Kuchquote:
http://nos.nl/artikel/708262-kim-jongun-blijft-opnieuw-weg.htmlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de goede of verkeerde uit bed gestapt?
Mijn oprechte excuses.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Upload ik eens iets niet bij Tinypic, krijgen we dit weer...
Te jong om te mogen stemmen, roken, drinken of auto te rijden, maar wel de nobelprijs winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef Treehut362 het volgende:
Peace-price
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik niets aan Leandra.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:42 schreef Leandra het volgende:
Beetje onhandig van Femen om daar tegen te protesteren, het lijkt me dat er nog genoeg andere dingen zijn die eerste overwonnen moeten en kunnen worden.
Een beetje een zwaktebod.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef chufi het volgende:
Doe mij maar femen... Bij meisjes van plezier blijft er weinig te hosselen over... Die naaien alleen je portemonnee
Alsof hij nog een stijfje krijgt kan hij niet ouder dan 52 zijnquote:
nee, leeftijd sla ik niet opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
28 Sascha....dat weet je nu toch ondertussen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Vallen best wel mee hoorquote:
Stoer dat je het aankliktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
1e nummer leuk, maar om dan een heel uur te moeten gaan kijken ...
Niet altijd alles hoor.. Maar 1e nummer is leuk... Zo zou zo winnen bij "So you think you can dance"quote:
Kijk ik ook niet dus zou zoe kunnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet altijd alles hoor.. Maar 1e nummer is leuk... Zo zou zo winnen bij "So you think you can dance"
Mijn billen ookquote:
Ja vooral brain farts. Die ruiken erg naarquote:
Zeker met dat wat je rookt ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vooral brain farts. Die ruiken erg naar
Ik blow al een jaar niet meer of langer. Wel wat meegenomen naar Zandvoort.quote:
Ok maar je rookt nog wel of deze maand ook niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blow al een jaar niet meer of langer. Wel wat meegenomen naar Zandvoort.
Ja zeker wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok maar je rookt nog wel of deze maand ook niet?
nee, ik ga slapenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat wat anders doen bedoel je... Trusten Sas
Dat vind ik ook.quote:
Tis nog steeds triest gesteld hier op FoKquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er nog dames zijn die jeuk hebben....
ONZ / Arische vrouw gezocht!!
Jammer, ik heb donker haar en groene ogenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er nog dames zijn die jeuk hebben....
ONZ / Arische vrouw gezocht!!
Johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nog steeds triest gesteld hier op FoK
Noem jij Kingstown nu triest?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms zijn de mensen die het allemaal volgen ook triest...
Alleen maar trieste mensen op FOK!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms zijn de mensen die het allemaal volgen ook triest...
en ik boer ookquote:
ik heb gisteren veel knoflooksaus gegeten bij de mosselenquote:
Vond je het niet lekker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gisteren veel knoflooksaus gegeten
jawel maar nu stink ik uit mijnquote:
Moet je kleinkind je niet? Want meestal ruik je het zelf niet.. Ik hou ook van pittig en veel knoflookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
jawel maar nu stink ik uit mijnik wou bek zeggen maar dat is niet lady-like
Ja ik had er ook al over nagedacht maar nu hoef ik het niet meer te zeggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
jawel maar nu stink ik uit mijnik wou bek zeggen maar dat is niet lady-like
Mijn kleinkind is nét terug van vakantie die heb ik dus niet gezienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je kleinkind je niet? Want meestal ruik je het zelf niet.. Ik hou ook van pittig en veel knoflook
Maar hoe weet je dan dat je uit je ... stinkt? Commentaar op je werk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kleinkind is nét terug van vakantie die heb ik dus niet gezien
mijn tandarts heeft altijd een kapje voor zijn mond, misschien stinkt ie wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik ben thuis opgegroeid zonder knoflook// Mijn vader was tandarts en wou niet dat zn slachtoffers roken dat ie het gegeten had ,,,
Nee helpt niet.. Ik heb nu in Amsterdam elke keer weer andere intenationale dames als tandarts.. EN vorig jaar een Spaanse met een kapje voor , maar die had behoorlijk gegeten tussen de middag ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
mijn tandarts heeft altijd een kapje voor zijn mond, misschien stinkt ie wel!
Ja maar stink je dan ? Volgens mij was het altijd vnl oksel zweet dat stonkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef just me het volgende:
Ik zweet 's nachts veel als ik alcohol op heb
Je ziet alleen een paar ogen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
De namiddagzonselfie-actie ken ik trouwens niet.
Chinese Theequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Douchen en whisky, in die volgorde zo...
Als je ook nog zweetvoeten hebt dan ben je helemaal de ideale vrouwquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef just me het volgende:
Ik zweet 's nachts veel als ik alcohol op heb
Ik was je effe aan het stalkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vosje even plagen is altijd leuk.
Hopelijk wordt je Griek niet jaloers als je mij een handje helpt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was je effe aan het stalkendus ik dacht... zal een handje helpen...
Die Griek heeft de vogelgriepquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je Griek niet jaloers als je mij een handje helpt.
Stalken is altijd goed. Iedereen verdient een stalker op FOK!
Hoe krijgt ie dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft de vogelgriepdie ligt onder een dekentje op de bank
Neh... meestal is dat met een weekje weer bekeken gelukkig, ik zal vanmiddag wel eenquote:
Is zijn dag ook weer goed ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... meestal is dat met een weekje weer bekeken gelukkig, ik zal vanmiddag wel een
groentesoepje voor hem maken.
Nou jah, slechter kan het niet worden als je hem zo ziet liggen, of denk je dat mijn groentesoepquote:
Ik ben niet Bongquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger is de RLS hadden we BONG die plaatste die smilie ook alijd en dan was ie weer weg...
Ik vertrouw op je kookkunstenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, slechter kan het niet worden als je hem zo ziet liggen, of denk je dat mijn groentesoep
het erger zal maken?
Nee, maar ik moest daar aan denken en geeft toch niet dat je af en toe langs komt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet Bong. Ik ben wel iemand die slechts 1 keer in de zoveel maanden hier langs komt
![]()
Gelukkig gaat het goed met me ja. En daar??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest daar aan denken en geeft toch niet dat je af en toe langs komt?
Als het maar goed met je gaat...
Oi... die zijn niet zo fantastisch hoorquote:
Daar, is hier bedoel je denk ik? Hier gaat het wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het goed met me ja. En daar??
Ik heb morgen mijn eerste halve marathon. best al wel gespannen, maar wel de gezonde spanning![]()
Hier alles goed Bos.. Sterkte morgen.. Het gaat je lukkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het goed met me ja. En daar??
Ik heb morgen mijn eerste halve marathon. best al wel gespannen, maar wel de gezonde spanning![]()
Boerenkool of Andijvie stampot bedoel je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog een groente stamppot over van gisteren ...
Natuurlijk gaat hem dat lukken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier alles goed Bos.. Sterkte morgen.. Het gaat je lukken
broccoli en bonenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Boerenkool of Andijvie stampot bedoel je?
God, vond ik ook altijd lekker
I
Ik maak stamppotten nooit op recept, ik doe meestal maar wat ... Ik dacht dat ik ook nog wortels had, maar helaas...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.. dat ken ik niet, maar zal ongetwijfeld supergezond zijn..
Als ik ''maar wat doe'' is het meestal niet te etenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak stamppotten nooit op recept, ik doe meestal maar wat ... Ik dacht dat ik ook nog wortels had, maar helaas...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hem dat lukken!
Heb je veel getraind Bos?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ieder week wel een paar keer een flink stuk. (van ca 18 km)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Ik zou zeggen een man....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Ik hou het op een vrouw.. witte IphoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Ik weet niet of ik iemand beledig maar ik denk een man, door die grote handen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als ik naar dat rokje kijk, als dat een rokje is tenminste denk ik weer een vrouw ...
Beetje onduidelijk![]()
Naja....degene die de foto gepost heeft zal hier wrs sowieso niet meelezen en überaupt niet beledigend bedoelt....was benieuwd, omdat ik het zelf ook niet weet.quote:
Aan het icoontje te zien is het dus een manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja....degene die de foto gepost heeft zal hier wrs sowieso niet meelezen en überaupt niet beledigend bedoelt....was benieuwd, omdat ik het zelf ook niet weet.
Lurk mee in dit topic (heel zielig ja, ik weet het), maar de mods halen daar zulke vragen dus meteen weg.
Gezien de antwoorden tot nu toe heerst hier ook geen eenstemmigheid.
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Aan de knokkels van de vingers te zien is het een man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja die handen vielen mij ook wel meteen op, áls het een vrouw zou zijn zou ze wel enorme jattenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de knokkels van de vingers te zien is het een man..
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Ik vind het lastig. Maar ik denk in ieder geval geboren als man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb laatst een liftfoto van mezelf gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Maar ik denk in ieder geval geboren als man.
Ik gok op vrouw, want ik zie tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat had je willen doen dan? Had je al plannen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:22 schreef Treehut362 het volgende:
Vanmiddag nix kunnen doen buiten. (REGEN)
Sinds een poosje werk ik op de Kinderboerderij 's zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had je willen doen dan? Had je al plannen?
Ah, ja, da's een beetje lastig als het regent, misschien morgen weer...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sinds een poosje werk ik op de Kinderboerderij 's zaterdagmiddag.
(schoffelen, afval oprapen met zo'n grijpstok etc.).
Kun je geen paraplu op doen dan ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:22 schreef Treehut362 het volgende:
Vanmiddag nix kunnen doen buiten. (REGEN)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een enorm rare liftdeur is dat zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebeurd er met die 2 witte stangen als de deur dicht gaat? en kan de lift dan nog wel omhoog/omlaag?![]()
Dat is een spiegel met zo'n leuning ervoor, Bella staat met haar rug naar de liftdeur...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een enorm rare liftdeur is dat zeg.
Wat gebeurd er met die 2 witte stangen als de deur dicht gaat? en kan de lift dan nog wel omhoog/omlaag?
Godsamme....dat soort moderne shit heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een spiegel met zo'n leuning ervoor, Bella staat met haar rug naar de liftdeur...
Je neemt me in de zeik toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme....dat soort moderne shit heb ik nog nooit gezien.
Nee joh....de liften waar ik in kom die hebben geen leuning en meestal ook geen spiegel.quote:
Vertel het verhaal eens waarom jij niet meer vaak in liften komt danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....de liften waar ik in kom die hebben geen leuning en meestal ook geen spiegel.
Nou kom ik gelukkig niet meer vaak in liften, maar dat is een ander verhaal.
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Is een man. Die een beetje geilt op ontwerper Rick Owens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die troep die ik dan maak wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel het verhaal eens waarom jij niet meer vaak in liften komt dan
Maandagmiddag ga ik het weer proberen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ja, da's een beetje lastig als het regent, misschien morgen weer...
Thnx!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een man. Die een beetje geilt op ontwerper Rick Owens.
Maandag-middag probeer ik het opnieuw.quote:
Ja dat had ik dus al voor je gedaan. Alleen maar types met halve rokjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx!
Nog nooit van gehoord, maar zal eens gaan googelen.
Is dus helemaal hip die rokjes en jurkjes voor mannenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus al voor je gedaan. Alleen maar types met halve rokjes.
Maar hebben ze er nog steeds een broek onder aan ... Free your balls ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dus helemaal hip die rokjes en jurkjes voor mannen
[ afbeelding ]
Ik zou d'r niet naast gaan lopenik doe niet aan hip.
Ja, alleen maar plaatjes....nu wil ik er natuurlijk van alles over lezen enzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus al voor je gedaan. Alleen maar types met halve rokjes.
Wil je ook niet naast mij lopen als ik m'n hippe lederhosen aan heb?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
Ik zou d'r niet naast gaan lopenik doe niet aan hip.
Hoezo hip?? Collega dacht ik doe er een aan naar een bierfeestje in Frankfurt afgelopen weekend... Ik zei vorige week al .. Zal je dat wel doen ? Hij bleek dus de enigste te zijn ... Hip of je staat voor lul ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je ook niet naast mij lopen als ik m'n hippe lederhosen aan heb?
Wat jouw collega's doen dat interesseert me dan werkelijk waar weer geen ene reet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo hip?? Collega dacht ik doe er een aan naar een bierfeestje in Frankfurt afgelopen weekend... Ik zei vorige week al .. Zal je dat wel doen ? Hij bleek dus de enigste te zijn ... Hip of je staat voor lul ...
de ENIGEquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo hip?? Collega dacht ik doe er een aan naar een bierfeestje in Frankfurt afgelopen weekend... Ik zei vorige week al .. Zal je dat wel doen ? Hij bleek dus de enigste te zijn ... Hip of je staat voor lul ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
de ENIGETaal fannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK jouw ding voor vandaag.. Je krijgt hem of haar ooit terug ..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
meestal zeg ik niets, vandaag kan ik het niet laten
tsjongejongejongequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK jouw ding voor vandaag.. Je krijgt hem of haar ooit terug ..
Denk je dat ik me er ooit druk om ga maken .... Fijne avond nog ... vooral niet in andere topics lezen ...quote:
gaat het goed sjoef?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik me er ooit druk om ga maken .... Fijne avond nog ... vooral niet in andere topics lezen ...
EN JOUW PLAATJES KAN IK NIET ZIENquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gecensureerdquote:
kung fuquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Er zit wortel in de kippensoep, jankte er iemand.
Zolang het maar geen natte wortel was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Zolang je maar niet met dat gore gifje komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het maar geen natte wortel was.
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Welke bedoeel je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met dat gore gifje komt.
Misschien was het Donaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggen
dat weet je best..........................................................................................................quote:
Het was mijn man die erom jankte, die mag blijvenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggen
Nou....ik heb er een paar met een natte wortel tbh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet je best..........................................................................................................
Die Griek zat te janken dat de Nasi te zou wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was mijn man die erom jankte, die mag blijven
quote:
ow... ik ken alleen die wortelpijpsterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou....ik heb er een paar met een natte wortel tbh.
Wat zei je: zout is goed als je vogelgriep hebt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zat te janken dat de Nasi te zou was![]()
maar dat vond ik zelf eigenlijk ook wel
moeilijk etertje dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik wist dat hij het ging zeggen.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zei je: zout is goed als je vogelgriep hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wil echt niet veel langer meer mee he !!
lust hij geen wortel of hoort wortel alleen in groentesoep?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik wist dat hij het ging zeggen.
Je herkent het blijkbaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
lust hij geen wortel of hoort wortel alleen in groentesoep?
Ik gok het laatstequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
lust hij geen wortel of hoort wortel alleen in groentesoep?
Als ik dood ga ... Boeien wie betaaltquote:
JIJ SNAPT MIJ NIET !quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dood ga ... Boeien wie betaaldt
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een 3 voudig gedekte overlijdingsverzekering?
Betaaldtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dood ga ... Boeien wie betaalt
Geld is niet zo'n probleem maar ik heb wel wensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Voor het geval dat... er toevallig geen cash genoeg in huis is
Nah..wel zo netjes voor diegene die achterblijven, één belletje en ze komen je halen,quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Zieltjes winnen Fann daar gaat het ze om en dat je maar zo lang mogelijk mag blijven leven want dan betaal je lekker veel voor een kist van 1000 Euro
Begraven niet cremeren, maar voor de rest, jah mijn plaatje als hij er aan denkt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld is niet zo'n probleem maar ik heb wel wensen.
Lastig idd soms.. Wat heb je voor jezelf geregeld ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Betaaldt. Best vervelend hoor als niemand wat weet. We hebben stapels papieren door gespit.
Als ik dood ga is het duidelijk wat ik wil
Zo duur is hoeft het niet hoor. Ik ben blij met karton maar zo werkt het niet. Ik vind het echt onzin zo'n kist als je toch de oven in gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Zieltjes winnen Fann daar gaat het ze om en dat je maar zo lang mogelijk mag blijven leven want dan betaal je lekker veel voor een kist van 1000 Euro
Had hij zelf geen kinderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Betaaldt. Best vervelend hoor als niemand wat weet. We hebben stapels papieren door gespit.
Als ik dood ga is het duidelijk wat ik wil
Klopt ... Dus je hebt geen verzekering...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo duur is hoeft het niet hoor. Ik ben blij met karton maar zo werkt het niet. Ik vind het echt onzin zo'n kist als je toch de oven in gaat.
Niks geen verzekering ofzo. Maar alles zo goedkoop mogelijk. As mag in zee in Egmond. En drink een borrel. Mijn huis is mijn borg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastig idd soms.. Wat heb je voor jezelf geregeld ?
Nee hij was wel getrouwd maar hebben geen kinderen. Zij is al jaren dood.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Had hij zelf geen kinderen?
Ik bedoel, als hij die wel had, weten die ook niks?
Dan zullen jullie moeten beslissen, maar heeft je moeder het er nooit met hem over gehad?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij was wel getrouwd maar hebben geen kinderen. Zij is al jaren dood.
Zo'n verzekering is echt rete duur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... Dus je hebt geen verzekering...
neh... valt best mee, nog geen 150 euro per jaar ofzo...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n verzekering is echt rete duur.
Ik heb ook zoiets ... Ervan uit gaande dat ik nog iets aan kapitaal achter de hand heb .... En een huis jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks geen verzekering ofzo. Maar alles zo goedkoop mogelijk. As mag in zee in Egmond. En drink een borrel. Mijn huis is mijn borg.
Alleen als je er jong mee begint, als je nu begint dan ben je stukken meer kwijt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... valt best mee, nog geen 150 euro per jaar ofzo...
zou ik moeten nakijken, maar zoveel is het niet hoor..
Ah. ja dat is best lang geleden dat we dat gedaan hebben... dus dat kan wel kloppen danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je er jong mee begint, als je nu begint dan ben je stukken meer kwijt.
Ja gelukkig wel. Crematie dus en we weten waar hij uitgestrooid wil worden. Hij had ergens een boekjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zullen jullie moeten beslissen, maar heeft je moeder het er nooit met hem over gehad?
Tja, wat moet ik daar nou weer op zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt je Griek ... Das jouw keuze natuurlijk...
Dat is al heel wat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Crematie dus en we weten waar hij uitgestrooid wil worden. Hij had ergens een boekje
daar zijn we naar gaan zoeken. Niks gevonden. Dus qua muziek enzo hebben we dat wel opgelost.
B.v. in het ziekenhuis heeft hij een nummer uitgezocht wat hij zo mooi vond. En verder toepasselijke muziek gezocht.
30jaar x 150 x 12 = 54000quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah. ja dat is best lang geleden dat we dat gedaan hebben... dus dat kan wel kloppen dan
Niets FANNquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar nou weer op zeggen
In het begin was het minder natuurlijk, maar ja, laat nu maar zo, straks ga ik morgen de pijp uitquote:
Ik maak een rekenfout... Volgens mij bedoelde je 150 per jaar... dan is het 4500quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
In het begin was het minder natuurlijk, maar ja, laat nu maar zo, straks ga ik morgen de pijp uit
is ook zonde van het geld
Ja het is mooi zo. En druk even een paar dagen maar ook een boel lol. Kaarten schrijven véél kaarten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Leandra het volgende:
Lukt het een beetje met regelen Soury?
nog niet eens 150 euro per jaar iets van 128 euro zo uit mijn hoofd, weetikveel..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak een rekenfout... Volgens mij bedoelde je 150 per jaar... dan is het 5400
Dat zei die mevrouw ook (begraaf miep) Ik vind dat best erg.quote:
Ja, eigenlijk wel, maar ergens is het een beetje een taboe, zo van daar praten we niet over hoor..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei die mevrouw ook (begraaf miep) Ik vind dat best erg.
Maakt niet uit .... Hangt er maar weer net vanaf hoe uitgebreid je de begrafenis wilt en hoeveel plakjes cake en zo ..... Ik vermoed dat ook al ben je verzekerd dat er achteraf nog extra kosten zullen komen ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nog niet eens 150 euro per jaar iets van 128 euro zo uit mijn hoofd, weetikveel..
maar in het begin was het in guldens, weet ik niet meer hoor hoeveel...
Ja, dan motten ze maar entree betalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit .... Hangt er maar weer net vanaf hoe uitgebreid je de begrafenis wilt en hoeveel plakjes cake en zo ..... Ik vermoed dat ook al ben je verzekerd dat er achteraf nog extra kosten zullen komen ....
Slechte ervaring met het crematorium?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Leandra het volgende:
Nog steeds niet gebruikt trouwens, sterker nog, ik denk dat hij niet eens meer in het crematorium gecremeerd wil worden dat hij destijds in gedachten had.
Triviale dingen in het leven waar sommige mensen zich druk om maken ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan motten ze maar entree betalenik ga niet bijverzekeren
Toen mijn vader overleed wisten we niks. Zijn zus was een paar maanden daarvoor overleden en die werd gecremeerd. Hij zij toen dat hij dat niet snapte. Zodoende wisten we dat hij begraven wilde worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ergens is het een beetje een taboe, zo van daar praten we niet over hoor..
omdat dat niet ''gezellig'' is, maar ja, wel handig om even te weten hoe en wat iemand wil.
Ik heb ook niet veel met graven, zeg je dat zo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen mijn vader overleed wisten we niks. Zijn zus was een paar maanden daarvoor overleden en die werd gecremeerd. Hij zij toen dat hij dat niet snapte. Zodoende wisten we dat hij begraven wilde worden.
Ik heb niks met graven btw, ik kom er wel eens met mijn moeder om wat bloemetjes te planten.
Je wilt allemaal beestjes ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel met graven, zeg je dat zo?
maar ik wil gewoon het vuur niet in...
ik weet het, je voelt niks meer en dit en dat, zo vaak gehoord, maar ik vind het een rot idee...
Ik wil niet dat iemand zich verplicht voelt. Weg is weg. De grafrechten van mijn opa en oma komen nu ter spraken. Ik heb er niks meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel met graven, zeg je dat zo?
maar ik wil gewoon het vuur niet in...
ik weet het, je voelt niks meer en dit en dat, zo vaak gehoord, maar ik vind het een rot idee...
Nee, destijds was er nog geen crematorium in Amersfoort, tegenwoordig wel, en gezien hem gevraagd is iets te schrijven voor de tijdcapsule die ingemetseld is bij de bouw van het crematorium, verwacht ik dat hij in Amersfoort gecremeerd wil worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Slechte ervaring met het crematorium?
Ik heb geen kinderen, dus niemand zal zich er verder druk om maken als ik geruimd word naquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iemand zich verplicht voelt. Weg is weg. De grafrechten van mijn opa en oma komen nu ter spraken. Ik heb er niks mee
Dat vind ik weer een naar idee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus niemand zal zich er verder druk om maken als ik geruimd word na
een paar jaar...
Mijn moeder heeft zelfs een (zelfgemaakt) rouwkleed in de kast liggen, al jaren... dat wil ze aan, en ik weet dat ze ook al een kist heeft uitgezocht en dergelijke.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ergens is het een beetje een taboe, zo van daar praten we niet over hoor..
omdat dat niet ''gezellig'' is, maar ja, wel handig om even te weten hoe en wat iemand wil.
Neu ik niet...quote:
Nou als ik niet plots ga vind ik dat best een goed planquote:
Bij gereformeerden is het hier ook nog steeds not-done, sterker nog; begrafenisondernemers in de bible belt laten zich er op voorstaan dat ze niet aan cremeren doen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Neu ik niet...
Die Griek wil ook het vuur niet in, naar Griekse gebruiken is het ook héél raar om iemand
te ''verbranden'' een paar jaar geleden was cremeren in Griekenland zelfs verboden.
Ik geloof ergens in 2008 werd het pas toegestaan, daar zeggen ze altijd, een misdadiger
verbrand je, maar niet je geliefde...
Is nog steeds heel ongewoon daar, ik geloof dat ik nu precies 1 crematorium is daar..
Volgens mij is er een of ander goedkoop doe het zelf model wat je al gewoon in huis kunt hebben.... voor Ikea-lovers zeg maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik niet plots ga vind ik dat best een goed plan
Ik vind uitstrooien juist zo mooi. Je moeder toch ook? Dat is dat je een beetje weer in de natuur opgenomen wordt. De circel, ja ook als je begraven wordt maar dat opgraven en op een hoop belanden is wat minder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Neu ik niet...
Die Griek wil ook het vuur niet in, naar Griekse gebruiken is het ook héél raar om iemand
te ''verbranden'' een paar jaar geleden was cremeren in Griekenland zelfs verboden.
Ik geloof ergens in 2008 werd het pas toegestaan, daar zeggen ze altijd, een misdadiger
verbrand je, maar niet je geliefde...
Is nog steeds heel ongewoon daar, ik geloof dat ik nu precies 1 crematorium is daar..
Wat oude pallets verzamelen en hij is met een uurtje klaar, die van mij staat al in de berging als dekenkist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik niet plots ga vind ik dat best een goed plan
Ja ik weet het. Gebruik je het even als bankquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er een of ander goedkoop doe het zelf model wat je al gewoon in huis kunt hebben.... voor Ikea-lovers zeg maar
Doe het zelf cremeren lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er een of ander goedkoop doe het zelf model wat je al gewoon in huis kunt hebben.... voor Ikea-lovers zeg maar
Zet die maar niet in dit topic KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #7quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:52 schreef Leandra het volgende:
http://www.capulus.nl/zelfbouwkist.html
Saté erop en gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe het zelf cremeren lijkt me ook wel wat.
Dat zal dan wel weer niet mogen in NL.... regeltjes enzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe het zelf cremeren lijkt me ook wel wat.
ff de brandmelder uitzettenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer niet mogen in NL.... regeltjes enzo.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan bij mij wel wat onvoorspelbare effecten hebben.
Die uitvaart dingen halen het ook van internetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik hoop dat YT nog bestaat wanneer ik ga anders wordt het nog lastig om de muziek te draaien.
Denk dat ik alvast maar een laptop in orde maak, draaitafel, LP's en versterker meenemen is zo'n gedoe.
Ik zorg wel voor een crematie set op de laptop, nog 1x dwars doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die uitvaart dingen halen het ook van internet
Ik heb wel eens meegemaakt dat bijna alle mis ging met de muziek. Dat is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een crematie set op de laptop, nog 1x dwars doen.
Gewoon zelf een CD'tje branden met de muziek in de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik hoop dat YT nog bestaat wanneer ik ga anders wordt het nog lastig om de muziek te draaien.
Denk dat ik alvast maar een laptop in orde maak, draaitafel, LP's en versterker meenemen is zo'n gedoe.
CD branden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon zelf een CD'tje branden met de muziek in de juiste volgorde.
Dat is best wel cool als je het zelf in de hand hebt. Daarom is het zo belangrijk. Laat het weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vader van mijn schoonzoon had nog net de tijd om het zelf te regelen, dat was wel spektakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |