De Nederlandse grammatica doe ik gewoon fout.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb/had ik met nederlands altijd last van.
Ik ook. op papier althansquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Nederlandse grammatica doe ik gewoon fout.
Vind dat ieder zn handen van een kind af moet houden. Een corrigerende tik is oke, maar hardhandig worden niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
Straf voor 'ontvoering' belletjetrekker
ben ik nou echt zo raar of is het normaal om dit goed te praten?
Vroeger niet zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind dat ieder zn handen van een kind af moet houden. Een corrigerende tik is oke, maar hardhandig worden niet.
Vind ik wel dat de kinderen tegenwoordig bijdehante etterbakken zijn. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er helaas genoeg. Brutale apen.
Natuurlijk wel. Maar toen was het volgens mij niet zo extreem als tegenwoordig.quote:
Vroeger net zo goedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind dat ieder zn handen van een kind af moet houden. Een corrigerende tik is oke, maar hardhandig worden niet.
Vind ik wel dat de kinderen tegenwoordig bijdehante etterbakken zijn. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er helaas genoeg. Brutale apen.
Een mening gebaseerd op lucht. Netjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar toen was het volgens mij niet zo extreem als tegenwoordig.
Maar ik zei het niet om een discussie aan te gaan. Dit is gewoon mijn mening.
Absoluut. Dan haal je toch gewoon je bel eraf of doe je hem uit. Weet ik veel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vroeger net zo goed
maar als ons werd gevraagd of we er mee op wouden houden was dat prima.
maar vind eigen rechtertje spelen tegen iemand die 3 koppen kleiner is zo laf
Dankjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een mening gebaseerd op lucht. Netjes.
in Naarden nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Absoluut. Dan haal je toch gewoon je bel eraf of doe je hem uit. Weet ik veel.
Kattenkwaad moet kunnen vind ik. Ik zou mijn kind niet een paar meppen verkopen als hij heeft lopen belletje trekken. Wel vind ik dat hij altijd respect moet hebben voor oudere mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
Dan pak je zo'n kind bij de kladden (niet te hard) en ga je mee naar z'n ouders en vertel je wat hij aan het doen was. Of krijg je tegenwoordig slaag van de ouders als je dat doet?
Ik heb het ook niet over kinderen meppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Kattenkwaad moet kunnen vind ik. Ik zou mijn kind niet een paar meppen verkopen als hij heeft lopen belletje trekken. Wel vind ik dat hij altijd respect moet hebben voor oudere mensen.
Alleen denk ik niet dat het hier om respectloze kinderen ging maar meer over een chagrijnige man die voetbal wou kijken.
Ik ben overtuigd, ik heb een Pathe unlimited pas aangevraagd. Morgen ophalen en maar gelijk voor het eerst in m'n leven alleen naar de biosquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
Dan pak je zo'n kind bij de kladden (niet te hard) en ga je mee naar z'n ouders en vertel je wat hij aan het doen was. Of krijg je tegenwoordig slaag van de ouders als je dat doet?
Have fun.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, ik heb een Pathe unlimited pas aangevraagd. Morgen ophalen en maar gelijk voor het eerst in m'n leven alleen naar de biosniet dat het zo'n big deal is maar ben toch wel erg benieuwd
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
Moderators
Ik heb alleen respect voor LR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |