Ik weet zeker dat Thijs het huis in gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Domien is eigenlijk geen dag-dj toch? zit tussen 19 en 22.... maar ik denk wel dat hij een grote kans maakt om naast Geerepeer en Coen/Michiel
en dit lekkertje!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Thijs het huis in gaat.
ik ben bang dat ik voor het eerst in jaren er weinig van ga horenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Het kan mij echt aan mijn kont corroderen wie er dat huis in gaat eerlijkgezegd
Giel en Gerard/Michiel/Domien wordt de line-up. Coen gaat niet twee jaar achter elkaar. Hoop ik, want wat was die vorig jaar kut zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Domien is eigenlijk geen dag-dj toch? zit tussen 19 en 22.... maar ik denk wel dat hij een grote kans maakt om naast Geerepeer en Coen/Michiel
Who the fuck is dat?quote:
www.3fm.nl. is volgens mij een site voor gay-trio's: 3-fiere-mannenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op welke gay-site ben je nu weer beland?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op welke gay-site ben je nu weer beland?
3 fucking men.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
www.3fm.nl. is volgens mij een site voor gay-trio's: 3-fiere-mannen
Ik vond editie 2013 echt VRESELIJK saai.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik voor het eerst in jaren er weinig van ga horen
Coen gaat dit jaar aerobic lessen geven voor SRquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel en Gerard/Michiel/Domien wordt de line-up. Coen gaat niet twee jaar achter elkaar. Hoop ik, want wat was die vorig jaar kut zeg.
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel en Gerard/Michiel/Domien wordt de line-up.
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES.
Hier drinken we immer puur accuzuurquote:
Augurken als ontbijtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier drinken we immer puur accuzuur
Ik doe het augurkenwater in mijn bidon voor tijdens het sportenquote:
Zo eens in de zoveel tijd neemt mijn baas een hamburger/cheeseburger mee van de McDonalds, 's ochtends om 8:30...quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo eens in de zoveel tijd neemt mijn baas een hamburger/cheeseburger mee van de McDonalds, 's ochtends om 8:30...
Best lekker, met die augurk erbij natuurlijk
Watquote:
SR is helaas uitgekauwd, uitgewrongen en uitgemolken..quote:
In België hebben ze dat gelukkig eerder begrepen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SR is helaas uitgekauwd, uitgewrongen en uitgemolken..
twitter:samsmithworld twitterde op woensdag 08-10-2014 om 06:09:42Nashville, sorry I can't come out to say hey tonight after the show!! Still not feeling 100% and need to sleep!! So sorry xxxx reageer retweet
twitter:samsmithworld twitterde op woensdag 08-10-2014 om 09:55:11Best night EVER at a karaoke bar in Nashville!!!!!!!!! http://t.co/TG1vtCoiqS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |