lololol dat ken ik!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:42 schreef Risu het volgende:
Ik heb ook zo'n dagje. Je neemt je voor van alles te doen, en dan uiteindelijk lig je lekker tv te kijken met fok erbij, wat games tussendoor en och ja, moest nog stofzuigen boven en de pas gewassen matjes van de badkamer hangen nog te drogen... Zullen na drie dagen wel droog zijn lijkt me..
Nou da ga ik wel even... Wat op fok kijken.. Dus..
Ligt aan zn humeur of hij dat lust haha. Maar ik had gewoon zin in een diepvries middagsnackpizzaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:15 schreef Zoë23 het volgende:
Heerlijk JM
En SQ ookgenieten!
Fijn dat het zo soepel gaat en ook de bv. Het is ook fijn om bv te gevenga ik wel missen bij de tweeling.
AwayTL
Lust peuter geen pizza?
Wij maken altijd verse pizza. Van een stuk deeg maak ik dan kleinere pizza's zodat die naar ieders smaak belegd kan worden. Man heeft graag kaas en olijven enz enz en ik liever kip en groente en S uh..tomatensaus en wat kip![]()
Verdervoor de zondag-verhalen
Leuk om te lezen wat jullie doen!
En nog eenwant mijn tweelingbroertje heeft baby2 kunnen voelen
ze had de hik
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ligt aan zn humeur of hij dat lust haha. Maar ik had gewoon zin in een diepvries middagsnackpizza. Dat is dan weer net iets te onverantwoordt
. Hij is nu de kip uit zn nasi aan het vissen. Traag ventje is het!
1e keer!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Eerste keer dat je broer de tweeling voelt? Of 1 van de 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |