Sander H zou een aanwinst zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Paul niet 2 jaar achtereen zou gaan was niet meer dan logisch. Domien is de enige dagDJ die nog nooit is geweest. En aangezien Sander L niet meer gaat durf ik m wel op te schrijven.
Naast Gerard of michiel.
Er moet een vrouw bijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Paul niet 2 jaar achtereen zou gaan was niet meer dan logisch. Domien is de enige dagDJ die nog nooit is geweest. En aangezien Sander L niet meer gaat durf ik m wel op te schrijven.
Naast Gerard of michiel.
Handig trouwens dat je de dode OP.txt link weer terug hebt gezetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Gerard of michiel.
Het zou baas zijn als Rob hem wint.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Finalisten Gouden RadioSter vrouw: Annemieke, Claudia en Roos.
GoudenSter man: Ekdom, Haandrikman en werkloze Rob van Someren.
![]()
Annemiekequote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
Geen Edwin Evers bij de mannen vind ik wel een kleine verrassing als ik eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos. Die houdt het maanden vol daar.
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal dus wel een hit worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat heeft die Niels Geusebroek toch een kut zang stem.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Pandaplint het volgende:
De gemeentewerker voor het huis hier gilt steeds:
"BICYCLE!"
"BICYCLE!"
"I WANT TO BE YOUR BICYCLE!"
thanx broquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolfje, speciaal voor jou als Halfords klant, het beste alternatief
http://www.brezan.nl/
[..]
Verdommequote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Pandaplint het volgende:
"BICYCLE!"
"BICYCLE!"
Gisteren fietste een pubermeisje, met koptelefoon op, mij voorbij. En ze was me toch hardop vals aan het mee"zingen"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Pandaplint het volgende:
"BICYCLE!"
"BICYCLE!"
En anders zorgt Giel wel voor een hype.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal dus wel een hit worden.
Anthemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal dus wel een hit worden.
Wij spelen Remedyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hard to handle
Spelen wij ook met de band
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij spelen Remedy
Ik voel een band.
Domien is eigenlijk geen dag-dj toch? zit tussen 19 en 22.... maar ik denk wel dat hij een grote kans maakt om naast Geerepeer en Coen/Michielquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Gerard of michiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |