abonnement Unibet Coolblue
pi_10094116
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:26 schreef kasper het volgende:

[..]

Usericon....webicon...


Wat is nou wat? Ik heb dat nooit gesnapt .

Trouwens, dit topic gaat de laatste tijd meer over de titels dan over gtst zelf Laten we ontopic blijven en niet zo'n heisa maken om de titel Gewoon degene die ziet dat het topic vol is, die maakt een nieuwe met een titel die hij/zij leuk vind. Punt.

En nou gaan we geen run maken op het openen van het topic he

pi_10094766
John de Mol is van plan om Veronica op te kopen om zo te concurreren met RTL, GTST zou dan ook verhuizen van zender.
pi_10094932
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:06 schreef somegirl het volgende:
misschien had je het wel in een andere soap gezien... ze lijken toch allemaal op elkaar....
Of gedroomd, ik klets de laatste tijd ook steeds over dingen die ik dan gedroomd moet hebben volgens mijn omgeving.
pi_10095124
Die verpleegster-collega van pascalle vindt ik nou echt een aanwinst! Ze lijkt niet allen op Betty boop, ze heet ook nog eens Betty. Wat een inzicht. Anyways ze schijnt wat met dennis te krijgen
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_10096063
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die verpleegster-collega van pascalle vindt ik nou echt een aanwinst! Ze lijkt niet allen op Betty boop, ze heet ook nog eens Betty. Wat een inzicht. Anyways ze schijnt wat met dennis te krijgen
Oeh. . Dus zij krijgt ook een vaste rol? .
pi_10096270
Wat meer jongs in de serie. Laura en Barbera moeten eruit! .
pi_10098364
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die verpleegster-collega van pascalle vindt ik nou echt een aanwinst! Ze lijkt niet allen op Betty boop, ze heet ook nog eens Betty. Wat een inzicht. Anyways ze schijnt wat met dennis te krijgen
Soort zoekt soort dus. .
pi_10098607
dat zou echt top zijn.... betty rulezzz
pi_10100362
lolz, morris en milan keihard schreeuwen in de keuken, net of tracey het niet hoord zijn ze doof daar ofzo of hebben ze goed isolerende wanden daar ofzo
pi_10100383
Barbara: "Hou je bek" .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_10100419
fucking hell eigenlijk is dat hele gezeik rond morris niet interessant

schrappen dat verhaal lijn

pi_10100777
Zie je wel Morris is homow

Smashbro hoezo is er opeens een "FAQ Barbara Fischerforum." ipv faq (RL)soap forum ?

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 29-04-2003 20:44]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_10100952
Sjeeeeeeeeeeeeees wat erug een a.s vader met brettels los hangend. . .
  dinsdag 29 april 2003 @ 21:53:42 #64
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10102154
Was de hele tijd trouwens bang dat die zuster (of wat ze ook is) ging zeggen tegen dennis;
zuster; u bent de vader?
dennis; Ja
zuster; nou meneer Robert alberts en Mevr. Selmhorst, ik mag u blablabla

Maar ik kijk iets té veel soaps denk ik...

En wat is dat nou dat gtst naar Veronica gaat? grapje toch zeker?

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_10102416
waarom zou je daar bang voor moeten zijn? toch alleen maar beter?
pi_10102459
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 21:53 schreef somegirl het volgende:
Was de hele tijd trouwens bang dat die zuster (of wat ze ook is) ging zeggen tegen dennis;
zuster; u bent de vader?
dennis; Ja
zuster; nou meneer Robert alberts en Mevr. Selmhorst, ik mag u blablabla
LOL ja, dat dacht ik ook..
pi_10103245
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 21:53 schreef somegirl het volgende:
Was de hele tijd trouwens bang dat die zuster (of wat ze ook is) ging zeggen tegen dennis;
zuster; u bent de vader?
dennis; Ja
zuster; nou meneer Robert alberts en Mevr. Selmhorst, ik mag u blablabla

Maar ik kijk iets té veel soaps denk ik...

En wat is dat nou dat gtst naar Veronica gaat? grapje toch zeker?


dacht ik ook OWEIJJJJJJJJDFIOWJE
pi_10122121
lolz topic helemaal dood

ben benieuwd wat er met ray gaat gebeuren

  donderdag 1 mei 2003 @ 08:34:34 #69
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_10125095
Wanneer komt Daantje nou eens terug?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_10125635
Ok gister gemist Maar ik was aan het feesten he...dus het mag

Ik ga zo de herhaling kijken!

  donderdag 1 mei 2003 @ 10:20:49 #71
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_10126185
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:02 schreef Blaze85 het volgende:
lolz topic helemaal dood

ben benieuwd wat er met ray gaat gebeuren


Ray is een grote eikel, ik had allang aangifte gedaan. In Nederland kan dat dus ook, ik heb zelf ook wel een een aanklacht ingediend tegen buitensporig politie optreden, dat werd heel serieus behandeld.. In dit geval staat Benjamin volledig in zijn recht hetzelfde te doen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_10126846
Ik heb morris trouwens niet meer zien snuiven.. volgens mij zijn ze bij gtst vergeten dat ie aan de coke is...
pi_10127435
Nou gezien hoor En wat ik ook zag..Ray heeft oorbelletjes Bah. En zal je zien dat Pascalle gewoon weer bij m terug gaat hoor. Nou en Laura krijgt er zin; Dennis gaat bij haar wonen . En dat gelul tegen dr kind zal ze weer aan het gek worden zijn?

Stefano blijft leuk Vroeeem Vroeeem.

  donderdag 1 mei 2003 @ 11:37:23 #74
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_10127550
Benjamin zal wel een klacht tegen Ray indienen voor die sneue vertoning.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_10127769
Ik begin na de aflevering van gisteren ook te geloven dat niet Dennis de vader is maar Robert. Zoals Laura tegen haar kind praatte over dat het beter zo is en dat Dennis een goede vader zal zijn.

Wat acteert die Pascalle vreselijk slecht zeg, hebben ze dat bij gtst zelf niet door. Weer eentje die gecast is vanwege haar looks en niet om haar acteerkwaliteiten.

Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')