quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee, voor t jagen hadden we de kerels toch?
Pers je nu speciaal voor mij een aambei?
wat een commitment.
Mijnes houdt niet van voordringen, die wacht heel netjes op Hilmo en DnDquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou Skittles, werp dat jong idd maar eens naar buiten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mijnes houdt niet van voordringen, die wacht heel netjes op Hilmo en DnD
aw! Je bent ook nog heel kalm lijkt het, dat is fijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
een keurig kindje dus!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
doe mijn best!!! We hebben net even getimed maar na een half uur om de vijf minuten was het ineens weer helemaal wegquote:
verse baby'squote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:21 schreef Crumpette het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br/><br/><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
GM87 wacht al zo geduldig op jullie in het babytopic!
gewoon voorwerk denk ik. Maar hoop stiekem dat het door gaat zettenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh, dus er gebeurt wel wat Dnd! Spannend
Haha nee hoor, ik heb totaal geen weeënquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
doe mijn best!!! We hebben net even getimed maar na een half uur om de vijf minuten was het ineens weer helemaal wegdus we wachten weer af.
Skittles je mag van mij best wel voorpiepen hoor als je er aan toe bent!
daar heb ik echt geen idee vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als je ongeveer weet hoe ze ligt, kan je aan de plaats van trap of stomp een beetje afleiden wat het geweest zou kunnen zijn.
Het langsfloepen van ledematenDat is echt iets wat ik ga missen na de bevalling denk ik.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik denk dat Hilmo al een kindje heeft en daar nu van aan het genieten isZo lang is ze nooit stil...
*boks* voor die benen!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Slapeloosheid en onrustige warme benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |