*zaag**zaag**zaag**zaag**zaag**zaag*quote:
Mocht ik ook nooit, was te gevaarlijk voor een kind daar. Pas dit jaar voor het eerst geweest om mijn vader te begeleiden tijdens zijn afkeuringsperiode en volgende week voor het laatst voor zijn afscheidsreceptie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Pff, als kind niet mee mogen naar het werk van je pa
Ok, er zijn natuurlijk banen waarbij dat niet kan. Maar op de bouw kun je ook best onschuldig een beetje meedoen. Zelf vroeger ook vaak zat gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Mocht ik ook nooit, was te gevaarlijk voor een kind daar. Pas dit jaar voor het eerst geweest om mijn vader te begeleiden tijdens zijn afkeuringsperiode en volgende week voor het laatst voor zijn afscheidsreceptie.
TU-Delft was ook levensgevaarlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok, er zijn natuurlijk banen waarbij dat niet kan. Maar op de bouw kun je ook best onschuldig een beetje meedoen. Zelf vroeger ook vaak zat gedaan
Lopen wel vaker kinderen van medewerkers rondquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TU-Delft was ook levensgevaarlijk
Als het ergens níet kan is het de bouw wel. Dat dat bij jou nooit tot ongelukken heeft geleid, prima, maar het hoeft maar één keer fout te gaan. Dat iemand z'n kind meeneemt naar bijvoorbeeld kantoor, lijkt me een kleiner probleem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok, er zijn natuurlijk banen waarbij dat niet kan. Maar op de bouw kun je ook best onschuldig een beetje meedoen. Zelf vroeger ook vaak zat gedaan
Is uiteraard afhankelijk van het project.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als het ergens níet kan is het de bouw wel. Dat dat bij jou nooit tot ongelukken heeft geleid, prima, maar het hoeft maar één keer fout te gaan. Dat iemand z'n kind meeneemt naar bijvoorbeeld kantoor, lijkt me een kleiner probleem.
Ik wacht op DrPop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker naar Mexradio luisteren vanmiddag.
Word jij gebeld?quote:
Againzender.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Againzender het volgende:
Net gebeld door Tamara. Morgen ben ik in de uitzending voor mijn Dr Request
Helder.quote:
En ik weet denk ik wat hij zoektquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik weet denk ik wat hij zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |