Meerdere zwarte koetsen zelfs. En één witte die leiding geeft.quote:
Ik stem voor regenboogkoetsen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meerdere zwarte koetsen zelfs. En één witte die leiding geeft.
Prem heeft ebolaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op een fittie tussen Prem en Jort.
Ontkrachten of bekrachtigen. Niet ontkrachtigen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hollande kost veel meer? Was dat niet allang ontkrachtigd?
Massaverkrachting.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ontkrachten of bekrachtigen. Niet ontkrachtigen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me tegen van Jort, had van hem een iets kritischere kijk op de monarchie verwacht. Het mag best iets minder allemaal.
Denk dat hij dat moet, want dan kan Prem lekker 'tegen' zijn. Dat mogen ze niet allebei zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me tegen van Jort, had van hem een iets kritischere kijk op de monarchie verwacht. Het mag best iets minder allemaal.
Omdat Jort hier het geweten van Marc speelt...weet wat je ziet en de onderlinge verstandhoudingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Oneens want ik heb hem een paar jaar geleden voor het eerst gezien, geweldig genoten. Voor anderhalf seizoen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:21 schreef waxmask het volgende:
Als je hem nu kijkt is TP echt niet zo goed hoor, Toen wel omdat het nieuw, raar en anders was. Nu is het tenenkrommend, die nieuwe serie kan niet anders dan falen.
Met deze zou ik ook best tevreden zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil een 23-jarige Evi Hanssen tegenkomen
Ja, voor het eerst, precies wat je zegt. Kijk hem over 10 jaar terug en het is ruk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oneens want ik heb hem een paar jaar geleden voor het eerst gezien, geweldig genoten. Voor anderhalf seizoen dan.
Alive, alive, oh,quote:
Sommige mensen hebben ook werkelijk elke dag zand in hun vagina.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst, precies wat je zegt. Kijk hem over 10 jaar terug en het is ruk.
Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb het nooit gezien en dit trekt mij ook totaal niet.
Eigenlijk weet ik dat ook nog steeds niet en ik heb het twee keer gezienquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb er ook nog nooit van gehoord.
Nee maar heb het ff gegoogled. Het is dus helemaal geen detective maar een weird dramaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij praat net zoals in dat fragment van netquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef Latert het volgende:
Ik vind die baardmans een vervelende stem hebben.
Over pratende bomen, kan je beter The Lord of the Rings kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik dat ook nog steeds niet en ik heb het twee keer gezien
De waarheid, is als zand in een kut...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook werkelijk elke dag zand in hun vagina.
Alleen maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Latert het volgende:
In Dexter heb ik anders geen tetten gezien.
In Californication wel dat is ook van Showtime. EN David Duchovny speelde in de film, dus wie weet doet hij mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Latert het volgende:
Die was in TP toch travestietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
In Californication wel dat is ook van Showtime. EN David Duchovny speelde in de film, dus wie weet doet hij mee.
Pardon my tits.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Latert het volgende:
An opinion is like an asshole, everybody's got one, zou een Amerikaan zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
De waarheid, is als zand in een kut...
\oquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
We zijn weer thuisDat was pas een topshow.
Nee, is hij te dom voor, MM is iemand die zegt dat hij dat leuk vindt om erbij te horen. Vraag hem eens wat hij vindt van Magnolia. Hype Hunter MM.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Marc Marie is ook wel een Twin Peaks figuur
Hoi Wimquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:31 schreef wdn het volgende:
[..]
\o
Dit van Fallon was gisteren op NPO3.
Waarom dan nu in DWDD?
Totaal niet voorbereide en ook zeker geen uitgekauwde grappen waar een heel team aan gezeten heeft.quote:
Ik schut altijd nieuwe grappen uit mijn mouw die ik net zelf heb bedacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Totaal niet voorbereide en ook zeker geen uitgekauwde grappen waar een heel team aan gezeten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |