Godsamme....dat soort moderne shit heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een spiegel met zo'n leuning ervoor, Bella staat met haar rug naar de liftdeur...
Je neemt me in de zeik toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme....dat soort moderne shit heb ik nog nooit gezien.
Nee joh....de liften waar ik in kom die hebben geen leuning en meestal ook geen spiegel.quote:
Vertel het verhaal eens waarom jij niet meer vaak in liften komt danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....de liften waar ik in kom die hebben geen leuning en meestal ook geen spiegel.
Nou kom ik gelukkig niet meer vaak in liften, maar dat is een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
Aangezien je in LIF niet mag reageren op pics en verwezen wordt naar SC's.....is dit nou een man of een vrouw?Is een man. Die een beetje geilt op ontwerper Rick Owens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die troep die ik dan maak wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel het verhaal eens waarom jij niet meer vaak in liften komt dan
Maandagmiddag ga ik het weer proberen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ja, da's een beetje lastig als het regent, misschien morgen weer...
Thnx!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een man. Die een beetje geilt op ontwerper Rick Owens.
Maandag-middag probeer ik het opnieuw.quote:
Ja dat had ik dus al voor je gedaan. Alleen maar types met halve rokjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx!
Nog nooit van gehoord, maar zal eens gaan googelen.
Is dus helemaal hip die rokjes en jurkjes voor mannenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus al voor je gedaan. Alleen maar types met halve rokjes.
Maar hebben ze er nog steeds een broek onder aan ... Free your balls ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dus helemaal hip die rokjes en jurkjes voor mannen
[ afbeelding ]
Ik zou d'r niet naast gaan lopenik doe niet aan hip.
Ja, alleen maar plaatjes....nu wil ik er natuurlijk van alles over lezen enzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus al voor je gedaan. Alleen maar types met halve rokjes.
Wil je ook niet naast mij lopen als ik m'n hippe lederhosen aan heb?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
Ik zou d'r niet naast gaan lopenik doe niet aan hip.
Hoezo hip?? Collega dacht ik doe er een aan naar een bierfeestje in Frankfurt afgelopen weekend... Ik zei vorige week al .. Zal je dat wel doen ? Hij bleek dus de enigste te zijn ... Hip of je staat voor lul ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je ook niet naast mij lopen als ik m'n hippe lederhosen aan heb?
Wat jouw collega's doen dat interesseert me dan werkelijk waar weer geen ene reet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo hip?? Collega dacht ik doe er een aan naar een bierfeestje in Frankfurt afgelopen weekend... Ik zei vorige week al .. Zal je dat wel doen ? Hij bleek dus de enigste te zijn ... Hip of je staat voor lul ...
de ENIGEquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo hip?? Collega dacht ik doe er een aan naar een bierfeestje in Frankfurt afgelopen weekend... Ik zei vorige week al .. Zal je dat wel doen ? Hij bleek dus de enigste te zijn ... Hip of je staat voor lul ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
de ENIGETaal fannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK jouw ding voor vandaag.. Je krijgt hem of haar ooit terug ..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
meestal zeg ik niets, vandaag kan ik het niet laten
tsjongejongejongequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK jouw ding voor vandaag.. Je krijgt hem of haar ooit terug ..
Denk je dat ik me er ooit druk om ga maken .... Fijne avond nog ... vooral niet in andere topics lezen ...quote:
gaat het goed sjoef?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik me er ooit druk om ga maken .... Fijne avond nog ... vooral niet in andere topics lezen ...
EN JOUW PLAATJES KAN IK NIET ZIENquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gecensureerdquote:
kung fuquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Er zit wortel in de kippensoep, jankte er iemand.
Zolang het maar geen natte wortel was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Zolang je maar niet met dat gore gifje komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het maar geen natte wortel was.
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Welke bedoeel je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met dat gore gifje komt.
Misschien was het Donaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |