Was grapje G.quote:
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van Korra gezien, vond dat lang niet zo grappig.
Van een oudere Avatar bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel maken
En toch heb ik het gefixed B, zo rol ik.quote:
Haha dikzak. xDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch heb ik het gefixed B, zo rol ik.
Ik kwam hier in het verleden al.quote:
Of überhaupt een film van hem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop ook dat er nooit meer een M. Night Shyamalan Avatar-film komt.
Wat voor prequel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel maken
die heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop ook dat er nooit meer een M. Night Shyamalan Avatar-film komt.
Dat zou wel tof zijn ja.quote:
The Sixth Sense was goed. Haley Joel Osment ziet er tegenwoordig echt niet uitquote:
Moet je horen wie het zegt.quote:
Doe dat alsjeblieft. Voor je eigen bestwil dan, hé.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik nooit gezien
denk dat ik dat zo ga houden
O ja, vergeten dat die van hem was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Sixth Sense was goed. Haley Joel Osment ziet er tegenwoordig echt niet uit.
Ik weet niet waar al die mensen vandaan komen. Ik weet wel waar ik vandaan kom.quote:
Schijtpostsmiley.quote:
Die is er soort van in seizoen 2. Maar dat recont wel een hoop shit.quote:
Eigenlijk maandag, maar wel de aflevering van vrijdag ja. Helaas geen dubbele aflevering.quote:
Ook op chats als mIRC enz.quote:
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar, Aang nog een keer bekijken is wel een goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |