ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel hoe maak je een virus zonder moderne gen sequencer? Of zelfs voordat de klassieke methode (1977) werd bedacht?
Zoals altijd weet je niet waar je het over hebt, roep je maar wat en loop je trollen
Dan kan je vast Piet's vraag beantwoorden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloedserieus.
Ziektes is een industrie. Face It!
Maar wat is het antwoord, idd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloedserieus.
Ik denk dat het eerder komt door dat bloed van aap en mens in contact is gekomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja een mainstream ontdekker.
Maar zoals bekend zou moeten zijn is Ebola ontwikkeld in een lab. Een van de producten van de Special Virus Cancer Programme, wat liep van 1962 tot 1974
Virussen kun je niet uitkruisen of wat dan ook. Ik vraag me af hoe ze evolueren en überhaupt ontstaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel hoe maak je een virus zonder moderne gen sequencer? Of zelfs voordat de klassieke methode (1977) werd bedacht?
Zoals altijd weet je niet waar je het over hebt, roep je maar wat en loop je trollen
Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus de illuminatie/NWO heeft gefaald in Nigeria?
..wat niet al te lang op zich laat wachten op van computer naar mens/wezen overgaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder komt door dat bloed van aap en mens in contact is gekomen.
Ebola komt van het nuttigen van Vleermuis vlees, misschien ook wel via het bloed, maar goed ik ben geen viroloog maar, een virus maken lijkt me best lastig
Tenzij het op een pc is!
Beantwoord de vraag eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloedserieus.
waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.quote:
De mens bestaat niet uit 1 en 0 of te wel de binaire code.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..wat niet al te lang op zich laat wachten op van computer naar mens/wezen overgaat.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.
Of ik nu wel of niet beantwoord op de vraag maakt het niet anders dat Ebola en AIDS manmade is.
Is die quote echt van Hitler? Soms twijfel ik weleens aan de authenciteit van citaten van beroemdheden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...
Als het gaat om een grote massa te controleren kan je pas van efficiency spreken wanneer het te laat is en wel voor iedereen zonder enige twijfel zichtbaar is .
10 zaken afwijzen omdat ze elk afzonderlijk niet tot dat doel leidde maar er wel op wijzen is misschien niet de beste manier om te beoordelen of er sprake is van massa controle .
[ afbeelding ]
Bronnen Lambiekje. Bronnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat beantwoorden. Vraag het aan de wetenschappers van het special cancer programme.
Of ik nu wel of niet beantwoord op de vraag maakt het niet anders dat Ebola en AIDS manmade is.
haha, "Special Virus Cancer Programme" laat me niet lachen, kom eens met wat bewijs voor deze heerlijke anekdote.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja een mainstream ontdekker.
Maar zoals bekend zou moeten zijn is Ebola ontwikkeld in een lab. Een van de producten van de Special Virus Cancer Programme, wat liep van 1962 tot 1974
Wie claimt maakt hardquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke woordenbrij, probeer nog eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Als het gaat om een vakantie plannen kan je de efficiency aflezen aan de voor iedereen zichtbare en controleerbare stappen die elkaar logisch opvolgen om dat doel te bereiken . Vakantie uitzoeken , boeken , datum prikken , ticket kopen , inchecken enz ...
Als het gaat om een grote massa te controleren kan je pas van efficiency spreken wanneer het te laat is en wel voor iedereen zonder enige twijfel zichtbaar is .
10 zaken afwijzen omdat ze elk afzonderlijk niet tot dat doel leidde maar er wel op wijzen is misschien niet de beste manier om te beoordelen of er sprake is van massa controle .
[ afbeelding ]
Oh je weet het niet? Maar waarom matig je je dan uitspraken aan? Dat kun je toch nooit hardmaken zo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die quote gaat rond op het internet en iedereen lult elkaar na, maar hij is verzonnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder paspoort of geld kom je aardig ver hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die quote gaat rond op het internet en iedereen lult elkaar na, maar hij is verzonnen
Sowiesoquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.
[ afbeelding ]
he, die heb je uit mijn topic gejatquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Aha! Dat heb ik wel vaker gedacht bij dat soort bij dat soort plaatjes. Alsof het meer waard wordt als er een beroemde naam onder staat.
[ afbeelding ]
Nou en? Jij post soms zelf je cartoons 2x.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
he, die heb je uit mijn topic gejat![]()
En klopt hoor, vaak helpt het door even de naam en begin van de zin na te kijken,
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou en? Jij post soms zelf je cartoons 2x.
Maar ok, via NWO/Illumati zijn we op cartoons, quotes, paspoorten, vakantie en Miriam aangeland.. Leuk, maar er is iets voor te zeggen om bij het onderwerp te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |