Het was mijn man die erom jankte, die mag blijvenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vindt een kamer voor die gast asap zou ik zeggen
Nou....ik heb er een paar met een natte wortel tbh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet je best..........................................................................................................
Die Griek zat te janken dat de Nasi te zou wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was mijn man die erom jankte, die mag blijven
quote:
ow... ik ken alleen die wortelpijpsterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou....ik heb er een paar met een natte wortel tbh.
Wat zei je: zout is goed als je vogelgriep hebt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zat te janken dat de Nasi te zou was![]()
maar dat vond ik zelf eigenlijk ook wel
moeilijk etertje dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik wist dat hij het ging zeggen.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zei je: zout is goed als je vogelgriep hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wil echt niet veel langer meer mee he !!
lust hij geen wortel of hoort wortel alleen in groentesoep?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik wist dat hij het ging zeggen.
Je herkent het blijkbaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
lust hij geen wortel of hoort wortel alleen in groentesoep?
Ik gok het laatstequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
lust hij geen wortel of hoort wortel alleen in groentesoep?
Als ik dood ga ... Boeien wie betaaltquote:
JIJ SNAPT MIJ NIET !quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dood ga ... Boeien wie betaaldt
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een 3 voudig gedekte overlijdingsverzekering?
Betaaldtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dood ga ... Boeien wie betaalt
Geld is niet zo'n probleem maar ik heb wel wensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Voor het geval dat... er toevallig geen cash genoeg in huis is
Nah..wel zo netjes voor diegene die achterblijven, één belletje en ze komen je halen,quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Zieltjes winnen Fann daar gaat het ze om en dat je maar zo lang mogelijk mag blijven leven want dan betaal je lekker veel voor een kist van 1000 Euro
Begraven niet cremeren, maar voor de rest, jah mijn plaatje als hij er aan denkt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld is niet zo'n probleem maar ik heb wel wensen.
Lastig idd soms.. Wat heb je voor jezelf geregeld ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Betaaldt. Best vervelend hoor als niemand wat weet. We hebben stapels papieren door gespit.
Als ik dood ga is het duidelijk wat ik wil
Zo duur is hoeft het niet hoor. Ik ben blij met karton maar zo werkt het niet. Ik vind het echt onzin zo'n kist als je toch de oven in gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Zieltjes winnen Fann daar gaat het ze om en dat je maar zo lang mogelijk mag blijven leven want dan betaal je lekker veel voor een kist van 1000 Euro
Had hij zelf geen kinderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Betaaldt. Best vervelend hoor als niemand wat weet. We hebben stapels papieren door gespit.
Als ik dood ga is het duidelijk wat ik wil
Klopt ... Dus je hebt geen verzekering...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo duur is hoeft het niet hoor. Ik ben blij met karton maar zo werkt het niet. Ik vind het echt onzin zo'n kist als je toch de oven in gaat.
Niks geen verzekering ofzo. Maar alles zo goedkoop mogelijk. As mag in zee in Egmond. En drink een borrel. Mijn huis is mijn borg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastig idd soms.. Wat heb je voor jezelf geregeld ?
Nee hij was wel getrouwd maar hebben geen kinderen. Zij is al jaren dood.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Had hij zelf geen kinderen?
Ik bedoel, als hij die wel had, weten die ook niks?
Dan zullen jullie moeten beslissen, maar heeft je moeder het er nooit met hem over gehad?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij was wel getrouwd maar hebben geen kinderen. Zij is al jaren dood.
Zo'n verzekering is echt rete duur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... Dus je hebt geen verzekering...
neh... valt best mee, nog geen 150 euro per jaar ofzo...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n verzekering is echt rete duur.
Ik heb ook zoiets ... Ervan uit gaande dat ik nog iets aan kapitaal achter de hand heb .... En een huis jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks geen verzekering ofzo. Maar alles zo goedkoop mogelijk. As mag in zee in Egmond. En drink een borrel. Mijn huis is mijn borg.
Alleen als je er jong mee begint, als je nu begint dan ben je stukken meer kwijt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... valt best mee, nog geen 150 euro per jaar ofzo...
zou ik moeten nakijken, maar zoveel is het niet hoor..
Ah. ja dat is best lang geleden dat we dat gedaan hebben... dus dat kan wel kloppen danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je er jong mee begint, als je nu begint dan ben je stukken meer kwijt.
Ja gelukkig wel. Crematie dus en we weten waar hij uitgestrooid wil worden. Hij had ergens een boekjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zullen jullie moeten beslissen, maar heeft je moeder het er nooit met hem over gehad?
Tja, wat moet ik daar nou weer op zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt je Griek ... Das jouw keuze natuurlijk...
Dat is al heel wat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Crematie dus en we weten waar hij uitgestrooid wil worden. Hij had ergens een boekje
daar zijn we naar gaan zoeken. Niks gevonden. Dus qua muziek enzo hebben we dat wel opgelost.
B.v. in het ziekenhuis heeft hij een nummer uitgezocht wat hij zo mooi vond. En verder toepasselijke muziek gezocht.
30jaar x 150 x 12 = 54000quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah. ja dat is best lang geleden dat we dat gedaan hebben... dus dat kan wel kloppen dan
Niets FANNquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar nou weer op zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |