Meerdere zwarte koetsen zelfs. En één witte die leiding geeft.quote:
Ik stem voor regenboogkoetsen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meerdere zwarte koetsen zelfs. En één witte die leiding geeft.
Prem heeft ebolaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op een fittie tussen Prem en Jort.
Ontkrachten of bekrachtigen. Niet ontkrachtigen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hollande kost veel meer? Was dat niet allang ontkrachtigd?
Massaverkrachting.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ontkrachten of bekrachtigen. Niet ontkrachtigen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me tegen van Jort, had van hem een iets kritischere kijk op de monarchie verwacht. Het mag best iets minder allemaal.
Denk dat hij dat moet, want dan kan Prem lekker 'tegen' zijn. Dat mogen ze niet allebei zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me tegen van Jort, had van hem een iets kritischere kijk op de monarchie verwacht. Het mag best iets minder allemaal.
Omdat Jort hier het geweten van Marc speelt...weet wat je ziet en de onderlinge verstandhoudingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |