Dank je!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
JM: jouw baby, jouw gevoel, jouw keuzes. En wat de rest van de wereld daarvan vindt is hun probleem![]()
Fee ik lees dat je dinsdag je ks hebt. Veel succes!
je VK of Gyn herkent het vast welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Hij valt me idd alleen Mobiel op, niet op de gewone pagina.
Ach ja, we hebben er al duizend grapjes over gemaakt ook... :
Hier een middagje bij mijn ouders, mama heeft lekker ouderwets gekookt, rollade met roast potatoes en groente, tomatensoep vooraf met zelfgetrokken bouillon en gebakken balletjes
Oh en stoofpeertjes en zelfgekookte appelmoes voor de liefhebbersOma-eten!
Ik heb steeds pijnlijke harde buiken na het toiletterenkomt dat iemand bekend voor?
Tja, dat scrollen geldt ook voor alle (uiteraard prachtige!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op pc niet zo zeer, maar mobiel moet ik er elke keer voorbij scrollen. Hij neemt dan bijna echt m'n volledige beeldscherm in beslag. Daarnaast mis ik migonne en wupwup in dit topic. Ik heb echt het idee dat zij door dat hele gedoe rondom die pointer minder posten in Z&G en dat vind ik onwijs jammer.
Herkenning is fijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dank je!
Phaidra, rot is dat... Maar heel herkenbaar. De hormonen (en vermoeidheid) hebben mij meer dan eens in een viswijf doen veranderen.
En lol van de chocola.
Waarom eet jij altijd van die lekkere dingen die ik niet in huis heb en wel wilquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Hij valt me idd alleen Mobiel op, niet op de gewone pagina.
Ach ja, we hebben er al duizend grapjes over gemaakt ook... :
Hier een middagje bij mijn ouders, mama heeft lekker ouderwets gekookt, rollade met roast potatoes en groente, tomatensoep vooraf met zelfgetrokken bouillon en gebakken balletjes
Oh en stoofpeertjes en zelfgekookte appelmoes voor de liefhebbersOma-eten!
Ik heb steeds pijnlijke harde buiken na het toiletterenkomt dat iemand bekend voor?
Door de elke echo's weet ik goed hoe ze beide liggen en wat ik voel als ze schoppen bijv. Door beeld vd echo+ gevoel erbij is het makkelijk te herkennen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
hoe voel je zoietsik weet echt niet welke dingen ik voel. Of het een schouder is, hand of voet .. T voelt allemaal bobbelig.
Kun je dat misschien een beetje uitleggen? Ik ben namelijk wel benieuwd wat ik zelf precies voel
Ik zou dat even aan je vk vragenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Hilmo ook niet gezien inderdaad! Hoop dat het heeft doorgezet en dat haar bevalbad niet ongebruikt hoeft/hoefde te blijven!
Kan iemand m'n kind vertellen dat ze er niet door m'n buikwand uit kan?
Ga jij eens werpen ipv posten ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:00 schreef Skittles het volgende:
Is Hilmo vandaag trouwens al gezien?
Evolutiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef AwayTL het volgende:
Alupoes, hoop dat hij een diepgeworteld haat gaat ontwikkelen voor dat plekje
.
Ik heb zostraks een uurtje bij schoonouders geslapen en daarna daar patat gegeten. Die uitputtingsslag snap ik vanuit biologisch oogpunt echt niet. Vroeger moesten we toch ook verzamelen en kinderen opvoeden tijdens het zwanger zijn, waarom kan ik dan nu geen bal meer. ( daarbij kom ik serieus niet meer op de naam van de theorie die over de geleidelijke ontwikkeling van de mens gaat
)
Evolutie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef AwayTL het volgende:
Alupoes, hoop dat hij een diepgeworteld haat gaat ontwikkelen voor dat plekje
.
Ik heb zostraks een uurtje bij schoonouders geslapen en daarna daar patat gegeten. Die uitputtingsslag snap ik vanuit biologisch oogpunt echt niet. Vroeger moesten we toch ook verzamelen en kinderen opvoeden tijdens het zwanger zijn, waarom kan ik dan nu geen bal meer. ( daarbij kom ik serieus niet meer op de naam van de theorie die over de geleidelijke ontwikkeling van de mens gaat
)
Ok baasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:38 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ga jij eens werpen ipv posten ofzo![]()
Nee, voor t jagen hadden we de kerels toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ok baas![]()
* Skittles perst een beetje
Voor het verzamelen hadden we vroegah de mannen![]()
Crumpette wat balen van de pispoes weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |