De kans dat Domieniepienie moet gaan verhongeren wordt steeds groter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ak oké. Dan is de kans inderdaad ook groot dat hij niet het huis in gaat.
goede zaak hij verdient wel een plekje in het glazen huisquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De kans dat Domieniepienie moet gaan verhongeren wordt steeds groter.
twitter:3FM twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 21:55:57De collega's van @BBC verklaren hun liefde voor muziek met een briljante videoclip. We feel you BBC! https://t.co/UmY3BmDDS0 #3FM reageer retweet
Binnenkort 3FM Music.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef Bronson het volgende:
twitter:3FM twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 21:55:57De collega's van @BBC verklaren hun liefde voor muziek met een briljante videoclip. We feel you BBC! https://t.co/UmY3BmDDS0 #3FM reageer retweet
twitter:SeldManon twitterde op woensdag 08-10-2014 om 08:24:01@giel3fm @Nielsgeusebroek wanneer krijgt Niels de baard in de keel?? #geenmannenstem! reageer retweet
Sander H zou een aanwinst zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Paul niet 2 jaar achtereen zou gaan was niet meer dan logisch. Domien is de enige dagDJ die nog nooit is geweest. En aangezien Sander L niet meer gaat durf ik m wel op te schrijven.
Naast Gerard of michiel.
Er moet een vrouw bijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Paul niet 2 jaar achtereen zou gaan was niet meer dan logisch. Domien is de enige dagDJ die nog nooit is geweest. En aangezien Sander L niet meer gaat durf ik m wel op te schrijven.
Naast Gerard of michiel.
Handig trouwens dat je de dode OP.txt link weer terug hebt gezetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Gerard of michiel.
Het zou baas zijn als Rob hem wint.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Finalisten Gouden RadioSter vrouw: Annemieke, Claudia en Roos.
GoudenSter man: Ekdom, Haandrikman en werkloze Rob van Someren.
![]()
Annemiekequote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
Geen Edwin Evers bij de mannen vind ik wel een kleine verrassing als ik eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos. Die houdt het maanden vol daar.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos. Die houdt het maanden vol daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |