Meerdere zwarte koetsen zelfs. En één witte die leiding geeft.quote:
Ik stem voor regenboogkoetsen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meerdere zwarte koetsen zelfs. En één witte die leiding geeft.
Prem heeft ebolaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op een fittie tussen Prem en Jort.
Ontkrachten of bekrachtigen. Niet ontkrachtigen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hollande kost veel meer? Was dat niet allang ontkrachtigd?
Massaverkrachting.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ontkrachten of bekrachtigen. Niet ontkrachtigen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me tegen van Jort, had van hem een iets kritischere kijk op de monarchie verwacht. Het mag best iets minder allemaal.
Denk dat hij dat moet, want dan kan Prem lekker 'tegen' zijn. Dat mogen ze niet allebei zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me tegen van Jort, had van hem een iets kritischere kijk op de monarchie verwacht. Het mag best iets minder allemaal.
Omdat Jort hier het geweten van Marc speelt...weet wat je ziet en de onderlinge verstandhoudingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Oneens want ik heb hem een paar jaar geleden voor het eerst gezien, geweldig genoten. Voor anderhalf seizoen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:21 schreef waxmask het volgende:
Als je hem nu kijkt is TP echt niet zo goed hoor, Toen wel omdat het nieuw, raar en anders was. Nu is het tenenkrommend, die nieuwe serie kan niet anders dan falen.
Met deze zou ik ook best tevreden zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil een 23-jarige Evi Hanssen tegenkomen
Ja, voor het eerst, precies wat je zegt. Kijk hem over 10 jaar terug en het is ruk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oneens want ik heb hem een paar jaar geleden voor het eerst gezien, geweldig genoten. Voor anderhalf seizoen dan.
Alive, alive, oh,quote:
Sommige mensen hebben ook werkelijk elke dag zand in hun vagina.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst, precies wat je zegt. Kijk hem over 10 jaar terug en het is ruk.
Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb het nooit gezien en dit trekt mij ook totaal niet.
Eigenlijk weet ik dat ook nog steeds niet en ik heb het twee keer gezienquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb er ook nog nooit van gehoord.
Nee maar heb het ff gegoogled. Het is dus helemaal geen detective maar een weird dramaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij praat net zoals in dat fragment van netquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef Latert het volgende:
Ik vind die baardmans een vervelende stem hebben.
Over pratende bomen, kan je beter The Lord of the Rings kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik dat ook nog steeds niet en ik heb het twee keer gezien
De waarheid, is als zand in een kut...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook werkelijk elke dag zand in hun vagina.
Alleen maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Latert het volgende:
In Dexter heb ik anders geen tetten gezien.
In Californication wel dat is ook van Showtime. EN David Duchovny speelde in de film, dus wie weet doet hij mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Latert het volgende:
Die was in TP toch travestietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
In Californication wel dat is ook van Showtime. EN David Duchovny speelde in de film, dus wie weet doet hij mee.
Pardon my tits.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Latert het volgende:
An opinion is like an asshole, everybody's got one, zou een Amerikaan zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
De waarheid, is als zand in een kut...
\oquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
We zijn weer thuisDat was pas een topshow.
Nee, is hij te dom voor, MM is iemand die zegt dat hij dat leuk vindt om erbij te horen. Vraag hem eens wat hij vindt van Magnolia. Hype Hunter MM.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Marc Marie is ook wel een Twin Peaks figuur
Hoi Wimquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:31 schreef wdn het volgende:
[..]
\o
Dit van Fallon was gisteren op NPO3.
Waarom dan nu in DWDD?
Totaal niet voorbereide en ook zeker geen uitgekauwde grappen waar een heel team aan gezeten heeft.quote:
Ik schut altijd nieuwe grappen uit mijn mouw die ik net zelf heb bedacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Totaal niet voorbereide en ook zeker geen uitgekauwde grappen waar een heel team aan gezeten heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Het was niet grappig maar ze presenteert zelf Expeditie Robinson dus dan kan je het ook niet maken om niet te lachen.quote:
Ja, echt wel, zowel qua uiterlijk en innerlijk liggen Maxim en ik er dicht bij elkaar.....quote:
Had ik goed ingeschat dan, weet ik ook meteen hoe je er ongeveer uit ziet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, echt wel, zowel qua uiterlijk en innerlijk liggen Maxim en ik er dicht bij elkaar.....En ik volg die kerel al vanaf Rembo en Rembo.
Qua uiterlijk ook? Hopelijk kleed jij je niet op zo'n slonzige manier iets te jong voor je leeftijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, echt wel, zowel qua uiterlijk en innerlijk liggen Maxim en ik er dicht bij elkaar.....En ik volg die kerel al vanaf Rembo en Rembo.
Ik wilde zeggen dit vind ik niet zo, maar het snellere stukje is prima te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is lekkere muziek
Dan moet het geluid alleen niet zo kut staan
Ook dat dus....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ook? Hopelijk kleed jij je niet op zo'n slonzige manier iets te jong voor je leeftijd.
Het begon inderdaad een beetje flauw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dit vind ik niet zo, maar het snellere stukje is prima te doen
Kwam niet geweldig over zo nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is lekkere muziek
Dan moet het geluid alleen niet zo kut staan
Mooi cadeautjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beatrice de Graaf bij Pauw vanavond. Heb jij alvast je overwinning voor de dag binnen.
Die ken ik natuurlijk ook niet hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het begon inderdaad een beetje flauw.
Ik vind ze iets beter dan de Nederlandse tegenhanger Thomas Azier
Zou hij nu nog een pruik dragen?quote:
TLCquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marc Marie kijkt liever RTL 8 of Net 5
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die kerel is vrij fucked up in zijn hoofd.
Vertel effe hoe dat moet als je wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
![]()
Schik je in jezelf, beter gaat het niet worden.
twitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 19:47:22Wat een zak die #premradhakishun bij #DWDD Eerst moet #zwartepiet weg en nu onze monarchie. Als het je hier niet bevalt, sodemieter dan op ! reageer retweet
Welk liedje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Ben Cramer heeft een mooi liedje over figuren als MM geschreven.
Niet zoveel hangen op wat anderen van je vinden, iedereen is continue bezig hoe ze gezien worden door anderen. Juist die mensen die dat van zich af zetten zijn de opmerkelijke mensen die vaak interessant zijn, zie Maxim....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel effe hoe dat moet als je wil.
Sympathieke manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier de oprechte mening van John van Zwedentwitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 19:47:22Wat een zak die #premradhakishun bij #DWDD Eerst moet #zwartepiet weg en nu onze monarchie. Als het je hier niet bevalt, sodemieter dan op ! reageer retweet
Makkelijker gezegd dan gedaan wax. Ik kan het niet iig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet zoveel hangen op wat anderen van je vinden, iedereen is continue bezig hoe ze gezien worden door anderen. Juist die mensen die dat van zich af zetten zijn de opmerkelijke mensen die vaak interessant zijn, zie Maxim....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier de oprechte mening van John van Zwedentwitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 19:47:22Wat een zak die #premradhakishun bij #DWDD Eerst moet #zwartepiet weg en nu onze monarchie. Als het je hier niet bevalt, sodemieter dan op ! reageer retweet
Niet?!?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan wax. Ik kan het niet iig.
Tot zover weer mijn ontboezeming voor de avond
Wordt een heel dun boekje hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet?!?
Interessant zeg, misschien moet je er een boek over schrijven.
Zeker wel, je hebt een prettige concrete manier van schrijven constateer ik aan de hand van jouw posts hier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt een heel dun boekje hoorEn schrijven kan ik niet. Dus helaas.
Maartje van Wegenquote:
Wat een tokkie is het ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon ff normaal doen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel effe hoe dat moet als je wil.
Nou dankjewelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker wel, je hebt een prettige concrete manier van schrijven constateer ik aan de hand van jouw posts hier.
Evi. Een journalist/presentatrice uit België, heeft ook een populair hardloopprogramma ingesproken.quote:
helemaal nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
heeft ook een populair hardloopprogramma ingesproken.
Er zijn meerdere Evi's in België. Evy Gruyaert heeft het hardloopprogramma ingesproken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Evi. Een journalist/presentatrice uit België, heeft ook een populair hardloopprogramma ingesproken.
Nee, get ging niet echt over jou, laat maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo tof bedoel je?
Zie ondertitel
Ahquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Evi's in België. Evy Gruyaert heeft het hardloopprogramma ingesproken.
Evi Hansenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ahbedankt voor de correctie. Blijft de vraag staan: wie was dit dan wel?
Heb je wel eens in R&P gekeken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die kerel is vrij fucked up in zijn hoofd.
quote:Danny Ghosen – 8-10-2014
Afgelopen zomer werd bekend dat journalist Danny Ghosen het team van het EO-programma 3Onderzoekt komt versterken. Een overstap van PowNed naar de EO dus. Bij omroep PowNed maakte hij reportages voor Powlitie en PowNews, waarbij hij zelf in het nieuws kwam omdat hij bij het maken van een item over foutparkerende diplomaten bij de ambassade van Angola verwondingen opliep. Vanavond is Danny voor het eerst te zien in ‘3Onderzoekt’ op NPO 3.
quote:Huisdichter Nico Dijkshoorn - 8-10-2014
quote:Tafelheer: Pieter van den Hoogenband - 8-10-2014
DEMART MARTPLAATJES AUBquote:Jeen van den Berg overleden: Mart Smeets – 8-10-2014
Schaatslegende Jeen van den Berg is overleden. De winnaar van de Elfstedentocht van 1954 werd 86 jaar. Ook met de meest legendarische - want zwaarste - Elfstedentocht van 1963 reed hij mee. Toen werd hij derde. Daarbij was Jeen van den Berg Nederlands kampioen marathonschaatsen en nam hij deel aan de Olympische Spelen van 1956 en 1960. We praten verder over schaatsicoon Jeen van den Berg met Mart Smeets.
quote:Bob Dylan: Nobelprijs voor Literatuur – 8-10-2014
Morgen maakt het Zweedse Nobelcomité bekend wie dit jaar de Nobelprijs voor Literatuur krijgt. Vorig jaar ging de prijs naar de Canadese schrijfster Alice Munro. Kanshebbers dit jaar zijn onder andere Svetlana Alexijevitsch, Ngugi Wa Thiong'o en Haruki Murakami. Maar ook zanger Bob Dylan zou de Nobelprijs voor literatuur kunnen winnen. Aan tafel vier Dylan-fans die vinden dat hij deze belangrijke literaire onderscheiding verdient: Ernst Jansz, Jim de Groot, Clean Pete en Nico Dijkshoorn.
Precies waarom geen item over Stefan Hell die heeft tenminste nog een toffe achternaamquote:
Ik ga niet kijk0n.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef OProg het volgende:
Nic0 heeft een stukje straks met daarin Jeen van den Berg en Bob Dylan.
Ohja en zeker de nobelprijs gewonnen dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies waarom geen item over Stefan Hell die heeft tenminste nog een toffe achternaam
Niks mis mee.quote:
Nee, die zit hier.quote:
Hij is de schepper, ook van die jongen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Het leek wel of Mart die gozer naast hem aan het versieren was
Amai hier mag ze ook komen.quote:
Corrie de Breij, dames en heren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Duh een zwemmer met een waterpijp, lijkt me logisch.
Kunnen wij allen over meepraten.quote:
Met top bedoel je zolder?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kunnen wij allen over meepraten.
Ik heb al een tijdje geen poesje geaait. Heb je ook met mij te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Nou zielig hoor hij aait een poesje. Heb met hem te doen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen poesje geaait. Heb je ook met mij te doen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Duh een zwemmer met een waterpijp, lijkt me logisch.
En als Mart dood is komt Jeroen vertellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
Als Mart wat over je komt zeggen bij je overlijden. Dan ben je pas echt een hele grote meneer.
Jeroen wie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En als Mart dood is komt Jeroen vertellen.
Mart doet dit ook bij zijn eigen overlijden denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
Als Mart wat over je komt zeggen bij je overlijden. Dan ben je pas echt een hele grote meneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |