Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd feest, dus dat is geen excuus
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoor
Dat is het soms echt welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
"Thus, the Internet may, as the authors suggest, be a sadist’s playground,"
Ook knapquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]zie vorig jaar eerst 6 wedstrijden verliezen en dan omhoog klimmen.
Twente gaat dit jaar gewoon een nieuw record neer zetten door ongeslagen te blijven maar wel met de meeste gelijke spelen EVER!!
Ja, da's dan weer jammer ja. Ach het seizoen is nog jongquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.![]()
[..]
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....
Ik lach me helemaal suf als PEC dit jaar gewoon met de schaal naar huis gaat!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat het bij jou altijd feest is heeft heel BNW volgens mij door, zeker deze SC.![]()
[..]
Heeft Ajax ook altijd ja, maar ze worden uiteindelijk gewoon weer kampioen....
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal suf als PEC dit jaar gewoon met de schaal naar huis gaat!!![]()
Geen Ajax geen Twente geen Feyenoord geen PSV nee een clubje wat net gepromoveerd is uit de eerste divisie
Hey ajacied4lquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.
En dat is het wat in het verleden ook al eens mis ging, zie AZ en Twente ... ooooooh die zakken wel..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig wat PEC doet inderdaad, gun het ze zelfs... maar zo ver zal het niet komen, ze zullen uiteindelijk wel zakken naar de 5 - 10e plek denk ik.
Nee hoorquote:
Geen VI?? Wat krijgen we nou?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar laatste paar jaar beetje middenmoot wat erg jammer is, en mis Altidore vond leuke voetballer en groot gemis bij AZ
Ook hartstikke goed, maar ik mis VI. Mijn weekend klopt niet meer, hellupquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nope, iets beters: Chicago Blues
Indeed. Staan ze achter ook ja?quote:
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?
Ga even een uitsmijter maken en naar de kroeg denk ik. BIER!
Heb je al je boodschappen in huis Div?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag he. Iedereen de deur uit?
Ga even een uitsmijter maken en naar de kroeg denk ik. BIER!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al je boodschappen in huis Div?
Ik vergeet meestal wel iets. Vaak van die dingen die je maar eens in de zoveel tijd moet kopen. De rest is vooral automatisme.quote:
Fappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
ThanksJij ook! Wat je ook gaat doen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
ik kom even langs want miste jullie toch wel.
Redelijk. Ik heb een verkoudheid door weersveranderingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]wij jou ook meisie..
Hoe heb ie't da!
Wat leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
ik kom even langs want miste jullie toch wel.
Gaat niks boven op petroleumstel langzaam gestoofd vlees.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Een stelletje op petroleum. Ideaal voor stoven. Vandaar die pan erop.
stinkt wel een beetje of niet? Kan me herinneren bij mijn oma dat het wel een bepaalde lucht gaf dat petroleumquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Is wel iets voor mijn huisgenootquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En reken maar dat die beeflappen gaan smaken.
Colinda is een schatjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij misten jou ook hoor
![]()
Ik heb zo'n beetje meegekregen dat je je grote idool Colinda hebt ontmoet Sara. Hoe was ze in het echt? En wat vond je van de andere bewoners?
Vertel nog wat meer! Hoe vond je Billy en Ruud?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Colinda is een schatje
De andere bewoners vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was
Ondertussen een week geleden
Normaler dan op de streams. Ik heb niet zoveel met de andere bewoners gepraat omdat ik nog een reading bij Colinda had.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel nog wat meer! Hoe vond je Billy en Ruud?
Was het er een beetje fris? Ik denk altijd dat het er wel zal meuren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Normaler dan op de streams. Ik heb niet zoveel met de andere bewoners gepraat omdat ik nog een reading bij Colinda had.
De mensen van de UTO-COS hebben foto's gemaakt
Valt echt heel erg mee met de petroleum van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
stinkt wel een beetje of niet? Kan me herinneren bij mijn oma dat het wel een bepaalde lucht gaf dat petroleum
Zag hem ineens staan bij de bezine pomp. Je ke kent het wel zo'n pomp waar ze nog allerlei troep verkopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is wel iets voor mijn huisgenoot
Niet voor mij..
Hoe kom je aan dat petrolium ding?
Ik ben niet in de loods zelf geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het er een beetje fris? Ik denk altijd dat het er wel zal meuren.
En hoe lang ben je er geweest? Hele dag of alleen naar de reading?
Je hebt echt een geweldige dag gehad he? En gelukkig droog tot Roosendaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben niet in de loods zelf geweest.
Ik had de trein om 9:10 in Roosendaal en om 13:00 was ik daar.
Ik had de shift van 14:00-15:30 maar dat liep uit tot 16:45.
Dus een hele dag. Het was schitterend weer. In Roosendaal is het beginnen GIETEN!
Ik stuiterde in de trein hihi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt echt een geweldige dag gehad he? En gelukkig droog tot Roosendaal.
Was de reading ook mooi?
benzinepomp/antiekwinkel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zag hem ineens staan bij de bezine pomp. Je ke kent het wel zo'n pomp waar ze nog allerlei troep verkopen.
Ik zei joh wat is dat. Ja is dit en dat kost 12 euro.
Ok inpakken maar
Nou ja niet echt alleen antiek maar vanalles. Loopt wel altijd volk binnen dus toch goed verzonnen denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
benzinepomp/antiekwinkel?
Ze vinden elke keer wat nieuws
hahaha dat wel , enige keren dat ik bij tank station wat haal is of voor een pakkie shag of een kindersuprisequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja niet echt alleen antiek maar vanalles. Loopt wel altijd volk binnen dus toch goed verzonnen denk ik.
Daar ben je nooit te oud voor. :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha dat wel , enige keren dat ik bij tank station wat haal is of voor een pakkie shag of een kindersuprise
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar ben je nooit te oud voor. :p
Ik had de hele spongebob collectiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:22 schreef theguyver het volgende:
[..]is niet voor mij...
heel af en toe dan...![]()
Ik beken ik heb de hele smurfen collectie.....![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Vond hem zo tof en ook gelijk in gebruik genomenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:15 schreef Divje het volgende:
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEERR
[..]
Baas
Prachtige aanwinstquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vond hem zo tof en ook gelijk in gebruik genomen
Is het een echt oude of is het een nieuwe die heel goed nagemaakt is B?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vond hem zo tof en ook gelijk in gebruik genomen
Het is een oude.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een echt oude of is het een nieuwe die heel goed nagemaakt is B?
Ik zit trouwens naar die docu over David Bowie op Ned3 te kijken. Die heeft ook geweldige muziek gemaakt zeg.
Erg is dat toch he. Ik vind het verschrikkelijk. Alle gezelligheid is weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een oude.
Beetje leuk die docu?
Zit hier op een verjaardag en iedereen heeft een foon in zijn of haar handen haha.
Gezellig
3e rondje alcohol net ingeschonken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg is dat toch he. Ik vind het verschrikkelijk. Alle gezelligheid is weg.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een oude.
Beetje leuk die docu?
Zit hier op een verjaardag en iedereen heeft een foon in zijn of haar handen haha.
Gezellig
Dat helpt natuurlijk wel he. Dan worden de foons even opgeborgen .quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3e rondje alcohol net ingeschonken.
Typisch dat het dan ineens beetje los begint te komen...
Die zijn het gewoon aan het filmenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
Ja sorry, was de enige waar ik telefoontjes op kon ontdekken![]()
Hehequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zijn het gewoon aan het filmen
Met happy ending dan wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer he? En dat ze dan die lapdance bij jou deed
Ywquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met happy ending dan wel.
Dank je Divje!
Jij ook slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Yw
Ik ga m'n roes uitslapen, begin vervelend te doen op FB
Fijne avond nog en slaap lekker alvast!
Ja natuurijk met happy endingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met happy ending dan wel.
Dank je Divje!
Dat viel wel mee. Kwam zeiknat thuis en had alleen een shirt + vest aanquote:
Ah op die manier. Nou sterke dan maar!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kwam zeiknat thuis en had alleen een shirt + vest aan*snotter* *proest*
Haha bedankt. Hoe gaat het met het stoofvlees?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nou sterke dan maar!
Ga het straks eten. Gister 2, 5 uur gestoofd. Zo meteen opwarmen en dan smullen maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha bedankt. Hoe gaat het met het stoofvlees?
petrolium vlees, om nom nom nomquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga het straks eten. Gister 2, 5 uur gestoofd. Zo meteen opwarmen en dan smullen maar.
Oh lekker manquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga het straks eten. Gister 2, 5 uur gestoofd. Zo meteen opwarmen en dan smullen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |