abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:01:41 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145737080
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel hoe maak je een virus zonder moderne gen sequencer? Of zelfs voordat de klassieke methode (1977) werd bedacht?
Zoals altijd weet je niet waar je het over hebt, roep je maar wat en loop je trollen
ik ben bloedserieus.

Ziektes is een industrie. Face It!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:02:21 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145737106
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ben bloedserieus.

Dan kan je vast Piet's vraag beantwoorden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_145737165
quote:

[..]

ik ben bloedserieus.

Maar wat is het antwoord, idd?
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:04:21 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145737202
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja een mainstream ontdekker.

Maar zoals bekend zou moeten zijn is Ebola ontwikkeld in een lab. Een van de producten van de Special Virus Cancer Programme, wat liep van 1962 tot 1974
Ik denk dat het eerder komt door dat bloed van aap en mens in contact is gekomen.

Ebola komt van het nuttigen van Vleermuis vlees, misschien ook wel via het bloed, maar goed ik ben geen viroloog maar, een virus maken lijkt me best lastig ;)
Tenzij het op een pc is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145737250
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel hoe maak je een virus zonder moderne gen sequencer? Of zelfs voordat de klassieke methode (1977) werd bedacht?
Zoals altijd weet je niet waar je het over hebt, roep je maar wat en loop je trollen
Virussen kun je niet uitkruisen of wat dan ook. Ik vraag me af hoe ze evolueren en überhaupt ontstaan.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:06:26 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145737291
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus de illuminatie/NWO heeft gefaald in Nigeria?
Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...

Als het gaat om een grote massa te controleren kan je pas van efficiency spreken wanneer het te laat is en wel voor iedereen zonder enige twijfel zichtbaar is .
10 zaken afwijzen omdat ze elk afzonderlijk niet tot dat doel leidde maar er wel op wijzen is misschien niet de beste manier om te beoordelen of er sprake is van massa controle .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:18:32 #257
52357 Lambiekje
pi_145737827
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder komt door dat bloed van aap en mens in contact is gekomen.

Ebola komt van het nuttigen van Vleermuis vlees, misschien ook wel via het bloed, maar goed ik ben geen viroloog maar, een virus maken lijkt me best lastig ;)
Tenzij het op een pc is!
..wat niet al te lang op zich laat wachten op van computer naar mens/wezen overgaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:19:18 #258
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145737862
quote:

[..]

ik ben bloedserieus.

Beantwoord de vraag eens
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:22:32 #259
52357 Lambiekje
pi_145738011
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag eens
waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.

Of ik nu wel of niet beantwoord op de vraag maakt het niet anders dat Ebola en AIDS manmade is.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:28:16 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145738289
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..wat niet al te lang op zich laat wachten op van computer naar mens/wezen overgaat.
De mens bestaat niet uit 1 en 0 of te wel de binaire code.
Tenzij nano technologie, maar zover zijn we nog lange niet!
pi_145738311
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.

Of ik nu wel of niet beantwoord op de vraag maakt het niet anders dat Ebola en AIDS manmade is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145738844
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...

Als het gaat om een grote massa te controleren kan je pas van efficiency spreken wanneer het te laat is en wel voor iedereen zonder enige twijfel zichtbaar is .
10 zaken afwijzen omdat ze elk afzonderlijk niet tot dat doel leidde maar er wel op wijzen is misschien niet de beste manier om te beoordelen of er sprake is van massa controle .

[ afbeelding ]
Is die quote echt van Hitler? Soms twijfel ik weleens aan de authenciteit van citaten van beroemdheden.
Met de tekst ben ik het zeker eens. We worden verlakt en genaaid en een tegenbeweging komt traag van de grond. De vakbond staat toe te kijken hoe het ontslagrecht wordt versoepeld of hoe duizenden mensen hun baan kwijtraken en via de achterdeur weer binnen mogen komen tegen slechtere voorwaarden, en hoe de sociale zekerheid onderuit wordt gehaald.
Er zal wel weer een omslagpunt komen. De graaiers willen alleen maar meer en dat wordt uiteindelijk ook hun ondergang, ook al kunnen ze iets verder gaan deze keer door de moderne techniek en een intelligente aanpak en de globalisering, Maar mensen zullen zich uiteindelijk verenigen en verzetten.

Oh wacht, we dwalen of. Dit ging over Ebola. :P
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 16:59:15 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_145739502
quote:

[..]

Bronnen Lambiekje. Bronnen.
pi_145739569
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja een mainstream ontdekker.

Maar zoals bekend zou moeten zijn is Ebola ontwikkeld in een lab. Een van de producten van de Special Virus Cancer Programme, wat liep van 1962 tot 1974
haha, "Special Virus Cancer Programme" laat me niet lachen, kom eens met wat bewijs voor deze heerlijke anekdote.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:01:43 #265
45206 Pietverdriet
pi_145739637
quote:

[..]

Wie claimt maakt hard
zoals gewoonlijk lul je maar wat, je roeptoetert, nekgeklets
pi_145739651
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Onbegrijpelijke woordenbrij, probeer nog eens.
pi_145739663
quote:

[..]

Oh je weet het niet? Maar waarom matig je je dan uitspraken aan? Dat kun je toch nooit hardmaken zo?
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:05:16 #268
45206 Pietverdriet
pi_145739778
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die quote gaat rond op het internet en iedereen lult elkaar na, maar hij is verzonnen
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:10:00 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145739986
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zonder paspoort of geld kom je aardig ver hoor.
BNW / De vermissing van Miriam
pi_145740116
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die quote gaat rond op het internet en iedereen lult elkaar na, maar hij is verzonnen
Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:22:41 #271
45206 Pietverdriet
pi_145740457
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.
[ afbeelding ]
Sowieso
Als je het internet gelooft schreef die leipe snor in het Engels, vrijwel alle quotes die je vind van hem zijn in het Engels
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:26:24 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145740597
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
he, die heb je uit mijn topic gejat :(
En klopt hoor, vaak helpt het door even de naam en begin van de zin na te kijken,
pi_145740775
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

he, die heb je uit mijn topic gejat :(
En klopt hoor, vaak helpt het door even de naam en begin van de zin na te kijken,
Nou en? Jij post soms zelf je cartoons 2x. :T
Maar ok, via NWO/Illumati zijn we op cartoons, quotes, paspoorten, vakantie en Miriam aangeland.. Leuk, maar er is iets voor te zeggen om bij het onderwerp te blijven :P
pi_145742376
Nou vooruit, ontopic
http://www.sciencebasedme(...)same-as-it-ever-was/

"What’s really depressing is that, at the heart of these conspiracy theories is a belief that public health officials, doctors, governments, the UN and WHO, and pharmaceutical companies are so irredeemably evil that they would willingly start an outbreak of a deadly disease like Ebola in impoverished African nations, but, realizing that no one cares about Africans that much, make sure it spreads to the US to cause a panic, and then let the disease kill many thousands, all in order to create a market for drugs and vaccines. Oh, and those drugs and vaccines are toxic. Truly, the delusional nature of such conspiracy theories is depressing to behold."
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:49:00 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145746712
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou en? Jij post soms zelf je cartoons 2x. :T
Maar ok, via NWO/Illumati zijn we op cartoons, quotes, paspoorten, vakantie en Miriam aangeland.. Leuk, maar er is iets voor te zeggen om bij het onderwerp te blijven :P
:@
eh....
ik :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')