ow, dat was puur voor een fetisj van Mintquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zag een foto voorbijkomen van jou in een rolstoel?
Even zonder dollen: dat eerste beeld van Brian Wilson... Die man is oud...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef themauster het volgende:
Nou is het wachten tot 3FM met een Nederlandse versie komt
quote:
dat is hij toch ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Even zonder dollen: dat eerste beeld van Brian Wilson... Die man is oud...
[..]
Ja tuurlijk, maar die lege blik! Dat deed zeer, ondanks dat je weet dat ie verre van ongeschonden uit die wilde tijd is gekomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is hij toch ook
maar wat een bazenproductie. Moet je hier eens mee komen, gelijk kamervragen wat dat wel niet kost
leeg inderdaad. ietsje te wilde tijd gehad wat je zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die lege blik! Dat deed zeer, ondanks dat je weet dat ie verre van ongeschonden uit die wilde tijd is gekomen.
Ja, en dan ook nog eens eentje die je niet vaak hoort.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:32 schreef MaJo het volgende:
Ik word hierheen gelokt door de TTWerd Arcade Fire gedraaid?
Gebeurt veel te weinig
Je hebt Track 10 (Foolish Father) van het album wel gemist in uur 1.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:37 schreef Sersjee het volgende:
Tuurlijk, bal is rond en meer van zulks, maar fuck it.
Weezer
Toen stond ik bier te hijsen in de kantine van m'n cluppie, dus of ik het écht gemist heb...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je hebt Track 10 (Foolish Father) van het album wel gemist in uur 1.
Is wel een single geweest van Neon Bible dus dat verklaart het welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog eens eentje die je niet vaak hoort.(Keep the Car Running)
Gebeurt inderdaad te weinig, maar vooral jammer dat je bijna altijd iets van The Suburbs hoort. Hoewel ik die plaat stiekem zelf beter vind dan Neon Bible
Ja ik ken het toch vooral als 'dat album met No Cars Go en het intro dat gejat is door Avicii' terwijl ik meer herinneringen aan The Suburbs heb. Funeral staat echter verreweg het hoogst in mijn top 100, die ik nu aan het maken ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is wel een single geweest van Neon Bible dus dat verklaart het welEn inderdaad jammer dat ze alleen The Suburbs laten horen, hoewel Reflektor recentelijk ook wel gedraaid werd. Alleen Funeral hoor je echt nooit
En foei voor The Suburbs beter vinden dan Neon Bible
![]()
Twee zelfs, want Joy Division en ditquote:
Het had ook nog Crowded House kunnen zijn natuurlijk.quote:
Of Splti Enz of NOFX. Daar wordt het ook wel weer eens een keertje tijd voor trouwens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het had ook nog Crowded House kunnen zijn natuurlijk.
Komt omdat Roos gewoon vrij kut is en het programma verneukt en compleet een fatsoenlijke smaak en kennis ontbeert voor 3voor12RADIO.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:10 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk wel erg dat de meeste inval DJ's het beter doen dan Roos zelf tijdens 3voor12. Sander H en Paul Rabbering doen het ook altijd leuk als ze moeten invallen
NOFX mag je voor jezelf houden, ik heb zelf meer met Rancid, maar voor Split Enz. ben ik wel in jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of Splti Enz of NOFX. Daar wordt het ook wel weer eens een keertje tijd voor trouwens.
Corton > alles en iedereen. Die held ging van vage dance naar Slayer-achtigen en weer terug. Baas der bazen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat Roos gewoon vrij kut is en het programma verneukt en compleet een fatsoenlijke smaak en kennis ontbeert voor 3voor12RADIO.
Ik vond Corton de beste onder de horizontale programmering ja. Van daarvoor ken ik ook alleen maar dingen van herhalingsfragmenten. Toen was het meer mijn ding, maar ja, de commercie heeft er een flinke hap in gezet. Corton hield het vrij breed, en zijn muziekinteresse ligt relatief dicht bij die van mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Corton > alles en iedereen. Die held ging van vage dance naar Slayer-achtigen en weer terug. Baas der bazen.
Unknown Pleasures is zo'n mooie plaat hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:16 schreef Sersjee het volgende:
En dit blijft van een hemeltergende schoonheid... Poeh.
Van Joy Division? Ja, Unknown Pleasures is nog wel door te komen, maar Closer is wel van een andere orde jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:19 schreef Sersjee het volgende:
Voor een heel album moet ik echt in de juiste stemming zijn. Als ik niet oppas zoek ik zo een flinke boom op.
Die gaat het hele Corton-deel van SR overnemen? Snap dat die zelf niet kan omdat hij nog herstellende is. Ik zal zijn Grote Smurf Vertelt-uitstraling tijdens die 6 dagen missen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:41 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Paul is voor het Rode Kruis weg dus.
Paul dus niet in het Huis...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:41 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Paul is voor het Rode Kruis weg dus.
Geen idee, wat ie nu doet gaat over de opbrengst van vorig jaar. Zie z'n FB.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat het hele Corton-deel van SR overnemen? Snap dat die zelf niet kan omdat hij nog herstellende is. Ik zal zijn Grote Smurf Vertelt-uitstraling tijdens die 6 dagen missen.
Ak oké. Dan is de kans inderdaad ook groot dat hij niet het huis in gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, wat ie nu doet gaat over de opbrengst van vorig jaar. Zie z'n FB.
De kans dat Domieniepienie moet gaan verhongeren wordt steeds groter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ak oké. Dan is de kans inderdaad ook groot dat hij niet het huis in gaat.
goede zaak hij verdient wel een plekje in het glazen huisquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De kans dat Domieniepienie moet gaan verhongeren wordt steeds groter.
twitter:3FM twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 21:55:57De collega's van @BBC verklaren hun liefde voor muziek met een briljante videoclip. We feel you BBC! https://t.co/UmY3BmDDS0 #3FM reageer retweet
Binnenkort 3FM Music.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef Bronson het volgende:
twitter:3FM twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 21:55:57De collega's van @BBC verklaren hun liefde voor muziek met een briljante videoclip. We feel you BBC! https://t.co/UmY3BmDDS0 #3FM reageer retweet
twitter:SeldManon twitterde op woensdag 08-10-2014 om 08:24:01@giel3fm @Nielsgeusebroek wanneer krijgt Niels de baard in de keel?? #geenmannenstem! reageer retweet
Sander H zou een aanwinst zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Paul niet 2 jaar achtereen zou gaan was niet meer dan logisch. Domien is de enige dagDJ die nog nooit is geweest. En aangezien Sander L niet meer gaat durf ik m wel op te schrijven.
Naast Gerard of michiel.
Er moet een vrouw bijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Paul niet 2 jaar achtereen zou gaan was niet meer dan logisch. Domien is de enige dagDJ die nog nooit is geweest. En aangezien Sander L niet meer gaat durf ik m wel op te schrijven.
Naast Gerard of michiel.
Handig trouwens dat je de dode OP.txt link weer terug hebt gezetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Gerard of michiel.
Het zou baas zijn als Rob hem wint.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Finalisten Gouden RadioSter vrouw: Annemieke, Claudia en Roos.
GoudenSter man: Ekdom, Haandrikman en werkloze Rob van Someren.
![]()
Annemiekequote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
Geen Edwin Evers bij de mannen vind ik wel een kleine verrassing als ik eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos. Die houdt het maanden vol daar.
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal dus wel een hit worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat heeft die Niels Geusebroek toch een kut zang stem.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Pandaplint het volgende:
De gemeentewerker voor het huis hier gilt steeds:
"BICYCLE!"
"BICYCLE!"
"I WANT TO BE YOUR BICYCLE!"
thanx broquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolfje, speciaal voor jou als Halfords klant, het beste alternatief
http://www.brezan.nl/
[..]
Verdommequote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Pandaplint het volgende:
"BICYCLE!"
"BICYCLE!"
Gisteren fietste een pubermeisje, met koptelefoon op, mij voorbij. En ze was me toch hardop vals aan het mee"zingen"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Pandaplint het volgende:
"BICYCLE!"
"BICYCLE!"
En anders zorgt Giel wel voor een hype.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal dus wel een hit worden.
Anthemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal dus wel een hit worden.
Wij spelen Remedyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hard to handle
Spelen wij ook met de band
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij spelen Remedy
Ik voel een band.
Domien is eigenlijk geen dag-dj toch? zit tussen 19 en 22.... maar ik denk wel dat hij een grote kans maakt om naast Geerepeer en Coen/Michielquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Gerard of michiel.
Ik weet zeker dat Thijs het huis in gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Domien is eigenlijk geen dag-dj toch? zit tussen 19 en 22.... maar ik denk wel dat hij een grote kans maakt om naast Geerepeer en Coen/Michiel
en dit lekkertje!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Thijs het huis in gaat.
ik ben bang dat ik voor het eerst in jaren er weinig van ga horenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Het kan mij echt aan mijn kont corroderen wie er dat huis in gaat eerlijkgezegd
Giel en Gerard/Michiel/Domien wordt de line-up. Coen gaat niet twee jaar achter elkaar. Hoop ik, want wat was die vorig jaar kut zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Domien is eigenlijk geen dag-dj toch? zit tussen 19 en 22.... maar ik denk wel dat hij een grote kans maakt om naast Geerepeer en Coen/Michiel
Who the fuck is dat?quote:
www.3fm.nl. is volgens mij een site voor gay-trio's: 3-fiere-mannenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op welke gay-site ben je nu weer beland?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op welke gay-site ben je nu weer beland?
3 fucking men.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
www.3fm.nl. is volgens mij een site voor gay-trio's: 3-fiere-mannen
Ik vond editie 2013 echt VRESELIJK saai.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik voor het eerst in jaren er weinig van ga horen
Coen gaat dit jaar aerobic lessen geven voor SRquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel en Gerard/Michiel/Domien wordt de line-up. Coen gaat niet twee jaar achter elkaar. Hoop ik, want wat was die vorig jaar kut zeg.
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel en Gerard/Michiel/Domien wordt de line-up.
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES.
Hier drinken we immer puur accuzuurquote:
Augurken als ontbijtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier drinken we immer puur accuzuur
Ik doe het augurkenwater in mijn bidon voor tijdens het sportenquote:
Zo eens in de zoveel tijd neemt mijn baas een hamburger/cheeseburger mee van de McDonalds, 's ochtends om 8:30...quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo eens in de zoveel tijd neemt mijn baas een hamburger/cheeseburger mee van de McDonalds, 's ochtends om 8:30...
Best lekker, met die augurk erbij natuurlijk
Watquote:
SR is helaas uitgekauwd, uitgewrongen en uitgemolken..quote:
In België hebben ze dat gelukkig eerder begrepen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SR is helaas uitgekauwd, uitgewrongen en uitgemolken..
twitter:samsmithworld twitterde op woensdag 08-10-2014 om 06:09:42Nashville, sorry I can't come out to say hey tonight after the show!! Still not feeling 100% and need to sleep!! So sorry xxxx reageer retweet
twitter:samsmithworld twitterde op woensdag 08-10-2014 om 09:55:11Best night EVER at a karaoke bar in Nashville!!!!!!!!! http://t.co/TG1vtCoiqS reageer retweet
's avonds een vent...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:samsmithworld twitterde op woensdag 08-10-2014 om 06:09:42Nashville, sorry I can't come out to say hey tonight after the show!! Still not feeling 100% and need to sleep!! So sorry xxxx reageer retweet
twitter:samsmithworld twitterde op woensdag 08-10-2014 om 09:55:11Best night EVER at a karaoke bar in Nashville!!!!!!!!! http://t.co/TG1vtCoiqS reageer retweet
.
Ik ben ook meer van de Burger King eigenlijkquote:
Ik ging ook liever Nashville (quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
's avonds een vent...
Oh wacht, daar ging het al mis
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
's avonds een vent...
Oh wacht, daar ging het al mis
Wat een baas!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Hoiquote:
Van the Carpenters?quote:
Hij kwam erachter dat hij weer kan zien omdat hij zijn zonnebril afdeed?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat hij weer kan zien omdat hij zijn zonnebril afdeed?
Fackquote:
quote:
quote:
On =! Fromquote:
*zaag**zaag**zaag**zaag**zaag**zaag*quote:
Mocht ik ook nooit, was te gevaarlijk voor een kind daar. Pas dit jaar voor het eerst geweest om mijn vader te begeleiden tijdens zijn afkeuringsperiode en volgende week voor het laatst voor zijn afscheidsreceptie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Pff, als kind niet mee mogen naar het werk van je pa
Ok, er zijn natuurlijk banen waarbij dat niet kan. Maar op de bouw kun je ook best onschuldig een beetje meedoen. Zelf vroeger ook vaak zat gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Mocht ik ook nooit, was te gevaarlijk voor een kind daar. Pas dit jaar voor het eerst geweest om mijn vader te begeleiden tijdens zijn afkeuringsperiode en volgende week voor het laatst voor zijn afscheidsreceptie.
TU-Delft was ook levensgevaarlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok, er zijn natuurlijk banen waarbij dat niet kan. Maar op de bouw kun je ook best onschuldig een beetje meedoen. Zelf vroeger ook vaak zat gedaan
Lopen wel vaker kinderen van medewerkers rondquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TU-Delft was ook levensgevaarlijk
Als het ergens níet kan is het de bouw wel. Dat dat bij jou nooit tot ongelukken heeft geleid, prima, maar het hoeft maar één keer fout te gaan. Dat iemand z'n kind meeneemt naar bijvoorbeeld kantoor, lijkt me een kleiner probleem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok, er zijn natuurlijk banen waarbij dat niet kan. Maar op de bouw kun je ook best onschuldig een beetje meedoen. Zelf vroeger ook vaak zat gedaan
Is uiteraard afhankelijk van het project.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als het ergens níet kan is het de bouw wel. Dat dat bij jou nooit tot ongelukken heeft geleid, prima, maar het hoeft maar één keer fout te gaan. Dat iemand z'n kind meeneemt naar bijvoorbeeld kantoor, lijkt me een kleiner probleem.
Ik wacht op DrPop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker naar Mexradio luisteren vanmiddag.
Word jij gebeld?quote:
Againzender.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Againzender het volgende:
Net gebeld door Tamara. Morgen ben ik in de uitzending voor mijn Dr Request
Helder.quote:
En ik weet denk ik wat hij zoektquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik weet denk ik wat hij zoekt
Patat.quote:
quote:
Friet.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:03 schreef minthy het volgende:
http://www.patatoffriet.nl/
VOOR EENS EN VOOR ALTIJD!!!!!11!!@
Puzzelquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:03 schreef minthy het volgende:
Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:03 schreef minthy het volgende:
Ik werd geroepen?quote:
quote:man man man
Henkde_Jquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, welke Fok!ker zit er op Google+?
[..]
Roelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt maar 1 Nederlander die Google+ daadwerkelijk gebruikt en dat is Roelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zit er überhaupt (actief) op Google+ ?
Als ik dat profiel zo eens bekijk geloof ik er geen zak van. Deze man valt in de categorie van Gerda en Wilma.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt maar 1 Nederlander die Google+ daadwerkelijk gebruikt en dat is Roel
Uit betrouwbare bron weet ik dat het 100% niet henkde_j is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik dat profiel zo eens bekijk geloof ik er geen zak van. Deze man valt in de categorie van Gerda en Wilma.
Ik!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Henkde_J
Wie zit er überhaupt (actief) op Google+ ?
Godverdommequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme
Hiervoor zou ik dus echt wel de gevangenis in gaan
als ik me gedraag bij mijn nieuwe werkgever zal ik gewoon moeten werken. wellicht word ik weinig ingepland, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond editie 2013 echt VRESELIJK saai.
Ik zal, als ik ECHT niks anders te doen heb, misschien aandacht schenken aan SR.
Want Veiling TV mag ik niet missen natuurlijk
Oh jawel, want dat is zo vaak herkauwd en voorspelbaar dat er MISSCHIEN eens iets nieuws verzonnen moet worden.
/klaagzang
Is dat Muis?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme
Eensquote:
Idem ditoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme
Hiervoor zou ik ook wel een scheve schaats willen schaatsenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Pandaplint het volgende:
Wie gaat er mee rolschaatsen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hiervoor zou ik ook wel een scheve schaats willen schaatsen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan rats met de billen over het asfalt.
Wat een afgunstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan rats met de billen over het asfalt.
Hoi!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand koffie?![]()
[ link | afbeelding ]
twitter:LucilleWerner twitterde op woensdag 08-10-2014 om 11:55:36De verhoudingen zijn zoek!!! 370 euro tov verlopen kaart! Als je vergeet je paspoort te vernieuwen krijg je toch geen bon van 370 euro!! reageer retweet
twitter:Mitchii_D twitterde op woensdag 08-10-2014 om 12:35:49Tja @LucilleWerner. Het leven loopt niet zoals je altijd zelf wilt😏 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:LucilleWerner twitterde op woensdag 08-10-2014 om 11:55:36De verhoudingen zijn zoek!!! 370 euro tov verlopen kaart! Als je vergeet je paspoort te vernieuwen krijg je toch geen bon van 370 euro!! reageer retweet
twitter:Mitchii_D twitterde op woensdag 08-10-2014 om 12:35:49Tja @LucilleWerner. Het leven loopt niet zoals je altijd zelf wilt😏 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:StevenAFCAmac twitterde op woensdag 08-10-2014 om 13:35:00@LucilleWerner waarom heb je dat ding niet op tijd laten verlengen ? Je bent toch niet geestelijk gehandicapt of wel? reageer retweet
Was dat geen fokker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zit er ook een tussen die weer wat overdrijft...twitter:StevenAFCAmac twitterde op woensdag 08-10-2014 om 13:35:00@LucilleWerner waarom heb je dat ding niet op tijd laten verlengen ? Je bent toch niet geestelijk gehandicapt of wel? reageer retweet
stevenmac26quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zit er ook een tussen die weer wat overdrijft...twitter:StevenAFCAmac twitterde op woensdag 08-10-2014 om 13:35:00@LucilleWerner waarom heb je dat ding niet op tijd laten verlengen ? Je bent toch niet geestelijk gehandicapt of wel? reageer retweet
Ja dus. Hoe kan het ook andersquote:
Bal is rond dat je dat plaatje post.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand koffie?![]()
[ link | afbeelding ]
Pics van jouw zus!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bal is rond dat je dat plaatje post.
Je mag nog wel in dit topic kijken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bal is rond dat je dat plaatje post.
Het zal blijven bij alleen kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mag nog wel in dit topic kijken?
Geen rolschaatsen dus?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zal blijven bij alleen kijken.
Pino gaat geen scheve schaats rijden gok ik zo.quote:
Het zijn altijd de mensen van wie je het het minste verwacht die het doen hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pino gaat geen scheve schaats rijden gok ik zo.
Ben jij zo'n ingetogen jongen ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen van wie je het het minste verwacht die het doen he
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ingetogen jongen ja?
Ver-schrik-ke-lijk inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
Die intro's blijven ook om te janken zeg
Bedankt Hans, met je imageshackquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[ http://img718.imageshack.us/img718/9291/realmen.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
![]()
Verdomme nou...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, met je imageshack
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[ http://img718.imageshack.us/img718/9291/realmen.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, met je imageshack
Die nieuwe is mooi he. Heb m ook even op staan nuquote:
NEEquote:
Pandatoffelsquote:
Jij weetquote:
Heb je ze al gevonden?quote:
Neequote:
Het zal niet lang duren voor #teamPeenenUi zich zal meldenquote:
#teampetazziequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voor #teamPeenenUi zich zal melden
Samen met Juanes jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt muis trouwens haar roes nog uit te slapen?
quote:Dankjewel voor je berichtje! Leuk dat je luistert. Heb je Twitter? Ik wel! @ditisdomien Groetjes, Domien Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
ik volg Domien al jaren via @Domien al die accounts van programma's volg ik niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef KaBuf het volgende:
Zou Domien te weinig twitter-followers hebben?
Ik doe een request, krijg ik dit terug:
[..]
Ik heb niet eens twitterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik volg Domien al jaren via @Domien al die accounts van programma's volg ik niet.
Onmogelijk!quote:
Hele grote!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Welkom alhier, er staan links bitterballen, rechts pilseners, achter je staat ranja.
Oh ja, minthy heeft bloemkoolsoep gemaakt
Bitterballen zijn opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Welkom alhier, er staan links bitterballen, rechts pilseners, achter je staat ranja.
Oh ja, minthy heeft bloemkoolsoep gemaakt
Ik heb er tweequote:
Met mosterd?quote:
Ik mag 'm niet meer volgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik volg Domien al jaren via @Domien al die accounts van programma's volg ik niet.
Je hebt hem kapot gemaakt. Hij ligt nu in de goot. Niet voor niets dat hij nu een baard heeftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag 'm niet meer volgen. Heel raar.
Ja ben je geblocked???quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Heeft Domien jou geblokkeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien heeft problemen om met feedback om te gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Heeft Domien jou geblokkeerd
Geef m'n feet backquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Domien heeft problemen om met feedback om te gaan
Mokkeltje is ongesteld?quote:
Ik vrees dit weekend wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |