details details....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt bij dat die vaccinatie er nog niet eens is.
Het is geen overtuiging, Het is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch eens wat effectievere maatregelen nemen.. Zo krijgen ze het natuurlijk nooit voor elkaar.
En waar komt toch die rotsvaste overtuiging vandaan dat het allemaal een grote poppenkast is? De 'msm', wetenschap, ziektes..
Dit is toch in de lijn de verwachtingen als wetenschappers in 2006 al een congres in Texas hebben gehad met de mededeling dat ze ebola gaan gebruiken. Waarbij de aanwezige wetenschappers laaiend enthousiast warenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Lambiekje, koren op je molen, want deze professor geloof je natuurlijk weer wel:
http://www.ohln.nl/opmerk(...)t-aan-ebola-uitbraak
Oke henkiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is toch in de lijn de verwachtingen als wetenschappers in 2006 al een congres in Texas hebben gehad met de mededeling dat ze ebola gaan gebruiken. Waarbij de aanwezige wetenschappers laaiend enthousiast waren
Wanneer dringt het door dat er op dat niveau gespeeld wordt om bepaalde politieke agendas door geduwd te krijgen. Voor hen zijn Afrikanen useless eaters
in 2006 jah?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is toch in de lijn de verwachtingen als wetenschappers in 2006 al een congres in Texas hebben gehad met de mededeling dat ze ebola gaan gebruiken. Waarbij de aanwezige wetenschappers laaiend enthousiast waren
Wanneer dringt het door dat er op dat niveau gespeeld wordt om bepaalde politieke agendas door geduwd te krijgen. Voor hen zijn Afrikanen useless eaters
ongelooflijk dat er nog mensen zijn die wel internet hebben maar niet weten van het bestaan van Google, Bing of Duckduckgo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
in 2006 jah?
Bron?
iets
of gewoon weer agenda 21
LAMBIEKJE!!! Welke virusepidemieen zijn nou door de mens gemaakt????quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongelooflijk dat er nog mensen zijn die wel internet hebben maar niet weten van het bestaan van Google, Bing of Duckduckgo.
Zelfs Internets Lamest Search Engine (ILSE) vind de info.
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongelooflijk dat er nog mensen zijn die wel internet hebben maar niet weten van het bestaan van Google, Bing of Duckduckgo.
Zelfs Internets Lamest Search Engine (ILSE) vind de info.
polio, malaria, aid$, kanker, sars, h1n1, varkensgriep ... feitelijk allesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
LAMBIEKJE!!! Welke virusepidemieen zijn nou door de mens gemaakt????
tja dat krijg je als we afrikanen als inferieur beschouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
Scherpe kritiek AzG op inzet EU en WHO tegen ebola
De kritiek op de internationale inzet tegen de ebola-epidemie in West-Afrika zwelt steeds meer aan. Artsen zonder Grenzen heeft scherpe kritiek op de Europese Unie en de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.
De uitbraak is lange tijd onderschat en nu zet men in op reisbeperkingen zonder de besmettingshaard aan te pakken, aldus de organisatie.
''Door eerder optreden had de epidemie begrensd kunnen worden'', zegt Tankred Stöbe voorzitter van Artsen zonder Grenzen in Duitsland in een interview met de krant Frankfurter Rundschau van vrijdag.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-en-who-ebola.html
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja dat krijg je als we afrikanen als inferieur beschouwen
dus ruim 3500 jaar geleden hadden the powers that be al de kennis om polio te ontwikkelen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
polio, malaria, aid$, kanker, sars, h1n1, varkensgriep ... feitelijk alles
Is kanker een virus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kom op zeg ... dat is niet mijn mening ,.,,dat is de mening van gehele westerse wereld. En daar wordt hardgrondig naar gehandeld.quote:
het is het exploiteren en finetunen van en dat dan loslaten op de bevolking.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
dus ruim 3500 jaar geleden hadden the powers that be al de kennis om polio te ontwikkelen?
Want?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kom op zeg ... dat is niet mijn mening ,.,,dat is de mening van gehele westerse wereld. En daar wordt hardgrondig naar gehandeld.
doe nu niet of je dat niet begrijpt.
waarom is polio dan nu praktisch verdwenen in landen met een goede gezondheidszorg?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is het exploiteren een finetunen van en dat dan loslaten op de bevolking.
Grappig dat malaria (geen virus....) al in 2800 voor christus is beschreven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou nou, rustig aan, neem je pilletjes en adem rusig in en uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
Echt verbijsterend hoe weinig tot niets men begrijpt van hoe de hypercorrupte wereld werkt.
Ik ben flabbergasted. Ik ben stupifee. Onbegrijpelijk.
Maar het geeft wel mooi aan waarom de corruptie en criminele misdaden dag in en dag uit uitgevoerd kunnen worden. Waarom zonder enig weerstand Agenda 21 uitgerold kan worden.
De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie.
Ow mijn god paniek...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
Echt verbijsterend hoe weinig tot niets men begrijpt van hoe de hypercorrupte wereld werkt.
Maar het geeft wel mooi aan waarom de corruptie en criminele misdaden dag in en dag uit uitgevoerd kunnen worden. Waarom zonder enig weerstand Agenda 21 uitgerold kan worden.
De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie.
Ok, de vermaaksindustrie als afleidingsmanouevre en zouthoudertje. Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar er waren een paar vragen gesteld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |