Veel leuker. Want Sokka. En Zoku.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen aflevering een gezien
vond aang leuker
Eerste Avatar was wel leuker ja. Ik ga die denk ik weer opnieuw kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een huppelkutje. Aang is een baas.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen aflevering een gezien
vond aang leuker
quote:
Met jullie kan ik praten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste Avatar was wel leuker ja. Ik ga die denk ik weer opnieuw kijken.
Oh ja, zo heet ie. Ik haal die letters altijd door elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zuko![]()
seizoen 3 van korra komt hij even terug
En mij negeren.quote:
Jouw post stond er pas later.quote:
Jaja.quote:
Ik twijfel of ik verder zal gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
maar laatste seizoen van korra is nu bezig
vrijdag 2de aflevering
Was grapje G.quote:
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van Korra gezien, vond dat lang niet zo grappig.
Van een oudere Avatar bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel maken
En toch heb ik het gefixed B, zo rol ik.quote:
Haha dikzak. xDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch heb ik het gefixed B, zo rol ik.
Ik kwam hier in het verleden al.quote:
Of überhaupt een film van hem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop ook dat er nooit meer een M. Night Shyamalan Avatar-film komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |