Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd feest, dus dat is geen excuus
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoor
Dat is het soms echt welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
"Thus, the Internet may, as the authors suggest, be a sadist’s playground,"
Ook knapquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]zie vorig jaar eerst 6 wedstrijden verliezen en dan omhoog klimmen.
Twente gaat dit jaar gewoon een nieuw record neer zetten door ongeslagen te blijven maar wel met de meeste gelijke spelen EVER!!
Ja, da's dan weer jammer ja. Ach het seizoen is nog jongquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.![]()
[..]
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....
Ik lach me helemaal suf als PEC dit jaar gewoon met de schaal naar huis gaat!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.![]()
[..]
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal suf als PEC dit jaar gewoon met de schaal naar huis gaat!!![]()
Geen Ajax geen Twente geen Feyenoord geen PSV nee een clubje wat net gepromoveerd is uit de eerste divisie
Hey ajacied4lquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.
En dat is het wat in het verleden ook al eens mis ging, zie AZ en Twente ... ooooooh die zakken wel..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.
Nee hoorquote:
Geen VI?? Wat krijgen we nou?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar laatste paar jaar beetje middenmoot wat erg jammer is, en mis Altidore vond leuke voetballer en groot gemis bij AZ
Ook hartstikke goed, maar ik mis VI. Mijn weekend klopt niet meer, hellupquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nope, iets beters: Chicago Blues
Indeed. Staan ze achter ook ja?quote:
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?
Ga even een uitsmijter maken en naar de kroeg denk ik. BIER!
Heb je al je boodschappen in huis Div?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?
Ga even een uitsmijter maken en naar de kroeg denk ik. BIER!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al je boodschappen in huis Div?
Ik vergeet meestal wel iets. Vaak van die dingen die je maar eens in de zoveel tijd moet kopen. De rest is vooral automatisme.quote:
Fappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
ThanksJij ook! Wat je ook gaat doen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
ik kom even langs want miste jullie toch wel.
Redelijk. Ik heb een verkoudheid door weersveranderingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]wij jou ook meisie..
Hoe heb ie't da!
Wat leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
ik kom even langs want miste jullie toch wel.
Gaat niks boven op petroleumstel langzaam gestoofd vlees.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Een stelletje op petroleum. Ideaal voor stoven. Vandaar die pan erop.
stinkt wel een beetje of niet? Kan me herinneren bij mijn oma dat het wel een bepaalde lucht gaf dat petroleumquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Een stelletje op petroleum. Ideaal voor stoven. Vandaar die pan erop.
Is wel iets voor mijn huisgenootquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En reken maar dat die beeflappen gaan smaken.
Colinda is een schatjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij misten jou ook hoor
![]()
Ik heb zo'n beetje meegekregen dat je je grote idool Colinda hebt ontmoet Sara. Hoe was ze in het echt? En wat vond je van de andere bewoners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |