ur a fgt `-`quote:
Wat ga je haten op the sixth sensequote:
maatje van mij is nu in van die edgy animequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
En toch heb ik liever 'echte' manga/anime.
Met kerst heb ik meer de neiging om HP te kijken, maar LotR ook weer eens spoedig doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe zoiets met Lord of the Rings the extended edition. Maar dan met kerst. Iedere kerst.
Die gebruikte ik nooit. Is van na mijn tijd.quote:
Ben benieuwd ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 wel beter dan 2 ja
vooral dat eindey u do dis korra
maar hoop dat 4de weer beter word, moet ook wel want toph
Spuitelf.quote:
Weeniequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom heb je dit niet met mij gedeeld?
ouwequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Die gebruikte ik nooit. Is van na mijn tijd.
Met al die gekke fetisj shit?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maatje van mij is nu in van die edgy anime
Highschool DXD en Highschool of the dead enzo
Waar zit je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
Straks maar eens een afleveringetje Supernatural kijken.
Naruto, Bleach, One Piece, Fairy Tail, Full Metal Alchemist, Hellsing, Attack on Titan, en dan vergeet ik er vast nog een paar.quote:
quote:
Ja teringdruk door die kut newbsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Spuitelf.
Lees eerst eens verder of zo.
HP is met 't nieuwjaar aan de beurt. Die acht films kan ik niet samen met LotR in twee Kerstdagen proppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met kerst heb ik meer de neiging om HP te kijken, maar LotR ook weer eens spoedig doen.
Naruto ben ik mee gestopt, te langdradig. Daarna manga gaan lezen maar ook daar afgehaakt. Bleach trok me niet zo. Attack on Titan is wel apart.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Naruto, Bleach, One Piece, Fairy Tail, Full Metal Alchemist, Hellsing, Attack on Titan, en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Doe eens normaal.quote:
Als je het echt wilt wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HP is met 't nieuwjaar aan de beurt. Die acht films kan ik niet samen met LotR in twee Kerstdagen proppen.
Ik lees er wel eens wat over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
kijk nooit meer dan 1 aflevering mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |