SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Nou geweldig! Het hoost hier en het onweertquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Denk dat het toch best mooi weer word vandaag
ook vet, maar goed houd maar lekker daar kan ik zo mooi ff hardlopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geweldig! Het hoost hier en het onweert
Hier ook. Het is gewoon donkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geweldig! Het hoost hier en het onweert
Zou ik maar snel gaan hoor, want voor je het weet is het bij jullie .quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ook vet, maar goed houd maar lekker daar kan ik zo mooi ff hardlopen
Doe ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik maar snel gaan hoor, want voor je het weet is het bij jullie .
Misschien komt het daardoor!quote:
Sterkte Guyv!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien komt het daardoor!
* theguyver Is even een middagje niet thuis!
Ik voel mij net een eendags vlieg die zijn dag niet heeft!![]()
Maansverduistering. Nu 4 op rij en vallen gelijk met joodse feestdagen.quote:
Ah, bedankt. En zitten wij op het juiste stukje aarde B?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maansverduistering. Nu 4 op rij en vallen gelijk met joodse feestdagen.
Alhoewel je moet elke keer wel op het juiste stukje aarde zitten om hem te zien.
wat voor eiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Tjacka het volgende:
Net weer eitje gebakken.
Ben een chefcock.
Je gaat lekker !quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Tjacka het volgende:
Net weer eitje gebakken.
Ben een chefcock.
Ja, alleen moeilijk opscheppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat lekker !
Is je lasagne nog gelukt?
Dat je in een beker doe en roer.quote:
oh nog eventjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inso!
Hoe is het daar? Bijna terug he
En dan door een rietje opsnuivenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je in een beker doe en roer.
Met kaas, ham, italiaanse kruiden en coke.
Gefeliciteerd! Daar hoort Johnny Cash bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nog eventjes
vandaag 5 jaar relatie leuk he
woowquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nog eventjes
vandaag 5 jaar relatie leuk he
7oktober2009 never forgetquote:
Dat is ook mijn belangrijkste dag uit mijn leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
7oktober2009 never forget
dat is de een na belangrijkste dag in mn leven
de belangrijkste was toen jij mod werd
Dat niet....voor het zicht dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, bedankt. En zitten wij op het juiste stukje aarde B?
ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is ook mijn belangrijkste dag uit mijn leven.
Ik wil het graag nog een keer overdoen.
Nu is het me helemaal duidelijk. Bedankt!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat niet....voor het zicht dan.
Maar het verhaal is dat er grote gebeurtenissen zouden plaatsvinden voor de joden.
Zoals ook bij de vorige tetras...4 maansverduisteringen achter elkaar...
1500 zoveel. Joden verbannen uit spanje
1948 oprichting joodse staat
1967 zesdaagse oorlog en verovering Jeruzalem.
In die jaren kwam dit ook voor. 4 maansverduisteringen precies op joodse feestdagen.
Er zijn dus mensen die nu iets bijzonders verwachten. Onzin volgens mij want deze situatie is vaker voorgekomen zonder dat wat bijzonders gebeurde.
Is gewoon een gevolg van je feestdagen afstemmen op de stand van het heelal
sushi eten, hou dr niet zo van maarjaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Gaan jullie het nog vieren? Iets speciaals?
Ja hoor, is waar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sushi eten, hou dr niet zo van maarja
moet offers maken soms
Zo leerzaam kan een titel van een topic dus zijn, weer iets geleerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maansverduistering. Nu 4 op rij en vallen gelijk met joodse feestdagen.
Alhoewel je moet elke keer wel op het juiste stukje aarde zitten om hem te zien.
Welke dag werd ik eigenlijk mod.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
7oktober2009 never forget
dat is de een na belangrijkste dag in mn leven
de belangrijkste was toen jij mod werd
Was dat niet een jaar geledenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke dag werd ik eigenlijk mod.
Dat was wel echt een feestdag voor mij.
ja best wel he, was ook maar even bezig met paar honderd sokken uitzoeken, kom maar schatje doe ik wel even, nou dat doe ik dus ook niet weerquote:
Haha je bent veel te lief.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best wel he, was ook maar even bezig met paar honderd sokken uitzoeken, kom maar schatje doe ik wel even, nou dat doe ik dus ook niet weer
Ja was heftig he? Alles goed afgelopen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:
nou appart dagje zeg, morgen nieuwe dagzometeen maar bed in duiken
Was je ziek dan? Of kater?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Slaap lekker
Ik ben net weer een beetje het ventje, ga nog wat rondstruinen....
Mooi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef vigilant7 het volgende:
http://rt.com/on-air/sun-red-moon-eclipse/
Voelde me niet happy gisteren na 50 km fietsen, was enkele uurtjes in slaap gedonderd en werd wakker met een enorme trek in iets met melk dus heb ik een pak goedemorgen gehaald en helemaal leeg gedronken, daarna begon ik me weer beter te voelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je ziek dan? Of kater?
En goeiemorgen![]()
Heb je in dat slechte weer gefietst? Ja, daar zou ik ook beroerd van wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voelde me niet happy gisteren na 50 km fietsen, was enkele uurtjes in slaap gedonderd en werd wakker met een enorme trek in iets met melk dus heb ik een pak goedemorgen gehaald en helemaal leeg gedronken, daarna begon ik me weer beter te voelen.
Ik merk wel dat nu mijn studie een stuk theoretischer van aard is dat ik het een stuk interessanter vind om in BNW te lezenquote:
Dat zal eens tijd worden danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk wel dat nu mijn studie een stuk theoretischer van aard is dat ik het een stuk interessanter vind om in BNW te lezenDus misschien blijf ik zowaar eens plakken.
Ik hoop wel dat ik jullie niet teveel overlaad met onzin en dat ik niet teveel ruzies zoek danquote:
Welnee. Je bent best aimabel toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik jullie niet teveel overlaad met onzin en dat ik niet teveel ruzies zoek dan
Ja, zolang ik me niet in een hoekje gedrukt voel welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee. Je bent best aimabel toch?
Logisch ook. Dat doet iedereen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zolang ik me niet in een hoekje gedrukt voel welAls dat gebeurt sla ik wel iets te hard terug soms
![]()
Jaaa gelukkig welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was heftig he? Alles goed afgelopen?
Dat is wel waarquote:
Buiten de klas als een soort van schandpaal, bureautje net buiten de deur!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel waarMaar vroeger op school mocht ik dan altijd in het strafbankje gaan zitten
Ik was wel vervelend voor de leraren. Niet als in pesterig, maar ik ging altijd bij alles wat ik niet geloofde doorvragen en dan wisten ze vaak geen goed antwoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Buiten de klas als een soort van schandpaal, bureautje net buiten de deur!
Herkenbaar
Dus je was als een lastig insect die maar om je hoofd blijft zoemen. Daar houden leraren niet zo vanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel vervelend voor de leraren. Niet als in pesterig, maar ik ging altijd bij alles wat ik niet geloofde doorvragen en dan wisten ze vaak geen goed antwoord.
En als ik vaker merkte dat dat gebeurde deed ik het alleen maar meer
Ja, ik was rebels, wilde alles weten en geloofde de helft nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je was als een lastig insect die maar om je hoofd blijft zoemen. Daar houden leraren niet zo van
Wat voor etiketje kreeg je? Indigo of nieuwetijdskind? Of gewoon lastig?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik was rebels, wilde alles weten en geloofde de helft niet
ADHD. Alleen later bijgesteld zonder de H, dat klopt ook wel aardig denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor etiketje kreeg je? Indigo of nieuwetijdskind? Of gewoon lastig?
Ik heb een neefje met adhd. Razend slim maar komt door zijn impulsieve acties weleens in de problemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADHD. Alleen later bijgesteld zonder de H, dat klopt ook wel aardig denk ik
dat labelen is ook wel een beetje mode, kinderen krijgen teveel aandachtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een neefje met adhd. Razend slim maar komt door zijn impulsieve acties weleens in de problemen.
Moet zeggen ik heb er tot dusver nog weinig last van gehad in de klas, de 7 verschillende klassen luisteren erg goed ik heb er 1tje nog maar buiten de klas neer moeten zetten, maar dat kwam omdat die een meisje zat te plagen, dus gelijk voor blok gezet..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel vervelend voor de leraren. Niet als in pesterig, maar ik ging altijd bij alles wat ik niet geloofde doorvragen en dan wisten ze vaak geen goed antwoord.
En als ik vaker merkte dat dat gebeurde deed ik het alleen maar meer
Etiketgenootquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADHD. Alleen later bijgesteld zonder de H, dat klopt ook wel aardig denk ik
welke leeftijden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen ik heb er tot dusver nog weinig last van gehad in de klas, de 7 verschillende klassen luisteren erg goed ik heb er 1tje nog maar buiten de klas neer moeten zetten, maar dat kwam omdat die een meisje zat te plagen, dus gelijk voor blok gezet..
meisjes plagen is..... nou ga je gang ...
Toen werd ie boos en liep weg dus heb ik m op de gang gezet.
Sommigen teveel, anderen weer te weinig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat labelen is ook wel een beetje mode, kinderen krijgen teveel aandacht
Had vroeger een psychiater die letterlijk strooide met etiketjes zodat hij weer medicatie kon uitschrijven. Wat een lul was dat zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat labelen is ook wel een beetje mode, kinderen krijgen teveel aandacht
Niks mis mee toch? Vroeger was dat gewoon 'lastig' of 'iemand die wat meer zorg nodig heeft', nu heeft alles z'n eigentijdse methode.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen teveel, anderen weer te weinig.
En die etiketjes vind ik ook zo waardeloos. Ik denk dat men zich daar dan ook naar gaat gedragen en zich er zonodig achter verschuilt.
Mijn neefje is gewoon een druk kind.
Een psychiater is een lul.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ooit een psychiater die letterlijk strooide met etiketjes zodat hij weer medicatie kon uitschrijven. Wat een lul was dat zeg.
Helemaal niks mis mee. Het is ook zo'n schat die zich er niet voor schaamt je gewoon te knuffelen waar zijn stoere vrienden bij zijn en te zeggen: ik hou zoveel van je. Dat maakt hem zo bijzonderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Vroeger was dat gewoon 'lastig' of 'iemand die wat meer zorg nodig heeft', nu heeft alles z'n eigentijdse methode.
Of er wat mis mee is zien we wel weer over een jaar of 20 maar goed het is wel een welvaartsprobleem, in landen waar ze niet te eten hebben maken ze zich druk over andere zaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Vroeger was dat gewoon 'lastig' of 'iemand die wat meer zorg nodig heeft', nu heeft alles z'n eigentijdse methode.
Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee. Het is ook zo'n schat die zich er niet voor schaamt je gewoon te knuffelen waar zijn stoere vrienden bij zijn en te zeggen: ik hou zoveel van je. Dat maakt hem zo bijzonder
True datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een psychiater is een lul.
Gras is groen.
oh, dat is inderdaad de fase waarin dat zou 'kunnen' gebeuren.quote:
Herkenbaar wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een neefje met adhd. Razend slim maar komt door zijn impulsieve acties weleens in de problemen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso.
Jij hebt groot nieuws he? Care to share
nee op strand tochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh wat geweldig. Van harte gefeliciteerd. Ging je op 1 knie tijdens de sushi?
Oh wist ik niet. Had je dat op grtd verteld? Dat lees ik niet elke dag meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee op strand toch
het moet niet gekker worden met deze klefheid van mij
Toch is gewoon mijn stopwoordjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wist ik niet. Had je dat op grtd verteld? Dat lees ik niet elke dag meer.
was wel zenuwachtigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Had je dat op grtd verteld? Dat lees ik niet elke dag meer.
Maar je bent dus wel degelijk een romanticus
Ja logisch! Het is zo'n beetje de belangrijkste vraag die je in je leven kunt stellen.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja logisch! Het is zo'n beetje de belangrijkste vraag die je in je leven kunt stellen.
En zei ze meteen ja?
Bij het koninklijk huis zeggen ze altijd volmondig ja. Krijg ik altijd bepaalde associaties bij
Hey Poes! We wilden net een zoektocht op touw zetten.quote:
Prrrrimaquote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Prrrrima. Drukke weken, maar prima
. Bij jou?
@Lav, nee, zeker niet. Ben stukkie beter te pas in z'n algemeenheid dan verleden week, was gewoon niet helemaal lekker denk ik. Nu wel! Vanavond of morgen weer hardlopen.
Mooi zo! Hier ook primaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Prrrrima. Drukke weken, maar prima
. Bij jou?
@Lav, nee, zeker niet. Ben stukkie beter te pas in z'n algemeenheid dan verleden week, was gewoon niet helemaal lekker denk ik. Nu wel! Vanavond of morgen weer hardlopen.
Ah tof! Dat is lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi zo! Hier ook primaGenoten zondag
dus binnenkort ff zo'n halve seizoenskaart nemen, als het uit kan icm zo'n weekend abbo van NS.
Neuhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ah tof! Dat is lekker
Ga je met groepje ofzo?
Ah lekker manquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
NeuhAlleen, beviel me wel en ben sowieso wel een loner
. Al kan ik ook met het groepje Feyenoorders van hier mee, maar heb weinig trek om op Y te zitten hossen
Laat mij maar rustig de wedstrijd kijken, biertje (Amstel Lite
) en pretpeukie erbij en ik ben blij.
Moest wel even een traantje wegpinken op de terugweg zondag, reed net Rotterdam uit en zag die skyline + zonsondergang icm het juiste muziekjeFeyenoord
Rotterdam
Dan vergeet je echt even alles, puur genotquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ah lekker man. En ja, die momenten
.
Have a good one Guyv!quote:
Nee, laatste wedstrijdjes waren vorig seizoen, Almelo uit omdat 't dichtbij (en dus goedkoop) was. Maar ik wil wel. Ga binnenkort maar weer eens kijken voor een kaartje ergens, kriebelt bestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan vergeet je echt even alles, puur genot
Pak jij nog wel eens een wedstrijdje mee?
[..]
Have a good one Guyv!
Met die voordeel kaarten van de Kruidvat of Blokker wordt het al goedkoper. sla altijd een voorraadje in, voor het geval datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:17 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Nee, laatste wedstrijdjes waren vorig seizoen, Almelo uit omdat 't dichtbij (en dus goedkoop) was. Maar ik wil wel. Ga binnenkort maar weer eens kijken voor een kaartje ergens, kriebelt best
Ja precies, eigenlijk duurt dat te lang.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Met die voordeel kaarten van de Kruidvat of Blokker wordt het al goedkoper. sla altijd een voorraadje in, voor het geval datMaarja, moeten natuurlijk wel op dat moment te koop zijn. Heb nu voor 29,- per maand een weekendkaart
1x Rotterdam en heb het er alweer uit.
Heracles is pas in februari weer hehe.
Het is altijd de moeite waardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:50 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja precies, eigenlijk duurt dat te lang.
Maar nu ik lees dat jij lekker in je eentje gaat, gaat dat wel kriebelen. Ben wat dat betreft ook net zo'n 'loner' als jij. Vermaak me prima in m'n eentje, en geen verplichtingen naar anderen.
Ja dat is lekker. Wij pakten ook altijd de tram, indien met trein vanaf centraal, maar als we met auto gingen parkeerden we bij kameraardje die op beverwaard woont, vanaf daar met de tram en weer terug. Grootste voordeel; je kan altijd zo met de auto weg vanaf beverwaard, en bij Kuip sta je uren in die stink files.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is altijd de moeite waard
En niks mis mee iddlekker alles in eigen tempo te doen. Zondag ook eerst even wezen uitwaaien aan de kade om daarna naar de kuip te wandelen
. En terug naar het station
Volgende keer pak ik de tram trouwens.
Dat is ook wel chill jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja dat is lekker. Wij pakten ook altijd de tram, indien met trein vanaf centraal, maar als we met auto gingen parkeerden we bij kameraardje die op beverwaard woont, vanaf daar met de tram en weer terug. Grootste voordeel; je kan altijd zo met de auto weg vanaf beverwaard, en bij Kuip sta je uren in die stink files.
Lavquote:
Totally flabbergasted hier. Die muziek rijmt niet met de Lav die ik voor me ziequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, is niks he?
Dus je pasta heeft gesmaakt? Wat had je er door allemaal?
Nee, past ook helemaal niet bij me. Maar het was meer om de titel: eet ze!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Totally flabbergasted hier. Die muziek rijmt niet met de Lav die ik voor me zie
Euh, in deze volgorde in de koekenpan gegooid:
- Blokje boter
- 150gr Rundergehakt
- 1 grote rooie punt-paprika in blokjes.
- 2 uien, gesnipperd.
- 4 teentjes knoflook, gesnipperd.
- 2 blikjes tomatenpuree + Paar flinke scheuten chilisaus.
- 1 eetlepel Heinz Ketchup.
- 1 Koffiekopje water
Af en toe roeren en even laten pruttelen voor 4-5 minuutjes.
- 1 theelepel bruine suiker.
- 1 theelepel cayennepeper.
- 1 theelepel kerriepoeder
- Voldoende peper & zout.
- Oregano
Weer laten pruttelen en af en toe roeren voor 15-20 minuutjes.
En Macaroni
Maakt het iets minder pittigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, past ook helemaal niet bij me. Maar het was meer om de titel: eet ze!
Jouw pasta klinkt heerlijk Div
Bruine suiker, dat kende ik nog niet. Is dat om de boel te neutraliseren?
Je proeft zó het verschil he, met eigengemaakt. Dan smaken die potjes niet meer. Alleen als je echt geen tijd hebt grijp je daar naar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt het iets minder pittig
Heb het geproefd zonder suiker en dat was toch net iets tédus toen naar smaak wat suiker erdoor gegooid en kwam ong. uit op 1 theelepel
Dit is uiteindelijk voor mij de lekkerste saus, na wel 10x proberen een eigen pastasaus in elkaar te flansenben die potjes zo zat
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je proeft zó het verschil he, met eigengemaakt. Dan smaken die potjes niet meer. Alleen als je echt geen tijd hebt grijp je daar naar.
Ik doe weleens een cup a soup over de bloemkool als sausje. Champignons. Lekker makkelijk .
Ik zie het al, het gaat goed met je eetlust Div . Topquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]Veel lekkerder, en heb sowieso plezier aan koken. Als het dan geslaagd is voel je je echt koning
Witlof, lekkergaat op het boodschappenlijstje! Lang niet gegeten. En cup-a-soupjes zijn handig idd
Straks nog even een broodje rookworst van de Lidl verorberen, krijg weer honger
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie het al, het gaat goed met je eetlust Div . Top
Wat een gedram. On and on and on. Nou ja, er is verder natuurlijk ook niks loos in de wereld hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef Raakpoes het volgende:
Goeiemorgen!
Dat zwarte piet geneuzel gaat ook maar door en door he.
Onvoorstelbaar vind ik het.
95 procent heeft er geen problemen mee, dus het mag inderdaad wel eens stoppen, dat gezeik en gedram.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef Raakpoes het volgende:
Goeiemorgen!
Dat zwarte piet geneuzel gaat ook maar door en door he.
Onvoorstelbaar vind ik het.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
95 procent heeft er geen problemen mee, dus het mag inderdaad wel eens stoppen, dat gezeik en gedram.
Zoals Henk Westbroek 32 jaar geleden al zong:
Sinterklaas, wie kent hem niet,
Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet.
Ad populum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:03 schreef Ferdo het volgende:
95 procent heeft er geen problemen mee, dus het mag inderdaad wel eens stoppen
Ja, gefeliciteerd nog!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties iedereen.
Zit je nog op je roze wolk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties iedereen.
Tuurlijk, maar nu lekker slapen. Veel gewandeld vandaagquote:
Truste Insoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nu lekker slapen. Veel gewandeld vandaag
Trusten/fijne dag![]()
He wat jammer, jaag je 'm direct weer weg!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een gedram. On and on and on. Nou ja, er is verder natuurlijk ook niks loos in de wereld he
Oh en goeiemorgen
HAAAAZES WAS EEN FEYENOORD FAN! ;-).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:11 schreef Divje het volgende:
Goeiemogguh!
[..]
He wat jammer, jaag je 'm direct weer weg!
Hehequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
HAAAAZES WAS EEN FEYENOORD FAN! ;-).
maar die beelden![]()
Hazes was grotere fan van Heineken hoor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
maar die beelden![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nou ok, voor het tegenwicht dan deze:
Oeh, wie kan daar nou geen fan van zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hazes was grotere fan van Heineken hoor!
IK! Hell No ik kreeg het voor geschoteld een keer bij een restaurant, ik ober erbij gehaald, Hoi ik vroeg om bier!... kreeg ik een Corona als goedmakertje..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Oeh, wie kan daar nou geen fan van zijn
Nee hoor, maar ook geen Ajax fan (hoewel toen het goed ging begin jaren 90 kwam hij maar al te graag)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
maar die beelden![]()
Neenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
Avond peeps, iemand Scrummie nog gezien de laatste tijd?
Helaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
Avond peeps, iemand Scrummie nog gezien de laatste tijd?
Eerste post is niks meer waard zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij moet nog een paar posts verder terug kijken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry
Hey aja, je bent er weer eens
Waar was je al die tijd
Je bent afgestudeerd! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste post is niks meer waard zo.
[..]
Uhm ja, waar was ik... Afstuderen, af en toe wat voetbal er tussendoor, nog een paar andere dingetjes erbij, druk dus.Maar dat mag geen excuus zijn...
Alles goed hier?
Ha Guyvie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
DUDE!
Lang niet gezien welkom terug
Oh nee... ben nog druk bezig. Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent afgestudeerd! Gefeliciteerd
Aardige binnenkomerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste post is niks meer waard zo.
Ik keek er al van op , dacht ook dat het nog niet zover was. Maar dat gaat vast lukken, heb er alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha Guyvie!
[..]
Oh nee... ben nog druk bezig. Was het maar zo'n feest
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij moet nog een paar posts verder terug kijken
Bij mij is het altijd feest, dus dat is geen excuusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha Guyvie!
[..]
Oh nee... ben nog druk bezig. Was het maar zo'n feest
'Prachtig' jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet leuk he? Na dat prachtige Ajaxlied
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met Feyenoord, he...
"Thus, the Internet may, as the authors suggest, be a sadist’s playground,"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik kwam dit berichtje tegen: net te mager voor een eigen topic, maar vond het erg grappig
http://www.livescience.co(...)c-personalities.html
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
'Prachtig' ja![]()
[..]
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoor
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd feest, dus dat is geen excuus
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoor
Dat is het soms echt welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
"Thus, the Internet may, as the authors suggest, be a sadist’s playground,"
Ook knapquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]zie vorig jaar eerst 6 wedstrijden verliezen en dan omhoog klimmen.
Twente gaat dit jaar gewoon een nieuw record neer zetten door ongeslagen te blijven maar wel met de meeste gelijke spelen EVER!!
Ja, da's dan weer jammer ja. Ach het seizoen is nog jongquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.![]()
[..]
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....
Ik lach me helemaal suf als PEC dit jaar gewoon met de schaal naar huis gaat!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.![]()
[..]
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal suf als PEC dit jaar gewoon met de schaal naar huis gaat!!![]()
Geen Ajax geen Twente geen Feyenoord geen PSV nee een clubje wat net gepromoveerd is uit de eerste divisie
Hey ajacied4lquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.
En dat is het wat in het verleden ook al eens mis ging, zie AZ en Twente ... ooooooh die zakken wel..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.
Nee hoorquote:
Geen VI?? Wat krijgen we nou?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar laatste paar jaar beetje middenmoot wat erg jammer is, en mis Altidore vond leuke voetballer en groot gemis bij AZ
Ook hartstikke goed, maar ik mis VI. Mijn weekend klopt niet meer, hellupquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nope, iets beters: Chicago Blues
Indeed. Staan ze achter ook ja?quote:
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?
Ga even een uitsmijter maken en naar de kroeg denk ik. BIER!
Heb je al je boodschappen in huis Div?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?
Ga even een uitsmijter maken en naar de kroeg denk ik. BIER!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al je boodschappen in huis Div?
Ik vergeet meestal wel iets. Vaak van die dingen die je maar eens in de zoveel tijd moet kopen. De rest is vooral automatisme.quote:
Fappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
ThanksJij ook! Wat je ook gaat doen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
ik kom even langs want miste jullie toch wel.
Redelijk. Ik heb een verkoudheid door weersveranderingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]wij jou ook meisie..
Hoe heb ie't da!
Wat leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
ik kom even langs want miste jullie toch wel.
Gaat niks boven op petroleumstel langzaam gestoofd vlees.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Een stelletje op petroleum. Ideaal voor stoven. Vandaar die pan erop.
stinkt wel een beetje of niet? Kan me herinneren bij mijn oma dat het wel een bepaalde lucht gaf dat petroleumquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Is wel iets voor mijn huisgenootquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En reken maar dat die beeflappen gaan smaken.
Colinda is een schatjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij misten jou ook hoor
![]()
Ik heb zo'n beetje meegekregen dat je je grote idool Colinda hebt ontmoet Sara. Hoe was ze in het echt? En wat vond je van de andere bewoners?
Vertel nog wat meer! Hoe vond je Billy en Ruud?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Colinda is een schatje
De andere bewoners vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was
Ondertussen een week geleden
Normaler dan op de streams. Ik heb niet zoveel met de andere bewoners gepraat omdat ik nog een reading bij Colinda had.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel nog wat meer! Hoe vond je Billy en Ruud?
Was het er een beetje fris? Ik denk altijd dat het er wel zal meuren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Normaler dan op de streams. Ik heb niet zoveel met de andere bewoners gepraat omdat ik nog een reading bij Colinda had.
De mensen van de UTO-COS hebben foto's gemaakt
Valt echt heel erg mee met de petroleum van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
stinkt wel een beetje of niet? Kan me herinneren bij mijn oma dat het wel een bepaalde lucht gaf dat petroleum
Zag hem ineens staan bij de bezine pomp. Je ke kent het wel zo'n pomp waar ze nog allerlei troep verkopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is wel iets voor mijn huisgenoot
Niet voor mij..
Hoe kom je aan dat petrolium ding?
Ik ben niet in de loods zelf geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het er een beetje fris? Ik denk altijd dat het er wel zal meuren.
En hoe lang ben je er geweest? Hele dag of alleen naar de reading?
Je hebt echt een geweldige dag gehad he? En gelukkig droog tot Roosendaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben niet in de loods zelf geweest.
Ik had de trein om 9:10 in Roosendaal en om 13:00 was ik daar.
Ik had de shift van 14:00-15:30 maar dat liep uit tot 16:45.
Dus een hele dag. Het was schitterend weer. In Roosendaal is het beginnen GIETEN!
Ik stuiterde in de trein hihi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt echt een geweldige dag gehad he? En gelukkig droog tot Roosendaal.
Was de reading ook mooi?
benzinepomp/antiekwinkel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zag hem ineens staan bij de bezine pomp. Je ke kent het wel zo'n pomp waar ze nog allerlei troep verkopen.
Ik zei joh wat is dat. Ja is dit en dat kost 12 euro.
Ok inpakken maar
Nou ja niet echt alleen antiek maar vanalles. Loopt wel altijd volk binnen dus toch goed verzonnen denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
benzinepomp/antiekwinkel?
Ze vinden elke keer wat nieuws
hahaha dat wel , enige keren dat ik bij tank station wat haal is of voor een pakkie shag of een kindersuprisequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja niet echt alleen antiek maar vanalles. Loopt wel altijd volk binnen dus toch goed verzonnen denk ik.
Daar ben je nooit te oud voor. :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha dat wel , enige keren dat ik bij tank station wat haal is of voor een pakkie shag of een kindersuprise
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar ben je nooit te oud voor. :p
Ik had de hele spongebob collectiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:22 schreef theguyver het volgende:
[..]is niet voor mij...
heel af en toe dan...![]()
Ik beken ik heb de hele smurfen collectie.....![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Vond hem zo tof en ook gelijk in gebruik genomenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:15 schreef Divje het volgende:
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEERR
[..]
Baas
Prachtige aanwinstquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vond hem zo tof en ook gelijk in gebruik genomen
Is het een echt oude of is het een nieuwe die heel goed nagemaakt is B?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vond hem zo tof en ook gelijk in gebruik genomen
Het is een oude.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een echt oude of is het een nieuwe die heel goed nagemaakt is B?
Ik zit trouwens naar die docu over David Bowie op Ned3 te kijken. Die heeft ook geweldige muziek gemaakt zeg.
Erg is dat toch he. Ik vind het verschrikkelijk. Alle gezelligheid is weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een oude.
Beetje leuk die docu?
Zit hier op een verjaardag en iedereen heeft een foon in zijn of haar handen haha.
Gezellig
3e rondje alcohol net ingeschonken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg is dat toch he. Ik vind het verschrikkelijk. Alle gezelligheid is weg.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een oude.
Beetje leuk die docu?
Zit hier op een verjaardag en iedereen heeft een foon in zijn of haar handen haha.
Gezellig
Dat helpt natuurlijk wel he. Dan worden de foons even opgeborgen .quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3e rondje alcohol net ingeschonken.
Typisch dat het dan ineens beetje los begint te komen...
Die zijn het gewoon aan het filmenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
Ja sorry, was de enige waar ik telefoontjes op kon ontdekken![]()
Hehequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zijn het gewoon aan het filmen
Met happy ending dan wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer he? En dat ze dan die lapdance bij jou deed
Ywquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met happy ending dan wel.
Dank je Divje!
Jij ook slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Yw
Ik ga m'n roes uitslapen, begin vervelend te doen op FB
Fijne avond nog en slaap lekker alvast!
Ja natuurijk met happy endingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met happy ending dan wel.
Dank je Divje!
Dat viel wel mee. Kwam zeiknat thuis en had alleen een shirt + vest aanquote:
Ah op die manier. Nou sterke dan maar!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kwam zeiknat thuis en had alleen een shirt + vest aan*snotter* *proest*
Haha bedankt. Hoe gaat het met het stoofvlees?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nou sterke dan maar!
Ga het straks eten. Gister 2, 5 uur gestoofd. Zo meteen opwarmen en dan smullen maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha bedankt. Hoe gaat het met het stoofvlees?
petrolium vlees, om nom nom nomquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga het straks eten. Gister 2, 5 uur gestoofd. Zo meteen opwarmen en dan smullen maar.
Oh lekker manquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga het straks eten. Gister 2, 5 uur gestoofd. Zo meteen opwarmen en dan smullen maar.
Wat een enige foto Sara . Je ziet er goed uit zegquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
alweer een week geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |