Zoë!
En goed bezig kwakzorwel creatieve update hier posten he.
Ik dacht even dat krijgerrtje meldplicht had maar dat is morgen. Kan niet meer rekenen :p
zelf iig 35 weken, oke dat is niet echt een spannende mijlpaal maar tochmeldplicht vanaf morgen joh, dan kan die baby gewoon elk moment komen!
Al zou het datum technisch gezien het fijnst zijn als de baby nog een week na de due date blijft zitten! Veel verjaardagen de komende drie weken![]()
35 weken vind ik wel een mijlpaaldan hoef je nog maar 35 dagen
![]()
![]()
Gefeliciteerd Hilmo!
Wat een heftige bevalling zeg.. Gelukkig goed afgelopen! Grote jongen met een mooie naam. Nu bijkomen en genieten van jullie zoon!
![]()
Lieve knutseltjes Zoë!
Lijkt me grappig om de hik te kunnen voelen! Vraag me af hoe dat dan voelt! Eerst nog maar op de eerste echte schopjes wachten.
Haha Twist dat zal je dan net zien! Wij hadden met 5 weken BBQ bij schoonmoeder, vriend dacht het niet lang voor zich te kunnen houden en zouden het dan al vertellen. Dan blijkt er natuurlijk net een vriendin van haar bij te zijn die maar niet weggaat, schoonmoeder die paar hints niet ziet en toen ze me opnam zei "ben je afgevallen". Voelde me juist opgeblazen. Hebben toen nog maar even gewacht!
Bijna meldplicht voor Krijgertje en 35 weken voor Helio!![]()
![]()
Proficiat Hilmo, heftig verhaal zeg. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven. Geniet van je zoon![]()
![]()
Nope nog steeds helemaal niks. Als er eentje tegen me zegt rustig afwachten dat bijt ik die een oor af!quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet doorgezet vannacht of zit je stiekem al te puffen?![]()
![]()
Zal ik de druk even opvoeren dan? Stokstaartbaby, je houdt skittlebaby tegen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Nope nog steeds helemaal niks. Als er eentje tegen me zegt rustig afwachten dat bijt ik die een oor af!Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Baby erbij. Gefeliciteerd Hilmo. Nu maar even bijkomen is een understatement. Knuffel de kleine maar extra vaak.
Twist, zul je net zien he, dat is nou altijd. Maar gelukkig wel leuke reacties.![]()
Gefeliciteerd Hilmo!
Hopelijk kan je de bevalling een plekje geven en geniet van je baby!
Verder zou ik vandaag 40 weken zijnmaar ik heb al 9 dagen een baby!
![]()
blijkt dat twee van mijn buikenyoga damesgroepje gisteren allebei aan het bevallen waren in het ziekenhuis waar ik dus niet kon gaan kijken,... te druk. Geen wonder!![]()
![]()
Droom ik toch net dat er mensen boos zijn over mn grapje voor stokstaart en skittle baby!
Sorry baby's.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Hihihi en nou hopen dat het helpt! Maar was vanmorgen nog niet stripbaar dus het wachten zal nog wel even langer moeten. Sorryskittlebabyquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zal ik de druk even opvoeren dan? Stokstaartbaby, je houdt skittlebaby tegen!![]()
Hahaha gekkequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef AwayTL het volgende:
Droom ik toch net dat er mensen boos zijn over mn grapje voor stokstaart en skittle baby!
Sorry baby's.
Kwamen we je achterna met hooivorken en brandende fakkels?
![]()
Maak niet uit hoor DnD. Als je het geduld hebt, mag je nog wel even wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hahaha gekkeKwamen we je achterna met hooivorken en brandende fakkels?
Maak niet uit hoor DnD. Als je het geduld hebt, mag je nog wel even wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou voor mij echt genoeg zijn voor een enorme hormonster freak out
Kwak![]()
Naja ik zat te denken aan een emmer koud water over z'n bakkes. Maar helaas zal het bed dan niet droog zijn voor vanavond als ik zelf wil slapen. Plus hard weg proberen te waggelen voor payback is ook niet het meest geniale ideequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat zou voor mij echt genoeg zijn voor een enorme hormonster freak out
![]()
![]()
Eerst uit bed gooien, dan het waterplan? Incl filmpje voor ons en achtervolging. Hij moet toch eerst zn fakkel en hooivork pakken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Naja ik zat te denken aan een emmer koud water over z'n bakkes. Maar helaas zal het bed dan niet droog zijn voor vanavond als ik zelf wil slapen. Plus hard weg proberen te waggelen voor payback is ook niet het meest geniale ideeAls je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Home alone booby traps huisquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:03 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Eerst uit bed gooien, dan het waterplan? Incl filmpje voor ons en achtervolging. Hij moet toch eerst zn fakkel en hooivork pakken.![]()
![]()
Hilmo gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:35 schreef Hilmo het volgende:
Wat een heftige bevalling zeg.. brrrr.. ik hoop dat alles goed gaat met hem en met jou en dat jullie nu heerlijk aan het genieten zijn
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)![]()
Zoë lekker bezig vandaag! Leuk al die creativiteit!![]()
Kwak wat ben jij vandaag aan het crea-en?
Crump wat leuk dat je de hik merkte bij de kleine! Dat merkte ik vorige week ook voor het eerst! Zo grappig! Veel plezier vanavond!
Twist leuk dat jullie het aan je vrienden hebben verteld.. ookal moest je er zelf over beginnen na al die sinas hihi
Helio 35 weken!!
LT 34 weken!!
Skittles.. mannen..![]()
Ik heb net ook nog heel lief gevraagd of die van mij nog van plan was om de knop van de radiator te vervangen en de vensterbank erop te plakken in de babykamer.. Hij zei van wel.. maar ondertussen is het al half 4.. hij is wel al heel de dag bezig om de openhaard te stoken en brandende te houden... wel heel knus![]()
Ben zelf ook al heel de dag bezig met een lijst te maken van alle babykleding/spullen die we in de laatste 7 maanden hebben gekocht/gekregen. Ook qua maten enzo.. dan kunnen we gaan kijken wat we nog missen en nodig hebben![]()
Ben ook alles op maat aan het sorteren.. kan het straks ook zo de kast in
Maar ben nog laaang niet klaar
Gisteren heel de dag in Amsterdam geweest. Super schattig Totoro speeldoosje gescoord voor op de babykamer, geluncht bij Wagamama en bij onze favoriete thee-winkel geweest![]()
Ondanks veel gebruik van OV was ik rond 5 uur helemaal kapot en zijn we op tijd naar huis gegaan. Was een erg leuke dag!
Stiekem nog helemaal niks... na de administratie heb ik geluncht en 35 van de 120 enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes alvast.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:35 schreef Radyhyn het volgende:
Zoë lekker bezig vandaag! Leuk al die creativiteit!
Kwak wat ben jij vandaag aan het crea-en?
Crump wat leuk dat je de hik merkte bij de kleine! Dat merkte ik vorige week ook voor het eerst! Zo grappig! Veel plezier vanavond!
Twist leuk dat jullie het aan je vrienden hebben verteld.. ookal moest je er zelf over beginnen na al die sinas hihi
Helio 35 weken!!
LT 34 weken!!
Skittles.. mannen..
Ik heb net ook nog heel lief gevraagd of die van mij nog van plan was om de knop van de radiator te vervangen en de vensterbank erop te plakken in de babykamer.. Hij zei van wel.. maar ondertussen is het al half 4.. hij is wel al heel de dag bezig om de openhaard te stoken en brandende te houden... wel heel knus
Ben zelf ook al heel de dag bezig met een lijst te maken van alle babykleding/spullen die we in de laatste 7 maanden hebben gekocht/gekregen. Ook qua maten enzo.. dan kunnen we gaan kijken wat we nog missen en nodig hebben
Ben ook alles op maat aan het sorteren.. kan het straks ook zo de kast in
Maar ben nog laaang niet klaar
Gisteren heel de dag in Amsterdam geweest. Super schattig Totoro speeldoosje gescoord voor op de babykamer, geluncht bij Wagamama en bij onze favoriete thee-winkel geweest
Ondanks veel gebruik van OV was ik rond 5 uur helemaal kapot en zijn we op tijd naar huis gegaan. Was een erg leuke dag!
En nu zit ik sufjes te fokken met haak en breispul naast me op de bank, en ik heb soort van geen zinmaar heb nergens zin in dus daar zal t wel aan liggen. J is naar t omniversum met zijn zusters en broeder, komen na de film hierheen. Wilde een cake bakken maar nog niet gedaan
Zo'n dagje!
Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad!Kwak![]()
Rady, heb jij altijd een notitieblokje naast je megaposts liggen of hoe doe je dat in vredesnaam.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Ik heb ook zo'n dagje. Je neemt je voor van alles te doen, en dan uiteindelijk lig je lekker tv te kijken met fok erbij, wat games tussendoor en och ja, moest nog stofzuigen boven en de pas gewassen matjes van de badkamer hangen nog te drogen... Zullen na drie dagen wel droog zijn lijkt me..
Nou da ga ik wel even... Wat op fok kijken.. Dus..![]()
mja, ik doe het niet zo goed op zulke dagjes. want er is niks leuks op tv, en op internet is t ook maar saai, en dan vraag ik me steeds na een uur af waarom ik nou nog steeds niet vrolijk ben
dus ik ga toch die cake maar staan bakken nuverder kan ik erg weinig in huis momenteel.... en dan verder met losse eindjes van mn dekentje afhechten.
Kwak![]()
Oh heerlijk zon lamballen dag.![]()
Ik heb vanochtend lekker gehockeyt (nou ja, we zijn met 7-0 van het veld geveegd) en nu lekker op de bank beetje kleuren en freubelen.... Tis per slot van rekening wel zondag.![]()
![]()
Ik wil een lekkere foute pizza eten nu.. Maarja, peuter in huis.
Dan maar haken
Ik mis jullie!
Niet omdat ik me verveel ofzo, maar je hoort er ook zo abrupt niet meer bij ineensik denk wel aan jullie hoor! En lees mee, maar overal op reageren lukt echt niet meer
ik ben nu een melkkoe geworden!
disclaimer![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis jullie!
Niet omdat ik me verveel ofzo, maar je hoort er ook zo abrupt niet meer bij ineensik denk wel aan jullie hoor! En lees mee, maar overal op reageren lukt echt niet meer
ik ben nu een melkkoe geworden!
![]()
![]()
wen er maar aan moeke
en ik mis jou ook hoor
Kwak soms ff lekker niks doen is toch wel fijn hoorInderdaad wat Risu zegt
Maar cake bakt zichzelf niet nee hihi.. bakse.. lekkkerrr!![]()
Lijn klinkt ook als een goede zondag zo!
Away.. lust peuter geen pizza dan?
Lukt het een beetje met het haken?
Voor grote bijlees-stukken doe ik wel aan notities ja (gewoon in aparte tap op gmail.. concept mailtje aanmaken)![]()
Maar werkt perfect
SQ dikke knuf! Ik mis jouw input hier ook echt wel! Maar zo gaat dat hé.. jij hebt nu echt wel andere/betere prioriteiten dan ons gebabbel te volgen hihi
Je hoort er nog wel bij hoor.. en eventueel random geneuzel kan je hier ook altijd kwijt
![]()
Alles goed met kleine M? (ik wilde serieus weer Henka schrijven)
Hier ook een lazy sunday, of nouja heb wel 2 wasjes gedaan en de administratie van het afgelopen kwartaal en naar de winkels geweest.... Hmm bij nader inzien misschien toch niet zo lazyMaar heb ook lekker op de bank gelegen en serie gekeken toen Lola sliep
![]()
Nu maar eens even naar buiten, van het zonnetje genieten
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+![]()
Hij staat al in de oven. Gewoon uit n pakkie hoor! Koopmans stroopwafelcake... cakemix met stukjes caramel en dan doe je er zelf nog extra stukkies stroopwafel door en op. Ben benieuwd. gebruik zelden pakjes eigenlijk, maar deze leek me wel leuk...
Mis jou ook SQ! ik duim gewoon dat ik heel binnenkort ook "over" kan.
Kwak![]()
Argh! Nou heb ik trek in cake EN pizza!![]()
Klums klinkt niet echt lazy.. maar juist als een lekkere productieve zondag
wij eten vanavond spareribs/pizza van de turk/italiaan hiertegenoverquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:12 schreef Radyhyn het volgende:
Argh! Nou heb ik trek in cake EN pizza!
Klums klinkt niet echt lazy.. maar juist als een lekkere productieve zondagik had J al aangekondigd dat ik vandaag NIET voor 5 man ging koken als ze kwamen eten
Sorry
Kwak![]()
Ja, alles gaat zó goed! Ze drinkt goed, luiers komen op gang, ik heb een fantastische kraam, en ik vind het ook gewoon heel leukborstvoeding is zo heerlijk! (Hier ga ik vast nog op terugkomen, maar soit
)
disclaimer![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, alles gaat zó goed! Ze drinkt goed, luiers komen op gang, ik heb een fantastische kraam, en ik vind het ook gewoon heel leukborstvoeding is zo heerlijk! (Hier ga ik vast nog op terugkomen, maar soit
)
![]()
![]()
![]()
Echt fantastisch zeg!![]()
SQ op d'r roze wolk
Waarom zou je daar op terug gaan komen? Het hoeft natuurlijk niet minder te gaan (de kans is aannemelijk dat je er een keer de p in hebt, maar toch)!quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
)
Fijn dat alles zo goed loopt! En hoe is t met blei? Trotse vader?!Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
SQ het is je ook zo gegund die roze wolk! (Nouja iedereen natuurlijk, maar je snapt het). Je klinkt echt ongecompliceerd zweverig gelukkig![]()
Lekkere luie zondagen met cake, pizza en creativiteit. En drukke dag van Rady gisteren![]()
![]()
lololol dat ken ik!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:42 schreef Risu het volgende:
Ik heb ook zo'n dagje. Je neemt je voor van alles te doen, en dan uiteindelijk lig je lekker tv te kijken met fok erbij, wat games tussendoor en och ja, moest nog stofzuigen boven en de pas gewassen matjes van de badkamer hangen nog te drogen... Zullen na drie dagen wel droog zijn lijkt me..
Nou da ga ik wel even... Wat op fok kijken.. Dus..Born to Lose, but Built to Win.![]()
En nou moet ik dus eten koken. Heb een hoop taco zooi in huis om te proberen. Maar das morgen ook nog wel goed, dus hup diepvriespizza it is.
Morgen wel een actief dagje dus dan kan dat er ook wel bij.![]()
Ja kak, nou wil ik ook pizza! (Eigenlijk de hele dag al en gister ook, maar we eten patatjes en ik gok op ruzie met man en kleuter als ik ze dat ontneem)
Sq want klinkt dat fijn! Geniet ervan meis en je kint toch gewoon ook hier lullen. Komen er vanzelf ook weer wat met je mee hoor. Geef het 9 maanden en iedereen zit bij de babys.![]()
Ik heb de pizza's verbannen sinds maagzuur de nacht erna. Tegenstrijdig, want gisteren plotseling aangetrokken tot een of andere McDonald's burger op een reclamebord dus toen de Mcdrive ingeredendoen we echt nooit.
![]()
Klinkt goed SQ!
Ik had vanmiddag mijn babyshowerIn overleg (was eigenlijk een verrassing) toch door laten gaan, en het was heerlijk
Lieve vriendinnen, kadootjes, bevallingsverhaal, veel tranen, lachen, knuffels en lekkere taart
Nu moe!! Maar snel eten en zo naar uk in het zkh om te voeden en knuffelen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Klinkt als een hele fijne middag JM!
SQ op de roze wolk![]()
voedsel .. ik ben op dit moment mijn sig aan het opeten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heerlijk JM
En SQ ookgenieten!
Fijn dat het zo soepel gaat en ook de bv. Het is ook fijn om bv te gevenga ik wel missen bij de tweeling.
AwayTL
Lust peuter geen pizza?
Wij maken altijd verse pizza. Van een stuk deeg maak ik dan kleinere pizza's zodat die naar ieders smaak belegd kan worden. Man heeft graag kaas en olijven enz enz en ik liever kip en groente en S uh..tomatensaus en wat kip![]()
Verdervoor de zondag-verhalen
Leuk om te lezen wat jullie doen!
En nog eenwant mijn tweelingbroertje heeft baby2 kunnen voelen
ze had de hik
![]()
Ligt aan zn humeur of hij dat lust haha. Maar ik had gewoon zin in een diepvries middagsnackpizzaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:15 schreef Zoë23 het volgende:
Heerlijk JM
En SQ ookgenieten!
Fijn dat het zo soepel gaat en ook de bv. Het is ook fijn om bv te gevenga ik wel missen bij de tweeling.
AwayTL
Lust peuter geen pizza?
Wij maken altijd verse pizza. Van een stuk deeg maak ik dan kleinere pizza's zodat die naar ieders smaak belegd kan worden. Man heeft graag kaas en olijven enz enz en ik liever kip en groente en S uh..tomatensaus en wat kip![]()
Verdervoor de zondag-verhalen
Leuk om te lezen wat jullie doen!
En nog eenwant mijn tweelingbroertje heeft baby2 kunnen voelen
ze had de hik
. Dat is dan weer net iets te onverantwoordt
. Hij is nu de kip uit zn nasi aan het vissen. Traag ventje is het!
Eerste keer dat je broer de tweeling voelt? Of 1 van de 2
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ligt aan zn humeur of hij dat lust haha. Maar ik had gewoon zin in een diepvries middagsnackpizza. Dat is dan weer net iets te onverantwoordt
. Hij is nu de kip uit zn nasi aan het vissen. Traag ventje is het!
ik begrijp het.
We hebben vanmiddag zelf patat gemaaktik had zin in iets lekkers en dat voelt toch iets minder..ongezond
Ik vind het wel leuk om gezond te koken voor S. Een uitdaging zo'n peuter die kieskeurig is![]()
![]()
1e keer!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Eerste keer dat je broer de tweeling voelt? Of 1 van de 2
Ze zijn niet zo druk als 1 buikbaby merk ik. Het is ook lastiger om dat moment te vinden. S was 24/7 druk.![]()
Wat leuk van je babyshower Mariska! Echt tof dat het toch nog gewoon is doorgegaan
En ja, papa doet het geweldig. Die maakt nu eten voor mij terwijl ik even rust. En hij is ook heel lief voor zijn andere meisje!
disclaimer![]()
![]()
![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Zo'n dag is heel herkenbaar Risu! Die dagen heb ik nog iets te vaak eigenlijk..
Wat leuk van de babyshower JM
En ohh foto van SQ![]()
![]()
Nou, ik heb dus al een hele tijd jeuk aan mijn tepels. Maar nou blijk ik een keer te hard te hebben gekrabt, 's nachts ofzo.er zit een korstje op, precies in zo'n krablijntje. Vervelend, en het helpt niks, want het jeukt nog steeds. Is er eigenlijk een cremetje ofzo wat ik kan gebruiken tegen de jeuk, of is dit een deal with it dingetje?
![]()
Die jeukheel vervelend, omdat m'n tetten ook nog zo'n pijn deden! Hier geen oplossing dus, sorry! Al kan een simpel cremetje misschien wat verlichting geven?
Wij vertelden opa en oma van vriend over ons wiegje, familiewiegje van mijn kant, maar er werd onmiddellijk geopperd dat we absoluut niet het oude matrasje mochten gebruiken want bacillen en weetikveelwat..voor het ledikantje hebben we wel een nieuw matrasje gekocht, maar dat matras was een stukje ouder en hadden al een hele boel kinderen op gelegen, zou het ook niet erg vinden als we dat oude matras bij m'n ouders leggen en dat baby daar op dat ding kan slapen. Matrasje van het wiegje is wat minder oud en heeft maar 1 kindje op gelegen, dus was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen.
Wat zouden jullie doen? Kind slaapt er maar een paar weekjes op, dus vind het zo zonde om daar een nieuwe voor te kopen..
![]()
http://geboortedeco.nl/lansinoh-lanolinezalf-56-gram/quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Risu het volgende:
Nou, ik heb dus al een hele tijd jeuk aan mijn tepels. Maar nou blijk ik een keer te hard te hebben gekrabt, 's nachts ofzo.er zit een korstje op, precies in zo'n krablijntje. Vervelend, en het helpt niks, want het jeukt nog steeds. Is er eigenlijk een cremetje ofzo wat ik kan gebruiken tegen de jeuk, of is dit een deal with it dingetje?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
er gaat toch schoon beddengoed omheen Krijgertje?? Het is nou ook weer niet zo dat er een kindje met ebola in heeft gelegen gisteren waardoor je bang moet zijn voor besmettingik zou het gewoon lekker zo laten als je zelf van plan was
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://geboortedeco.nl/lansinoh-lanolinezalf-56-gram/Ga ik proberen. Thanks.
![]()
JM wat ontzettend leuk van de babyshower![]()
Kan me voorstellen dat het echt even ontladen is in deze omstandigheden
SQ uber schattige foto
Skittels lekkerrrrr![]()
Die van mij heeft het goedgemaakt door dat we lekker last minute bij de griek zijn gaan eten![]()
Heb wel verteld dat mijn hormoontjes uiterlijk komend weekend de kluspuntjes op de i wilen hebben zodat ik het kamertje in kan gaan inruimen
De beebie heeft nu wel de hik door het griekse eten
+1quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef DJMO het volgende:
er gaat toch schoon beddengoed omheen Krijgertje?? Het is nou ook weer niet zo dat er een kindje met ebola in heeft gelegen gisteren waardoor je bang moet zijn voor besmettingik zou het gewoon lekker zo laten als je zelf van plan was
Oh ja, vergat net nog de vloer van Krijgertje! Irritant, maar brownies kunnen veel goed maken
Lastig Risu.. Heb het maar zo nu en dan, maar dan natuurlijk wel op momenten dat je net in de supermarkt staat en het druk is, zodat je niet even lekker kan krabben. Zalf in de link van DJMO zal wel goed zijn denk ik, lanoline is vettig en het is speciaal voor je tepels. Weet niet of alles zomaar op je tepels mag?
![]()
deze is juist speciaal voor tepelsquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Gevalletje het volgende:
Oh ja, vergat net nog de vloer van Krijgertje! Irritant, maar brownies kunnen veel goed maken
Lastig Risu.. Heb het maar zo nu en dan, maar dan natuurlijk wel op momenten dat je net in de supermarkt staat en het druk is, zodat je niet even lekker kan krabben. Zalf in de link van DJMO zal wel goed zijn denk ik, lanoline is vettig en het is speciaal voor je tepels. Weet niet of alles zomaar op je tepels mag?
je kon het ook gewoon bij de apotheek halen, en dan was het een stuk goedkoper (wilde ik net als tip aan Risu nog geven). Werkt echt perfect bij kloofjes tijdens het voeden.
heerlijk subtielquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Ik zou ook precies doen wat ik zelf in mijn hoofd heb, waarom moeten mensen zich er altijd tegenaan bemoeien!!! Iedereen heeft opeens een mening zodra het eitje zich genesteld heeft![]()
![]()
Er stond bij dat je het er niet af hoeft te halen voor de borstvoeding. Dus dan lijkt het me vrij veilig. Voor de rest smeer ik er ook niet zomaar wat op, daarom vroeg ik het ook hier. Ervaringsdeskundigen enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Gevalletje het volgende:
![]()
niet zozeer subtiel, maar wel actueelquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heerlijk subtiel![]()
Ik zou ook precies doen wat ik zelf in mijn hoofd heb, waarom moeten mensen zich er altijd tegenaan bemoeien!!! Iedereen heeft opeens een mening zodra het eitje zich genesteld heeft![]()
even bij de apotheek naar pure lanoline vragen. Is stukken goedkoper dan zo'n tubetje van bv weleda. Ik heb het destijds bij Geert gebruikt op m'n tepels tegen kloven. Hielp echt goed en snelquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef Risu het volgende:
[..]
Er stond bij dat je het er niet af hoeft te halen voor de borstvoeding. Dus dan lijkt het me vrij veilig. Voor de rest smeer ik er ook niet zomaar wat op, daarom vroeg ik het ook hier. Ervaringsdeskundigen enzo.![]()
Jeej MwC!! Dat is eenwaard
Ooh ik voel een wacht maar aankomen..... Als je de bewegingen gaat voelen, dat is echtquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jeuj! Ik zit sinds vandaag in het tweede trimester! Nu voelt het nog echter...dan zit je in het begin gewoon om ieder plopje te giegelen als een klein meisje. Vond ik in ieder geval echt heel gaaf de eerste keer. En nog steeds. (Maar nou schopt ze me nog niet blauw, dat scheelt ook)
![]()
Mijn 3 kinderen hebben de familiewieg met matras overleefd. 3 op 3 vind ik een goede score.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Die jeukheel vervelend, omdat m'n tetten ook nog zo'n pijn deden! Hier geen oplossing dus, sorry! Al kan een simpel cremetje misschien wat verlichting geven?
Wij vertelden opa en oma van vriend over ons wiegje, familiewiegje van mijn kant, maar er werd onmiddellijk geopperd dat we absoluut niet het oude matrasje mochten gebruiken want bacillen en weetikveelwat..voor het ledikantje hebben we wel een nieuw matrasje gekocht, maar dat matras was een stukje ouder en hadden al een hele boel kinderen op gelegen, zou het ook niet erg vinden als we dat oude matras bij m'n ouders leggen en dat baby daar op dat ding kan slapen. Matrasje van het wiegje is wat minder oud en heeft maar 1 kindje op gelegen, dus was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen.
Wat zouden jullie doen? Kind slaapt er maar een paar weekjes op, dus vind het zo zonde om daar een nieuwe voor te kopen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
+1 ook mijn 3 doen het gewoon nog.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn 3 kinderen hebben de familiewieg met matras overleefd. 3 op 3 vind ik een goede score.![]()
![]()
Oehh lekker naar de Griek!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:13 schreef Radyhyn het volgende:
JM wat ontzettend leuk van de babyshower
Kan me voorstellen dat het echt even ontladen is in deze omstandigheden
SQ uber schattige foto
Skittels lekkerrrrr
Die van mij heeft het goedgemaakt door dat we lekker last minute bij de griek zijn gaan eten
Heb wel verteld dat mijn hormoontjes uiterlijk komend weekend de kluspuntjes op de i wilen hebben zodat ik het kamertje in kan gaan inruimen
De beebie heeft nu wel de hik door het griekse etenMoet er nog veel gebeuren bij je?
Hikjes![]()
MwCactus tweede trimester![]()
![]()
Zouden die bacillen er niet al uit zijn als ie al een tijdje ongebruikt ligt? En je kan er toch een stoomapparaat overheen gooien eventueel?
Wij hebben geen familiewieg. Eerlijk gezegd treur ik er niet om, de familie is ondertussen gigantisch en nou hoef ik ook niet te kiezen tussen oud/nieuw, die van man of van mij.. Wij nemen straks een heel simpel wiegje. Zo lang ligt ze er toch niet in.![]()
Thanks iedereen! In eerste instantie dacht ik ook: ene oor in, andere eruit. Maar het zat me toch dwars. Hoe ga ik in godsnaam het ouderschap overleven met al die adviezen![]()
![]()
Hier zou ik ook niet een wiegje doen, maar ach, deze optie kwam voorbij en was gratisen het is toch maar voor een paar weekjes. En we hoeven geen ruzie te hebben met schoonfamilie, want die heeft dus echt helemaal niks bewaard
![]()
![]()
Gelukkig niet veel hoor..quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oehh lekker naar de Griek!Moet er nog veel gebeuren bij je?
Hikjes
MwCactus tweede trimester
Vensterbank erop plakken, radiatorknop vervangen, lades commode beter afstellen en de inbouwkasten uitruimen.. want daar ligt nu al het gebruikte gereedschap in
Volgens mijn man is het een uurtje werk.. maarja, dan moet het wel ff gebeuren hé.
Dus niet zo frustrerend als opeens vloerloos zijn zoals bij julliegratz met 2e trimester Cactus!!
Oh, enige reden dat wij een wiegje doen, is omdat een ledikantje niet naast ons bed past. (Of misschien heel krap wel) De babykamer is een verdieping hoger en ik zie mezelf in het begin niet slaapdronken die open trap op waggelen voor een nachtvoeding. Dus, wiegje ernaast, en dat past allemaal mooi.![]()
Tweede trimester mevr. Cactus![]()
Een gebruikt matras vind ik niet zo'n prettig idee (voor mezelf ook niet), maar voor een gekregen wiegje dat je anders niet zelf zou kopen, is het wel wat overdreven om een nieuwe te kopen.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
doet me hieraan denken: http://www.babybegood.nl/(...)babydoos-in-finland/quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef Phaidra het volgende:
Wij hadden een kartonnen wiegje trouwens, vond het ideaal! Dit keer wil ik liever een co-sleeper, omdat ik de baby wat langer bij ons op de kamer wil laten slapen.
Zo een (nee dit ben ik niet):
[ afbeelding ]quote:Wat zit er in het moederschapspakket?
Het moederschapspakket bevat al de kleertjes en babyzorgmaterialen die de baby nodig heeft tijdens de eerste maanden: o.a. rompertjes, overalletjes voor binnen en buiten, broeken en hemdjes, mutsen, hanschoenen en sokken,een handdoek, een bibs, een rammelaar, een tandenborstel, een haarborstel, een nagelknipper, een badthermometer, huid crèmes, diverse gidsen over kinderopvang, voeding en borstvoeding, luiers en zelfs een pakje condooms en glijmiddel.
De doos waarin alles komt wordt door veel moeders mooi gestoffeerd en vervolgens als de baby’s eerste wiegje tijdens de eerste maanden gebruikt. Voor deze bedoeling zit er ook een matrasje bij dat perfect in de doos past.
Milieuvriendelijkheid en andere uitgangspunten
Tijdens de laatste jaren is er aandacht besteedt aan de milieuvriendelijkheid van al de materialen. Zo maakt het pakket gebruik van textielen op basis van katoen, bamboe en gerecycleerde polyester, en bevat het tegenwoordig wasbare i.p.v. wegwerpluiers. Ook is er rekening gehouden met het promoten van borstvoeding, waardoor er in het pakket geen babyformule, speentjes of flesjes meer zit in tegenstelling tot vroeger.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze schoppen elkaar?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
1e keer!
Ze zijn niet zo druk als 1 buikbaby merk ik. Het is ook lastiger om dat moment te vinden. S was 24/7 druk.
M was ook erg druk en voelde ik 24/7. Meiden een stuk minder maar op de echo's waren ze heel beweeglijk. Maar vooral naar elkaar toe. Ik was een beetje bang dat ze bont en blauw uit mijn buik zouden komen.![]()
Volgensmij is die mening er altijd wel, alleen trekken we het ons meer aan. Het gaat namelijk niet alleen onszelf meer aan, maar een heel persoon daarbij. Je bent dan ook bang het niet 'goed' te doen. En wat is goed.. Ieder een mening, maar is die van jou wel het beste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heerlijk subtiel![]()
![]()
Ik zou ook precies doen wat ik zelf in mijn hoofd heb, waarom moeten mensen zich er altijd tegenaan bemoeien!!! Iedereen heeft opeens een mening zodra het eitje zich genesteld heeft
Vind dat wel een lastige. Voor mezelf ga ik bv nooit naar de dokter en met V heb ik het idee dat ik er al heen vlieg als hem een keer een scheet dwars zit.
Doe inderdaad wat goed voelt voor jou krijger. Het is in ieder geval geen foute/gevaarlijke keuze, dus dan is jouw gevoel gewoon prima!
V heeft een oud matras ook overleefd. Nu een nieuwe gekocht, want meer besteedbare ruimte en was er minder sprake van prioriteiten stellen.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: