Wat voor prequel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind korra over het algemeen ook niet heel leuk. maar hoop dat ze ooit nog een prequel maken
die heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop ook dat er nooit meer een M. Night Shyamalan Avatar-film komt.
Dat zou wel tof zijn ja.quote:
The Sixth Sense was goed. Haley Joel Osment ziet er tegenwoordig echt niet uitquote:
Moet je horen wie het zegt.quote:
Doe dat alsjeblieft. Voor je eigen bestwil dan, hé.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik nooit gezien
denk dat ik dat zo ga houden
O ja, vergeten dat die van hem was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Sixth Sense was goed. Haley Joel Osment ziet er tegenwoordig echt niet uit.
Ik weet niet waar al die mensen vandaan komen. Ik weet wel waar ik vandaan kom.quote:
Schijtpostsmiley.quote:
Die is er soort van in seizoen 2. Maar dat recont wel een hoop shit.quote:
Eigenlijk maandag, maar wel de aflevering van vrijdag ja. Helaas geen dubbele aflevering.quote:
Ook op chats als mIRC enz.quote:
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar, Aang nog een keer bekijken is wel een goed idee.
Noh, daar deed ik eigenlijk nooit wat meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook op chats als mIRC enz.
xD XP :3 X3
Ik doe zoiets met Lord of the Rings the extended edition. Maar dan met kerst. Iedere kerst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.
Vond seizoen 3 wel beter dan 2 jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk maandag, maar wel de aflevering van vrijdag ja. Helaas geen dubbele aflevering.Heb wel meer hoop voor dit seizoen dan seizoen 2. Die was bagger.
Waarom heb je dit niet met mij gedeeld?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk het bijna elk jaar in de zomer weer.
Death Note.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
En toch heb ik liever 'echte' manga/anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |