Hihihi en nou hopen dat het helpt! Maar was vanmorgen nog niet stripbaar dus het wachten zal nog wel even langer moeten. Sorryskittlebabyquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zal ik de druk even opvoeren dan? Stokstaartbaby, je houdt skittlebaby tegen!
Hahaha gekkequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef AwayTL het volgende:
Droom ik toch net dat er mensen boos zijn over mn grapje voor stokstaart en skittle baby!
Sorry baby's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hahaha gekkeKwamen we je achterna met hooivorken en brandende fakkels?
Maak niet uit hoor DnD. Als je het geduld hebt, mag je nog wel even wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou voor mij echt genoeg zijn voor een enorme hormonster freak out
Kwak
Naja ik zat te denken aan een emmer koud water over z'n bakkes. Maar helaas zal het bed dan niet droog zijn voor vanavond als ik zelf wil slapen. Plus hard weg proberen te waggelen voor payback is ook niet het meest geniale ideequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat zou voor mij echt genoeg zijn voor een enorme hormonster freak out
Eerst uit bed gooien, dan het waterplan? Incl filmpje voor ons en achtervolging. Hij moet toch eerst zn fakkel en hooivork pakken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Naja ik zat te denken aan een emmer koud water over z'n bakkes. Maar helaas zal het bed dan niet droog zijn voor vanavond als ik zelf wil slapen. Plus hard weg proberen te waggelen voor payback is ook niet het meest geniale idee
Home alone booby traps huisquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:03 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Eerst uit bed gooien, dan het waterplan? Incl filmpje voor ons en achtervolging. Hij moet toch eerst zn fakkel en hooivork pakken.
Hilmo gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:35 schreef Hilmo het volgende:
Goedemorgen! Ik kan jullie vertellen dat ik gister mama ben geworden van R.enke, 4700 gram, na pittige bevalling van 15 uur.
Geboren nadat vliezen waren gebroken bij 3 cm ontsluiting. Toen merkte ik wat weeën nou zijn haha, oeh dat deed pijn!bad bevalling geprobeerd, uren in gehangen maar ineens stopte ontsluiting. Toen naar het ziekenhuis met 7 cm, ik kon ook echt niet meer. Weeën opwekkers, pethidine, liggend,uiteindelijk voornamelijk geperst zonder persweeën maar dat ging zo geweldig, dat konden we doorzetten. Na het hoofdje, was er dikke paniek in de kamer, kinderarts en meer mensen erbij, schouder zat vast, dus duwen, trekken, mijn benen kaarsrecht omhoog, toen bleek hij niet te ademen, had poep ingeslikt, was grijs ofzo, werd 1 sec bij me neergelegd, weggehaald en daar lag ik dan, beduusd. In couveuse met allemaal slangetjes voor adem en voeding,, gisteravond voor het eerst 1,5 uur op blote borst gehad, wat een liefde al moet het nog zo doordringen dat het mijn baby is. Man viel bijna flauw van al het geweld en dacht dat baby dood wasnu in ziekenhuis, baby maakt het goed en ik ook, 5 hechtingen. Ik kolf maar er komt nog niets.
Stiekem nog helemaal niks... na de administratie heb ik geluncht en 35 van de 120 enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes alvast.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:35 schreef Radyhyn het volgende:
Zoë lekker bezig vandaag! Leuk al die creativiteit!
Kwak wat ben jij vandaag aan het crea-en?
Crump wat leuk dat je de hik merkte bij de kleine! Dat merkte ik vorige week ook voor het eerst! Zo grappig! Veel plezier vanavond!
Twist leuk dat jullie het aan je vrienden hebben verteld.. ookal moest je er zelf over beginnen na al die sinas hihi
Helio 35 weken!!
LT 34 weken!!
Skittles.. mannen..
Ik heb net ook nog heel lief gevraagd of die van mij nog van plan was om de knop van de radiator te vervangen en de vensterbank erop te plakken in de babykamer.. Hij zei van wel.. maar ondertussen is het al half 4.. hij is wel al heel de dag bezig om de openhaard te stoken en brandende te houden... wel heel knus
Ben zelf ook al heel de dag bezig met een lijst te maken van alle babykleding/spullen die we in de laatste 7 maanden hebben gekocht/gekregen. Ook qua maten enzo.. dan kunnen we gaan kijken wat we nog missen en nodig hebben
Ben ook alles op maat aan het sorteren.. kan het straks ook zo de kast in
Maar ben nog laaang niet klaar
Gisteren heel de dag in Amsterdam geweest. Super schattig Totoro speeldoosje gescoord voor op de babykamer, geluncht bij Wagamama en bij onze favoriete thee-winkel geweest
Ondanks veel gebruik van OV was ik rond 5 uur helemaal kapot en zijn we op tijd naar huis gegaan. Was een erg leuke dag!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis jullie!
Niet omdat ik me verveel ofzo, maar je hoort er ook zo abrupt niet meer bij ineensik denk wel aan jullie hoor! En lees mee, maar overal op reageren lukt echt niet meer
ik ben nu een melkkoe geworden!
wij eten vanavond spareribs/pizza van de turk/italiaan hiertegenoverquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:12 schreef Radyhyn het volgende:
Argh! Nou heb ik trek in cake EN pizza!
Klums klinkt niet echt lazy.. maar juist als een lekkere productieve zondag
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, alles gaat zó goed! Ze drinkt goed, luiers komen op gang, ik heb een fantastische kraam, en ik vind het ook gewoon heel leukborstvoeding is zo heerlijk! (Hier ga ik vast nog op terugkomen, maar soit
)
Waarom zou je daar op terug gaan komen? Het hoeft natuurlijk niet minder te gaan (de kans is aannemelijk dat je er een keer de p in hebt, maar toch)!quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, alles gaat zó goed! Ze drinkt goed, luiers komen op gang, ik heb een fantastische kraam, en ik vind het ook gewoon heel leukborstvoeding is zo heerlijk! (Hier ga ik vast nog op terugkomen, maar soit
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |