Bedankt Hans, met je imageshackquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[ http://img718.imageshack.us/img718/9291/realmen.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
![]()
Verdomme nou...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, met je imageshack
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[ http://img718.imageshack.us/img718/9291/realmen.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, met je imageshack
Die nieuwe is mooi he. Heb m ook even op staan nuquote:
NEEquote:
Pandatoffelsquote:
Jij weetquote:
Heb je ze al gevonden?quote:
Neequote:
Het zal niet lang duren voor #teamPeenenUi zich zal meldenquote:
#teampetazziequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voor #teamPeenenUi zich zal melden
Samen met Juanes jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt muis trouwens haar roes nog uit te slapen?
quote:Dankjewel voor je berichtje! Leuk dat je luistert. Heb je Twitter? Ik wel! @ditisdomien Groetjes, Domien Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
ik volg Domien al jaren via @Domien al die accounts van programma's volg ik niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef KaBuf het volgende:
Zou Domien te weinig twitter-followers hebben?
Ik doe een request, krijg ik dit terug:
[..]
Ik heb niet eens twitterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik volg Domien al jaren via @Domien al die accounts van programma's volg ik niet.
Onmogelijk!quote:
Hele grote!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Welkom alhier, er staan links bitterballen, rechts pilseners, achter je staat ranja.
Oh ja, minthy heeft bloemkoolsoep gemaakt
Bitterballen zijn opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Welkom alhier, er staan links bitterballen, rechts pilseners, achter je staat ranja.
Oh ja, minthy heeft bloemkoolsoep gemaakt
Ik heb er tweequote:
Met mosterd?quote:
Ik mag 'm niet meer volgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik volg Domien al jaren via @Domien al die accounts van programma's volg ik niet.
Je hebt hem kapot gemaakt. Hij ligt nu in de goot. Niet voor niets dat hij nu een baard heeftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag 'm niet meer volgen. Heel raar.
Ja ben je geblocked???quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Heeft Domien jou geblokkeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien heeft problemen om met feedback om te gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Heeft Domien jou geblokkeerd
Geef m'n feet backquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Domien heeft problemen om met feedback om te gaan
Mokkeltje is ongesteld?quote:
Ik vrees dit weekend wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |