Henkde_Jquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, welke Fok!ker zit er op Google+?
[..]
Roelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt maar 1 Nederlander die Google+ daadwerkelijk gebruikt en dat is Roelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zit er überhaupt (actief) op Google+ ?
Als ik dat profiel zo eens bekijk geloof ik er geen zak van. Deze man valt in de categorie van Gerda en Wilma.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt maar 1 Nederlander die Google+ daadwerkelijk gebruikt en dat is Roel
Uit betrouwbare bron weet ik dat het 100% niet henkde_j is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik dat profiel zo eens bekijk geloof ik er geen zak van. Deze man valt in de categorie van Gerda en Wilma.
Ik!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Henkde_J
Wie zit er überhaupt (actief) op Google+ ?
Godverdommequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme
Hiervoor zou ik dus echt wel de gevangenis in gaan
als ik me gedraag bij mijn nieuwe werkgever zal ik gewoon moeten werken. wellicht word ik weinig ingepland, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond editie 2013 echt VRESELIJK saai.
Ik zal, als ik ECHT niks anders te doen heb, misschien aandacht schenken aan SR.
Want Veiling TV mag ik niet missen natuurlijk
Oh jawel, want dat is zo vaak herkauwd en voorspelbaar dat er MISSCHIEN eens iets nieuws verzonnen moet worden.
/klaagzang
Is dat Muis?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme
Eensquote:
Idem ditoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme
Hiervoor zou ik ook wel een scheve schaats willen schaatsenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Pandaplint het volgende:
Wie gaat er mee rolschaatsen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hiervoor zou ik ook wel een scheve schaats willen schaatsen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan rats met de billen over het asfalt.
Wat een afgunstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan rats met de billen over het asfalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |