lololol dat ken ik!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:42 schreef Risu het volgende:
Ik heb ook zo'n dagje. Je neemt je voor van alles te doen, en dan uiteindelijk lig je lekker tv te kijken met fok erbij, wat games tussendoor en och ja, moest nog stofzuigen boven en de pas gewassen matjes van de badkamer hangen nog te drogen... Zullen na drie dagen wel droog zijn lijkt me..
Nou da ga ik wel even... Wat op fok kijken.. Dus..
Ligt aan zn humeur of hij dat lust haha. Maar ik had gewoon zin in een diepvries middagsnackpizzaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:15 schreef Zoë23 het volgende:
Heerlijk JM
En SQ ookgenieten!
Fijn dat het zo soepel gaat en ook de bv. Het is ook fijn om bv te gevenga ik wel missen bij de tweeling.
AwayTL
Lust peuter geen pizza?
Wij maken altijd verse pizza. Van een stuk deeg maak ik dan kleinere pizza's zodat die naar ieders smaak belegd kan worden. Man heeft graag kaas en olijven enz enz en ik liever kip en groente en S uh..tomatensaus en wat kip![]()
Verdervoor de zondag-verhalen
Leuk om te lezen wat jullie doen!
En nog eenwant mijn tweelingbroertje heeft baby2 kunnen voelen
ze had de hik
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ligt aan zn humeur of hij dat lust haha. Maar ik had gewoon zin in een diepvries middagsnackpizza. Dat is dan weer net iets te onverantwoordt
. Hij is nu de kip uit zn nasi aan het vissen. Traag ventje is het!
1e keer!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Eerste keer dat je broer de tweeling voelt? Of 1 van de 2
http://geboortedeco.nl/lansinoh-lanolinezalf-56-gram/quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Risu het volgende:
Nou, ik heb dus al een hele tijd jeuk aan mijn tepels. Maar nou blijk ik een keer te hard te hebben gekrabt, 's nachts ofzo.er zit een korstje op, precies in zo'n krablijntje. Vervelend, en het helpt niks, want het jeukt nog steeds. Is er eigenlijk een cremetje ofzo wat ik kan gebruiken tegen de jeuk, of is dit een deal with it dingetje?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://geboortedeco.nl/lansinoh-lanolinezalf-56-gram/
+1quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef DJMO het volgende:
er gaat toch schoon beddengoed omheen Krijgertje?? Het is nou ook weer niet zo dat er een kindje met ebola in heeft gelegen gisteren waardoor je bang moet zijn voor besmettingik zou het gewoon lekker zo laten als je zelf van plan was
deze is juist speciaal voor tepelsquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Gevalletje het volgende:
Oh ja, vergat net nog de vloer van Krijgertje! Irritant, maar brownies kunnen veel goed maken
Lastig Risu.. Heb het maar zo nu en dan, maar dan natuurlijk wel op momenten dat je net in de supermarkt staat en het druk is, zodat je niet even lekker kan krabben. Zalf in de link van DJMO zal wel goed zijn denk ik, lanoline is vettig en het is speciaal voor je tepels. Weet niet of alles zomaar op je tepels mag?
heerlijk subtielquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef DJMO het volgende:
er gaat toch schoon beddengoed omheen Krijgertje?? Het is nou ook weer niet zo dat er een kindje met ebola in heeft gelegen gisteren waardoor je bang moet zijn voor besmettingik zou het gewoon lekker zo laten als je zelf van plan was
Er stond bij dat je het er niet af hoeft te halen voor de borstvoeding. Dus dan lijkt het me vrij veilig. Voor de rest smeer ik er ook niet zomaar wat op, daarom vroeg ik het ook hier. Ervaringsdeskundigen enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Gevalletje het volgende:
Oh ja, vergat net nog de vloer van Krijgertje! Irritant, maar brownies kunnen veel goed maken
Lastig Risu.. Heb het maar zo nu en dan, maar dan natuurlijk wel op momenten dat je net in de supermarkt staat en het druk is, zodat je niet even lekker kan krabben. Zalf in de link van DJMO zal wel goed zijn denk ik, lanoline is vettig en het is speciaal voor je tepels. Weet niet of alles zomaar op je tepels mag?
niet zozeer subtiel, maar wel actueelquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heerlijk subtiel![]()
Ik zou ook precies doen wat ik zelf in mijn hoofd heb, waarom moeten mensen zich er altijd tegenaan bemoeien!!! Iedereen heeft opeens een mening zodra het eitje zich genesteld heeft
even bij de apotheek naar pure lanoline vragen. Is stukken goedkoper dan zo'n tubetje van bv weleda. Ik heb het destijds bij Geert gebruikt op m'n tepels tegen kloven. Hielp echt goed en snelquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef Risu het volgende:
[..]
Er stond bij dat je het er niet af hoeft te halen voor de borstvoeding. Dus dan lijkt het me vrij veilig. Voor de rest smeer ik er ook niet zomaar wat op, daarom vroeg ik het ook hier. Ervaringsdeskundigen enzo.
Ooh ik voel een wacht maar aankomen..... Als je de bewegingen gaat voelen, dat is echtquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jeuj! Ik zit sinds vandaag in het tweede trimester! Nu voelt het nog echter...
Mijn 3 kinderen hebben de familiewieg met matras overleefd. 3 op 3 vind ik een goede score.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Die jeukheel vervelend, omdat m'n tetten ook nog zo'n pijn deden! Hier geen oplossing dus, sorry! Al kan een simpel cremetje misschien wat verlichting geven?
Wij vertelden opa en oma van vriend over ons wiegje, familiewiegje van mijn kant, maar er werd onmiddellijk geopperd dat we absoluut niet het oude matrasje mochten gebruiken want bacillen en weetikveelwat..voor het ledikantje hebben we wel een nieuw matrasje gekocht, maar dat matras was een stukje ouder en hadden al een hele boel kinderen op gelegen, zou het ook niet erg vinden als we dat oude matras bij m'n ouders leggen en dat baby daar op dat ding kan slapen. Matrasje van het wiegje is wat minder oud en heeft maar 1 kindje op gelegen, dus was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen.
Wat zouden jullie doen? Kind slaapt er maar een paar weekjes op, dus vind het zo zonde om daar een nieuwe voor te kopen..
+1 ook mijn 3 doen het gewoon nog.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn 3 kinderen hebben de familiewieg met matras overleefd. 3 op 3 vind ik een goede score.
Oehh lekker naar de Griek!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:13 schreef Radyhyn het volgende:
JM wat ontzettend leuk van de babyshower
Kan me voorstellen dat het echt even ontladen is in deze omstandigheden
SQ uber schattige foto
Skittels lekkerrrrr
Die van mij heeft het goedgemaakt door dat we lekker last minute bij de griek zijn gaan eten
Heb wel verteld dat mijn hormoontjes uiterlijk komend weekend de kluspuntjes op de i wilen hebben zodat ik het kamertje in kan gaan inruimen
De beebie heeft nu wel de hik door het griekse eten
Gelukkig niet veel hoor..quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oehh lekker naar de Griek!Moet er nog veel gebeuren bij je?
Hikjes
MwCactus tweede trimester
doet me hieraan denken: http://www.babybegood.nl/(...)babydoos-in-finland/quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef Phaidra het volgende:
Wij hadden een kartonnen wiegje trouwens, vond het ideaal! Dit keer wil ik liever een co-sleeper, omdat ik de baby wat langer bij ons op de kamer wil laten slapen.
Zo een (nee dit ben ik niet):
[ afbeelding ]
quote:Wat zit er in het moederschapspakket?
Het moederschapspakket bevat al de kleertjes en babyzorgmaterialen die de baby nodig heeft tijdens de eerste maanden: o.a. rompertjes, overalletjes voor binnen en buiten, broeken en hemdjes, mutsen, hanschoenen en sokken,een handdoek, een bibs, een rammelaar, een tandenborstel, een haarborstel, een nagelknipper, een badthermometer, huid crèmes, diverse gidsen over kinderopvang, voeding en borstvoeding, luiers en zelfs een pakje condooms en glijmiddel.
De doos waarin alles komt wordt door veel moeders mooi gestoffeerd en vervolgens als de baby’s eerste wiegje tijdens de eerste maanden gebruikt. Voor deze bedoeling zit er ook een matrasje bij dat perfect in de doos past.
Milieuvriendelijkheid en andere uitgangspunten
Tijdens de laatste jaren is er aandacht besteedt aan de milieuvriendelijkheid van al de materialen. Zo maakt het pakket gebruik van textielen op basis van katoen, bamboe en gerecycleerde polyester, en bevat het tegenwoordig wasbare i.p.v. wegwerpluiers. Ook is er rekening gehouden met het promoten van borstvoeding, waardoor er in het pakket geen babyformule, speentjes of flesjes meer zit in tegenstelling tot vroeger.
Ze schoppen elkaar?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
1e keer!
Ze zijn niet zo druk als 1 buikbaby merk ik. Het is ook lastiger om dat moment te vinden. S was 24/7 druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |