Heb geen TummyTub gehad, maar het bad vond en vindt hij wel heel fijn. Zwemmen daarentegenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ga het gewoon een keer proberen. Denk je dat ik het een beetje kan merken aan hoe ze de TummyT gaat vinden? Of heeft dat echt niks gemeen met elkaar?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb geen TummyTub gehad, maar het bad vond en vindt hij wel heel fijn. Zwemmen daarentegen. Klein en geborgen naar een open bad met heul veel water
.
Heb ik fee de laatste tijd gemist of is ze al lang niet meer geweest? Hoop dat ze in het laatste geval gewoon druk heeft met de mannen en dat het niet een spoed ks is geworden..
hm ja, daar zeg je wat... Ik heb zelf ook altijd als kind (en ik vind t nu nog fijn) het prettig gevonden om kleine hoekjes op te zoeken en me daarin op te krullen en te dromen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb geen TummyTub gehad, maar het bad vond en vindt hij wel heel fijn. Zwemmen daarentegen. Klein en geborgen naar een open bad met heul veel water
.
Heb ik fee de laatste tijd gemist of is ze al lang niet meer geweest? Hoop dat ze in het laatste geval gewoon druk heeft met de mannen en dat het niet een spoed ks is geworden..
heb idd gezocht op van die grootmoeders tips-sites.. maar daar komt weinig uit eerlijk gezegd tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef Zoë23 het volgende:
Oh das balen AwayTL
Crumpette
Oei geen idee! Misschien staan er grootmoeders adviezen ofzo op t internet?
Volgens mij heeft Fee laatst nog gepost toen er baby's waren geboren. Moest iig ook aan dr denken. Nog eventjes en dan ziet ze haar dochter
en dat doe je dan eens per week? Hoe gaat zoiets? ( ik heb op de website van het zwembad in de buurt gekeken en daar staat amper info op. Kost geloof ik 6 euro per keer )quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Zolena het volgende:
Lt wij doen ook babyzwemmen en nu dreumeszwemmen. Hij vindt het leuk. En vindt in bad ook geweldig.
dank! eens even checkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:29 schreef Skoap het volgende:
Tip voor meegroei/voedingsbh's: http://www.mamamea.nl/
daar zitten mooie tussen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:29 schreef Skoap het volgende:
Tip voor meegroei/voedingsbh's: http://www.mamamea.nl/
Day donkerblauwquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wij hebben een Geo besteld, die is net nieuw en nu al uitverkochtmoet wel een topwagen zijn dus
. De Day's zijn een stuk beter leverbaar heb ik het idee.. welke hebben jullie?
ook mooi, de Day. alleen dat mandje eronder... daar past niks inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:43 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Day donkerblauw
En voedingsbh: nu nog even zo poef dat niks echt lekker zit. Net bij de Hema een zacht topje gekocht waar pads in kunnen, dat lijkt me nog even het fijnst.
nee snap ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
heb idd gezocht op van die grootmoeders tips-sites.. maar daar komt weinig uit eerlijk gezegd tot nu toe.wil hem wel heel graag gebruiken want
! maar wil mijn kint ook niet spontaan astma bezorgen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 mnd na de bevalling (dus de bv liep toen al)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:53 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe het gaat bij dames met grote borsten geen idee Crumpette, misschien een iets minder forse groei?
maar bij mij werd het qua cup en stevigheid na de bv periode weer 'normaal' dus het komt vast goed!
Nee joh!quote:
mijn moeder heeft een heel ander lichaamstype dan ik, dus ik durf daar weinig op te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:58 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee joh!
Er zijn ook vrouwen met een kleine cup waarbij de borsten nauwelijks groter worden.
Heeft je moeder ook bv gegeven?
Qua afvallen door bv en groei van cup enz was het wel vergelijkbaar met mijn moeder vroeger.
Ze heeft bv wel langzaam afgebouwd. Mijn zus is heel erg snel gestopt die was er klaar mee en daar zijn borsten blijkbaar iets minder blij mee..zegmaar.
Ja, zal ik er dan maar even een dooddoener ingooien. Ook afbouwen geeft geen garanties..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een heel ander lichaamstype dan ik, dus ik durf daar weinig op te vergelijken.
Ach uiteindelijk kan je er toch niet zo veel aan doen. Behalve goed steunen en langzaam afbouwen zo te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |