SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
staat er al in tochquote:
Ik blokkeer dat automatischquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat het ergste was. Ik ben blij dat ik een kleine foto schoonmaak heb gehouden. Getagged worden
vraag maar aan mortaxx ik moet nu gaan sorryquote:
game related comics jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.
[..]
Heeft GameMania comics? :S
doe maar dm kusquote:
gvd schattig gvdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:04 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
inso + familie over een jaar
Inso is knapper hoop ik. Zielig voor kindje dat ie op papa lijktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:04 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
inso + familie over een jaar
lieffquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groningen uiteraard. Speciaal voor jou.
Wel onze toekomstige koning.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inso is knapper hoop ik. Zielig voor kindje dat ie op papa lijkt
wie weetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inso is knapper hoop ik. Zielig voor kindje dat ie op papa lijkt
We zullen het zien vannacht, rawr.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
ik heb net spinazie gegeten
ben weer ijzersterk
Wat vindt je verloofde daarvanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We zullen het zien vannacht, rawr.
Ik ook op die van jouquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
wie weet
we wachten nog steeds op pics
Dat is ook gebeurdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Insinueer jij dat Paxcon zich anaal heeft laten verwennen door Etsu?
Die veertien cm van Etsu past wel hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar staat dat
Ik denk alleen dat jij helemaal niet in Paxcon past
Hoe weet jij die grootte Mortiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die veertien cm van Etsu past wel hoor
19*quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die veertien cm van Etsu past wel hoor
jaloers?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jeetje, dan prik je zijn endeldarm wel echt lek.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Je bent verloofd. Doe nor. :Squote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We zullen het zien vannacht, rawr.
Ja daarom is lengte noemen bij darm roeren ook nogal overbodig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Dat past redelijk eenvoudig.
he chaiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Op kantoor?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik hebben weer een heerlijke maaltijd op tafel gezet
[ afbeelding ]
Tjongejonge, jullie zijn wel elke dag samen tegenwoordigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort info van jou altijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom is lengte noemen bij darm roeren ook nogal overbodig.
Wat korter stimuleert de prostaat misschien ook wel veel aangenamer.
zou?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit soort info van jou altijdik zou dus goede homo zijn
Sodomie. Dat mag toch niet van je geloof?quote:
kloptquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Sodomie. Dat mag toch niet van je geloof?
Is Landerbrau lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk die:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is leuker
https://www.g-star.com/nl(...).142.84650D.6365.857
https://www.g-star.com/nl(...).142.84068D.6363.110
Eerstequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is leuker
eerstequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is leuker
dacht ik alquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik persoonlijk die:
1equote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is leuker
WAT ORIGINEEL JEETJE MINAquote:
Tof om te horen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag kreeg ik extra complimenten van lerares Engels. Ik heb blijkbaar echt goed de opdracht gemaakt
Ze moest ff mierenneuken om iets fouts te ontdekken (2 kleine foutjes).
Wanneer ik naar kleding kijk, dan kijk ik altijd pas als tweede naar de prijs. Altijd die teleurstelling.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
zoveel leuke kleren op die site
wil alles kopen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
had altijd ruzie met leerkracht van rekenen/wiskunde
had het antwoord al en dan moest je uit leggen hoe je daar aan kwam
"ja uit mijn hoofd"
"dat mag niet zo"
"hoezo niet"
"je moet kunnen laten zien hoe je het uitrekent"
"met mijn hoofd"
"als je bijdehand gaat doen ga je maar weg"
Grapje tog Gr Grquote:
echt hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik naar kleding kijk, dan kijk ik altijd pas als tweede naar de prijs. Altijd die teleurstelling.
Ja, altijd moeilijke gedoe..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had ook echt iets van je vraagt toch naar het antwoord?
Dit had ik altijd bij engels in de 1e klas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
"ja uit mijn hoofd"
"dat mag niet zo"
"hoezo niet"
"met mijn hoofd"
Dit is dan ook wel redelijk bijdehand.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
"ja uit mijn hoofd"
"dat mag niet zo"
"hoezo niet"
"met mijn hoofd"
Nu staat nr1 overal op mijn FB..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is leuker
Dan ik^quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nu staat nr1 overal op mijn FB..![]()
Zelfs FB weet het beter dan mij.. Pff
Aan de andere kant snap ik het ook wel een beetjequote:
Met de stok waarmee de leraar op t bord wijst.. Auwquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel redelijk bijdehand.
Ach tientallen jaren geleden zou je nog een pak slaag krijgen.
Wonderkind!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aan de andere kant snap ik het ook wel een beetje
het is niet zo zelfsprekend voor iedereen
Mijn moeder vroeg laatst of ik een rekendictee wou afnemen met 1 van haar leerlingen
in de tijd dat hij de uitkomst had opgeschreven had ik het hele dictee al uitgerekend
niet meer dan terechtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
"ja uit mijn hoofd"
"dat mag niet zo"
"hoezo niet"
"met mijn hoofd"
Hoe is dat bijdehandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel redelijk bijdehand.
Ach tientallen jaren geleden zou je nog een pak slaag krijgen.
Engels had ik eigenlijk nooit problemen mee, kan het vloeiend verstaan. spreken gaat in de praktijk nog wat stroef maar oefening baart kunst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had ik altijd bij engels in de 1e klas.
sws uni jij laterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aan de andere kant snap ik het ook wel een beetje
het is niet zo zelfsprekend voor iedereen
Mijn moeder vroeg laatst of ik een rekendictee wou afnemen met 1 van haar leerlingen
in de tijd dat hij de uitkomst had opgeschreven had ik het hele dictee al uitgerekend
ik had altijd beef omdat ik niet kon uitleggen hoe de grammatica werktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Engels had ik eigenlijk nooit problemen mee, kan het vloeiend verstaan. spreken gaat in de praktijk nog wat stroef maar oefening baart kunst.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nu staat nr1 overal op mijn FB..![]()
Zelfs FB weet het beter dan mij.. Pff
gecondoleerd maatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had altijd beef omdat ik niet kon uitleggen hoe de grammatica werkt
daar heb/had ik met nederlands altijd last van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had altijd beef omdat ik niet kon uitleggen hoe de grammatica werkt
De Nederlandse grammatica doe ik gewoon fout.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb/had ik met nederlands altijd last van.
Ik ook. op papier althansquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Nederlandse grammatica doe ik gewoon fout.
Vind dat ieder zn handen van een kind af moet houden. Een corrigerende tik is oke, maar hardhandig worden niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
Straf voor 'ontvoering' belletjetrekker
ben ik nou echt zo raar of is het normaal om dit goed te praten?
Vroeger niet zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind dat ieder zn handen van een kind af moet houden. Een corrigerende tik is oke, maar hardhandig worden niet.
Vind ik wel dat de kinderen tegenwoordig bijdehante etterbakken zijn. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er helaas genoeg. Brutale apen.
Natuurlijk wel. Maar toen was het volgens mij niet zo extreem als tegenwoordig.quote:
Vroeger net zo goedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind dat ieder zn handen van een kind af moet houden. Een corrigerende tik is oke, maar hardhandig worden niet.
Vind ik wel dat de kinderen tegenwoordig bijdehante etterbakken zijn. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er helaas genoeg. Brutale apen.
Een mening gebaseerd op lucht. Netjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar toen was het volgens mij niet zo extreem als tegenwoordig.
Maar ik zei het niet om een discussie aan te gaan. Dit is gewoon mijn mening.
Absoluut. Dan haal je toch gewoon je bel eraf of doe je hem uit. Weet ik veel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vroeger net zo goed
maar als ons werd gevraagd of we er mee op wouden houden was dat prima.
maar vind eigen rechtertje spelen tegen iemand die 3 koppen kleiner is zo laf
Dankjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een mening gebaseerd op lucht. Netjes.
in Naarden nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Absoluut. Dan haal je toch gewoon je bel eraf of doe je hem uit. Weet ik veel.
Kattenkwaad moet kunnen vind ik. Ik zou mijn kind niet een paar meppen verkopen als hij heeft lopen belletje trekken. Wel vind ik dat hij altijd respect moet hebben voor oudere mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
Dan pak je zo'n kind bij de kladden (niet te hard) en ga je mee naar z'n ouders en vertel je wat hij aan het doen was. Of krijg je tegenwoordig slaag van de ouders als je dat doet?
Ik heb het ook niet over kinderen meppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Kattenkwaad moet kunnen vind ik. Ik zou mijn kind niet een paar meppen verkopen als hij heeft lopen belletje trekken. Wel vind ik dat hij altijd respect moet hebben voor oudere mensen.
Alleen denk ik niet dat het hier om respectloze kinderen ging maar meer over een chagrijnige man die voetbal wou kijken.
Ik ben overtuigd, ik heb een Pathe unlimited pas aangevraagd. Morgen ophalen en maar gelijk voor het eerst in m'n leven alleen naar de biosquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
Dan pak je zo'n kind bij de kladden (niet te hard) en ga je mee naar z'n ouders en vertel je wat hij aan het doen was. Of krijg je tegenwoordig slaag van de ouders als je dat doet?
Have fun.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, ik heb een Pathe unlimited pas aangevraagd. Morgen ophalen en maar gelijk voor het eerst in m'n leven alleen naar de biosniet dat het zo'n big deal is maar ben toch wel erg benieuwd
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
Moderators
Ik heb alleen respect voor LR.
Thanksquote:
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thankszouden jij en Hep er nou ook nog 1 gaan halen ofniet?
Naja, vind het wel mooi prijsje en je kan elke maand opzeggen dusquote:
Moet je ook gewoon doen. Alleen ik ga denk ik niet vaak genoeg naar de bios om het eruit te halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, vind het wel mooi prijsje en je kan elke maand opzeggen dus
Ja gaat wel aardig, net gesport dus even aan het bankhangenquote:
Ja, prima. Mag niet klagenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat wel aardig, net gesport dus even aan het bankhangendaar?
Het is ook gewoon onzinnig om het niet te doen. Dan maar even een fuck-it momentje straksquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon doen. Alleen ik ga denk ik niet vaak genoeg naar de bios om het eruit te halen.
Goed man, ben je hier weer wat vaker te vinden of druk leef?quote:
xDDquote:
Wel druk eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed man, ben je hier weer wat vaker te vinden of druk leef?
Studie?quote:
Die grap mag terug naar de tekentafel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een Co Stompe vraag
ahahhhahahahahah
Zo jemig, in m'n broek gepist van het lachen brb hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een Co Stompe vraag
ahahhhahahahahah
Even op laten leven dan maar?quote:
Welke?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:40 schreef supersof het volgende:
Moest weer huilen bij dezelfde film alleen dan nu veel erger![]()
Whahaha.quote:
if I stayquote:
Ken ik niet.quote:
ja?quote:
op wiequote:
ohquote:
Time flies.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
Heilige poep, de laatste keer dat ik in GRTD postte, was het nog nummer 2534
Ja, zelfs als je geen plezier hebt.quote:
ow nouja dan maar een dagje later seksen jatochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
nee hoor
was ook niet echt boos op hem maar om de situatie
quote:
heb nog geen seks met hemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow nouja dan maar een dagje later seksen jatoch
Vertel.quote:
oh jeequote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
Heilige poep, de laatste keer dat ik in GRTD postte, was het nog nummer 2534
O niks bijzonders, voel me gewoon ok.quote:
Goed toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
O niks bijzonders, voel me gewoon ok.
Niet slecht maar ook niet super vrolijk ofzo.
Vierde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
derde date is seks
misschien had hij nog geen rubbertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ja wie weetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
derde date is seks
misschien had hij nog geen rubbertjes
Gewoon rustig aan doen.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed toch?![]()
Misschien had het wel een speciale reden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Vierde.Of gewoon wanneer je er zin in hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
seks hebben wanneer je er zin in hebtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Of gewoon wanneer je er zin in hebt.
jij doet het als je wekker gaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
seks hebben wanneer je er zin in hebt
Is nog altijd beter dan wanneer een van beide er geen zin in heeft. Voorkomt rare situaties met politie enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
seks hebben wanneer je er zin in hebt
Minstens 1 x per uurquote:
is dat geheimtaal voor maanden geen seks?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb al maanden geen wekker meer
ja XDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is dat geheimtaal voor maanden geen seks?
xD
Dat was mijn punt eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Of gewoon wanneer je er zin in hebt.
Dan moet je dat zeggen.quote:
Kutje, je kan toch wel nadenken.quote:
Is dat nou een MSN smiley?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is dat geheimtaal voor maanden geen seks?
xD
Daar gaat het al fout he feer.quote:
neequote:
Korra.quote:
Eerste seizoen gekeken. Was wel baas.quote:
heb alleen aflevering een gezienquote:
Dat is een huppelkutje. Aang is een baas.quote:
Bleh.quote:
Bleh.quote:
Does look like one.quote:
Veel leuker. Want Sokka. En Zoku.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen aflevering een gezien
vond aang leuker
Eerste Avatar was wel leuker ja. Ik ga die denk ik weer opnieuw kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een huppelkutje. Aang is een baas.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen aflevering een gezien
vond aang leuker
quote:
Met jullie kan ik praten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste Avatar was wel leuker ja. Ik ga die denk ik weer opnieuw kijken.
Oh ja, zo heet ie. Ik haal die letters altijd door elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zuko![]()
seizoen 3 van korra komt hij even terug
En mij negeren.quote:
Jouw post stond er pas later.quote:
Jaja.quote:
Ik twijfel of ik verder zal gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
maar laatste seizoen van korra is nu bezig
vrijdag 2de aflevering
Was grapje G.quote:
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van Korra gezien, vond dat lang niet zo grappig.
Van een oudere Avatar bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel maken
En toch heb ik het gefixed B, zo rol ik.quote:
Haha dikzak. xDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch heb ik het gefixed B, zo rol ik.
Ik kwam hier in het verleden al.quote:
Of überhaupt een film van hem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop ook dat er nooit meer een M. Night Shyamalan Avatar-film komt.
Wat voor prequel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel maken
die heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop ook dat er nooit meer een M. Night Shyamalan Avatar-film komt.
Dat zou wel tof zijn ja.quote:
The Sixth Sense was goed. Haley Joel Osment ziet er tegenwoordig echt niet uitquote:
Moet je horen wie het zegt.quote:
Doe dat alsjeblieft. Voor je eigen bestwil dan, hé.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik nooit gezien
denk dat ik dat zo ga houden
O ja, vergeten dat die van hem was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Sixth Sense was goed. Haley Joel Osment ziet er tegenwoordig echt niet uit.
Ik weet niet waar al die mensen vandaan komen. Ik weet wel waar ik vandaan kom.quote:
Schijtpostsmiley.quote:
Die is er soort van in seizoen 2. Maar dat recont wel een hoop shit.quote:
Eigenlijk maandag, maar wel de aflevering van vrijdag ja. Helaas geen dubbele aflevering.quote:
Ook op chats als mIRC enz.quote:
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar, Aang nog een keer bekijken is wel een goed idee.
Noh, daar deed ik eigenlijk nooit wat meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook op chats als mIRC enz.
xD XP :3 X3
Ik doe zoiets met Lord of the Rings the extended edition. Maar dan met kerst. Iedere kerst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.
Vond seizoen 3 wel beter dan 2 jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk maandag, maar wel de aflevering van vrijdag ja. Helaas geen dubbele aflevering.Heb wel meer hoop voor dit seizoen dan seizoen 2. Die was bagger.
Waarom heb je dit niet met mij gedeeld?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.
Death Note.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
En toch heb ik liever 'echte' manga/anime.
ur a fgt `-`quote:
Wat ga je haten op the sixth sensequote:
maatje van mij is nu in van die edgy animequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
En toch heb ik liever 'echte' manga/anime.
Met kerst heb ik meer de neiging om HP te kijken, maar LotR ook weer eens spoedig doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe zoiets met Lord of the Rings the extended edition. Maar dan met kerst. Iedere kerst.
Die gebruikte ik nooit. Is van na mijn tijd.quote:
Ben benieuwd ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 wel beter dan 2 ja
vooral dat eindey u do dis korra
maar hoop dat 4de weer beter word, moet ook wel want toph
Spuitelf.quote:
Weeniequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom heb je dit niet met mij gedeeld?
ouwequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Die gebruikte ik nooit. Is van na mijn tijd.
Met al die gekke fetisj shit?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maatje van mij is nu in van die edgy anime
Highschool DXD en Highschool of the dead enzo
Waar zit je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
Straks maar eens een afleveringetje Supernatural kijken.
Naruto, Bleach, One Piece, Fairy Tail, Full Metal Alchemist, Hellsing, Attack on Titan, en dan vergeet ik er vast nog een paar.quote:
quote:
Ja teringdruk door die kut newbsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Spuitelf.
Lees eerst eens verder of zo.
HP is met 't nieuwjaar aan de beurt. Die acht films kan ik niet samen met LotR in twee Kerstdagen proppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met kerst heb ik meer de neiging om HP te kijken, maar LotR ook weer eens spoedig doen.
Naruto ben ik mee gestopt, te langdradig. Daarna manga gaan lezen maar ook daar afgehaakt. Bleach trok me niet zo. Attack on Titan is wel apart.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Naruto, Bleach, One Piece, Fairy Tail, Full Metal Alchemist, Hellsing, Attack on Titan, en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Doe eens normaal.quote:
Als je het echt wilt wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HP is met 't nieuwjaar aan de beurt. Die acht films kan ik niet samen met LotR in twee Kerstdagen proppen.
Ik lees er wel eens wat over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
kijk nooit meer dan 1 aflevering mee
LotR heb je in een dagje wel gehad. HP moet je in 2 dagen wel reddenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HP is met 't nieuwjaar aan de beurt. Die acht films kan ik niet samen met LotR in twee Kerstdagen proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |