abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145363805

Het verbaast mij dat er hier in BNW nog geen topic over Ebola is ...
Misschien valt het niet direct onder complotten alhoewel het ergens toch zou kunnen gelinkt worden aan de depopulatie-plannen van de illuminati.

Totnutoe vallen er geen massa's slachtoffers en kan men de ziekte voorlopig nog wat onder controle houden.
Iedereen beseft dat er echter niet veel nodig is voor een pandemie.
Ook bij ons worden wij gesust door te zeggen dat er geen reden tot paniek is en dat wij hier veel beter voorbereid en uitgerust zijn om zo'n ziekte de baas te kunnen.
Wat ergens wel flauwekul is want er is momenteel nog geen effectief geneesmiddel.

Maar daar wordt aan gewerkt; en nog niet door de minsten.
Zo wil de WGO 100 miljoen investeren en zowel Monsanto als de US Military gaan elk zo'n 100 miljoen dollar pompen in de ontwikkeling van een geneesmiddel.

Nou wordt er volgens mij niet zomaar zoveel geld gepompt in iets als het achteraf ook niets gaan opbrengen.
Als de ziekte wereldwijd verder blijft uitbreiden gaan vele landen miljoenen vaccins willen aankopen, waardoor deze bedrijven miljarden dollars winst gaan kunnen maken.

Toevallig heeft Obama vorige maand de grenzen opengezet ... (http://www.thenewamerican(...)-immigrants-into-u-s)

En de laatste tijd werden we weer symbolisch overstelpt met zombies in films, TV-series, games ... en van Ebola wordt ook wel gezegd : Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

Wat denken jullie ?
Gaan ze de ziekte moedwillig verder laten uitbreken zodat ze uiteindelijk hun vaccins geld gaan kunnen laten opbrengen ?

quote:
Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads

- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment

- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?

- Just one organism is sufficient to infect a new host

- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states

- The perfect bioweapon against humanity?

- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism

Volledig artikel :

http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#

laatste posts:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin

Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.

Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.

Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.
pi_145363844

[ Bericht 100% gewijzigd door .SP. op 09-10-2014 14:19:39 ]
pi_145364002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?
[..]
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.
Ik ben het niet met je eens dat Ebola een hoax zou zijn, als in dat de ziekte niet bestaat. Dan zou je met een wel heel overtuigend bewijs moeten komen.
Ik snap wel je manier van redeneren. Met name de vaccinaties tegen de olégriep werden enorm gehyped en dat had niet alleen maar met de volksgezondheid te maken.
Het eventueel verplicht stellen van vaccinaties vind ik erg dubieus. Het zou ziektegevallen schelen, maar het zet wel de deur open voor dubieuze praktijken.
pi_145364188
Als er al meer dan 140 million dollar wordt gespendeerd om een vaccin/remedie/whatever te ontwikkelen, zal er wel iets uit de bus moeten komen.
Dit geld zal terug verdiend moeten worden.

Eerst de wereld wat angst aanjagen met verre berichten van een ebola-uitbraak.
Daarna (misschien wel zogezegd) langzaam de ziekte laten binnensluipen in de westerse wereld.
Dan ondanks sussende berichten de ziekte stilaan laten verspreiden.

Denk niet dat je dan nog veel mensen moet verplichten tot vaccinatie.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145364961
Om ebola af te doen als hoax lukt mij niet.
Ebola zwerft namelijk al rond sinds midden de jaren zeventig controlaltdelete.

Misschien bedoel je eigenlijk dat ze ebola misbruiken, maar om te zeggen dat het een hoax is en niet bestaat gaat niet op.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:15:00 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145365273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
Om ebola af te doen als hoax lukt mij niet.
Ebola zwerft namelijk al rond sinds midden de jaren zeventig controlaltdelete.
Misschien bedoel je eigenlijk dat ze ebola misbruiken, maar om te zeggen dat het een hoax is en niet bestaat gaat niet op.
Als je die video bekijkt van het vervoer van die zogenaamde ebola-patient barst je bijna in lachen uit. Dat is echt geen medisch personeel en er ligt helemaal geen patient in die tank, wat een geklungel met die kist ook nog eens en dat als medische hulpverleners. Is staged.

Ik beweer ook niet dat ebola niet bestaat of nooit bestaan heeft, daar kan ik best nog in meegaan maar dat er helemaal geen outbreak is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145365341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik beweer ook niet dat ebola niet bestaat of nooit bestaan heeft, daar kan ik best nog in meegaan maar dat er helemaal geen outbreak is.
Waarom ga je dan niet even kijken in west-Afrika als je zo zeker bent - edit -

[ Bericht 6% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:40:00 ]
pi_145365404
quote:
[..]
Als je die video bekijkt van het vervoer van die zogenaamde ebola-patient barst je bijna in lachen uit. Dat is echt geen medisch personeel en er ligt helemaal geen patient in die tank, wat een geklungel met die kist ook nog eens en dat als medische hulpverleners. Is staged.
Oke, misschien is een video niet het beste 'bewijs'.
Maar wat is dit dan?
uiteindelijk kan die man van alles hebben natuurlijk, maar als je zo blijft beredeneren dan kan je alles wel afschrijven als hoax, staged ect ect..
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:20:38 #9
189978 controlaltdelete
pi_145365415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet even kijken in west-Afrika als je zo zeker bent - editi -
- edit - Ik zou zeggen bekijk die video eens, al gedaan?

[ Bericht 14% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:40:58 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:21:20 #10
189978 controlaltdelete
pi_145365429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, misschien is een video niet het beste 'bewijs'.
Maar wat is dit dan?
uiteindelijk kan die man van alles hebben natuurlijk, maar als je zo blijft beredeneren dan kan je alles wel afschrijven als hoax, staged ect ect..
Die video heb ik al een week geleden ofzo gezien. Staged.
pi_145365494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hmm, oke.

Hoe zie je dat zo goed ?
pi_145365496
VN wil snelle actie ondernemen tegen ebola

De internationale gemeenschap mag geen tijd meer verspillen in de strijd tegen ebola, maar moet in actie komen. Dat stelde VN-topman Ban Ki-moon donderdag in Washington op een crisistop.

De dodelijke epidemie heeft de afgelopen weken in West-Afrika om zich heen heeft gegrepen.

"Er is geen tijd om te wachten op consensus of verdere consultaties", stelde Ban op de bijeenkomst in het kader van de jaarvergadering van het IMF en de Wereldbank. "De internationale gemeenschap moet nu opstaan en in actie komen."

De leiders van de meest getroffen landen, Liberia, Sierra Leone en Guinee, sloten zich bij de oproep van Ban aan. Zij waarschuwden dat de epidemie zich niet tot hun landen of Afrika zal beperken, maar internationaal kan toeslaan. "Dit kan niet als een Afrikaans probleem worden gezien, dat door Afrika alleen moet worden opgelost", stelde president Ernest Bai Koroma van Sierra Leone.

Marineschip

De Nederlandse minister Lilianne Ploumen (Ontwikkelingssamenwerking) benadrukte ook het belang van directe actie, maar wees er tegelijkertijd op dat het vooralsnog lastig is gebleken om internationale acties goed te coördineren. "Consensus is goed, maar actie is beter. Het coördinatieprobleem moet echter zo snel mogelijk worden aangepakt."

Ploumen liet nogmaals weten dat Nederland het nieuwe marineschip Karel Doorman inzet bij de bestrijding van ebola. Daarnaast wees ze erop dat de regering 18 miljoen euro voor noodhulp heeft vrijgemaakt. Daarnaast biedt Nederland training voor douanepersoneel in de getroffen landen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ndernemen-ebola.html

Mooie woorden, maar hoe dan?
pi_145365505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
- edit - Ik zou zeggen bekijk die video eens, al gedaan?
Ja gedaan ik zie niks bijzonders -edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:41:39 ]
pi_145365529
quote:
[..]
Hoe weet je dat?
pi_145365751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Precies.
Vanavond maar eens kijken hoe het kan dat zij weet dat het een opgezet stukje is.

Tot laters :W
pi_145365764
- edit -

[ Bericht 51% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:48:58 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145365907

[ Bericht 100% gewijzigd door UncleScorp op 09-10-2014 15:39:17 ]
pi_145365960
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:49:31 ]
pi_145366147
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:50:00 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:52:08 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145366303
quote:
[..]
Tja aan wat herken je 100% een ebola-dode ?

En waarom liggen die altijd op straat ?
Ok er wordt gezegd dat vele families hun ebola-dode op straat dumpen ... alsof niemand dan weet van welk gezin die komen ??
Je zou eerder verwachten dat die bij serieus hoge koorts toch thuis in bed blijven ?

-edit-
Ok zie filmpjes hierboven :)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:57:17 #22
189978 controlaltdelete
pi_145366407
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja aan wat herken je 100% een ebola-dode ?
En waarom liggen die altijd op straat ?
Ok er wordt gezegd dat vele families hun ebola-dode op straat dumpen ... alsof niemand dan weet van welk gezin die komen ??
Je zou eerder verwachten dat die bij serieus hoge koorts toch thuis in bed blijven ?
Maar deze maakt het nog bonter. Die kwam tot leven toen ze hem in een bodybag wilden stoppen toevallig was ook net CNN aanwezig om dit spektakel te filmen. Om je te bescheuren dat die reporter later vraagt aan die ambulance: are you here for this guy or just passing by?
pi_145366480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef theguyver het volgende:

Warning, geen vrolijke beelden en uitleg over het virus etc.
In dit filmpje wordt volgende vermeld :

Despite exhibiting no threat to humans
The ebola strain demonstrated a frightening new ability to go airborne

Dacht dat dit totaal ontkend werd ?
pi_145366505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar deze maakt het nog bonter. Die kwam tot leven toen ze hem in een bodybag wilden stoppen toevallig was ook net CNN aanwezig om dit spektakel te filmen. Om je te bescheuren dat die reporter later vraagt aan die ambulance: are you here for this guy or just passing by?
Owk
heb het filmpje enkel kunnen zien zonder geluid momenteel
dus was niet op de hoogte van de conversaties
pi_145366597
quote:
Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
(...) als je zo blijft beredeneren dan kan je alles wel afschrijven als hoax, staged ect ect..
quote:
Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarvan akte !
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:44:41 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145367840
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ziek mens ligt op straat word van straat gehaald, waar persoon vandaan komt of wie hem daar neer gelegd heeft onduidelijk, ze gaan geen uitgebreid onderzoek doen bij iemand die , Hoogstwaarschijnlijk overleden is door Ebola, zijn arm beweegt ... niet dood dus.
Is niet de eerste of de enigeste, Zie een van de zoveel filmpjes hier boven.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In dit filmpje wordt volgende vermeld :
Despite exhibiting no threat to humans
The ebola strain demonstrated a frightening new ability to go airborne

Dacht dat dit totaal ontkend werd ?
Ontkend? Nee is niet airborn maar als het airborne gaat word het alleen maar erger.
Ebola is een Virus een virus kan mogelijk muteren waardoor het via de lucht te verplaatsen is, Het virus was al gemuteerd door het van Dier op mens over is gegaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145368174
Op Wikipedia over Reston Ebola Virus :

Ebola virus has not been confirmed to spread naturally by airborne means with the exception of experiments conducted by USAMRIID and the Soviet Union.
Since Reston virus is closely related to Ebola virus, it was inferred that it could not spread by airborne means
pi_145368279
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 17:50:43 ]
pi_145370019
Ik heb even wat berichten geëdit. In beide kampen, welteverstaan. Oftopic en persoonlijke opmerkingen heb ik zoveel mogelijk weggehaald. Het komt mss. wat streng over, maar ik hoop dat ermee te voorkomen dat het escaleert en iedereen elkaar straks weer uitscheldt.
Met een beetje respect voor anderen discussieren moet kunnen, toch?
pi_145371844
Amai ze hebben zelfs Patient Zero al gevonden ...

quote:
Hoe Emile (2) na beet van vleermuis ebola verspreidde

Wat als een tragedie voor een gezin uit Guinee begon, is uitgegroeid tot een crisis in heel West-Afrika en sinds kort ook daarbuiten. Toen een peuter in Meliandou, in het zuiden van Guinee, in contact kwam met een fruitvleermuis, was dat het startschot voor een spoor van vernieling dat nog lang niet is gestopt. De Amerikaanse regering noemt ebola intussen de zwaarste epidemie sinds aids.

In december vorig jaar werd de twee jaar oude Emile in de buurt van het dorp Meliandou gebeten door een van de fruitvleermuizen die bij valavond in heel West-Afrika in bomen samentroepen. Op dat moment werd Emile 'Patient Zero', het onfortuinlijke eerste slachtoffer van een ebola-uitbraak die al meer dan 3.800 slachtoffers maakte en enkele van de meest kwetsbare landen in West-Afrika in de chaos stortte.

Gezinstragedie
Op 26 december kreeg Emile koorts. Hij overleed twee dagen later. Nog eens acht dagen later overleed zijn zusje van drie, Philomena. Hun moeder Sia overleed op 11 januari aan de ziekte, hun grootmoeder Koumba drie dagen later. Onderzoekers menen dat deze overlijdens de opmars van het virus door Guinee en de naburige landen Liberia en Sierra Leone hebben ingezet.

Dokters dachten aan cholera
"Na het overlijden van het jongetje bleef de ziekte ongemerkt smeulen en werden verschillende besmettingsketens in gang gezet", zo stelt de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO). Dorpelingen waren bang, dokters stonden voor een raadsel. Sommigen dachten dat het om een uitbraak van cholera ging, maar niemand was zeker en in dat informatievaccuüm kon het virus zich makkelijk verspreiden.

Vage grenzen
Inmiddels heeft de WHO achterhaald dat Meliandou in de 'hot zone' van de uitbraak ligt: een driehoekig woudgebied waar de grenzen van Guinee, Liberia en Sierra Leone samenkomen. Deze landen liggen al jarenlang in conflict inzake diamanten en andere natuurlijke rijkdommen. De gezondheidsvoorzieningen zijn er beperkt, de bevolking is het gewend de grenzen over te steken op zoek naar werk of een beter bestaan.

Kettingreactie
Volgens de WHO liep een vriend van het gezin van Emile, een man uit Sierre Leone, de ziekte op en overleed hij in Kangama, in Sierra Leone. Een neef van Koumba, de oma van Emile, reisde naar de Guinese hoofdstad Conakry, waar hij op 5 februari overleed.

Zo begon een kettingreactie van virale vernieling die het pad zou effenen voor ebola in West-Afika.

In een artikel dat in april dit jaar werd gepubliceerd in The New England, halen onderzoekers het geval aan van een besmette hulpverlener.

"Op 10 maart 2014 alarmeerden ziekenhuizen in Guéckédou en Macenta het ministerie van Volksgezondheid van Guinee en - twee dagen later - Médecins Sans Frontières over clusters van een mysterieuze ziekte gekenmerkt door koorts, hevige diarree, braken en een hoge sterftegraad", schreven de onderzoekers.

Op 23 maart publiceerde de WHO op haar website een formele melding over een ebola-uitbraak in Guinee. Tegen 8 augustus noemde de WHO de epidemie "een bedreiging van de volksgezondheid die internationale bezorgdheid verdient".

Diezelfde maand bevestigde een team van Europese en Afrikaanse onderzoekers de hypothese dat de uitbraak was veroorzaakt door het contact van één peuter met één besmette vleermuis. De 17 specialisten brachten drie weken door in de buurt van Meliandoe, interviewden er de inwoners en vingen vleermuizen en andere dieren. Hun besluit luidde dat de ziekte werd verspreid door kolonies van migrerende fruitvleermuizen.

Vandaag, meer dan negen maanden na het overlijden van Emile, bekampen uitgeputte en vaak slecht uitgeruste gezondheidswerkers nog altijd het virus in Sierra Leone, Guinee en Liberia. Kleinere uitbraken werden opgetekend in Senegal en Nigeria, maar die konden snel worden ingedijkt. Op 30 september werd het eerste geval van ebola in de VS gediagnosticeerd.

Spanje
Eerder deze week verklaarden de Spaanse autoriteiten dat een verpleegster die een Spaanse missionaris had verzorgd - die man had het virus in Sierra Leone opgelopen en overleed in Madrid - positief had getest op ebola. De 44-jarige Teresa Romero werd daarmee de eerste persoon die de ziekte opliep buiten West-Afrika.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)la-verspreidde.dhtml
pi_145382182
VICE: The Fight Against Ebola

De mensen liggen gewoon hopeloos op straat of worden gewoon niet behandeld omdat de 'ziekenhuizen' het niet aankunnen.
Triest dit.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:50:22 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145383381
quote:
Heeft ie nog geen geld genoeg door onzin te blaten gekregen?
Hij verdiend tussen de 1,5 miljoen a 10 miljoen per JAAR!
Nu ook nog eens door t-shirts te laten drukken met Ebola / Obama shirts, vind maar misselijk mannetje. :r

https://www.metabunk.org/(...)lex-jones-make.1708/
pi_145383410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nu ook nog eens door t-shirts te laten drukken met Ebola / Obama shirts, vind maar misselijk mannetje. :r
Nog erger, op één kant van dat shirt staat Obola
:')
En dan komt ie met een artikel "Libs claim Obola is racist term"
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:15:07 #35
189978 controlaltdelete
pi_145385656
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ooit eens goedbedoelend is begonnen maar gezwicht voor het grote geld of omgekocht misschien? Ik volg niets van AJ, als ik iets tegenkom van hem ben ik er zo klaar mee. Maar niet alle truth-seekers zijn zo en verdienen er big money aan. Ik denk dat AJ één van de weinigen is die miljonair hierdoor is geworden.
pi_145392960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:51 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nog erger, op één kant van dat shirt staat Obola
En dan komt ie met een artikel "Libs claim Obola is racist term"
De man is de weg kwijt. Treurig.
pi_145395363
Vergeet Ebola, Obola is het grote gevaar
http://nl.metrotime.be/20(...)is-het-grote-gevaar/

Damn ik mag Obama niet maar moet echt werkelijk ALLES zijn schuld zijn??

Laten de feiten maar niet in de weg staan van de Obama bashers:
http://www.cdc.gov/media/releases/2014/p0806-ebola.html
http://www.cdc.gov/media/releases/2014/p0902-ebola-epidemic.html
pi_145395696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ooit eens goedbedoelend is begonnen maar gezwicht voor het grote geld of omgekocht misschien? Ik volg niets van AJ, als ik iets tegenkom van hem ben ik er zo klaar mee. Maar niet alle truth-seekers zijn zo en verdienen er big money aan. Ik denk dat AJ één van de weinigen is die miljonair hierdoor is geworden.
Ik denk dat hij alleen de eerste keer oprecht was toen hij publiekelijk uit zijn plaat ging.. Daarna is het een stijltje geworden.
pi_145397822
.

[ Bericht 98% gewijzigd door NickGrouwen op 10-10-2014 15:34:00 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:35:42 #40
189978 controlaltdelete
pi_145399926

het waren toch de vliegende honden die ebola overdroegen en bush meat? Nu ook honden.
pi_145400246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
het waren toch de vliegende honden die ebola overdroegen en bush meat? Nu ook honden.
Best grote host range

"HOST RANGE: Humans, various monkey species, chimpanzees, gorillas, baboons, and duikers are natural animal hosts for ebolavirus. Serological evidence of immunity markers to ebolavirus in serum collected from domesticated dogs suggests asymptomatic infection is plausible, likely following exposure to infected humans or animal carrion. The Ebolavirus genome was discovered in two species of rodents and one species of shrew living in forest border areas, raising the possibility that these animals may be intermediary hosts. Experimental studies of the virus have been done using mouse, pig, guinea pig, and hamster models, suggesting wild-type ebolavirus has limited pathogenicity in these models.

Bats are considered to be a plausible reservoir for the virus. Serological evidence of infection with ebolavirus (antibody detection to EBOV, ZEBOV, and/or REBOV) has been reported in fruit bats collected from woodland and forested areas near Ghana and Gabon, with reduced frequency of isolation from bats collected in mainland China and Bangladesh"
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:48:04 #42
189978 controlaltdelete
pi_145400391
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Best grote host range
"HOST RANGE: Humans, various monkey species, chimpanzees, gorillas, baboons, and duikers are natural animal hosts for ebolavirus. Serological evidence of immunity markers to ebolavirus in serum collected from domesticated dogs suggests asymptomatic infection is plausible, likely following exposure to infected humans or animal carrion. The Ebolavirus genome was discovered in two species of rodents and one species of shrew living in forest border areas, raising the possibility that these animals may be intermediary hosts. Experimental studies of the virus have been done using mouse, pig, guinea pig, and hamster models, suggesting wild-type ebolavirus has limited pathogenicity in these models.
Bats are considered to be a plausible reservoir for the virus. Serological evidence of infection with ebolavirus (antibody detection to EBOV, ZEBOV, and/or REBOV) has been reported in fruit bats collected from woodland and forested areas near Ghana and Gabon, with reduced frequency of isolation from bats collected in mainland China and Bangladesh"
Ja afmaken is het beste. Je vertelt niets nieuws. Ik geloof er iig geen zier van.
pi_145400455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja afmaken is het beste. Je vertelt niets nieuws. Ik geloof er iig geen zier van.
Sorry voor de informatie, zal het nooit meer doen.
pi_145400499
quote:
[..]
|:(
Stel je voor dat je het wél geloofde.
Hoe denk jij dat de vork aan de steel zit dan?

tegen beter weten in want je gelooft het toch niet:

http://www.rivm.nl/Onderwerpen/E/Ebola

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 10-10-2014 17:05:30 ]
pi_145406291
Dodental door ebola tot boven vierduizend gestegen

Het officiële dodental door de ebola-epidemie is tot boven vierduizend gestegen. De ziekte heeft aan zeker 4.033 mensen het leven gekost.

Dat heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vrijdag bekendgemaakt.

Bij 8.399 mensen in zeven landen is de ziekte vastgesteld. De cijfers hebben betrekking op de situatie tot en met afgelopen woensdag.

http://www.nu.nl/buitenla(...)uizend-gestegen.html

Dus bijna de helft overleden. Dat is zorgwekkend. Hopelijk wordt er nu snel wat gevonden tegen deze vreselijke ziekte.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:16:12 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145407116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Dodental door ebola tot boven vierduizend gestegen
Het officiële dodental door de ebola-epidemie is tot boven vierduizend gestegen. De ziekte heeft aan zeker 4.033 mensen het leven gekost.
Dat heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vrijdag bekendgemaakt.
Bij 8.399 mensen in zeven landen is de ziekte vastgesteld. De cijfers hebben betrekking op de situatie tot en met afgelopen woensdag.
http://www.nu.nl/buitenla(...)uizend-gestegen.html
Dus bijna de helft overleden. Dat is zorgwekkend. Hopelijk wordt er nu snel wat gevonden tegen deze vreselijke ziekte.
No offence ik vind het mee vallen, Ebola staat bekend dat het virus een Kill ratio zou hebben van 90% dit houd in dat er hard aan gewerkt word om mensen alsnog te kunnen behandelen en er bovenop te krijgen..
Wonderbaarlijk zeker voor de rio waar het virus woed en hoe de behandelingen zijn, dat het alsnog relatief laag ligt.
Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurt maar het had vele malen erger kunnen zijn.
pi_145407668
quote:
[..]
Waarom geloof je het niet?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:51:54 #48
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_145408293
- weg -

[ Bericht 88% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-10-2014 00:19:05 (bagger) ]
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_145409224
MSM :'(
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 16:31:56 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_145458694
Reisorganisaties in Nederland verkopen veel minder reizen naar Afrikaanse landen door de ebola-epidemie. Hoewel de ziekte vooral in Guinee, Liberia en Sierra Leone heerst, willen reizigers ook niet naar andere landen in West-Afrika. De strop voor de Nederlandse touroperators is een van de gespreksonderwerpen bij ambtelijk en ministerieel overleg in Den Haag over de ebola-crisis.

Senegal krijgt deze winter 45 procent minder buitenlandse toeristen. Gambia heeft het aantal reserveringen zelfs met 60 procent zien dalen. Dat heeft grote gevolgen voor de economie van beide landen.

Tijdens het ebola-overleg in Den Haag wordt gesteld dat de Nederlandse reisorganisaties Arke Fly, Transavia en Corendon zwaar worden getroffen. Arke Fly vloog twee keer per week naar Senegal, maar die vluchten zijn voorlopig geannuleerd. Transavia en Corendon bieden in hun winterprogramma nog wel vluchten naar Gambia aan.

Gehele artikel hier: http://nos.nl/artikel/709(...)perators-parten.html
pi_145459800
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
No offence ik vind het mee vallen, Ebola staat bekend dat het virus een Kill ratio zou hebben van 90% dit houd in dat er hard aan gewerkt word om mensen alsnog te kunnen behandelen en er bovenop te krijgen..
Wonderbaarlijk zeker voor de rio waar het virus woed en hoe de behandelingen zijn, dat het alsnog relatief laag ligt.
Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurt maar het had vele malen erger kunnen zijn.
quote:
Bij beide gevallen heb ik mijn twijfels.
Het klopt dat het een kill ratio van 90% heeft en dat het dan nu lijkt dat het aantal doden wel meevalt.
Maar, is het in Afrika niet heel moeilijk om een duidelijk cijfer vast te stellen?
Kijk alleen al naar het feit dat Amerika niet eens weet hoeveel inwoners het werkelijk heeft, het lijkt mij daarom ook niet een aparte gedachte om te denken dat er misschien nog wel veel meer doden zijn dan dat wij weten omdat veel mensen gewoon niet de kans of de mogelijk hebben om bij een 'ziekenhuis' (wat je nauwelijks een ziekenhuis kan noemen) aan te komen.

Of denk ik nu wel heel armoedig over Afrika?
Ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben hoor,zeker niet.
Maar dit is gewoon iets wat in mijn gedachten opkwam na het lezen van een aantal berichten/cijfers.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 18:28:31 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_145461928
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Bij beide gevallen heb ik mijn twijfels.
Het klopt dat het een kill ratio van 90% heeft en dat het dan nu lijkt dat het aantal doden wel meevalt.
Maar, is het in Afrika niet heel moeilijk om een duidelijk cijfer vast te stellen?
Kijk alleen al naar het feit dat Amerika niet eens weet hoeveel inwoners het werkelijk heeft, het lijkt mij daarom ook niet een aparte gedachte om te denken dat er misschien nog wel veel meer doden zijn dan dat wij weten omdat veel mensen gewoon niet de kans of de mogelijk hebben om bij een 'ziekenhuis' (wat je nauwelijks een ziekenhuis kan noemen) aan te komen.
Of denk ik nu wel heel armoedig over Afrika?
Ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben hoor,zeker niet.
Maar dit is gewoon iets wat in mijn gedachten opkwam na het lezen van een aantal berichten/cijfers.
Ja, dat zou best eens zo kunnen zijn.

Oh en weer een nieuw geval van ebola:

Een verpleegkundige uit Texas heeft ebola. Dat blijkt uit een eerste test, zo hebben de autoriteiten in de Amerikaanse staat gemeld. De verpleegkundige heeft de ziekte opgelopen bij de verpleging van een andere ebola-patiënt in het Texas Health Presbyterian Hospital, die woensdag overleed aan het dodelijke virus.

http://www.zie.nl/video/a(...)t-ebola/5oazt2ffdr93
pi_145462098
Dat gaat nog wat worden, hoeveel mensen zal zij hebben 'aangestoken' ?
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:24:53 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145493687
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:39:16 #57
52357 Lambiekje
pi_145494218
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Waarom zou "men" dit doen?
Agenda 21

Staande ovatie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_145494306
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:33 schreef schommelstoel het volgende:
Dat gaat nog wat worden, hoeveel mensen zal zij hebben 'aangestoken' ?
Je kan er alleen maar op hopen dat ze niemand heeft aangestoken, maar denkbeeldig is het niet.
pi_145495110
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Agenda 21

Staande ovatie

Ebola is niet airborne transmissable en is het slechtste virus wat je zou kunnen kiezen om de mensheid mee te willen decimeren.

Geinteresseerd in de technische achtergrond hiervan of liever niet en ga je lekker in je eigen cosy bubble doorvegeteren?
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:06:47 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145495197
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ebola is niet airborne transmissable en is het slechtste virus wat je zou kunnen kiezen om de mensheid mee te willen decimeren.
Geinteresseerd in de technische achtergrond hiervan of liever niet en ga je lekker in je eigen cosy bubble doorvegeteren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145506564
'Ebola bedreigt voortbestaan complete landen'

Ebola vormt een bedreiging voor het voortbestaan van gemeenschappen en kan leiden tot de ineenstorting van complete staten.

Daarvoor waarschuwde de Wereldgezondheidsorganisatie WHO maandag.

De uitbraak van de ziekte die al meer dan 4000 levens heeft geëist, heeft geleid tot een ''crisis voor internationale vrede en veiligheid'', aldus WHO-baas Magaret Chan.

''Ik heb nooit eerder gezien dat een gezondheidskwestie het voortbestaan van gemeenschappen en regeringen in toch al erg arme landen bedreigt. Ik heb een infectieziekte nog nooit zo sterk zien bijdragen aan de potentiële val van hele landen'', citeerde de BBC haar maandag.

De prijs van paniek verspreidt zich sneller dan het virus wat grote economische gevolgen heeft, waarschuwde ze.

Chan baseert zich daarbij op schattingen van de Wereldbank dat 90 procent van de kosten van de uitbraak voort zal komen uit ''irrationele pogingen van het publiek te voorkomen dat het besmet raakt.

http://www.nu.nl/buitenla(...)complete-landen.html
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:34:23 #62
52357 Lambiekje
pi_145518172
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef .SP. het volgende:
[..]

het is niet het virus ebola, het is het vaccin daar tegen. ;)

quote:
wie zit er nu in een cosy cocoon
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:35:48 #63
52357 Lambiekje
pi_145518197
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
'Ebola bedreigt voortbestaan complete landen'
Ebola vormt een bedreiging voor het voortbestaan van gemeenschappen en kan leiden tot de ineenstorting van complete staten.
Daarvoor waarschuwde de Wereldgezondheidsorganisatie WHO maandag.
De uitbraak van de ziekte die al meer dan 4000 levens heeft geëist, heeft geleid tot een ''crisis voor internationale vrede en veiligheid'', aldus WHO-baas Magaret Chan.
''Ik heb nooit eerder gezien dat een gezondheidskwestie het voortbestaan van gemeenschappen en regeringen in toch al erg arme landen bedreigt. Ik heb een infectieziekte nog nooit zo sterk zien bijdragen aan de potentiële val van hele landen'', citeerde de BBC haar maandag.
De prijs van paniek verspreidt zich sneller dan het virus wat grote economische gevolgen heeft, waarschuwde ze.
Chan baseert zich daarbij op schattingen van de Wereldbank dat 90 procent van de kosten van de uitbraak voort zal komen uit ''irrationele pogingen van het publiek te voorkomen dat het besmet raakt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)complete-landen.html
wat een ultraquatsch. De bullshit van msm wordt steeds bespottelijker, lachwekkender, triester.
pi_145518556
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Lambiekje het volgende:
Wat een ultraquatsch. De bullshit van msm wordt steeds bespottelijker, lachwekkender, triester.
Inderdaad; dit soort argumenten kún je toch niet langer negeren ?
pi_145523139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Er is geen vaccin beschikbaar ;)
pi_145523561
Ebolapatiënt in Leipzig overleden

De met ebola besmette VN-medewerker die vorige week in een ziekenhuis in de Duitse stad Leipzig werd opgenomen, is in de nacht van maandag op dinsdag overleden.

Dat heeft het ziekenhuis meegedeeld.

De 56-jarige man zou het gevaarlijke virus in het West-Afrikaanse land Liberia hebben opgelopen. Het is de tweede medewerker van de VN-missie in Liberia die aan de ziekte is bezweken. Op 25 september overleed een andere VN'er.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ipzig-overleden.html
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:52:50 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145523919
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Agenda 21

Staande ovatie

Ah natuurlijk Agenda 21.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Het vaccin roeit de mensheid uit?
Maar die is er nog geeneens!

En het enige middel wat een beetje effectief is!
Is zeer schaars en duurt 3 maanden voor ze er een beetje van kunnen fabriceren!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:57:49 #68
52357 Lambiekje
pi_145524050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Er is geen vaccin beschikbaar ;)
...eerst moet de fearporno groteske vormen aannemen. Dus nieuwsberichten als complete landen en bla.
en dan is er opeens een vaccin wat we massaal moeten nemen.

.. en dan merken we opeens over 10/15 jaar dat we gesteriliseerd zijn.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:00:35 #69
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145524120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...eerst moet de fearporno groteske vormen aannemen. Dus nieuwsberichten als complete landen en bla.

Koekoek
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:07:50 #70
52357 Lambiekje
pi_145524297
quote:
WHO finally admits sneezing and coughing can spread Ebola
As Ebola continues to spread, the official story about how it is spreading keeps on changing. The World Health Organization (WHO) now says that Ebola can spread through the air via moisture released through sneezing and coughing, a powerful admission that exposes the Center for Disease Control and Prevention (CDC), which says this isn't possible, as a fraud.

Corroborating its position with convincing scientific evidence, WHO now officially recognizes that, in some cases, Ebola can transmit from person to person via the respiratory system. Depending on the stage of infection and how it is manifesting symptom-wise, Ebola is capable of traveling through the air and infecting other people.

"Theoretically, wet and bigger droplets from a heavily infected individual, who has respiratory symptoms caused by other conditions or who vomits violently, could transmit the virus -- over a short distance -- to another nearby person," explained the UN agency.

"This could happen when virus-laden heavy droplets are directly propelled, by coughing or sneezing (which does not mean airborne transmission) onto the mucus membranes or skin with cuts or abrasions of another person."
bron
pi_145524418
quote:
[..]
Dat slaat dus echt nergens op. Je hebt het over een vaccin dat ons allemaal uit gaat roeien. En dat terwijl er alleen nog maar een experimenteel medicijn is: zmapp.
Dus in het ergste geval is het de ziekte die ons uitroeit, niet het vaccin dat nog niet eens bestaat.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:24:21 #72
189978 controlaltdelete
pi_145524788
quote:
[..]
Precies dat denk ik ook. Het volk mak maken zodat ze slaafs die vaccinatie laten zetten, bang maken voor ebola (waar ik zeer aan twijfel of er wel een outbreak is). Die vaccins zijn er al lang maar het gros gelooft nog steeds dat er geen cure is. Let maar op over een jaartje ofzo dan komen die vaccinaties op tafel. Joehoe doorbraak! Blij moeten we zijn! Willen alle mensen zich laten prikken aub want je wilt geen ebola krijgen toch? Wie weet wat er in dat vaccin zit, ik vertrouw het voor geen meter maar ik ben bang dat het gros als makke schapen gaat. Mocht ik het fout hebben wat ik met heel mijn hart hoop, dan trakteer ik op champagne.
pi_145525207
quote:
[..]
Niemand buiten de directe risicogroepen zullen het vaccin nemen of krijgen.

Waarom hebben al die stoute moordenaars van de wereldbevolking niet hun "ding" in b.v. het polio vaccin gedaan?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:39:46 #74
45206 Pietverdriet
pi_145525238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Niemand buiten de directe risicogroepen zullen het vaccin nemen of krijgen.
Waarom hebben al die stoute moordenaars van de wereldbevolking niet hun "ding" in b.v. het polio vaccin gedaan?
Waarom heb jij de illusie dat lambiekje in staat is of de wil heeft een inhoudelijk discussie te voeren?
pi_145525245
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies dat denk ik ook. Het volk mak maken zodat ze slaafs die vaccinatie laten zetten, bang maken voor ebola (waar ik zeer aan twijfel of er wel een outbreak is). Die vaccins zijn er al lang maar het gros gelooft nog steeds dat er geen cure is. Let maar op over een jaartje ofzo dan komen die vaccinaties op tafel. Joehoe doorbraak! Blij moeten we zijn! Willen alle mensen zich laten prikken aub want je wilt geen ebola krijgen toch? Wie weet wat er in dat vaccin zit, ik vertrouw het voor geen meter maar ik ben bang dat het gros als makke schapen gaat. Mocht ik het fout hebben wat ik met heel mijn hart hoop, dan trakteer ik op champagne.
Nogmaals, ebola vaccins in niet endemische gebieden is nutteloos en zal niet gebeuren! We nemen toch ook geen profylaxis tegen malaria hier?
pi_145525268
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom heb jij de illusie dat lambiekje in staat is of de wil heeft een inhoudelijk discussie te voeren?
Mensen veranderen, andere medicijnen, wie weet :)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:40:53 #77
45206 Pietverdriet
pi_145525272
quote:
[..]
Waarom ga jij niet een jaartje rondreizen door tropisch afrika en azie zonder je daarvoor te laten vaccineren?
pi_145525508
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nogmaals, ebola vaccins in niet endemische gebieden is nutteloos en zal niet gebeuren! We nemen toch ook geen profylaxis tegen malaria hier?
boter aan de galg en paarlen voor de zwijnen
maw: het heeft geen zin
pi_145527081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
boter aan de galg en paarlen voor de zwijnen
maw: het heeft geen zin
Hoop doet leven!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:06:31 #80
52357 Lambiekje
pi_145527785
quote:
[..]
Er is wel een oplossing ...

XENEX UV-licht robot
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:07:10 #81
52357 Lambiekje
pi_145527802
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet een jaartje rondreizen door tropisch afrika en azie zonder je daarvoor te laten vaccineren?
..dan weet je zeker dat je de rotziekte onder de leden hebt.
pi_145528041
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..dan weet je zeker dat je de rotziekte onder de leden hebt.
Nope, want die ziekte bestaat toch niet?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:21:25 #83
52357 Lambiekje
pi_145528304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik heb nimmer een ontkent dat iemand niet ziek zou kunnen zijn. Het is alleen hoe het verspreid wordt en met welke rede. Welke agenda er achter zit.

Alles omtrend ziektes van 20e is manmade en geexploiteerd.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:57:04 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145529479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje zei dat niet hoor ;)

quote:
[..]
Tot dusver heb ik niemand horen zeggen dat Ebola geen bestaande ziekte is.

Al word er wel betwist over andere dingen.
pi_145529686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb nimmer een ontkent dat iemand niet ziek zou kunnen zijn. Het is alleen hoe het verspreid wordt en met welke rede. Welke agenda er achter zit.
Alles omtrend ziektes van 20e is manmade en geexploiteerd.
Wat nou agenda. Het is een vreselijke ziekte. Heeft niks met agenda's te maken. Hoe kom je er toch bij.
pi_145529845
Ebola Is a Lousy Bio-Terror Weapon: Fear Is Much More Effective

http://www.thelowdownblog(...)ror-weapon-fear.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:18:17 #87
52357 Lambiekje
pi_145530202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat nou agenda. Het is een vreselijke ziekte. Heeft niks met agenda's te maken. Hoe kom je er toch bij.
VERDIEP

Virusuitbraken is een wederkerend agendapunt voor de elite.
pi_145530257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
VERDIEP
Als ze het een keer goed zouden doen zou het niet elke keer weer op de agenda hoeven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145530343
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
VERDIEP
Welke virusuitbraken bedoel je precies?
pi_145530685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Welke virusuitbraken bedoel je precies?
Kan het makkelijk maken, de WHO houdt daar mooie lijstjes van bij (maar die zijn natuurlijk bij elkaar gelogen zoals we allemaal wel weten)

http://www.who.int/csr/don/archive/year/en/
pi_145532556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan het makkelijk maken, de WHO houdt daar mooie lijstjes van bij (maar die zijn natuurlijk bij elkaar gelogen zoals we allemaal wel weten)
http://www.who.int/csr/don/archive/year/en/
Nou Lambiekje en controlaltdelete, lees je in . Aangeboden op een presenteerblaadje.
pi_145533550
En onderwijl stijgt het sterftecijfer:

Sterftecijfer ebola stijgt naar 70 procent

Het ebola-sterftecijfer loopt op sinds de uitbraak van de epidemie. Inmiddels sterft ongeveer 70 procent van de mensen die ebola oplopen. Het officiële dodental is gestegen tot 4.447.

Dat heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO dinsdag bekendgemaakt.
Het sterftecijfer lag eerder rond de 50 procent. Eind vorige week stond het dodental nog op ruim 4.000. Bij in totaal 8.914 mensen is de ziekte vastgesteld.

De WHO vreest dat het aantal besmettingen per week over twee maanden rond de 10.000 ligt. De afgelopen maand kwamen er elke week ongeveer duizend besmettingen bij.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ijgt-70-procent.html
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:49:24 #93
52357 Lambiekje
pi_145560409
quote:
EBOLA is niet echt.
Er gaan steeds meer geluiden op dat de hele Ebola-epidemie in Afrika niets anders is dan één grote hoax.

Dat het de meeste efficiënte manier is om de Afrikaanse grondstoffen in handen te krijgen (en inderdaad, de betrokken landen liggen in de grondstofrijke handelsdriehoek van Afrika) en tegelijkertijd een middel om de westerse bevolking al dan niet gedwongen te vaccineren.

Het volgende bericht is afkomstig van iemand uit Ghana met de naam Nana Kwame:
Ebola is niet echt en de enige mensen die ziek zijn geworden zijn degenen die behandelingen hebben ondergaan en injecties hebben gekregen van het Rode Kruis.

Mensen in de westerse wereld moeten weten wat er hier in West Afrika gebeurt. Ze liegen!!

Ebola als virus bestaat niet en verspreidt zich niet zelf. Het Rode Kruis heeft de ziekte naar 4 specifieke landen gebracht voor 4 specifieke doeleinden en de enige mensen die besmet raken zijn zij die behandeld zijn en geïnjecteerd door het Rode Kruis. (redactie: het Rode Kruis heeft een dubieuze reputatie zoals recent ook weer bleek rond een succesvolle behandeling van Malaria)

Dat is de reden dat de Liberianen en de Nigerianen begonnen zijn om het Rode Kruis hun land uit te schoppen en de waarheid in het nieuws naar buiten brengen.

De meeste mensen komen al snel tot de conclusie dat het gaat om depopulatie, iets dat ongetwijfeld altijd in gedachten is bij veel westerlingen. Maar, ik kan je verzekeren dat Afrika nooit ontvolkt zal worden door het doden van 160 mensen per dag. Zeker niet omdat er iedere dag opnieuw duizenden worden geboren.

Dus, de werkelijke redenen zijn veel concreter.

Reden 1:

De ziekte die men Ebola noemt is in de vorm van een vaccinatie in West Afrika geïntroduceerd. De reden is dat men (red.: militaire) troepen in bepaalde landen wil zoals Nigeria, Liberia en Sierra Leone.

Als je even terugdenkt dan kun je je herinneren dat Amerika dit eerder heeft geprobeerd met de zogenaamd door Boko Haram ontvoerde meisjes. Bullshit! Dat verhaal viel in duigen toen Nigerianen de waarheid gingen vertellen. Er zijn geen vermiste meisjes!! Er was toen geen internationale steun meer voor het inbrengen van troepen in Nigeria om zo de pas ontdekte nieuwe oliereserves te stelen.

Reden 2:

Sierra Leone is de grootste diamantleverancier ter wereld. Gedurende de laatste 4 maanden hebben de arbeiders gestaakt vanwege de afgrijselijke werkomstandigheden en het slavenloon.

Het Westen wil geen fatsoenlijk loon betalen voor de diamanten omdat de gedachte is dat deze mensen zullen blijven leven op een kommetje rijst en ontwikkelingshulp zodat ze voor altijd goedkope arbeidskrachten zullen zijn. Er was een aanleiding nodig om troepen aan de grond te krijgen in Sierra Leone om zo gedwongen een einde te maken aan de stakingen van de diamantmijnwerkers.

Dit is niet de eerste keer dat dit wordt gedaan. Toen de mijnwerkers weigerden om aan het werk te gaan, werden er troepen gestuurd en al moeten ze iedereen doden en vervangen, de stroom diamanten vanuit het land moet weer op gang komen.

Het is natuurlijk veel te opzichtig om voor al die verschillende landen verschillende campagnes op te starten. Maar, met zoiets als Ebola krijg je automatisch toegang tot een heel groot gebied.

Reden 3:

Naast het stelen van de Nigeriaanse olie en het dwingen van mijnwerkers om weer te gaan werken in Sierra Leone, zijn er ook troepen gestuurd om de vaccinaties (met daarin het dodelijke “Ebola” vergif) op te dringen aan Afrikanen die zo slim zijn om deze niet vrijwillig te nemen.

Er worden 3.000 man troepen gestuurd om te zorgen dat het “vergif” zich blijft verspreiden. De enige manier waarop dit lukt is via vaccinaties.

Naarmate er, vooral in Liberia, steeds meer nieuwsberichten verschenen waarin de bevolking werd geïnformeerd over de Amerikaanse leugens en manipulatie, weigerden steeds meer mensen om een bezoek te brengen aan het Rode Kruis.

De troepen zullen ervoor zorgen dat deze mensen verplicht worden gevaccineerd zodat het zichtbare effect van een Ebola-pandemie blijft bestaan. Daarnaast zullen ze als bescherming optreden voor het Rode Kruis die terecht door Liberianen en Nigerianen het land zijn uitgeknikkerd.

Reden 4:

De laatste, maar niet de minste reden is dat deze pandemie gebruikt zal worden om miljoenen mensen zo bang te maken dat ze graag het Ebola-vaccin nemen wat in werkelijkheid de pandemie bevat/is.

Ze zijn al begonnen met verhalen over hoe het naar Amerika is gebracht en is opgedoken in Dallas. Hoe blanke artsen worden genezen, maar dat gekleurde besmette mensen niet behandeld mogen worden enzovoorts.

Dit alles zal tot gevolg hebben dat kleurlingen maar wat graag in de rij gaan staan voor een vaccin omdat deindruk wordt gewekt dat “genezing” bij hen wordt weggehouden. Je zou zeggen dat met alles wat er het afgelopen jaar is onthuld over vaccins dat we onze les hebben geleerd. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat dit inderdaad het geval is. Omdat zij rekenen op onze onwetendheid om hun agenda te kunnen implementeren.

Vraag jezelf het volgende af: Als Ebola inderdaad van mens op mens werd overgebracht in plaats van gecontroleerde verspreiding via vaccinaties, waarom zou de Amerikaanse overheid dan blijven toestaan dat er vluchten vanaf West Afrika naar Amerika blijven plaatsvinden zonder wat voor regels dan ook? Of dat er überhaupt vluchten plaatsvinden?

Het wordt tijd dat we gaan nadenken en wereldwijd informatie gaan delen omdat ze op dit moment niet het ware beeld tonen van de mensen die hier in Afrika wonen. Ze liegen vanwege hun eigen agenda en er zijn hier niet genoeg stemmen met een voldoende platform om onze werkelijkheid te delen.

Er zijn over de hele wereld honderdduizenden gedood, verlamd en invalide geworden door deze en andere “nieuwe” vaccinaties en we worden ons hier eindelijk van bewust.

De vraag is, wat doen we met al deze informatie?
Vaccineren, depopulatie en grondstof toe eigenen.
Het is gewoon een heel smerig spel.

-edit, nee-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 15-10-2014 11:04:05 ]
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:00:09 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145560687
Sierra Leone de grootste diamantleverancier ter wereld noemen maakt je stuk niet bepaald geloofwaardiger :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145560962
Goede bronvermelding ook, zowel van als in het artikel :')
pi_145561044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
-edit, nee-
Lekker onderbouwd ook weer.
Ga je de hersenscheet van iedere blogger die je wel aanstaat hier als feiten neerzetten?

Zeg, welke virusepidemieen zijn door de mens gemaakt met doel de mensheid te decimeren?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:22:01 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145561235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:11 schreef Ceased2Be het volgende:
Goede bronvermelding ook, zowel van als in het artikel :')
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
vertaald uit.
http://www.jimstonefreelance.com/ebolie.html

Ow en Lambiekje is OM.
Nu wel! duurde even..
pi_145561300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
-edit, nee-
Nu beweer je dus toch dat het virus niet bestaat. Je spreekt jezelf tegen, Lambiekje.
pi_145561330
quote:
Oh zie je wel? Ebola is niet echt. Ik wist dat het hier gepost was.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:25:14 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145561342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nu beweer je dus toch dat het virus niet bestaat. Je spreekt jezelf tegen, Lambiekje.
Komt omdat niburu het nu pas post ;)
pi_145561355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt omdat niburu het nu pas post ;)
Het is hier al eerder voorbij gekomen heur.
pi_145561394
Apart dat Lambiekje depopulatie weer aanhaalt, volgens mij groeit de bevolking alleen maar.
pi_145561538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
Apart dat Lambiekje depopulatie weer aanhaalt, volgens mij groeit de bevolking alleen maar.
Liberia is het snelst groeiende land ter wereld. 4,5% groei per jaar. Alleen niet dit jaar )of volgend jaar) vrees ik.

Ik ben geen BNW adept, maar ik zou het best een goede complottheorie vinden als men beweert dat de Wereld expres traag ingrijpt om het bevolkingsaantal in West/Afrika te `resetten`naar een lager niveau. Dus niet bewust geïnitieerd, maar wel een plannetje van de rijke landen nu ebola toch al in West/Afrika is.
Voor de duidelijkheid, ik acht dit niet waarschijnlijk.
pi_145561693
quote:
Heb hem er ook al regelmatig naar gevraagd waarom die plannen zoveel vertraging oplopen en waarom ze zo inefficiënt zijn maar daar komt nooit een antwoord op.
pi_145562841
(Reuters) - A second Texas healthcare worker who treated the first patient in the United States to be diagnosed with Ebola has tested positive for the disease, the Texas Department of State Health Services said in a statement on Wednesday.

The worker at Texas Health Presbyterian Hospital, who cared for Thomas Eric Duncan, was immediately isolated after reporting a fever on Tuesday, the department said.

"Health officials have interviewed the latest patient to quickly identify any contacts or potential exposures, and those people will be monitored," the department said.

The news comes just days after another nurse, 26-year-old Nina Pham, became the first person infected by Ebola in the United States while caring for Duncan during much of his 11 days in the hospital. He died on Oct. 8.

The U.S. Centers for Disease Control and Prevention said in a statement that it was performing confirmation testing of Texas' preliminary tests on the new patient.

"An additional health care worker testing positive for Ebola is a serious concern, and the CDC has already taken active steps to minimize the risk to health care workers and the patient," the CDC said.

http://www.reuters.com/ar(...)s&utm_source=twitter
pi_145565675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
(Reuters) - A second Texas healthcare worker who treated the first patient in the United States to be diagnosed with Ebola has tested positive for the disease, the Texas Department of State Health Services said in a statement on Wednesday.

The worker at Texas Health Presbyterian Hospital, who cared for Thomas Eric Duncan, was immediately isolated after reporting a fever on Tuesday, the department said.

"Health officials have interviewed the latest patient to quickly identify any contacts or potential exposures, and those people will be monitored," the department said.

The news comes just days after another nurse, 26-year-old Nina Pham, became the first person infected by Ebola in the United States while caring for Duncan during much of his 11 days in the hospital. He died on Oct. 8.

The U.S. Centers for Disease Control and Prevention said in a statement that it was performing confirmation testing of Texas' preliminary tests on the new patient.

"An additional health care worker testing positive for Ebola is a serious concern, and the CDC has already taken active steps to minimize the risk to health care workers and the patient," the CDC said.

http://www.reuters.com/ar(...)s&utm_source=twitter
And there it is, shit has just hit the fan..
pi_145565767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja, texas he?

pi_145570045
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Poeh nou, een hele infectie.
pi_145575778
NEW YORK (AP) -- Health officials are alerting airline passengers who were on the same flight as a Texas nurse who was diagnosed with Ebola the next day.

The 132 passengers were on Frontier Airlines Flight 1143 from Cleveland to Dallas-Fort Worth on Monday.

The hospital worker was involved in the care of a Liberian man who died of Ebola last week at Texas Health Presbyterian Hospital in Dallas.

The airplane's crew said the nurse had no symptoms of Ebola during the flight. But the next morning she developed a fever and on Tuesday night tested positive for Ebola.

Infected Ebola patients are not considered contagious until they have symptoms. But the Centers for Disease Control and Prevention is asking the passengers to call the health agency so they can be monitored.

The flight landed in Dallas at 8:16 p.m. Monday, stayed there overnight, and underwent a thorough cleaning before returning to service the next day. The cleaning was consistent with CDC guidelines, according to a Frontier Airlines statement released by CDC officials.

The health worker had flown to Cleveland on Friday. Health officials did not immediately release the reason for her trip or where she visited in the Cleveland area. CDC notified the airline Wednesday morning.

The CDC is asking passengers on the Monday flight to call .

http://hosted.ap.org/dyna(...)OME&TEMPLATE=DEFAULT
pi_145580161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Poeh nou, een hele infectie.
Sja, ik heb het 'idee' dat het aantal besmettingen nu wel eens snel kan gaan daar.
Wie weet met hoeveel mensen hij/zij in contact is geweest.

Verklaar je reactie anders eens nader dan ;)
pi_145583757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sja, ik heb het 'idee' dat het aantal besmettingen nu wel eens snel kan gaan daar.
Wie weet met hoeveel mensen hij/zij in contact is geweest.
Verklaar je reactie anders eens nader dan ;)
Met alle plezier.
De dame zat in het vliegtuig voordat ze symptomen had, ze was dus niet tot nauwelijks infectieus. Alles personen met wie ze contact had kunnen worden geidentificeerd en in de gaten worden gehouden. Deze infectiehaard zal daarom tot het minimum beperkt worden.
pi_145583977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
Met alle plezier.
De dame zat in het vliegtuig voordat ze symptomen had, ze was dus niet tot nauwelijks infectieus. Alles personen met wie ze contact had kunnen worden geidentificeerd en in de gaten worden gehouden. Deze infectiehaard zal daarom tot het minimum beperkt worden.
Oke, laten we daar dan maar van uitgaan, en op hopen.
Wat is jou mening omtrent 'Ebola' in de media?
Zaaien ze te veel angst?
pi_145584211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, laten we daar dan maar van uitgaan, en op hopen.
Wat is jou mening omtrent 'Ebola' in de media?
Zaaien ze te veel angst?
Voor het gevaar in de westerse wereld absoluut teveel angst.
De situatie in Afrika is volkomen kut en heeft nog heel veel werk nodig.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:45:37 #114
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_145584417
Herkennen jullie deze nog :D. Moest er aan denken, vond de opening destijds al erg opmerkelijk voor een sport evenement :X

[ Bericht 6% gewijzigd door Revolution-NL op 15-10-2014 22:08:51 ]
pi_145584782
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef .SP. het volgende:
[..]
Voor het gevaar in de westerse wereld absoluut teveel angst.
De situatie in Afrika is volkomen kut en heeft nog heel veel werk nodig.
Even kijk vanaf 21:35, als je wilt natuurlijk.

De beste man zegt hier eigenlijk hetzelfde.
Het verschil zit hem in, a developing country and a developed country.
pi_145585279
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Even kijk vanaf 21:35, als je wilt natuurlijk.
De beste man zegt hier eigenlijk hetzelfde.
Het verschil zit hem in, a developing country and a developed country.
Helaas ja, met een beetje fatsoenlijke infrastructuur zou het niet zo'n enorm probleem geworden zijn. Maar zoals gewoonlijk worden arme mensen in arme landen dubbel zo hard genaaid door dit soort uitbraken.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:05:00 #117
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_145585653
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Helaas ja, met een beetje fatsoenlijke infrastructuur zou het niet zo'n enorm probleem geworden zijn. Maar zoals gewoonlijk worden arme mensen in arme landen dubbel zo hard genaaid door dit soort uitbraken.
Precies.
Dat er niet op grote schaal wordt ingegrepen(Europa, Amerika, Azië) begrijp ik daarom ook niet niet, nouja misschien ook weer wel..Belangen?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:08:52 #119
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_145591596
Er wordt wel heel veel gevlogen door mensen besmet met Ebola waarvan ze het ook weten.. Goed verspreiden dat virus!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 06:12:12 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145593289
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:08 schreef Bill_E het volgende:
Er wordt wel heel veel gevlogen door mensen besmet met Ebola waarvan ze het ook weten.. Goed verspreiden dat virus!
Iedereen dood! Depopulaziiiiiii :( :( :(
pi_145593380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
Dat er niet op grote schaal wordt ingegrepen(Europa, Amerika, Azië) begrijp ik daarom ook niet niet, nouja misschien ook weer wel..Belangen?
Of gewoon simpelweg een geld kwestie; dat loopt al snel in de miljoenen aan kosten in mankracht en materiëel voor iets wat, bot gezegd, geen directe dreiging voor je land is en waar je feitelijk niets voor terugkrijgt.
Zolang er geen zakenbelangen in gedrang komen zal het westen niet zo snel grootschalig ingrijpen.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 06:57:10 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145593418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 06:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of gewoon simpelweg een geld kwestie; dat loopt al snel in de miljoenen aan kosten in mankracht en materiëel voor iets wat, bot gezegd, geen directe dreiging voor je land is en waar je feitelijk niets voor terugkrijgt.
Zolang er geen zakenbelangen in gedrang komen zal het westen niet zo snel grootschalig ingrijpen.
Want jij denkt dat er momenteel geen honderden miljoenen worden uitgegeven door het westen aan de uitbraak in Afrika? :? Je weet dat Amerika er al 175 miljoen dollar aan heeft uitgegeven?!?
pi_145593461
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 06:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Want jij denkt dat er momenteel geen honderden miljoenen worden uitgegeven door het westen aan de uitbraak in Afrika? :? Je weet dat Amerika er al 175 miljoen dollar aan heeft uitgegeven?!?
Nee, maar dat staat niet in verhouding tot wat het op grote schaal zou kosten.
Moreel gezien kan men niet anders.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 07:10:21 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145593467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, maar dat staat niet in verhouding tot wat het op grote schaal zou kosten.
Moreel gezien kan men niet anders.
Je bent duidelijk niet bekend met wat ze er in stoppen en wat ze er in de toekomst nog in gaan stoppen. Geen probleem. :)
pi_145596184
Probleem is niet zo zeer geld maar ervaren medisch personeel, die zijn er echt niet zo veel in de wereld.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:39:33 #126
52357 Lambiekje
pi_145596398
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:08 schreef Bill_E het volgende:
het is zeer bevreemdend dat zieke 'ebola'patienten naar EU en VS gehaald worden. Het lijkt me nog al logisch om dergelijke personen niet te transporten. Tenzij er natuurlijk moedwillig besmetting op eigen grondgebied. .. oh wacht laat dat nu een agenda21 item zijn.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:41:08 #127
52357 Lambiekje
pi_145596433
quote:
.. dat de bevolking groeit neemt niet weg dat onze psychotisch paranoide overheden depopulatie hoog op de agenda hebben staan.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:44:04 #128
52357 Lambiekje
pi_145596513
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:
Probleem is niet zo zeer geld maar ervaren medisch personeel, die zijn er echt niet zo veel in de wereld.
.. dat zeg je heel goed!
pi_145596678
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is zeer bevreemdend dat zieke 'ebola'patienten naar EU en VS gehaald worden. Het lijkt me nog al logisch om dergelijke personen niet te transporten. Tenzij er natuurlijk moedwillig besmetting op eigen grondgebied. .. oh wacht laat dat nu een agenda21 item zijn.
Vanwaar die aanhalingstekens? Dat vind ik zo misselijk insinuerend.
Oh, en jij denkt meteen weer aan je dierbare agenda21.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:54:03 #130
52357 Lambiekje
pi_145596726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanwaar die aanhalingstekens? Dat vind ik zo misselijk insinuerend.
Oh, en jij denkt meteen weer aan je dierbare agenda21.
wanneer dringt het door dat het een gestaged event is.

Gister weer op het journaal. Are you scared, Are ya scared. Are you.
misselijke fearporn dat is het.

Ebola uitbrak is járen geleden uit gewerkt.
pi_145596745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. dat de bevolking groeit neemt niet weg dat onze psychotisch paranoide overheden depopulatie hoog op de agenda hebben staan.
Schijnbaar niet hoog genoeg om het ook daadwerkelijk uit te voeren.
pi_145596767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. dat zeg je heel goed!
Dank je, vrees alleen dat je het niet goed snapt.
pi_145596781
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dank je, vrees alleen dat je het niet goed snapt.
Achja, dat geld voor veel van wat Lambiekje zegt.
pi_145596796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wanneer dringt het door dat het een gestaged event is.

Gister weer op het journaal. Are you scared, Are ya scared. Are you.
misselijke fearporn dat is het.

Ebola uitbrak is járen geleden uit gewerkt.
zucht, zonder greintje bewijs kom je weer met deze nonsens.

Oh ja, welke virusuitbraken zijn allemaal man-made volgens een van jouw persoonlijkheden?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:02:29 #135
52357 Lambiekje
pi_145596924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:57 schreef .SP. het volgende:

[..]

Oh ja, welke virusuitbraken zijn allemaal man-made volgens een van jouw persoonlijkheden?
.. door te stellen dat een gestaged event is zeg ik niet dat sommige mensen niet ziek zijn.
Sommige crisisacteurs worden ingehuurd om de fearporno aan te zwengelen.
pi_145597323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:57 schreef .SP. het volgende:

Als er bewijs was , was het geen BNW meer ... duh
pi_145597426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. door te stellen dat een gestaged event is zeg ik niet dat sommige mensen niet ziek zijn.
Nog steeds geen bewijs dus
pi_145597564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En jouw geschreeuw dat het een staged event is, opgezet om de mensheid te decimeren is geen fearporno?
pi_145597730
Natuurlijk niet, want dat is de waarheid in de wereld van Lambiekje.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:34:03 #140
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_145597778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

En jouw geschreeuw dat het een staged event is, opgezet om de mensheid te decimeren is geen fearporno?
Ah joh, dit is Lambiekje...die roept gewoon het e.e.a. zonder het ook maar enigszins te onderbouwen met iets wat op bewijs lijkt, om na een aantal posts weer de totale stilte in te trekken. O+
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_145597829
Er zijn toch nog steeds mensen die daar willen gaan helpen:

Ebolamedici krijgen training in Amsterdam

Medisch personeel uit de hele wereld dat wordt uitgezonden naar ebolagebieden in Afrika krijgt vanaf november training in een fabrieksloods in Amsterdam. Artsen zonder Grenzen bootst in de loods een Afrikaans veldhospitaal na, zonder elektriciteit en stromend water. Daarmee is Amsterdam na Brussel de tweede stad waar een opleidingslocatie voor ebolamedici komt.


In het tijdelijke opleidingscentrum worden niet alleen artsen en verpleegkundigen getraind, maar krijgen ook locatiecoördinatoren, logistiek medewerkers en onderhoudsmensen een tweedaagse cursus. Ze leren omgaan met de primitieve omstandigheden in een Afrikaanse ebolakliniek.

Artsen zonder Grenzen heeft dertien artsen gevonden die bereid en geschikt zijn naar Afrika te worden uitgezonden om de ebola-epidemie te bestrijden.

Honderd artsen

Twee weken geleden liet de organisatie weten binnen zes maanden honderd artsen nodig te hebben. Er kwamen meer dan tweehonderd reacties, sommige zelfs van niet-medici, maar verreweg de meeste daarvan bleken niet bruikbaar. 'Onze werving gaat door', zegt een woordvoerster. 'Er zijn nog steeds veel te weinig organisaties actief in de ebolagebieden.'

Dat niet alleen medisch personeel in Afrika risico loopt, blijkt uit de situatie in de Verenigde Staten. Woensdag werd bij een tweede verpleegster die betrokken was bij de behandeling van een ebolapatiënt de ziekte geconstateerd. Volgens de vakbond van verpleegsters werden in de ziekenhuizen de veiligheidsprotocollen op grove wijze geschonden.

Calamiteitenhospitaal

Op verzoek van minister Ploumen heeft het calamiteitenhospitaal van het Universitair Medisch Centrum in Utrecht (UMC) vier bedden beschikbaar gesteld voor internationale hulpverleners, mochten zij besmet raken met ebola. Als er daadwerkelijk een slachtoffer naar Utrecht komt, zullen de overige bedden van het hospitaal niet meer worden gebruikt. 'We willen een zo veilig mogelijke omgeving creëren', zegt chirurg Loek Leenen, de medisch manager van het hospitaal.

Het calamiteitenhospitaal telt tweehonderd bedden. Het wordt alleen gebruikt bij grote ongelukken, zoals vorig jaar, toen drie bussen op de A1 op elkaar botsten. De UMC-afdeling is binnen 15 tot 30 minuten na een melding in staat van paraatheid. Het heeft een aparte afdeling die is ingericht voor de behandeling van infectieziekten. Als de 'ebola-bedden' gevuld worden, zal er honderd man personeel nodig zijn, verwacht Leenen.

Volgens Leenen kan het sluiten van het hospitaal voor calamiteiten, vanaf het moment dat er een ebolapatiënt arriveert, in theorie problemen opleveren. 'Maar in de praktijk is de kans niet zo groot dat het opvangen van ebolapatiënten en een groot ongeluk samenvallen.'

http://www.volkskrant.nl/(...)-amsterdam~a3769804/
pi_145598121
Nou Lambiekje, koren op je molen, want deze professor geloof je natuurlijk weer wel:

http://www.ohln.nl/opmerk(...)t-aan-ebola-uitbraak
pi_145599085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan moeten ze toch eens wat effectievere maatregelen nemen.. Zo krijgen ze het natuurlijk nooit voor elkaar.
En waar komt toch die rotsvaste overtuiging vandaan dat het allemaal een grote poppenkast is? De 'msm', wetenschap, ziektes..
pi_145599159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Lambiekje, koren op je molen, want deze professor geloof je natuurlijk weer wel:

Waarom staan die laboratoria zo ver als het maar mogelijk is van amerikaans grondgebied af?
pi_145606695
16 oktober 2014-15:23

Ebolaverdenking toestel Air France

Een vliegtuig van Air France is donderdag op de luchthaven Madrid-Barajas in quarantaine geplaatst omdat een passagier ziekteverschijnselen vertoont die lijken op die van ebola. Dat melden verschillende Spaanse media.

Aan boord zijn 183 passagiers, die het toestel inmiddels op een 'normale manier' hebben verlaten. Het toestel kwam uit Parijs.

Een van de passagiers zou zich ziek voelen, hoofdpijn hebben en rillen, maar geen koorts hebben. Hij was eerder vanuit de Nigeriaanse hoofdstad Lagos naar Parijs gevlogen en daarna overgestapt.

De man wordt later naar het ziekenhuis Carlos III vervoerd. Het vliegtuig wordt volgens Air France gedesinfecteerd. (ANP)

http://www.powned.tv/nieu(...)_toestel_air_fr.html
pi_145606826
Maar we hoeven ons geen zorgen te maken want:

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-29640470

en hier is te zien hoe ebola werkt:
http://www.zie.nl/video/a(...)aanvalt/xtszytef1rt3

[ Bericht 36% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 16:24:39 ]
pi_145614295
.

Texas erkent fouten bij aanpak ebola

Een hoge functionaris van de gezondheidsdienst in Texas erkent dat er fouten zijn gemaakt bij de behandeling van de Liberiaan die vorige week in een ziekenhuis in Dallas aan ebola overleed.

Niet alleen werd de diagnose te laat gesteld, ook werd de bevolking onzorgvuldige informatie gegeven.

De functionaris, Daniel Varga, is vicepresident van de Texaanse gezondheidsdienst. Hij gaf toe dat artsen en verpleegkundigen geen training in de omgang met ebolapatiënten hadden gehad, toen de Liberiaan Thomas Eric Duncan in het ziekenhuis werd opgenomen.

De verpleegkundige Nina Pham die bij de behandeling van Duncan ebola heeft opgelopen, wordt donderdag van het ziekenhuis in Dallas overgebracht naar een geïsoleerde ruimte in de National Institutes of Health (NIH), een instelling van de Amerikaanse overheid bij de hoofdstad Washington.

Anthony Fauci, een van de directeuren binnen de NIH, zei tegen Congresleden dat zij daar wordt opgenomen in een van de vier speciale ruimtes voor patiënten met een uiterst besmettelijke infectieziekte. Volgens Fauci is de toestand van Pham stabiel.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ij-aanpak-ebola.html
pi_145615087
De zieltjes worden massaal klaargestoomd voor een vaccinatie. Men zal in de rij staan voor de inenting.
pi_145620280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:37 schreef Revolution-NL het volgende:
De zieltjes worden massaal klaargestoomd voor een vaccinatie. Men zal in de rij staan voor de inenting.
Komt weer zo'n spuit elf aan, wellicht moet je het hele topic doorlezen. Er wordt nooit in niet endemische landen gevaccineerd tegen ebola.
pi_145620487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

Komt weer zo'n spuit elf aan, wellicht moet je het hele topic doorlezen. Er wordt nooit in niet endemische landen gevaccineerd tegen ebola.
Komt bij dat die vaccinatie er nog niet eens is.
pi_145620696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Komt bij dat die vaccinatie er nog niet eens is.
details details....
pi_145620778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

details details....
Blijkbaar kijken sommigen daaraan voorbij. Vind ik vreemd. Je leest je toch in?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:36:32 #153
52357 Lambiekje
pi_145628348
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan moeten ze toch eens wat effectievere maatregelen nemen.. Zo krijgen ze het natuurlijk nooit voor elkaar.
En waar komt toch die rotsvaste overtuiging vandaan dat het allemaal een grote poppenkast is? De 'msm', wetenschap, ziektes..
Het is geen overtuiging, Het is.

CUI BONO. Follow the money.
Vrijgegeven FBI/pentagon documentatie, tientallen klokkenluiders.

De aangetoonde winst maximalisatie. doorgaan ondanks dat rechters anders zeggen.
Bijna wekelijks miljarden opgelegde boetes voor criminele wanpraktijken.

Ghostwritings, neptijdschriften, nepdata, valse data, genegeerde data, obstructie en van uit politiek gewenst resultaat reverse-enginering.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:39:58 #154
52357 Lambiekje
pi_145628370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Lavenderr het volgende:

Dit is toch in de lijn de verwachtingen als wetenschappers in 2006 al een congres in Texas hebben gehad met de mededeling dat ze ebola gaan gebruiken. Waarbij de aanwezige wetenschappers laaiend enthousiast waren

Wanneer dringt het door dat er op dat niveau gespeeld wordt om bepaalde politieke agendas door geduwd te krijgen. Voor hen zijn Afrikanen useless eaters
pi_145630007
Lambiekje, welke virusepidemieen zijn nu door de mens gemaakt, vertel vertel!!!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:08:06 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145630048
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is toch in de lijn de verwachtingen als wetenschappers in 2006 al een congres in Texas hebben gehad met de mededeling dat ze ebola gaan gebruiken. Waarbij de aanwezige wetenschappers laaiend enthousiast waren

Wanneer dringt het door dat er op dat niveau gespeeld wordt om bepaalde politieke agendas door geduwd te krijgen. Voor hen zijn Afrikanen useless eaters
Oke henkie
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:29:45 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145630601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in 2006 jah?
Bron?
iets
of gewoon weer agenda 21
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:51:11 #158
52357 Lambiekje
pi_145631121
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

in 2006 jah?
Bron?
iets
of gewoon weer agenda 21
ongelooflijk dat er nog mensen zijn die wel internet hebben maar niet weten van het bestaan van Google, Bing of Duckduckgo.

Zelfs Internets Lamest Search Engine (ILSE) vind de info.
pi_145631385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ongelooflijk dat er nog mensen zijn die wel internet hebben maar niet weten van het bestaan van Google, Bing of Duckduckgo.

LAMBIEKJE!!! Welke virusepidemieen zijn nou door de mens gemaakt????
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:05:03 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145631454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Laat maar zien dan :)
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:16:14 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_145631723
Scherpe kritiek AzG op inzet EU en WHO tegen ebola

De kritiek op de internationale inzet tegen de ebola-epidemie in West-Afrika zwelt steeds meer aan. Artsen zonder Grenzen heeft scherpe kritiek op de Europese Unie en de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.

De uitbraak is lange tijd onderschat en nu zet men in op reisbeperkingen zonder de besmettingshaard aan te pakken, aldus de organisatie.

''Door eerder optreden had de epidemie begrensd kunnen worden'', zegt Tankred Stöbe voorzitter van Artsen zonder Grenzen in Duitsland in een interview met de krant Frankfurter Rundschau van vrijdag.

http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-en-who-ebola.html
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:33:56 #162
52357 Lambiekje
pi_145632207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

LAMBIEKJE!!! Welke virusepidemieen zijn nou door de mens gemaakt????
polio, malaria, aid$, kanker, sars, h1n1, varkensgriep ... feitelijk alles
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:36:08 #163
52357 Lambiekje
pi_145632267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
Scherpe kritiek AzG op inzet EU en WHO tegen ebola

De kritiek op de internationale inzet tegen de ebola-epidemie in West-Afrika zwelt steeds meer aan. Artsen zonder Grenzen heeft scherpe kritiek op de Europese Unie en de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.

De uitbraak is lange tijd onderschat en nu zet men in op reisbeperkingen zonder de besmettingshaard aan te pakken, aldus de organisatie.

''Door eerder optreden had de epidemie begrensd kunnen worden'', zegt Tankred Stöbe voorzitter van Artsen zonder Grenzen in Duitsland in een interview met de krant Frankfurter Rundschau van vrijdag.

http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-en-who-ebola.html
tja dat krijg je als we afrikanen als inferieur beschouwen
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:36:41 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_145632286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tja dat krijg je als we afrikanen als inferieur beschouwen
Spreek voor jezelf.
pi_145632297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus ruim 3500 jaar geleden hadden the powers that be al de kennis om polio te ontwikkelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 11:37:34 ]
pi_145632458
quote:

[..]

Is kanker een virus?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:43:42 #167
52357 Lambiekje
pi_145632531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
kom op zeg ... dat is niet mijn mening ,.,,dat is de mening van gehele westerse wereld. En daar wordt hardgrondig naar gehandeld.

doe nu niet of je dat niet begrijpt.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:44:40 #168
52357 Lambiekje
pi_145632564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

dus ruim 3500 jaar geleden hadden the powers that be al de kennis om polio te ontwikkelen?
het is het exploiteren en finetunen van en dat dan loslaten op de bevolking.
pi_145632572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kom op zeg ... dat is niet mijn mening ,.,,dat is de mening van gehele westerse wereld. En daar wordt hardgrondig naar gehandeld.

doe nu niet of je dat niet begrijpt.
Want?
pi_145632640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is het exploiteren een finetunen van en dat dan loslaten op de bevolking.
waarom is polio dan nu praktisch verdwenen in landen met een goede gezondheidszorg?
pi_145632800
quote:

[..]

Grappig dat malaria (geen virus....) al in 2800 voor christus is beschreven.
Grappig dat kanker geen virus is en al in 1600 voor christus is beschreven
Grappig dat polio al in 17 honderd nog wat is beschreven
Grappig dat influenza ook al in 17 honderd nog wat beschreven is
etc etc

Verklaring?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:53:52 #172
52357 Lambiekje
pi_145632923
Echt verbijsterend hoe weinig tot niets men begrijpt van hoe de hypercorrupte wereld werkt.
Ik ben flabbergasted. Ik ben stupifee. Onbegrijpelijk.

Maar het geeft wel mooi aan waarom de corruptie en criminele misdaden dag in en dag uit uitgevoerd kunnen worden. Waarom zonder enig weerstand Agenda 21 uitgerold kan worden.

De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie.
pi_145633064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
Echt verbijsterend hoe weinig tot niets men begrijpt van hoe de hypercorrupte wereld werkt.

Maar het geeft wel mooi aan waarom de corruptie en criminele misdaden dag in en dag uit uitgevoerd kunnen worden. Waarom zonder enig weerstand Agenda 21 uitgerold kan worden.

De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie.
Nou nou, rustig aan, neem je pilletjes en adem rusig in en uit.

Misschien moet je je eigen limietloze arrogantie eens onder de loep nemen. Niet alles wat jij denkt en vindt is per definitie de waarheid. Niet iedereen is maakt zich druk over Utopia, oranje en zwarte piet. Dat jij dat vanuit je ivoren torentje dat de 'massa' noemt zegt meer over jouw niveau van empathie.
Het leven is niet zo zwart wit.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:00:17 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145633140
quote:

Ow mijn god paniek... :O
Nou nee niet echt!

Ik wacht nog steeds op duidelijkheid waar dit alles staat in agenda 21!

ik wacht nog steeds op een bron.. want schijnbaar kan je het zelf ook niet googlen.

Schijnbaar weet je niet dat zo'n beetje virussen en ziektes langer bestaan dan 100 jaar.

Ik snap ook niet waarom jij flabbergasted bent van iets waar je schijnbaar geen kaas van gegeten hebt!
pi_145633569
quote:

Ok, de vermaaksindustrie als afleidingsmanouevre en zouthoudertje. Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar er waren een paar vragen gesteld.
pi_145633605
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
Dat dollarteken in 'AIDS' is een leuk detail, maar dat kan natuurlijk stukken 'beter'.
Zoiets bijvoorbeeld:
quote:
polio, mal✡ria, aid$, k✡nker, s✡rs, h1n1, v✡rkensgriep ... feitelijk alles
Anders loop je ook maar zo uit de pas met je mede kritische denkers.
Zeg nou zelf: een beetje complot is toch nergens zonder 'de joden'. :{w

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 12:18:36 ]
pi_145634544
Lambiekje, heeft een hekel aan entertainment voor de massa! (als het hem uitkomt....)

TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:06:13 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145637287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef .SP. het volgende:
Lambiekje, heeft een hekel aan entertainment voor de massa! (als het hem uitkomt....)

TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
Vroeger ook groot GTST fan, RLX / GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
:D lambiekje toch !!!
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:16:20 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_145637671
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef .SP. het volgende:

TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vroeger ook groot GTST fan, RLX / GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
Oeps :D
pi_145638185
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef .SP. het volgende:

TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
Da's nog BigPharma ook. ;(
pi_145638198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

haha, die is nog beter!

Vanaf heden zal zijn naam Hypocrietje zijn.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:33:01 #182
52357 Lambiekje
pi_145638239
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:35:26 #183
52357 Lambiekje
pi_145638314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

haha, die is nog beter!

Vanaf heden zal zijn naam Hypocrietje zijn.
.. dus omdat ik MSM nieuws rotzooi vind .. mag je niet naar entertainment kijken.
Jullie zijn nog verknipter dan ik al dacht.
pi_145638355
quote:
een bekend virus komt voor in een tekenfilm? STOP DE PERSEN! -O-
pi_145638406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. dus omdat ik MSM nieuws rotzooi vind .. mag je niet naar entertainment kijken.
Jullie zijn nog verknipter dan ik al dacht.
Och jee, kort geheugen probleem. Ik zal je even quoten:

"De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie."

En wat doe jij, je druk maken over GTST en Zeg 'ns AAA. Dat is hypocriet.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:50:25 #186
52357 Lambiekje
pi_145638821
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

"De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie."

Haal even 11/12 jaar oude post aan.. ben jij lekker.

En daarnaast toen was ik nog niet eens met conspiracies bezig. Pas in het najaar 2004 met In Plane Site docu geen er een trigger af. Vanaf toen ben ik gaan verdiepen in de wereldcorruptie.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat de utterly stupid Nederlander zich volstrekt niet bezighoudt met of de media, wetenschap, overheid e.d. wel zo integer handelt.

ik verdiep en kijk docus, kijk naar alternatieve nieuws, ja ook rtlnieuws af en toe en lees de zaterdag volkskrant. Lees nonfictie boeken (collectie van 3000 titels met een andere kijk naar de onze verrotteen failliete wereld. En houdt tientallen nieuwssites /blogs bij met rssfeeds.

Naast conspiracies heb ik ook nog een filmkijk hobby. En vind ik het grappig om naar TopChef te kijken.
pi_145638944
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daarnaast toen was ik nog niet eens met conspiracies bezig. Pas in het najaar 2004 met In Plane Site docu geen er een trigger af. Vanaf toen ben ik gaan verdiepen in de wereldcorruptie.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat de utterly stupid Nederlander zich volstrekt niet bezighoudt met of de media, wetenschap, overheid e.d. wel zo integer handelt.

ik verdiep en kijk docus, kijk naar alternatieve nieuws, ja ook rtlnieuws af en toe en lees de zaterdag volkskrant. Lees nonfictie boeken. En houdt tientallen nieuwssites /blogs bij met rssfeeds.

Naast conspiracies heb ik ook nog een film kijk hobby.
Dus jij was vroeger utterly stupid, maar door je goed te verdiepen ben je op het super-saiyan level of wisdom terecht gekomen? En nu heb je besloten om lekker je tijd spenderen aan het afzeiken van mensen die dit super-saiyan level niet bereikt hebben?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:56:51 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145639037
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

ModePolitie niet te vergeten :D
Als we dan toch aan het graven zijn O-)

Ik kijk ook GTST, mja dat komt omdat het al op de buis staat als ik thuis kom }:|

Maar goed even verder over Ebola
http://www.nationaljourna(...)ce-combined-20141014
Mark Zuckerberg doneert even $25 miljoen dollar _O_
Natuurlijk is hij lid van de illuminadie maar goed

Toch wel netjes van m! :)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:56:52 #189
52357 Lambiekje
pi_145639038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus jij was vroeger utterly stupid,
Natuurlijk als je van school afkomt ben je utterly stupid. Hersendood en totaal wereldonbekwaam.

In mijn tijd was er nog geen internet... maar anders had de docent een leuke gehad.

Anno nu wordt je geschorst als je vragen stelt over 911/ebola of andere agenda21.
Of als je kanttekeningen plaatst bij indoctrinatiegeweld van je docent

quote:
maar door je goed te verdiepen ben je op het super-saiyan level of wisdom terecht gekomen? En nu heb je besloten om lekker je tijd spenderen aan het afzeiken van mensen die dit super-saiyan level niet bereikt hebben af te zeiken?
ik ben -edit-nepartsen en nepwetenschappers aan het beschimpen en hun misselijke bedrog aan het blootleggen.

-edit, ho maar weer-

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 17-10-2014 15:06:00 ]
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:03:27 #190
52357 Lambiekje
pi_145639252
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik kijk ook GTST, mja dat komt omdat het al op de buis staat als ik thuis kom }:|

met een zielig bedrag je monsterlijk gedrag afkopen.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:05:42 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145639323
quote:

[..]

ik verdiep en kijk docus, kijk naar alternatieve nieuws, ja ook rtlnieuws af en toe en lees de zaterdag volkskrant. Lees nonfictie boeken (collectie van 3000 titels met een andere kijk naar de onze verrotteen failliete wereld. En houdt tientallen nieuwssites /blogs bij met rssfeeds.

Naast conspiracies heb ik ook nog een filmkijk hobby. En vind ik het grappig om naar TopChef te kijken.
Misschien een hele persoonlijke vraag.

Liever.
Ontwetend en happy!
Of wetend en zwaar paranoia!

Het klinkt alsof je echt niks anders meer doet dan dat.

Zoals mijn vriendin zou zeggen , je kan je er volledig in gaan verdiepen en helemaal er aan stuk gaan! mooi voorbeeldje ):O
Of een beetje weten en ALS het gebeurt houd je er in je eentje toch niks aan, dus maak ik er een mooi leven van zolang het nog kan! :)
pi_145639328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk als je van school afkomt ben je utterly stupid. Hersendood en totaal wereldonbekwaam.

In mijn tijd was er nog geen internet... maar anders had de docent een leuke gehad.

Anno nu wordt je geschorst als je vragen stelt over 911/ebola of andere agenda21.

[..]

ik ben misdadige nepartsen en nepwetenschappers aan het beschimpen en hun misselijke bedrog aan het blootleggen.

Maar gelukkig lopen de wittejasklootzakken tegen de lamp
Wow, alleen internet als bron van informatie gebruiken, da's wel een beetje sneu.
Je moet eens naar buiten gaan.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:10:01 #193
45833 crew  Fogel
pi_145639462
quote:

[..]

Hoe je nog wel tijd over om te eten, werken en slapen? :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_145639472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als een Neo in the Matrix heeft Lambiekje ons niveau ontstegen.
pi_145640319
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Als een Neo in the Matrix heeft Lambiekje ons niveau ontstegen.
There is no spoon.....
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:45:31 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145640566
quote:

[..]

[..]

ik ben -edit-nepartsen en nepwetenschappers aan het beschimpen en hun misselijke bedrog aan het blootleggen.

-edit, ho maar weer-
Nee hoor!
Vragen stellen mag natuurlijk.
volledig verrot schelden en belachelijk maken is iets compleet anders, -edit- <-- van dittem helpt niet hoor!
Dat heeft niks meer met vragen stellen te maken!

btw ik heb jou ook al tig vragen gesteld over agenda 21 maar krijg ik ook geen antwoord op!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:08:58 #197
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145641265
quote:

[..]

Aids bestond toch niet?
BNW / [Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:02:14 #198
52357 Lambiekje
pi_145643000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien een hele persoonlijke vraag.

Liever.
Ontwetend en happy!
Of wetend en zwaar paranoia!
om weet van wandaden hoef je niet paranoia te zijn.

quote:
Het klinkt alsof je echt niks anders meer doet dan dat.
ik heb gewoon een fulltime baan en onderhoudt vriendin en kijk films en series.
En daarnaast ben ik in t weekend tourwielrenner

quote:
Zoals mijn vriendin zou zeggen , je kan je er volledig in gaan verdiepen en helemaal er aan stuk gaan! mooi voorbeeldje ):O
Of een beetje weten en ALS het gebeurt houd je er in je eentje toch niks aan, dus maak ik er een mooi leven van zolang het nog kan! :)
je kunt er wel wat aan doen. Geen vaccin nemen. Producten links laten liggen.
En vooral geen geld doneren aan 'goede doelen'
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:03:54 #199
52357 Lambiekje
pi_145643037
quote:
klopt. Maar de hype en medicatie e.d. wel. De zieke mensen worden doelbewust verkeerd behandeld.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:04:57 #200
52357 Lambiekje
pi_145643061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wow, alleen internet als bron van informatie gebruiken, da's wel een beetje sneu.
Je moet eens naar buiten gaan.
.. .het is niet alleen internet legoman-from-hel
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:05:43 #201
52357 Lambiekje
pi_145643076
quote:

[..]

[..]

-edit, ho maar weer-
.. ja censureer hun gedrag maar weer goed.
pi_145643846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. .het is niet alleen internet legoman-from-hel
*hell
pi_145643866
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hun? koninklijk meervoud?
pi_145645160
quote:

[..]

Oh Lambiekje! Je bent weer in topvorm..
pi_145645382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh Lambiekje! Je bent jullie zijn weer in topvorm..
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:39:53 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145645388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

klopt. Maar de hype en medicatie e.d. wel. De zieke mensen worden doelbewust verkeerd behandeld.
Ok dan is die visie duidelijk.

Maarruh als ebola alleen door prikkende rode kruisers wordt veroorzaakt hoe zijn de besmettingen in de VS dan gebeurd?
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:41:52 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_145645449
quote:

[..]

Ik zou echt stoppen met dit soort uitspraken. Het slaat nergens op en het is beledigend.
pi_145645942
quote:

[..]

[..]

-edit, ho maar weer-
En te tegelijkertijd ben je ook bezig om dan ook maar iedereen te beledigen tijdens het verkondigen van jou inzichten.

Een echt oprechte eye opener ben jij daarom dan ook niet.
Je sociale en verbale aanpak is totaal verkeerd door mensen al gelijk, sheeple, dumbdown ect ect te noemen.

Dan ga je het dialoog met mensen al gelijk in met negatieve insteek Lambiek, en ben je soms nog verbaasd ook dat mensen op wat geagiteerde manier terug reageren.

Dus jou aanpak van verrijking van de werkelijkheid verdient een make-over Lambiek.
pi_145647002
quote:

Dat werkt beter als je wat minder schimpt en met wat meer redelijke argumenten aankomt. Met de juiste toon overtuig je echt meer mensen hoor.
En de man in je voorbeeld is niet arts, maar een oplichter. En het is er maar één..
pi_145651735
Follow Britain’s example on Ebola, David Cameron tells world leaders

Britain has called on world leaders to “wake up” to the crisis posed by the Ebola outbreak and to follow the example of the UK, US and France in providing medical and financial support to countries in West Africa.

As the UN secretary general, Ban Ki-moon, chided the international community for paying just $100,000 into his $1bn trust fund to fight Ebola, David Cameron called on other countries to “act in a similar way” to Britain, the US and France.

The UK prime minister’s intervention is designed to step up pressure on other EU leaders to agree to increase their contributions to fighting Ebola at an EU summit in Brussels next week. It is felt that Germany could make a greater contribution of cash and medical resources while France has further to go in Guinea to match Britain’s efforts in Sierra Leone.

The criticism from Britain came after Kofi Annan, the former UN secretary general, said he was “bitterly disappointed” with the response of the international community, which would have been different if the crisis had erupted in the west. Annan told BBC Newsnight: “If the crisis had hit some other region it probably would have been handled very differently. In fact, when you look at the evolution of the crisis, the international community really woke up when the disease got to America and Europe.”

Ban Ki-Moon said on Thursday night that countries need to take part in a “huge and urgent global response” to Ebola. He said: “I believe that it is time that those other countries who really have the capacity provide financial support and other logistical support. This is quite serious. We need an urgent global response and support.”

The UN secretary general expressed severe disappointment that only $100,000 has been sent by one country – Colombia – to his $1bn trust fund. A further $20m has been pledged but not received. A wider UN appeal has received $376m, about 38% of the amount the UN is seeking to raise for that appeal.

Speaking at the EU-Asia summit in Milan, David Cameron said: “This is the biggest health problem facing our world in a generation. It’s very likely to affect a number of the countries that are here today. Britain in my view has been leading the way. The action we’re taking in Sierra Leone, where we are committing well over £100m, 750 troops, we are going to be training 800 members of health staff in Sierra Leone, providing 700 beds.

“We are doing a huge amount and I think it’s time for other countries to look at their responsibilities and their resources and act in a similar way to what Britain is doing in Sierra Leone, America’s doing in Liberia, France is doing in Guinea. Other countries now need to step forward with the resources and the action Because taking action at source in west Africa, that is the best way to protect all of us here in Europe.”

Justine Greening, the UK international development secretary, who said Britain had contributed £125m to Sierra Leone, endorsed the prime minister’s comments as she called on world leaders to “wake up” to the crisis. Britain is supporting Sierra Leone because of its historic ties to its former West African colony. The US and France are focusing on Liberia and Guinea because of their own historic ties to the countries.

Greening told BBC Radio 4’s Today programme on BBC Radio 4: “I do think Ban Ki-moon is right to say that many more countries need to get involved. We had the World Bank annual meetings last week in Washington. I was there making those points. I had the chance to meet directly with Ban Ki-moon and we discussed the need for the international community to now step up to the plate.

“It is simply not going to be a tenable approach to simply leave the UK to work with Sierra Leone, to leave the US to work with Liberia, France to work with Guinea and no other countries to get involved. It is fair to say there is now movement. Germany is starting to provide funding. It is quite right to say that the international community now needs to wake up to this crisis and start putting resources into working with the UK and the US in particular to help deliver our strategy which we believe will be successful. We do need resourcing.”

The naval vessel Royal Fleet Auxiliary Argus, with 100 medical beds, will be leaving Falmouth for Sierra Leone on Friday. Capt David Eagles said the beds would not be used to treat Ebola victims in Sierra Leone. He told the Today programme: “Our hospital facility is not for the Ebola patients themselves, but it’s to provide reassurance to the UK military and civilian personnel operating in Sierra Leone in support of the DFID [Department for International Development] mission, that if they have a non-Ebola injury, they will have facilities identical to what they would find in a UK NHS hospital off the shore on UK sovereign territory.

“We also have the ability to screen our personnel returning from duties ashore, so anyone who has been on shore in Sierra Leone will be screened and monitored on their return, and if anybody had inadvertently been in contact with an Ebola patient, we have a process in place that will see them isolated and returned ashore to the dedicated Ebola treatment units in very short order. I’m confident we have a safe system.

“It would serve no purpose to bring Ebola patients out to the ship. The purpose of the DFID mission is to increase the number of Ebola treatment units and Ebola beds and training ashore in Sierra Leone, and as such we are supporting that mission rather than actually using the hospital for Ebola patients. To bring them on board a ship would lead to all manner of complications.”

Bron
pi_145665195
Blijkbaar is de Nederlander niet echt vrijgevig voor ebola, de overheid echter des te meer:

Weinig giften tegen ebola
Nederlanders hebben zeker 780.000 euro gedoneerd voor de strijd tegen ebola. Dat blijkt uit een rondgang van de NOS langs goede doelen.

Bij andere rampen werd vaak veel meer geld opgehaald, maar dat kwam doordat er speciale publieksacties via radio en televisie op touw werden gezet.

Bij de hulpactie voor de Filipijnen na de tyfoon werd bijvoorbeeld 36 miljoen euro opgehaald. De actie voor Syrië leverde ruim 5 miljoen euro op. De inzameling voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti 111 miljoen.

Op tv en radio wordt er nog nauwelijks opgeroepen om te geven voor de strijd tegen ebola. Hulporganisaties zeggen honderden miljoenen euro's nodig te hebben om slachtoffers in West-Afrika te helpen.

Overheid

Particulieren doneren nog niet massaal voor de strijd tegen ebola, maar de overheid des te meer. De Nederlandse overheid heeft 32 miljoen euro vrijgemaakt voor de strijd tegen ebola.

http://nos.nl/artikel/711192-weinig-giften-tegen-ebola.html
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:38:12 #212
45206 Pietverdriet
pi_145666759
Nederlanders hebben beter door dan de overheid dat als je weer eens geld geeft voor zo een actie de Duitse auto-industrie weer goed verdient aan limousines voor regeringsleden in West Afrika
pi_145669296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Nederlanders hebben beter door dan de overheid dat als je weer eens geld geeft voor zo een actie de Duitse auto-industrie weer goed verdient aan limousines voor regeringsleden in West Afrika
Dat is het kloterige.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:24:57 #214
45833 crew  Fogel
pi_145669328
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het kloterige.
Dat ze het doorhebben? Da's juist positief.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_145669379
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dat ze het doorhebben? Da's juist positief.
Ja ik zeg het verkeerd: het kloterige is dat het in de verkeerde handen komt.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:13:23 #216
52357 Lambiekje
pi_145670596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
Blijkbaar is de Nederlander niet echt vrijgevig voor ebola, de overheid echter des te meer:

Weinig giften tegen ebola
Nederlanders hebben zeker 780.000 euro gedoneerd voor de strijd tegen ebola. Dat blijkt uit een rondgang van de NOS langs goede doelen.
De nederlander is kwaadzichts er achter gekomen dat zijn geld niet terecht komt.
Tsunami en Haiti.

Maar vervolgens kijkt het niet verder waarom het niet goed terecht komt. Kennelijk wil men de corruptie niet onder ogen zien.

En ja er is een heuze rampenzwendel.

quote:
Bij andere rampen werd vaak veel meer geld opgehaald, maar dat kwam doordat er speciale publieksacties via radio en televisie op touw werden gezet.

Bij de hulpactie voor de Filipijnen na de tyfoon werd bijvoorbeeld 36 miljoen euro opgehaald. De actie voor Syrië leverde ruim 5 miljoen euro op. De inzameling voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti 111 miljoen.

Op tv en radio wordt er nog nauwelijks opgeroepen om te geven voor de strijd tegen ebola.
Als er veel media aandacht voor is ... wordt de scam te duidelijk.
Het gaat niet over Ebola ... het gaat over de angst (fearporn) dat het op westerse bodem komt en dan kan de doortrapte BadPharma met hun vaccinrommel alles en iedereen injecteren.

quote:
Hulporganisaties zeggen honderden miljoenen euro's nodig te hebben om slachtoffers in West-Afrika te helpen.
.. als die landen ons geld nu eens niet aan wapens besteed,

quote:
Overheid

Particulieren doneren nog niet massaal voor de strijd tegen ebola, maar de overheid des te meer. De Nederlandse overheid heeft 32 miljoen euro vrijgemaakt voor de strijd tegen ebola.

http://nos.nl/artikel/711192-weinig-giften-tegen-ebola.html
zwendel met ontwikkelingshulp

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 18-10-2014 17:35:38 ]
pi_145670723
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De nederlander is kwaadzichts er achter gekomen dat zijn geld niet terecht komt.
Tsunami en Haiti.

Maar vervolgens kijkt het niet verder waarom het niet goed terecht komt. Kennelijk wil men de corruptie niet onder ogen zien.

En ja er is een heuze rampenzwendel.

[..]

Als er veel media aandacht voor is ... wordt de scam te duidelijk.
Het gaat niet over Ebola ... het gaat over de angst (fearporn) dat het op westerse bodem komt en dan kan de doortrapte BadPharma met hun vaccinrommel alles en iedereen injecteren.

[..]

.. als die landen ons geld nu eens niet aan wapens besteed,
ER
IS
GEEN
VACCIN
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:23:01 #218
45206 Pietverdriet
pi_145670853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ER
IS
GEEN
VACCIN
Foto van iemand waar je betere discussies en gesprekken mee kan hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:33:49 #219
52357 Lambiekje
pi_145671129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ER
IS
GEEN
VACCIN
NOG NIET MAAR DE VUIGE BADPHARMA STAAT TE TRAPPELEN OM BEGIN 2015 ONS TE INJECTEREN RUIMEN
pi_145671425
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

NOG NIET MAAR DE VUIGE BADPHARMA STAAT TE TRAPPELEN OM BEGIN 2015 ONS TE INJECTEREN RUIMEN
Je gescheld daargelaten: denk je niet dat ebola beter ruimt dan een niet bestaand vaccin?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:25:39 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145672544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uh nee!

Jij leeft toch ook immers nog na je vaccinatie :6
pi_145672909
^O^ Wie had dat gedacht, Cuba werkt samen met Amerika. Ebola verbroedert blijkbaar.

Canada stelt testvaccin ebola beschikbaar

Canada stuurt vanaf maandag achthonderd doses van een experimenteel vaccin tegen ebola naar de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.

Volgens de Huffington Post laat de Canadese overheid de doses voor de zekerheid in drie keer verschepen. De WHO bekijkt in overleg met onder meer de getroffen landen waar het vaccin wordt ingezet.

In de strijd tegen de verspreiding van het ebolavirus heeft de Amerikaanse overheid aan drie laboratoria gevraagd om het experimentele vaccin ZMapp te produceren. Dat wordt nu nog door één klein bedrijf gedaan en de voorraad is op.

Cuba heeft op haar beurt aangegeven bereid te zijn samen te werken met de Verenigde Staten. Dat heeft de voormalige leider van de communistische heilstaat, Fidel Castro, zaterdag in een krantenartikel laten weten.

Cuba stuurt 460 artsen en verpleegkundigen naar West-Afrika om te helpen de ebola-uitbraak in te dammen. De Amerikaanse minister van buitenlandse zaken John Kerry had vrijdag lovende woorden over voor deze beslissing.

De VS sturen zelf honderden militairen die in West-Afrika zullen helpen bij onder andere de bouw van hospitalen.

Castro

"Met plezier zullen we samenwerken met de Amerikanen", schreef de 88-jarige Castro in de partijkrant Granma. Niet om vrede te stichten tussen de beide kemphanen, maar 'voor de vrede van de wereld'. Wat voor soort samenwerking hij voor ogen heeft, zei hij niet.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ola-beschikbaar.html
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:55:47 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145673573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
^O^ Wie had dat gedacht, Cuba werkt samen met Amerika. Ebola verbroedert blijkbaar.

Canada stuurt vanaf maandag achthonderd doses van een experimenteel vaccin tegen ebola naar de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.

Volgens de Huffington Post laat de Canadese overheid de doses voor de zekerheid in drie keer verschepen. De WHO bekijkt in overleg met onder meer de getroffen landen waar het vaccin wordt ingezet.

In de strijd tegen de verspreiding van het ebolavirus heeft de Amerikaanse overheid aan drie laboratoria gevraagd om het experimentele vaccin ZMapp te produceren. Dat wordt nu nog door één klein bedrijf gedaan en de voorraad is op.

Cuba heeft op haar beurt aangegeven bereid te zijn samen te werken met de Verenigde Staten. Dat heeft de voormalige leider van de communistische heilstaat, Fidel Castro, zaterdag in een krantenartikel laten weten.

Cuba stuurt 460 artsen en verpleegkundigen naar West-Afrika om te helpen de ebola-uitbraak in te dammen. De Amerikaanse minister van buitenlandse zaken John Kerry had vrijdag lovende woorden over voor deze beslissing.

De VS sturen zelf honderden militairen die in West-Afrika zullen helpen bij onder andere de bouw van hospitalen.

Castro

"Met plezier zullen we samenwerken met de Amerikanen", schreef de 88-jarige Castro in de partijkrant Granma. Niet om vrede te stichten tussen de beide kemphanen, maar 'voor de vrede van de wereld'. Wat voor soort samenwerking hij voor ogen heeft, zei hij niet.

Het wachten is op noord Korea :D
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:46:49 #224
52357 Lambiekje
pi_145688097
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Lavenderr het volgende:

Castro

goh binnen een uur is je nietbestaand vaccin daar.
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 01:15:10 #225
45833 crew  Fogel
pi_145689057
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

goh binnen een uur is je nietbestaand vaccin daar.
Kan je voor de duidelijkheid vertellen welk vaccin?
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 10:12:21 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_145692795
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 01:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kan je voor de duidelijkheid vertellen welk vaccin?
Lambiekje leest niet goed, maar blaat meteen.
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 11:41:22 #227
45833 crew  Fogel
pi_145694025
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 10:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje leest niet goed, maar blaat meteen.
Ik wil hem wel een keer een cursus begrijpend lezen geven hoor.
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:33:06 #228
52357 Lambiekje
pi_145697367
quote:
FDA actively blocking fast Ebola detection technology in America

Common sense would lead you to believe that the U.S. government would be doing everything in its power, now that Ebola has reached American shores, to combat the deadly virus. But if you assumed that, you would be mistaken.

Most people don't know that there is an Ebola screening machine; it is currently available to the U.S military, and the military is using it now. So why aren't U.S. hospitals using it? Because government guidelines prevent hospitals from doing so.

According to military news site Defense One:

It's a toaster-sized box called FilmArray, produced by a company called BioFire, a subsidiary of bioMerieux and it's capable of detecting Ebola with a high degree of confidence -- in under an hour.

Incredibly, it was present at Dallas Presbyterian Hospital when Ebola patient Thomas Eric Duncan walked through the door, complaining of fever and he had just come from Liberia. Duncan was sent home, but even still, FDA guidelines prohibited the hospital from using the machine to screen for Ebola.
bron
Goed bezig!
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 14:58:09 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_145700018
Britse ebolapatiënt terug naar Sierra Leone

William Pooley, de 29-jarige Brit die van ebola genas, is onderweg naar Sierra Leone. Hij liep daar het virus op. Hij landt zondagavond in het Afrikaanse land, meldt de Engelse krant The Guardian.

De verpleger zei dat het een ''makkelijke beslissing was om terug te keren, ondanks de zorgen van familie en vrienden". Naar eigen zeggen kan hij niet werkloos toekijken hoe steeds meer mensen sterven.

Hoewel algemeen wordt aangenomen dat een persoon niet twee keer besmet kan raken met ebola, is daar nog geen wetenschappelijk bewijs voor.

Nadat de ziekte bij de hulpverlener werd vastgesteld, werd hij gerepatrieerd naar Groot-Brittannië. Pooley werd behandeld met het experimentele middel ZMapp en genas.

Hulp

Hij liet eerder al weten dat Sierra Leone veel internationale hulpverleners nodig heeft om de epidemie te bedwingen. ''Hoe meer hulp ze krijgen, hoe kleiner de kans dat ze ziek worden. Als ze ziek worden belanden ze in een of andere zaal in Kenema met minder zorg dan ik had''. Kenema is een plaats in het zuidoosten van het Afrikaanse land.

Sierra Leone is met Liberia en Guinee het zwaarst getroffen door de ebola-uitbraak.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ug-sierra-leone.html

Heeft de man een doodwens? En hopelijk heeft hij geen andere mensen besmet .
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:11:26 #230
52357 Lambiekje
pi_145700420
quote:
RFID Chips Ebola Vaccinations Containing
A CDC whistleblower has recently gone on record to expose nefarious government plans which would use the impending US Ebola pandemic as an opportunity to implant RFID technology in American citizens.
Brent Hopskins was a CDC contractor before coming forward with serious allegations against his former employer. Hopskins claims that an Ebola vaccine has been prepared for the general public in the form of disposable, one-use syringes. The downside, however, is that each of these syringes will contain not only the vaccine, but a micro RFID chip as well.
bron

zondag 19 oktober 2014 @ 15:25:28 #231
52357 Lambiekje
pi_145700783
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoewel algemeen wordt aangenomen dat een persoon niet twee keer besmet kan raken met ebola, is daar nog geen wetenschappelijk bewijs voor.
Ongelooflijk hoe infantiel wetenschappers denken.
Na het plakken van een lekke fietsband zul je ook nooit meer een lekke band krijgen.
pi_145701547
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Na het plakken van een lekke fietsband zul je ook nooit meer een lekke band krijgen.
En toch heb ik maar één keer waterpokken en de ziekte van pfeiffer gehad.
pi_145727024
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goed bezig!
Mijn god, de domheid!!!!!

Elk ziekenhuis doet dezelfde test gebasseerd op dezelfde technologie die alleen een paar uurtjes langer duurt. Waarom daar zo over gehuild moet worden door de bron is mij volstrekt onduidelijk. Kan jij me het uitleggen lambiekje?
pi_145727061
quote:

[..]

Elke vorm van basis immunologie mis je.....ga lekker IT-er spelen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:15:24 #236
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145727143
quote:

[..]

Het wordt steeds duidelijker dat je eigenlijk maar een heel matige troll bent.
pi_145729139
quote:

[..]

Ik heb al veel domme medische uitspraken van je gehoord, maar dit is toch wel een van de strafste.
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:18:32 #238
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_145729186
Als monsanto daadwerkelijk achter het vaccin zit dan mag je erg toch wel ernstig je vraagtekens bij zetten.
pi_145729343
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:18 schreef Revolution-NL het volgende:
Als monsanto daadwerkelijk achter het vaccin zit dan mag je erg toch wel ernstig je vraagtekens bij zetten.
Mwah, die zijn er vooral bij gebaat dat zoveel mogelijk mensen hun producten kunnen blijven eten
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:00:59 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145730456
quote:

[..]

Nou geef je ons wel weer een perfect voorbeeld dat je de werking van vaccins en het menselijke immuun systeem toch echt niet begrijpt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 13:02:00 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_145730491
^O^

Ebola-uitbraak in Nigeria is onder controle

De uitbraak van ebola in Nigeria is onder controle. ''Nigeria is ebola-vrij'', zei vertegenwoordiger Rui Gama Vaz van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) maandag op een persconferentie in de hoofdstad Abuja.

"Dit is een spectaculair succesverhaal dat de wereld laat zien dat ebola kan worden beteugeld.''

Een met ebola besmette diplomaat bracht het virus op 20 juli vanuit Liberia naar Nigeria. Op het internationale vliegveld in Lagos stortte hij in elkaar. De patiënt besmette meerdere ziekenhuismedewerkers, die niet beschikten over het juiste beschermingsmateriaal.
http://www.nu.nl/buitenla(...)igeria-controle.html

Geweldig nieuws!
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:05:54 #242
52357 Lambiekje
pi_145730613
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
^O^

Ebola-uitbraak in Nigeria is onder controle

De uitbraak van ebola in Nigeria is onder controle. ''Nigeria is ebola-vrij'', zei vertegenwoordiger Rui Gama Vaz van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) maandag op een persconferentie in de hoofdstad Abuja.

"Dit is een spectaculair succesverhaal dat de wereld laat zien dat ebola kan worden beteugeld.''

Een met ebola besmette diplomaat bracht het virus op 20 juli vanuit Liberia naar Nigeria. Op het internationale vliegveld in Lagos stortte hij in elkaar. De patiënt besmette meerdere ziekenhuismedewerkers, die niet beschikten over het juiste beschermingsmateriaal.
http://www.nu.nl/buitenla(...)igeria-controle.html

Geweldig nieuws!
Storm in glaswater dus.
Dus gehele landen zullen weggevaagd worden en eind van het jaar 5 miljioen doden berust op FearPorn
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 13:12:06 #243
45833 crew  Fogel
pi_145730824
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

FearPorn
Is er eigenlijk ergens een centraal topic voor dit soort termen? Wel handig voor BNW-n00bs.
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 13:18:34 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_145731013
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef Fogel het volgende:

[..]

Is er eigenlijk ergens een centraal topic voor dit soort termen? Wel handig voor BNW-n00bs.
Gewoon kijken waar Lambiekje post en je bent er.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:32:26 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145731421
quote:
FearPorn
Is dat je nieuwe woordje?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 14:12:02 #246
45833 crew  Fogel
pi_145732796
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gewoon kijken waar Lambiekje post en je bent er.
Mja, dan kunnen we BNW wel hernoemen naar LAM, schieten we net zoveel mee op.
pi_145733790
quote:

[..]

Storm in glaswater dus.
Dus gehele landen zullen weggevaagd worden en eind van het jaar 5 miljioen doden berust op FearPorn
Dus de illuminatie/NWO heeft gefaald in Nigeria?
pi_145735872
Mooi stuk over de ontdekker van Ebola:

http://www.theguardian.co(...)-peter-piot-outbreak

Een grote leugenaar Lambiekje?
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:56:16 #249
52357 Lambiekje
pi_145736832
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:35 schreef .SP. het volgende:
Mooi stuk over de ontdekker van Ebola:

http://www.theguardian.co(...)-peter-piot-outbreak

Een grote leugenaar Lambiekje?
ja een mainstream ontdekker.

Maar zoals bekend zou moeten zijn is Ebola ontwikkeld in een lab. Een van de producten van de Special Virus Cancer Programme, wat liep van 1962 tot 1974
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:59:40 #250
45206 Pietverdriet
pi_145736987
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar zoals bekend zou moeten zijn is Ebola ontwikkeld in een lab. Een van de producten van de Special Virus Cancer Programme, wat liep van 1962 tot 1974
Vertel hoe maak je een virus zonder moderne gen sequencer? Of zelfs voordat de klassieke methode (1977) werd bedacht?
Zoals altijd weet je niet waar je het over hebt, roep je maar wat en loop je trollen
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:01:41 #251
52357 Lambiekje
pi_145737080
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel hoe maak je een virus zonder moderne gen sequencer? Of zelfs voordat de klassieke methode (1977) werd bedacht?
Zoals altijd weet je niet waar je het over hebt, roep je maar wat en loop je trollen
ik ben bloedserieus.

Ziektes is een industrie. Face It!
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:02:21 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145737106
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ben bloedserieus.

Dan kan je vast Piet's vraag beantwoorden.
Onikaan ni ov dovah
pi_145737165
quote:

[..]

ik ben bloedserieus.

Maar wat is het antwoord, idd?
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:04:21 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145737202
quote:

[..]

Ik denk dat het eerder komt door dat bloed van aap en mens in contact is gekomen.

Ebola komt van het nuttigen van Vleermuis vlees, misschien ook wel via het bloed, maar goed ik ben geen viroloog maar, een virus maken lijkt me best lastig ;)
Tenzij het op een pc is!
pi_145737250
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Virussen kun je niet uitkruisen of wat dan ook. Ik vraag me af hoe ze evolueren en überhaupt ontstaan.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:06:26 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145737291
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus de illuminatie/NWO heeft gefaald in Nigeria?
Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...

Als het gaat om een grote massa te controleren kan je pas van efficiency spreken wanneer het te laat is en wel voor iedereen zonder enige twijfel zichtbaar is .
10 zaken afwijzen omdat ze elk afzonderlijk niet tot dat doel leidde maar er wel op wijzen is misschien niet de beste manier om te beoordelen of er sprake is van massa controle .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:18:32 #257
52357 Lambiekje
pi_145737827
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder komt door dat bloed van aap en mens in contact is gekomen.

Ebola komt van het nuttigen van Vleermuis vlees, misschien ook wel via het bloed, maar goed ik ben geen viroloog maar, een virus maken lijkt me best lastig ;)
Tenzij het op een pc is!
..wat niet al te lang op zich laat wachten op van computer naar mens/wezen overgaat.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:19:18 #258
45206 Pietverdriet
pi_145737862
quote:

[..]

ik ben bloedserieus.

Beantwoord de vraag eens
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:22:32 #259
52357 Lambiekje
pi_145738011
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag eens
waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.

Of ik nu wel of niet beantwoord op de vraag maakt het niet anders dat Ebola en AIDS manmade is.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:28:16 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145738289
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..wat niet al te lang op zich laat wachten op van computer naar mens/wezen overgaat.
De mens bestaat niet uit 1 en 0 of te wel de binaire code.
Tenzij nano technologie, maar zover zijn we nog lange niet!
pi_145738311
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.

Of ik nu wel of niet beantwoord op de vraag maakt het niet anders dat Ebola en AIDS manmade is.
pi_145738844
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...

Als het gaat om een grote massa te controleren kan je pas van efficiency spreken wanneer het te laat is en wel voor iedereen zonder enige twijfel zichtbaar is .
10 zaken afwijzen omdat ze elk afzonderlijk niet tot dat doel leidde maar er wel op wijzen is misschien niet de beste manier om te beoordelen of er sprake is van massa controle .

[ afbeelding ]
Is die quote echt van Hitler? Soms twijfel ik weleens aan de authenciteit van citaten van beroemdheden.
Met de tekst ben ik het zeker eens. We worden verlakt en genaaid en een tegenbeweging komt traag van de grond. De vakbond staat toe te kijken hoe het ontslagrecht wordt versoepeld of hoe duizenden mensen hun baan kwijtraken en via de achterdeur weer binnen mogen komen tegen slechtere voorwaarden, en hoe de sociale zekerheid onderuit wordt gehaald.
Er zal wel weer een omslagpunt komen. De graaiers willen alleen maar meer en dat wordt uiteindelijk ook hun ondergang, ook al kunnen ze iets verder gaan deze keer door de moderne techniek en een intelligente aanpak en de globalisering, Maar mensen zullen zich uiteindelijk verenigen en verzetten.

Oh wacht, we dwalen of. Dit ging over Ebola. :P
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 16:59:15 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_145739502
quote:

[..]

Bronnen Lambiekje. Bronnen.
pi_145739569
quote:

[..]

haha, "Special Virus Cancer Programme" laat me niet lachen, kom eens met wat bewijs voor deze heerlijke anekdote.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:01:43 #265
45206 Pietverdriet
pi_145739637
quote:

[..]

Wie claimt maakt hard
zoals gewoonlijk lul je maar wat, je roeptoetert, nekgeklets
pi_145739651
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Onbegrijpelijke woordenbrij, probeer nog eens.
pi_145739663
quote:

[..]

Oh je weet het niet? Maar waarom matig je je dan uitspraken aan? Dat kun je toch nooit hardmaken zo?
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:05:16 #268
45206 Pietverdriet
pi_145739778
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die quote gaat rond op het internet en iedereen lult elkaar na, maar hij is verzonnen
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:10:00 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145739986
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zonder paspoort of geld kom je aardig ver hoor.
BNW / De vermissing van Miriam
pi_145740116
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die quote gaat rond op het internet en iedereen lult elkaar na, maar hij is verzonnen
Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:22:41 #271
45206 Pietverdriet
pi_145740457
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.
[ afbeelding ]
Sowieso
Als je het internet gelooft schreef die leipe snor in het Engels, vrijwel alle quotes die je vind van hem zijn in het Engels
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:26:24 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145740597
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
he, die heb je uit mijn topic gejat :(
En klopt hoor, vaak helpt het door even de naam en begin van de zin na te kijken,
pi_145740775
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

he, die heb je uit mijn topic gejat :(
En klopt hoor, vaak helpt het door even de naam en begin van de zin na te kijken,
Nou en? Jij post soms zelf je cartoons 2x. :T
Maar ok, via NWO/Illumati zijn we op cartoons, quotes, paspoorten, vakantie en Miriam aangeland.. Leuk, maar er is iets voor te zeggen om bij het onderwerp te blijven :P
pi_145742376
Nou vooruit, ontopic
http://www.sciencebasedme(...)same-as-it-ever-was/

"What’s really depressing is that, at the heart of these conspiracy theories is a belief that public health officials, doctors, governments, the UN and WHO, and pharmaceutical companies are so irredeemably evil that they would willingly start an outbreak of a deadly disease like Ebola in impoverished African nations, but, realizing that no one cares about Africans that much, make sure it spreads to the US to cause a panic, and then let the disease kill many thousands, all in order to create a market for drugs and vaccines. Oh, and those drugs and vaccines are toxic. Truly, the delusional nature of such conspiracy theories is depressing to behold."
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:49:00 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145746712
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou en? Jij post soms zelf je cartoons 2x. :T
Maar ok, via NWO/Illumati zijn we op cartoons, quotes, paspoorten, vakantie en Miriam aangeland.. Leuk, maar er is iets voor te zeggen om bij het onderwerp te blijven :P
:@
eh....
ik :X
pi_145747750
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

:@
eh....
ik :X
Joh, dat laatste bedoelde ik niet tegen jou, maar gewoon in het algemeen :)
pi_145767154
Lambiekje, heb je nog ergens wat bewijs voor het "Special Virus Cancer Programme" liggen dat je met ons wilt delen?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:10:59 #278
45206 Pietverdriet
pi_145767224
Of hoe je überhaupt een virus maakt zonder gen sequentie techniek
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:12:08 #279
45833 crew  Fogel
pi_145767253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt als een Nobelprijskandidaat als het lukt :Y
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:18:41 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145767408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Sterker nog, hoe je dat doet zonder ook maar van het bestaan van DNA te weten!
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:59:57 #281
52357 Lambiekje
pi_145768467
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Onbegrijpelijke woordenbrij, probeer nog eens.
het is glashelder
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:04:09 #282
45206 Pietverdriet
pi_145768589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is glashelder
Gaan we nog een antwoord krijgen, trolbiekje?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:41:21 #283
52357 Lambiekje
pi_145769650
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou vooruit, ontopic

"What’s really depressing is that, at the heart of these conspiracy theories is a belief that public health officials, doctors, governments, the UN and WHO, and pharmaceutical companies are so irredeemably evil that they would willingly start an outbreak of a deadly disease like Ebola in impoverished African nations, but, realizing that no one cares about Africans that much, make sure it spreads to the US to cause a panic, and then let the disease kill many thousands, all in order to create a market for drugs and vaccines. Oh, and those drugs and vaccines are toxic. Truly, the delusional nature of such conspiracy theories is depressing to behold."
het is geen belief. Het is een hoog geprioriteerd agendapunt.
pi_145770233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sterker nog, hoe je dat doet zonder ook maar van het bestaan van DNA te weten!
om over RNA maar niet te spreken.....
pi_145770249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het schiet nog niet echt op met het aantal infecties in de VS of wel?
pi_145770647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een telkens terugkerend agendapunt zoals je eerder ook al aangaf.
James Bond schurken zijn nog competenter.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:39:43 #287
52357 Lambiekje
pi_145777851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een telkens terugkerend agendapunt zoals je eerder ook al aangaf.
James Bond schurken zijn nog competenter.
Die boeven zijn wat de opzichtig en megalomaan.

Je kunt beter je macht van achter een gordijn in ultra kleinstapjes aanpassen.
met te grote stappen maak je de sheeple wakker.

Of je maakt over-de-top voorstel als proefballon. Bevolking komt in opstand. Men gaat terug naar de tekentafel zogezegd en komt dan met een nieuw afgezwakt model. .. Precies wat toch al de bedoeling was. Want als dat afgezwakte voorstel direct was voorgesteld nimmer geaccepteerd zou worden. Het stomme publiek denkt dat ze het toch maar mooi gefixed hebben dat er maar een fractie is doorgevoerd.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:18:37 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145779455
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is die quote echt van Hitler? Soms twijfel ik weleens aan de authenciteit van citaten van beroemdheden.
Met de tekst ben ik het zeker eens. We worden verlakt en genaaid en een tegenbeweging komt traag van de grond. De vakbond staat toe te kijken hoe het ontslagrecht wordt versoepeld of hoe duizenden mensen hun baan kwijtraken en via de achterdeur weer binnen mogen komen tegen slechtere voorwaarden, en hoe de sociale zekerheid onderuit wordt gehaald.
Er zal wel weer een omslagpunt komen. De graaiers willen alleen maar meer en dat wordt uiteindelijk ook hun ondergang, ook al kunnen ze iets verder gaan deze keer door de moderne techniek en een intelligente aanpak en de globalisering, Maar mensen zullen zich uiteindelijk verenigen en verzetten.

Oh wacht, we dwalen of. Dit ging over Ebola. :P
Het ging over ebola als middel om controle uit te oefenen op de massa en die mogelijkheid houd ik iig open omdat diezelfde graaiers zo machtig zijn dat ze over lijken gaan om meer te hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_145779468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die boeven zijn wat de opzichtig en megalomaan.

Je kunt beter je macht van achter een gordijn in ultra kleinstapjes aanpassen.
met te grote stappen maak je de sheeple wakker.

Of je maakt over-de-top voorstel als proefballon. Bevolking komt in opstand. Men gaat terug naar de tekentafel zogezegd en komt dan met een nieuw afgezwakt model. .. Precies wat toch al de bedoeling was. Want als dat afgezwakte voorstel direct was voorgesteld nimmer geaccepteerd zou worden. Het stomme publiek denkt dat ze het toch maar mooi gefixed hebben dat er maar een fractie is doorgevoerd.
Blablabla, zeg Biekje waarom zijn er geen uitbraken in de VS/Europa/Nigeria meer, zijn de NWO/illuminatie/Bilderberg een beetje de kantjes aan het aflopen?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:25:11 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_145779658
Dit is mooi, redelijk snel ook ^O^

WHO hoopt in januari ebolavaccin te testen

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) hoopt in januari te kunnen beginnen met het testen van een ebolavaccin in West-Afrika.

Momenteel lopen er al een paar beperkte proeven en de verwachting is dat die in december bruikbare data opleveren, aldus de WHO dinsdag.

In diverse landen wordt momenteel klinisch onderzoek verricht naar verschillende experimentele vaccins. Een daarvan is ontwikkeld door de Amerikaanse overheid en het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline.

Voor dit vaccin is een griepvirus dat in chimpansees voorkomt gecombineerd met een eiwit uit het ebolavirus. Het wordt getest in het Verenigd Koninkrijk en in Mali.

Het tweede potentiële vaccin is ontwikkeld door een instantie van de Canadese overheid en wordt op gezonde vrijwilligers getest op een Amerikaanse legerbasis. Als die tests succesvol blijken is het de bedoeling ze uit te breiden naar West-Afrika.

Sierra Leone, Guinee en Liberia zijn de drie landen die het zwaarst zijn getroffen door ebola. Het virus heeft hier al aan zeker 4.500 mensen het leven gekost.

http://www.nu.nl/buitenla(...)lavaccin-testen.html
pi_145779860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Het ging over ebola als middel om controle uit te oefenen op de massa en die mogelijkheid houd ik iig open omdat diezelfde graaiers zo machtig zijn dat ze over lijken gaan om meer te hebben .
Hoe zie je een ebola pandemie voor je als machtsmiddel?
Verder: ongetwijfeld. Zeker gaan machthebbers en grootindustrielen over lijken, met het grootste gemak zelfs.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:31:18 #292
52357 Lambiekje
pi_145779903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is mooi, redelijk snel ook ^O^

WHO hoopt in januari ebolavaccin te testen

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) hoopt in januari te kunnen beginnen met het testen van een ebolavaccin in West-Afrika.

Momenteel lopen er al een paar beperkte proeven en de verwachting is dat die in december bruikbare data opleveren, aldus de WHO dinsdag.

In diverse landen wordt momenteel klinisch onderzoek verricht naar verschillende experimentele vaccins. Een daarvan is ontwikkeld door de Amerikaanse overheid en het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline.

Voor dit vaccin is een griepvirus dat in chimpansees voorkomt gecombineerd met een eiwit uit het ebolavirus. Het wordt getest in het Verenigd Koninkrijk en in Mali.

Het tweede potentiële vaccin is ontwikkeld door een instantie van de Canadese overheid en wordt op gezonde vrijwilligers getest op een Amerikaanse legerbasis. Als die tests succesvol blijken is het de bedoeling ze uit te breiden naar West-Afrika.

Sierra Leone, Guinee en Liberia zijn de drie landen die het zwaarst zijn getroffen door ebola. Het virus heeft hier al aan zeker 4.500 mensen het leven gekost.

http://www.nu.nl/buitenla(...)lavaccin-testen.html
Dit was zo te verwachten. Pushing vaccins.
pi_145779937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar voor een select groepje.....
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:24:48 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145781743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Duurt nog even hoor.
En het is nog niet eens zeker of het uberhaupt effect heeft!
pi_145782046
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou vooruit, ontopic

Bekijk deze docu eens. Gaat onder andere over de zogenaamde "Black bomb". Een virus dat zich richt op een bepaalde proteine die alleen bij mensen van het zwarte ras voorkomt.

Het werd ontwikkeld door Zuid-Afrika op aanvraag van een ander land dat te maken had met een sterke groei van de zwarte bevolking. Welk land dat is wordt niet prijsgegeven in verband met repercussies.
pi_145794136
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:34 schreef balaverde het volgende:

[..]

Bekijk deze docu eens. Gaat onder andere over de zogenaamde "Black bomb". Een virus dat zich richt op een bepaalde proteine die alleen bij mensen van het zwarte ras voorkomt.

Het werd ontwikkeld door Zuid-Afrika op aanvraag van een ander land dat te maken had met een sterke groei van de zwarte bevolking. Welk land dat is wordt niet prijsgegeven in verband met repercussies.
Ah interessant, even gekeken en ga me even wat inlezen. Had er nog nooit van gehoord. Wel het idee dat er wat raar in geknipt is (zijn 'that was the most fun I've had in my life uitspraak' lijkt heel out of place met zijn uitspraken daarvoor en daarna) en er moet meer van zijn lijkt me.
Overigens werd er gezegd dat hen gevraagd was iets te ontwikkelen, niet dat het ook daadwerkelijk gelukt was. Nuance-verschil :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Coast

-edit-
genoeg leesvoer in het officiële UN document alvast:
http://www.unidir.org/fil(...)re-programme-296.pdf
pi_145796808
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:34 schreef balaverde het volgende:

[..]

Zo'n flauwekul, een virus dat zich op een specifiek eiwit richt, vrijwel onmogelijk.
Dan moet je:
1. Een ras specifiek eiwit hebben
2. Dit eiwit moet ergens in de virus levenscyclus van belang zijn
3. Het virus zo gek krijgen om daadwerkelijk iets tegen dat eiwit te doen.
4. Zo langzaam dat het de gastheer niet meteen om zeep helpt
5. Infectieus blijft

Misschien dat er een Zuid-Afrikaanse racist er eens over nagedacht heeft, maar verder dan wat krabbels op papier komt het niet.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:57:36 #298
52357 Lambiekje
pi_145802125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zo'n flauwekul, een virus dat zich op een specifiek eiwit richt, vrijwel onmogelijk.
Dan moet je:
1. Een ras specifiek eiwit hebben
2. Dit eiwit moet ergens in de virus levenscyclus van belang zijn
3. Het virus zo gek krijgen om daadwerkelijk iets tegen dat eiwit te doen.
4. Zo langzaam dat het de gastheer niet meteen om zeep helpt
5. Infectieus blijft

Misschien dat er een Zuid-Afrikaanse racist er eens over nagedacht heeft, maar verder dan wat krabbels op papier komt het niet.
Jij wil gewoon niet begrijpen dat virussen ingezet worden als wapen.

Wat dacht je van AID$, dat is ook een georacistisch virus
  woensdag 22 oktober 2014 @ 00:02:56 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145802297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij wil gewoon niet begrijpen dat virussen ingezet worden als wapen.

Wat dacht je van AID$, dat is ook een georacistisch virus
Bullshit! Kijk maar naar de diversiteit van de besmette mensen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 oktober 2014 @ 00:16:08 #300
52357 Lambiekje
pi_145802669
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niks ervan ... AIDS is per land verschillend. Ben je hier ziek verklaard. In een andere land ben je gezond.
pi_145802690
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat gelooft Lambiekje niet. Die wil er een racistisch kaartje aanhangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')