tsjongejongejongequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK jouw ding voor vandaag.. Je krijgt hem of haar ooit terug ..
Denk je dat ik me er ooit druk om ga maken .... Fijne avond nog ... vooral niet in andere topics lezen ...quote:
gaat het goed sjoef?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik me er ooit druk om ga maken .... Fijne avond nog ... vooral niet in andere topics lezen ...
EN JOUW PLAATJES KAN IK NIET ZIENquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gecensureerdquote:
kung fuquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Er zit wortel in de kippensoep, jankte er iemand.
Zolang het maar geen natte wortel was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Zolang je maar niet met dat gore gifje komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het maar geen natte wortel was.
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Welke bedoeel je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met dat gore gifje komt.
Misschien was het Donaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |